Zachte G, maar ook een harde Lquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Meen je dat nou?![]()
Dit is dus de muzieksmaak van Nederland, ik schaam me voor dit landje
Goede vraagquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:51 schreef alors het volgende:
Wie is er bij That's Live?
het kwam toch vannacht ook nog op TV?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/nieuws/detail/343993/That's-Live:-Stereophonics-en-Moss
Doei !quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:06 schreef gerbenp het volgende:
Ja, nou de wereld vergaat, ik draai me nog een keer om!
Commerciële zeikplaat, maar ik moet het nou eenmaal hebben van het wat stevigere werk, of iig met meer pitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, om zo af en toe te horen best prettig.
Zit je dan nog wel goed bij 3FM?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Commerciële zeikplaat, maar ik moet het nou eenmaal hebben van het wat stevigere werk, of iig met meer pit
Nee, KX radio doe ik aan, en 3fm luister ik alleen voor Ekstra Weekend, 3v12 en Michiel (en om wakker te worden, maar als ik een wekkerinternetradio kreeg zou dat ook wel veranderen)quote:
Wie is ze?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:23 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ze zou idd beter naar Sky Radio kunnen gaan
Nathanael, dat is toch geen vrouwennaamquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
FAIL![]()
Maar naatje lijkt mij voor een vrouw een naam
Weet ik veel hoe jij heetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nathanael, dat is toch geen vrouwennaam
ik zat ook gewoon te wachten, hoopte gewoon dat et kabinet wat sneller zou vallen zodat ik weer kon kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:55 schreef Sirolf het volgende:
Wel zielig voor de gasten van Giel en Gerard vannacht, die dachten op TV te komen maar dat pakte even anders uit...
Ah, okayquote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, KX radio doe ik aan, en 3fm luister ik alleen voor Ekstra Weekend, 3v12 en Michiel (en om wakker te worden, maar als ik een wekkerinternetradio kreeg zou dat ook wel veranderen)
quote:
ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:29 schreef Nfct het volgende:
[..]
Nog mensen die in juni naar het goffertpark gaan? Hier wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |