Ik denk 't niet hoor. Hij is duidelijk herkenbaar aan z'n stem, en de soundbyte 'u bent denk ik verkeerd verbonden' heb ik ook niet in een ander 3FM-gesprek met JPB gehoord.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:19 schreef korting het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/ > Media & Gemist > bovenaan;)
-edit- volgensmij is het nep
Ouwe vlaaiquote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, gemist dat ik eergisteren precies acht jaar op FOK! zit
Ik zit er alweer een jaar opquote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mijn account is uit december 2004 (net iets meer dan 5 jaar dus nu), maar ik ben pas later actief geworden.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dies al heul oud, volgens mij heb ik em ook nog ergens op mijn pc staan, maar misschien heb ik em er ook wel afgegooidquote:Op zondag 21 februari 2010 13:35 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!
hoe cool is dit liedje? kwam `m net tegen op youtube![]()
De 'nu op 3FM'-info op de site loopt een beetje achter. Er zijn nl. nog wat problemen daarmee sinds de nieuwe site.quote:Op zondag 21 februari 2010 16:24 schreef korting het volgende:
Is dit Mika?
Er staat Lady gaga - Just dance, maar dat is m iig niet
Nee, volgens mij doet ie het wel weerquote:Op zondag 21 februari 2010 16:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 'nu op 3FM'-info op de site loopt een beetje achter. Er zijn nl. nog wat problemen daarmee sinds de nieuwe site.
Ja, inderdaadquote:Op zondag 21 februari 2010 15:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, ik was er al bang voor, ik was er al bang voor
quote:claudiadebreij
VVD stond in campagnejacks te flyeren voor de supermarkt. Kennelijk keek ik vandaag zo Vara uit mijn ogen dat ze mij maar oversloegen...
quote:claudiadebreij
Terwijl ik het een gezellig slag volk vind, die VVD'ers. Kijk, regeren is een ander ding, maar ik laat ze altijd graag de wijn kiezen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |