lolquote:Op zondag 21 februari 2010 21:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Van mijn Twitter:
@Domien start dan even het spannende muziekje van Gerard in of zoek de kut piano van Bart op
mwoah,dit is hetwatoudere werk van Run DMC wat mij betreftquote:
Heb er nogal jeugdmemories aan en dat is alweer een tijdje geleden, vandaarquote:Op zondag 21 februari 2010 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah,dit is hetwatoudere werk van Run DMC wat mij betreft
Hallo Limburg !quote:Op zondag 21 februari 2010 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hallo Nederland.
Moiquote:
Indd er ligt hier 3-4 cm maarja de winter is na vandaag voorbij gelukkig maar dan krijgen we herfst. er is zelfs een verwachting dat we vrijdag een herfststorm krijgen(hopelijk net als 17 januari 2007quote:Op zondag 21 februari 2010 22:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi![]()
. Er ligt trouwens onwijs veel sneeuw hier in het Noorden.. het sneeuwt nog steeds. Heb wel het idee dat we er morgen snel van zijn verlost want het wordt warmer
.
Herfst?! Is de lente ook goed?? Niet nog zo'n saaie periode met <piep> temperaturen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Indd er ligt hier 3-4 cm maarja de winter is na vandaag voorbij gelukkig maar dan krijgen we herfst. er is zelfs een verwachting dat we vrijdag een herfststorm krijgen(hopelijk net als 17 januari 2007)
Kudquote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herfst?! Is de lente ook goed?? Niet nog zo'n saaie periode met <piep> temperaturen.
HALLO FOK ! MGMT - KIDS op de radio. WAKKER WORDEN !!!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |