quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef borisz het volgende:
Was gezellig op de fok! meet. Uiteindelijk kwamen we toch terecht bij Stairway, waar anders.
Mooi overzicht weet ik niet, je kan wel het archief van http://radiofreak.nl/archief.php doorspittenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
Even een indirect gerelateerde 3FM vraag...
Weet iemand waar ik luistercijfers van bijvoorbeeld 2000 of zelfs vroeger kan vinden, zodat ik ze kan vergelijken met die van afgelopen jaar? Ben momenteel bezig met m'n profielwerkstuk (5havo) en ik heb als onderwerp de verschillen tussen het radio maken van toen en van nu en tussen het radio luisteren van toen en nu.
Dus... mocht iemand bbelangrijke info hebben, graag!
zet er ook de john bakker edit van I think i like it bij bij Jon Bakker FM danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:01 schreef afzuigkapfilter het volgende:
niet verwacht dat Jon Bakker FM zo'n vlucht zou nemen...![]()
Iemand enig idee wie zo vriendelijk is geweest om die relay server met 1000 slots aan te bieden? Die moet ik nog even bedanken.
Past niet in het formatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
zet er ook de john bakker edit van I think i like it bij bij Jon Bakker FM dan
hahaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:32 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Past niet in het format
(en ik hou de muziek graag rechtenvrij)
Goh wat een rare locatie stairwayquote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:09 schreef borisz het volgende:
Was gezellig op de fok! meet. Uiteindelijk kwamen we toch terecht bij Stairway, waar anders.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanaf volgende week weer 3fm kunnen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |