quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Wennemars heeft XXL-condooms nodig
Als 'ie net zo neukt als 'ie praat heeft 'ie helemaal geen condooms nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Als 'ie net zo neukt als 'ie praat heeft 'ie helemaal geen condooms nodig.
[..]
[..]
Daar wil ik me geen voorstelling bij makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Erben heeft wel wat geils vind ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:05 schreef Oidale het volgende:
[..]
Daar wil ik me geen voorstelling bij maken
afblijven jij, je hebt al je chickquote:
Wie zegt dat ik genoeg heb aan mijn chick en jij heb je zweedse al. Je mag Ireen wel hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
afblijven jij, je hebt al je chick
ze is van mij
[..]
Margot Boer heeft een vriend. Wonen samen in Grou, Friesland.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef bamso het volgende:
En is er al nieuws over Margot Boer vond haar ook een Ireentje maar kan daar fout in zitten.
Boer gaat met 'n gast uit Friesland die ik 'n klein beetje ken.. Ex-collega van m'n moeder..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef bamso het volgende:
En is er al nieuws over Margot Boer vond haar ook een Ireentje maar kan daar fout in zitten.
gr. Bamso
Ook jij moet achteraan aansluiten vriend. Ondergetekende is eerst aan de beurt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
afblijven jij, je hebt al je chick
ze is van mij
Wie heeft er een scheve schaats gereden?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Gerritsen met haar ex vriendje Sven
Is een foto van 4 jaar geledenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie heeft er een scheve schaats gereden?
Er zal toch iemand een scheve schaats hebben gereden, want ze zijn nu niet meer bij elkaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is een foto van 4 jaar geleden
Gerritsen... met Tuitertquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie heeft er een scheve schaats gereden?
Wel lief en onschuldig op die foto, de 2 daar 19 jarigenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is een foto van 4 jaar geleden
die deed het met Sicco Janmaatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:46 schreef Halcon het volgende:
Barbara v/d Loor ontbreekt ook nog in het overzicht.
aww, ik vind hun leuker dan Sven&Naomiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Gerritsen met haar ex vriendje Sven
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wel lief en onschuldig op die foto, de 2 daar 19 jarigen
ho ho, die verslaggever moet oppassen.quote:Het wachten is op het volgende topverhaal, want over het liefdesleven van Laurine van Riessen heb ik nog weinig tot niets gehoord. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
De driehoek Thomas, Friesinger, Veldkamp.....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:45 schreef Paracelsus het volgende:
Maar welke vrouwelijke schaatster heeft nou al emt al de meeste schaatsers laten komen? Ik gok dan toch op Annemarie Thomas.
Waar traint ze eigenlijk? Wil er wel 's een paar rondjes achter gaan zittenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:40 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ho ho, die verslaggever moet oppassen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het begrip ploegenachtervolging op de schaats krijgt zo toch een wat andere lading.
Lijkt me wel idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De driehoek Thomas, Friesinger, Veldkamp.....
22... die is al heus wel ingebroken hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 01:12 schreef Barbaaf het volgende:
Laurine van Riessen is nog maar net legaal toch? Ayway, waar in Nederland traint dat zusje van Bokko eigenlijk?
22quote:Op zondag 21 februari 2010 01:12 schreef Barbaaf het volgende:
Laurine van Riessen is nog maar net legaal toch? Ayway, waar in Nederland traint dat zusje van Bokko eigenlijk?
Ik wil dat van dat zusje van Bokko ook weten.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:12 schreef Barbaaf het volgende:
Ook legaalquote:Op zondag 21 februari 2010 02:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik wil dat van dat zusje van Bokko ook weten.
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:05 schreef JohnDDD het volgende:
hoe zit het eigenlijk met Tonny de Jong? Daar ben ik vroeger als puber nog wel eens overheen gefapt toen die Playboy net uit was, wat een lekkere Friese doorloopster was dat zeg.
ddacht altijd dat dat een pot was maar blijkt nu getrouwd met Mark Knoll een Canadese ex-schaatser
quote:Op zondag 21 februari 2010 01:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
22... die is al heus wel ingebroken hoor
Jaquote:
haha lolquote:Op zondag 21 februari 2010 04:25 schreef marcodej het volgende:
Nou, na de 1500 weten we dat Gerritsen, olympisch zilver, het dus met twee olympisch kampioenen gedaan heeft...
Wat een topsport moet dat zijn gewest...
In kader van de wetenschap een schaatsbaby, en dan wordt hij een balletdansertjequote:Op zondag 21 februari 2010 04:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
haha lol
wat voor kinderen moet dat geven zeg als twee olympische schaatskampioenen met elkaar zouden gaan. Sven Kramer met Marianne Timmer. Dan krijg je de ultieme allrounder. De nieuwe Olav Koss.
IWat denk je dat er voor top ijshockeyer komt wanneer sven en naomi een zoontje krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
haha lol
wat voor kinderen moet dat geven zeg als twee olympische schaatskampioenen met elkaar zouden gaan. Sven Kramer met Marianne Timmer. Dan krijg je de ultieme allrounder. De nieuwe Olav Koss.
Alsof hockey en langere afstanden schaatsen op de lange baan wat te maken hebben met ijshockey.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
IWat denk je dat er voor top ijshockeyer komt wanneer sven en naomi een zoontje krijgen.
Ik denk dat het een grapje was.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof hockey en langere afstanden schaatsen op de lange baan wat te maken hebben met ijshockey.
Nederland heeft nu eenmaal weinig ijshockeyfaciliteiten en weinig ijshockeyers. Of Nederlands het niet kunnen moet nog blijken natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:03 schreef Reddiablo het volgende:
we kunnen goed hockeyen, we kunnen goed schaatsen
IJshockeyen kunnen we voor geen meter, dat heeft me altijd al verbaasd.
Volgenjs mij ligt er bij de meeste 400 m-banen ook wel een ijshockeybaantje. Volgens mij valt het met die facaliteiten dus best mee.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland heeft nu eenmaal weinig ijshockeyfaciliteiten en weinig ijshockeyers. Of Nederlands het niet kunnen moet nog blijken natuurlijk.Wie weet hoeveel ijshockeytalentjes-in-de-dop zijn gaan voetballen...
Hehe, heerlijke dame idd.quote:
Ja Peter Mueller heeft openlijk aan haar gevraagd aan zijn pik te sabbelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, heerlijke dame idd.
nope,dat was aan Haugli..quote:Op maandag 22 februari 2010 00:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ja Peter Mueller heeft openlijk aan haar gevraagd aan zijn pik te sabbelen.
quote:Op maandag 22 februari 2010 00:47 schreef maril het volgende:
[..]
O ja hij is coach van haar broer, sorry
daar is hij niet voor nodig, er ligt al vrij veel op straatquote:Op maandag 22 februari 2010 00:55 schreef Wilskracht het volgende:
Kan Albert Verlinde RTL Boulevard gaan maken op locatie.
Humberto Tan is er al.
Kunnen ze gaan verdiepen in de relaties van de sporters en de journalisten.
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 22 februari 2010 02:43 schreef Fortitudo het volgende:
Wat liep Smeets nou weer raar te lullen in de nabeschouwing?
Zat er wat meer achter?
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Jan Bos heeft Pfeiffer... de vraag is nu van wie hij dat gekregen heeft
Dacht gelijk toen ik het las.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Rare opmerking van jouquote:Op maandag 22 februari 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo dat? Je krijgt het vaak van zoenen hoorquote:
dat is pas een rare opmerkingquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:03 schreef -0- het volgende:
[..]
Dacht gelijk toen ik het las.
Dan zal binnenkort wel de halve schaatswereld pfeiffer hebben.
Hij zei er nog op terug te komen. Niks meer gehoord.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:43 schreef Fortitudo het volgende:
Wat liep Smeets nou weer raar te lullen in de nabeschouwing?
Zat er wat meer achter?
was pas op het nieuws dat gemeente Amsterdam + buitengebied het maar met 1 ijshockeybaan moet doen zo jammer kan me de beelden van ons Ijshockey team in 1980 nog heel goed herinneren. Waren mooie beeldenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:33 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Volgenjs mij ligt er bij de meeste 400 m-banen ook wel een ijshockeybaantje. Volgens mij valt het met die facaliteiten dus best mee.
Ja, wat verwacht jij dan, elke wijk zijn eigen kunstijsbaan?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was pas op het nieuws dat gemeente Amsterdam + buitengebied het maar met 1 ijshockeybaan moet doen zo jammer kan me de beelden van ons Ijshockey team in 1980 nog heel goed herinneren. Waren mooie beelden
Ik weet wel dat ze die gehad heeft met iemand die ik wel eens gesproken heb, maar of dat nog aan is weet ik nietquote:Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Elma de Vries is ook lesbisch, heeft volgens mij geen relatie.
Bianca Anghel heeft ook een internationale schaatsrelatie, volgens mij met een Rus maar ik kan niet meer op de naam komen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Oja en ook nog niet genoemd Niedzwiedski-Rokita.
Misschien samenwonen met een goede kennis van haar.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef misz--kelliej het volgende:
Gerritsen gaat naar mijn weten samenwonen binnenkort. Dus neem aan dat ze wel bezet is
jammerquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Gerristen heeft het dus al gedaan met Kramer, Tuitert en Contin........ we hebben duidelijk de nieuwe Annamarie
Dat laatste lijkt me echt stug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:23 schreef Books het volgende:
Wijsman en Oonk vergeten jullie nog en de geruchten zijn dat de Vries en Groenewold zgn gaan samenwonen binnenkort.
Tuitert is getrouwdquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Gerristen heeft het dus al gedaan met Kramer, Tuitert en Contin........ we hebben duidelijk de nieuwe Annamarie
Daarvoor was het dusquote:
dus heeft hij nooit wat gedaan met andere vrouwenquote:
Schaatsen?quote:
Sja, wat bespreek je zoals met je coach...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef frits22 het volgende:
anni en gianni vond ik ook altijd zo verdacht
[ afbeelding ]
wat zouden ze hier bespreken?
Je prestaties in bed zijn beter dan wat je nu laat zien op het ijsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sja, wat bespreek je zoals met je coach...
Heeft ze op Kramer na eigenlijk best een slechte smaak. Wel een plus voor de meeste Fokkers!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Tuitert is toch niet zo'n slechte keus Contin heb ik nog niet goed bekeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft ze op Kramer na eigenlijk best een slechte smaak. Wel een plus voor de meeste Fokkers!
Tuitertquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft ze op Kramer na eigenlijk best een slechte smaak. Wel een plus voor de meeste Fokkers!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Halcon het volgende:
Annette Gerritsen is de slet van Vancouver, de opvolgster van Annemarie Thomas, de neukhoer van Nagano.
Zou zo een titel kunnen zijn van Suske en Wiskequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Bart Veldkamp was de Likker van Lillehammer
Dat zal lekker soppen!quote:
Het is wel iets voor Abby Winters.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het niet kunnen hoor over onze nationale trots!
O ja, tvp.....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef TheVulture het volgende:
De neukhoer van Nagano![]()
Bart Veldkamp was de Likker van Lillehammer
De callgirl van Calgary.quote:
Hmm, dan moet ik maar eens fatsoenlijk gaan leren schaatsen.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
Als het een beetje meezit is Hege over vier jaar de Slet van Sochi.
Gadverquote:Op zondag 28 februari 2010 16:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind van de mannen chad hedrick de leukste...en van de nederlanders kuiper, maar de jong heeft ook wel wat.
In Sochi lopen al de mooiste vrouwen van de wereld.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
Als het een beetje meezit is Hege over vier jaar de Slet van Sochi.
Simon is wel cute. Maar Bob? Ieuw. En Chad, doe ff normaal. Met z'n enge gebleekte tanden, z'n 'in de Here' gebazel en die baby met die mallotige strikken op haar hoofd.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind van de mannen chad hedrick de leukste...en van de nederlanders kuiper, maar de jong heeft ook wel wat.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Halcon het volgende:
Annette Gerritsen is de slet van Vancouver, de opvolgster van Annemarie Thomas, de neukhoer van Nagano.
Jaloers isquote:
Annette is lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze zijn allebei even lelijk, dus wat dat betreft prima te begrijpen
Ik gok gewoon feliciteren hoor, camera in een bepaalde hoek, juiste moment en dan ziet het er opeens heeeel suggestief uit. Been there, done that.quote:
HEB JIJ ANNETTE GEZOEND??!!!1!!!111!!!!!11111quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok gewoon feliciteren hoor, camera in een bepaalde hoek, juiste moment en dan ziet het er opeens heeeel suggestief uit. Been there, done that.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |