quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Wennemars heeft XXL-condooms nodig
Als 'ie net zo neukt als 'ie praat heeft 'ie helemaal geen condooms nodig.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:34 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Als 'ie net zo neukt als 'ie praat heeft 'ie helemaal geen condooms nodig.
[..]
[..]
Daar wil ik me geen voorstelling bij makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:22 schreef TheVulture het volgende:
Erben heeft wel wat geils vind ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:05 schreef Oidale het volgende:
[..]
Daar wil ik me geen voorstelling bij maken
afblijven jij, je hebt al je chickquote:
Wie zegt dat ik genoeg heb aan mijn chick en jij heb je zweedse al. Je mag Ireen wel hebbenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
afblijven jij, je hebt al je chick
ze is van mij
[..]
Margot Boer heeft een vriend. Wonen samen in Grou, Friesland.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef bamso het volgende:
En is er al nieuws over Margot Boer vond haar ook een Ireentje maar kan daar fout in zitten.
Boer gaat met 'n gast uit Friesland die ik 'n klein beetje ken.. Ex-collega van m'n moeder..quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:51 schreef bamso het volgende:
En is er al nieuws over Margot Boer vond haar ook een Ireentje maar kan daar fout in zitten.
gr. Bamso
Ook jij moet achteraan aansluiten vriend. Ondergetekende is eerst aan de beurt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
afblijven jij, je hebt al je chick
ze is van mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |