jammerquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Gerristen heeft het dus al gedaan met Kramer, Tuitert en Contin........ we hebben duidelijk de nieuwe Annamarie
Dat laatste lijkt me echt stug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:23 schreef Books het volgende:
Wijsman en Oonk vergeten jullie nog en de geruchten zijn dat de Vries en Groenewold zgn gaan samenwonen binnenkort.
Tuitert is getrouwdquote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Gerristen heeft het dus al gedaan met Kramer, Tuitert en Contin........ we hebben duidelijk de nieuwe Annamarie
Daarvoor was het dusquote:
dus heeft hij nooit wat gedaan met andere vrouwenquote:
Schaatsen?quote:
Sja, wat bespreek je zoals met je coach...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:16 schreef frits22 het volgende:
anni en gianni vond ik ook altijd zo verdacht
[ afbeelding ]
wat zouden ze hier bespreken?
Je prestaties in bed zijn beter dan wat je nu laat zien op het ijsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sja, wat bespreek je zoals met je coach...
Heeft ze op Kramer na eigenlijk best een slechte smaak. Wel een plus voor de meeste Fokkers!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:17 schreef rubbereend het volgende:
Tuitert is toch niet zo'n slechte keus Contin heb ik nog niet goed bekeken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft ze op Kramer na eigenlijk best een slechte smaak. Wel een plus voor de meeste Fokkers!
Tuitertquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heeft ze op Kramer na eigenlijk best een slechte smaak. Wel een plus voor de meeste Fokkers!
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Halcon het volgende:
Annette Gerritsen is de slet van Vancouver, de opvolgster van Annemarie Thomas, de neukhoer van Nagano.
Zou zo een titel kunnen zijn van Suske en Wiskequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Bart Veldkamp was de Likker van Lillehammer
Dat zal lekker soppen!quote:
Het is wel iets voor Abby Winters.quote:Op zondag 28 februari 2010 14:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het niet kunnen hoor over onze nationale trots!
O ja, tvp.....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:14 schreef TheVulture het volgende:
De neukhoer van Nagano![]()
Bart Veldkamp was de Likker van Lillehammer
De callgirl van Calgary.quote:
Hmm, dan moet ik maar eens fatsoenlijk gaan leren schaatsen.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
Als het een beetje meezit is Hege over vier jaar de Slet van Sochi.
Gadverquote:Op zondag 28 februari 2010 16:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind van de mannen chad hedrick de leukste...en van de nederlanders kuiper, maar de jong heeft ook wel wat.
In Sochi lopen al de mooiste vrouwen van de wereld.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:46 schreef Thomas B. het volgende:
Als het een beetje meezit is Hege over vier jaar de Slet van Sochi.
Simon is wel cute. Maar Bob? Ieuw. En Chad, doe ff normaal. Met z'n enge gebleekte tanden, z'n 'in de Here' gebazel en die baby met die mallotige strikken op haar hoofd.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
ik vind van de mannen chad hedrick de leukste...en van de nederlanders kuiper, maar de jong heeft ook wel wat.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef Halcon het volgende:
Annette Gerritsen is de slet van Vancouver, de opvolgster van Annemarie Thomas, de neukhoer van Nagano.
Jaloers isquote:
Annette is lekkerquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze zijn allebei even lelijk, dus wat dat betreft prima te begrijpen
Ik gok gewoon feliciteren hoor, camera in een bepaalde hoek, juiste moment en dan ziet het er opeens heeeel suggestief uit. Been there, done that.quote:
HEB JIJ ANNETTE GEZOEND??!!!1!!!111!!!!!11111quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik gok gewoon feliciteren hoor, camera in een bepaalde hoek, juiste moment en dan ziet het er opeens heeeel suggestief uit. Been there, done that.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |