22... die is al heus wel ingebroken hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 01:12 schreef Barbaaf het volgende:
Laurine van Riessen is nog maar net legaal toch? Ayway, waar in Nederland traint dat zusje van Bokko eigenlijk?
22quote:Op zondag 21 februari 2010 01:12 schreef Barbaaf het volgende:
Laurine van Riessen is nog maar net legaal toch? Ayway, waar in Nederland traint dat zusje van Bokko eigenlijk?
Ik wil dat van dat zusje van Bokko ook weten.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:12 schreef Barbaaf het volgende:
Ook legaalquote:Op zondag 21 februari 2010 02:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik wil dat van dat zusje van Bokko ook weten.
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:05 schreef JohnDDD het volgende:
hoe zit het eigenlijk met Tonny de Jong? Daar ben ik vroeger als puber nog wel eens overheen gefapt toen die Playboy net uit was, wat een lekkere Friese doorloopster was dat zeg.
ddacht altijd dat dat een pot was maar blijkt nu getrouwd met Mark Knoll een Canadese ex-schaatser
quote:Op zondag 21 februari 2010 01:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
22... die is al heus wel ingebroken hoor
Jaquote:
haha lolquote:Op zondag 21 februari 2010 04:25 schreef marcodej het volgende:
Nou, na de 1500 weten we dat Gerritsen, olympisch zilver, het dus met twee olympisch kampioenen gedaan heeft...
Wat een topsport moet dat zijn gewest...
In kader van de wetenschap een schaatsbaby, en dan wordt hij een balletdansertjequote:Op zondag 21 februari 2010 04:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
haha lol
wat voor kinderen moet dat geven zeg als twee olympische schaatskampioenen met elkaar zouden gaan. Sven Kramer met Marianne Timmer. Dan krijg je de ultieme allrounder. De nieuwe Olav Koss.
IWat denk je dat er voor top ijshockeyer komt wanneer sven en naomi een zoontje krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:32 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
haha lol
wat voor kinderen moet dat geven zeg als twee olympische schaatskampioenen met elkaar zouden gaan. Sven Kramer met Marianne Timmer. Dan krijg je de ultieme allrounder. De nieuwe Olav Koss.
Alsof hockey en langere afstanden schaatsen op de lange baan wat te maken hebben met ijshockey.quote:Op zondag 21 februari 2010 12:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
IWat denk je dat er voor top ijshockeyer komt wanneer sven en naomi een zoontje krijgen.
Ik denk dat het een grapje was.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof hockey en langere afstanden schaatsen op de lange baan wat te maken hebben met ijshockey.
Nederland heeft nu eenmaal weinig ijshockeyfaciliteiten en weinig ijshockeyers. Of Nederlands het niet kunnen moet nog blijken natuurlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:03 schreef Reddiablo het volgende:
we kunnen goed hockeyen, we kunnen goed schaatsen
IJshockeyen kunnen we voor geen meter, dat heeft me altijd al verbaasd.
Volgenjs mij ligt er bij de meeste 400 m-banen ook wel een ijshockeybaantje. Volgens mij valt het met die facaliteiten dus best mee.quote:Op zondag 21 februari 2010 13:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederland heeft nu eenmaal weinig ijshockeyfaciliteiten en weinig ijshockeyers. Of Nederlands het niet kunnen moet nog blijken natuurlijk.Wie weet hoeveel ijshockeytalentjes-in-de-dop zijn gaan voetballen...
Hehe, heerlijke dame idd.quote:
Ja Peter Mueller heeft openlijk aan haar gevraagd aan zijn pik te sabbelen.quote:Op maandag 22 februari 2010 00:11 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe, heerlijke dame idd.
nope,dat was aan Haugli..quote:Op maandag 22 februari 2010 00:45 schreef maril het volgende:
[..]
Ja Peter Mueller heeft openlijk aan haar gevraagd aan zijn pik te sabbelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |