is al bezigquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef Dynd het volgende:
FemkeHalsema
RT @wol: RT @Esislief: Extra NOS Journaal over enkele ogenblikken op Nederland 3!!!
1 minutes ago from web
Daar hebben ze nu juist in Den Haag helemaal geen last van. Ik zou de lijn Amsterdam - Vlissingen proberen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:31 schreef Blistering het volgende:
Als het 1 grote anti-climax wordt spring ik morgen voor de trein tussen Amsterdam en Utrecht, in de spits.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef Omnifacer het volgende:
Stellingen nog steeds hetzelfde.
KAP ER DAN GODVER GEWOON MEE
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:24 schreef Kwaliteit het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insc.xml
kan iemand snel achterhalen wat WINDOWS MEDIA PLAYER stream voor dit is?
Fritsje Wester heeft anders ook een flink paar hangen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is er in elk geval ééntje die dadelijk gaat vallen: Gerard Arninkhof over z'n eigen wallen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens Frits Wester zijn we nog geen steek opgeschoten sinds 12u vanmiddag10 jaar geleden.
Ja, iddquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef alors het volgende:
[..]
Fritsje Wester heeft anders ook een flink paar hangen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is er in elk geval ééntje die dadelijk gaat vallen: Gerard Arninkhof over z'n eigen wallen.
Dat mensen toen niet kapot verbaasd voor de tv zaten zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef picodealion het volgende:
Ik geloof dat de laatste keer dat ik topics zo snel zag gaan rond 9/11 was...
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:34 schreef Orbis het volgende:
NOS is marginaal interessanter. In ieder geval geen interviews met niet ter zake doende mensen.
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hoe kon ik nou weten dat jij die Peking eend wou?
Mensen hier ook als het nog lang zo doorgaatquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef alors het volgende:
[..]
Lukt toch nietquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:34 schreef Dynd het volgende:
Laten we proberen in dit topic alleen nuttige dingen te posten, zodat je niet een pagina per F5 hebt.
Zelfde hier jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:34 schreef Blistering het volgende:
M'n MyAT ziet er nu ook geweldig uit![]()
frits wester geilt nu alleen op de publiciteit. Schande dat er over zon onderwerp, deze kwal met het idee moet komen om een extra uitzending te maken,.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef alors het volgende:
[..]
Wester trapt al de hele dag open deuren inquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens Frits Wester zijn we nog geen steek opgeschoten sinds 12u vanmiddag.
Is er nog een andere optie dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:33 schreef Bierie het volgende:
Frits heeft er een hard hoofd in. Als ik hem moet geloven gaat het gewoon vallen.
Kut, ik kijk RTLquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zelfs in het falen falen zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:35 schreef Iblis het volgende:
Ik ben nu zelfs teleurgesteld in de manier waarop ze vallen.
Wester is meer en meer een aandachtshoer geworden, hij zit overal en nergens, zolang er maar camera's zijnquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wester trapt al de hele dag open deuren in
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/wmv/quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is de WMV-stream van Politiek24?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:35 schreef Iblis het volgende:
Ik ben nu zelfs teleurgesteld in de manier waarop ze vallen.
't is een welkome afwisseling van de [Singles] reeksen van R&P die in mijn MyAt stonden...quote:
Iedereen heeft gezopen vanavondquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:37 schreef larry91 het volgende:
Ik versta die Hans Hillen voor geen meter
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wester is meer en meer een aandachtshoer geworden, hij zit overal en nergens, zolang er maar camera's zijn
Ben het op zich wel met je eensquote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wester is meer en meer een aandachtshoer geworden, hij zit overal en nergens, zolang er maar camera's zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |