Hoho niet het hele kabinet. Alleen Balkenende, dat levert altijd leuke beelden op :quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef labbit het volgende:
Waarom ziet iedereen het kabinet zo graag vallen?!
Lol, GMTA:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:12 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Chinees voor kabinet, hamburgers en patat friet voor Haagse redactie RTL Nieuws. Verlaten pand en studio niet voor we weten hoe het zit.
11 minutes ago from web.
Als je vier kabinetten op rij laat falen heb je niks meer in Den Haag te zoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die Balkenende is al vier keer eerder gevallen, die is het wel gewend. Hij moet alleen niet gaan schaatsen (of rodelen), dat lijkt me niet zo verstandig.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Lol, GMTA:
GuidoHendriks
@fritswester Dhr. Wester, graag wil ik u ervan op de hoogte stellen dat het FRIET is, géén patat! Goed bezig vandaag trouwens.
Vraag ik me ook af.. zo veel beters zit er ook niet bepaald op de reserve. Ik vind de verhoudingen in de kamer op dit moment zelfs vrij goed. Ik zou GL of PVV niet graag in het kabinet zien, maar Halsema en Wilders hebben elk een goede rol waar ze nu staan. Dat wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef labbit het volgende:
Waarom ziet iedereen het kabinet zo graag vallen?!
OMGquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Lol, GMTA:
GuidoHendriks
@fritswester Dhr. Wester, graag wil ik u ervan op de hoogte stellen dat het FRIET is, géén patat! Goed bezig vandaag trouwens.
preciesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je vier kabinetten op rij laat falen heb je niks meer in Den Haag te zoeken.
Daaaaag Balkenende
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef GuidooH het volgende:
haagsche
@maximeverhagen zou in zijn contacten met Rasmussen zijn boekje te buiten zijn gegaan.. Bronnen rond PvdA spreken van 'heftige evaluatie'
Aldus Sarbach. Redacteur NOSquote:Verhagen zou tegenover Rasmussen toezeggingen hebben gedaan waar zelfs Balkenende niet van op de hoogte zou zijn geweest.
linkse mediaquote:
Jawel hoor. Als het niet om andere dingen al niet meer te redden is tenminste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Balkenende zou Verhagen nooit op de slachtbank leggen om zijn kabinet met Bos te redden... toch?
Dan lacht Camiel in z'n knuistjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zie trouwens gebeuren wat al eerder werd voorspeld: Verhagen neemt ontslag. Dat is de beste oplossing ook. Kroonprins uitgeschakeld.
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Disavowed het volgende:
Zullen we Verhagen ooit nog terug zien? Ik neem aan dat dit niet goed is voor zijn carriere.
Maar Sven hoeft toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Torrio het volgende:
Spannenndddddddd!
Zou wel een mooie avond zijn, kabinet valt, Sven weer goud, veel bier en muziek
Balkenende zal de grootste verliezer zijn. Hij zal er echt alles aan doen om het kabinet te redden. Diverse malen blunderen met het Koningshuis, een illegale oorlog, een andere dure oorlog waarin bijna niks bereikt is, mislukt Europees avontuur en drie gevallen kabinetten, hij wil echt 1 kabinet uitzitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Balkenende zou Verhagen nooit op de slachtbank leggen om zijn kabinet met Bos te redden... toch?
Als commisaris van de koningin in limburgquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Disavowed het volgende:
Zullen we Verhagen ooit nog terug zien? Ik neem aan dat dit niet goed is voor zijn carriere.
Inderdaad. Zowel voor de PvdA (want dat Verhagen en Bos niet met elkaar door één deur kunnen is al langer bekend) als voor het CDA. Verhagen is echt zo'n machiavelliaan die zelfs scheit heeft aan zijn eigen partij.quote:
En met wat Bulgaren in zee gaan. Die kent hij immers nog vanuit zijn functie als minister van Buza. Als wederdienst even een vakantiehuisje eisen, dat moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......
Verhalen is een prima minister , zelfde voor Eurlings.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......
hahaquote:
Toch zou ik het jammer vinden als hij het veld zou moeten ruimen. Ik zie in Verhagen een snellere versie van JPB: net iets bijdehanter, iets meer uitstraling, iets geslepener, iets onbetrouwbaarder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Zowel voor de PvdA (want dat Verhagen en Bos niet met elkaar door één deur kunnen is al langer bekend) als voor het CDA. Verhagen is echt zo'n machiavelliaan die zelfs scheit heeft aan zijn eigen partij.
Daar kunnen ze ook vallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep veels te langGewoon skiën gaan kijken.
Niet jammer dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Toch zou ik het jammer vinden als hij het veld zou moeten ruimen. Ik zie in Verhagen een snellere versie van JPB: net iets bijdehanter, iets meer uitstraling, iets geslepener, iets onbetrouwbaarder.
Klopt, Joods Christelijke traditie he.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet jammer dus.
Hij is bovendien een jood die onvoorwaardelijk Israel steunt en zelfs een keppeltje op doet.En nee, ik ben geen anti-semiet. Als vrouwelijke ministers een hoofddoek om zouden doen is het land te klein.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, Joods Christelijke traditie he.
wie nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef Sequencer het volgende:
Ik weet niet wie het spoed debat gevolgd heeft gisteren? Maar het tweede termijn van Verdonk. Hilarisch!
Mijn stem heeft ze.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef Sequencer het volgende:
Ik weet niet wie het spoed debat gevolgd heeft gisteren? Maar het tweede termijn van Verdonk. Hilarisch!
Wat een onzin kraam jij toch uit, niet te geloven. Linkse engnek die je er bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet jammer dus.
Hij is bovendien een jood die onvoorwaardelijk Israel steunt en zelfs een keppeltje op doet.En nee, ik ben geen anti-semiet. Als vrouwelijke ministers een hoofddoek om zouden doen is het land te klein.
Mijne niet. Als een iemand na aanleiding van het spoeddebat stemmen verdiende dan is dat Mr van der Vlies van SGP. Vindt het echt zonde dat deze man bij die klote partij zit, anders had ie een goede kans voo rmijn stem gehad bij de verkiezingen.quote:
Naja, Rutte en Pechtold deden het ook goed (en met name Rutte was erg correct).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mijne niet. Als een iemand na aanleiding van het spoeddebat stemmen verdiende dan is dat Mr van der Vlies van SGP. Vindt het echt zonde dat deze man bij die klote partij zit, anders had ie een goede kans voormijn gehad bij de verkiezingen.
Hij is stout geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat is er met Verhagen? Ik ben net pas thuis.... Op nieuwssites wordt niets vermeld....
Volgens bronnen rond de PvdA.quote:
Netwerk, Ned2.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat kijken jullie nu?
Het lijkt me trouwens heel sterk dat Balkenende zijn vriend en trouwe bondgenoot Verhagen opoffert voor dit extreem wankele kabinet, als hij dat niet eens wilde doen met een stuntelende minister Verdonk in Balkenende III
politiek24 en journaal24 + kamertweets en fokquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat kijken jullie nu?
Het lijkt me trouwens heel sterk dat Balkenende zijn vriend en trouwe bondgenoot Verhagen opoffert voor dit extreem wankele kabinet, als hij dat niet eens wilde doen met een stuntelende minister Verdonk in Balkenende III
Ook waar, vond Rutte goed. Maar ik erger me altijd een beetje aan de geirriteerde houding van Pechtold tijdens debatten. Als het hem niet zint is het meteen verwijten maken naar iedereen en geergerd kijken. Vind ik irritant gedrag en ook niet de correcte manier om te debateren. Wat inderdaad rutte wel deed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Naja, Rutte en Pechtold deden het ook goed (en met name Rutte was erg correct).
En jij wilde nog wel van dit christelijke kabinet afquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, Joods Christelijke traditie he.
Stream please.quote:
Heb'm al bij politiek 24, alleen geen geluidquote:
hier ook niet, maar wel veel beweging (presentatrice) Geluid en beeld doet raar nuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb'm al bij politiek 24, alleen geen geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |