Dan lacht Camiel in z'n knuistjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zie trouwens gebeuren wat al eerder werd voorspeld: Verhagen neemt ontslag. Dat is de beste oplossing ook. Kroonprins uitgeschakeld.
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Disavowed het volgende:
Zullen we Verhagen ooit nog terug zien? Ik neem aan dat dit niet goed is voor zijn carriere.
Maar Sven hoeft toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Torrio het volgende:
Spannenndddddddd!
Zou wel een mooie avond zijn, kabinet valt, Sven weer goud, veel bier en muziek
Balkenende zal de grootste verliezer zijn. Hij zal er echt alles aan doen om het kabinet te redden. Diverse malen blunderen met het Koningshuis, een illegale oorlog, een andere dure oorlog waarin bijna niks bereikt is, mislukt Europees avontuur en drie gevallen kabinetten, hij wil echt 1 kabinet uitzitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Balkenende zou Verhagen nooit op de slachtbank leggen om zijn kabinet met Bos te redden... toch?
Als commisaris van de koningin in limburgquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Disavowed het volgende:
Zullen we Verhagen ooit nog terug zien? Ik neem aan dat dit niet goed is voor zijn carriere.
Inderdaad. Zowel voor de PvdA (want dat Verhagen en Bos niet met elkaar door één deur kunnen is al langer bekend) als voor het CDA. Verhagen is echt zo'n machiavelliaan die zelfs scheit heeft aan zijn eigen partij.quote:
En met wat Bulgaren in zee gaan. Die kent hij immers nog vanuit zijn functie als minister van Buza. Als wederdienst even een vakantiehuisje eisen, dat moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......
Verhalen is een prima minister , zelfde voor Eurlings.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......
hahaquote:
Toch zou ik het jammer vinden als hij het veld zou moeten ruimen. Ik zie in Verhagen een snellere versie van JPB: net iets bijdehanter, iets meer uitstraling, iets geslepener, iets onbetrouwbaarder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Zowel voor de PvdA (want dat Verhagen en Bos niet met elkaar door één deur kunnen is al langer bekend) als voor het CDA. Verhagen is echt zo'n machiavelliaan die zelfs scheit heeft aan zijn eigen partij.
Daar kunnen ze ook vallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep veels te langGewoon skiën gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |