Dan lacht Camiel in z'n knuistjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zie trouwens gebeuren wat al eerder werd voorspeld: Verhagen neemt ontslag. Dat is de beste oplossing ook. Kroonprins uitgeschakeld.
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Disavowed het volgende:
Zullen we Verhagen ooit nog terug zien? Ik neem aan dat dit niet goed is voor zijn carriere.
Maar Sven hoeft toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Torrio het volgende:
Spannenndddddddd!
Zou wel een mooie avond zijn, kabinet valt, Sven weer goud, veel bier en muziek
Balkenende zal de grootste verliezer zijn. Hij zal er echt alles aan doen om het kabinet te redden. Diverse malen blunderen met het Koningshuis, een illegale oorlog, een andere dure oorlog waarin bijna niks bereikt is, mislukt Europees avontuur en drie gevallen kabinetten, hij wil echt 1 kabinet uitzitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Balkenende zou Verhagen nooit op de slachtbank leggen om zijn kabinet met Bos te redden... toch?
Als commisaris van de koningin in limburgquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Disavowed het volgende:
Zullen we Verhagen ooit nog terug zien? Ik neem aan dat dit niet goed is voor zijn carriere.
Inderdaad. Zowel voor de PvdA (want dat Verhagen en Bos niet met elkaar door één deur kunnen is al langer bekend) als voor het CDA. Verhagen is echt zo'n machiavelliaan die zelfs scheit heeft aan zijn eigen partij.quote:
En met wat Bulgaren in zee gaan. Die kent hij immers nog vanuit zijn functie als minister van Buza. Als wederdienst even een vakantiehuisje eisen, dat moet wel kunnen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......
Verhalen is een prima minister , zelfde voor Eurlings.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DIe kan burgemeester hier in Maastricht worden......
hahaquote:
Toch zou ik het jammer vinden als hij het veld zou moeten ruimen. Ik zie in Verhagen een snellere versie van JPB: net iets bijdehanter, iets meer uitstraling, iets geslepener, iets onbetrouwbaarder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad. Zowel voor de PvdA (want dat Verhagen en Bos niet met elkaar door één deur kunnen is al langer bekend) als voor het CDA. Verhagen is echt zo'n machiavelliaan die zelfs scheit heeft aan zijn eigen partij.
Daar kunnen ze ook vallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Jep veels te langGewoon skiën gaan kijken.
Niet jammer dus.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Toch zou ik het jammer vinden als hij het veld zou moeten ruimen. Ik zie in Verhagen een snellere versie van JPB: net iets bijdehanter, iets meer uitstraling, iets geslepener, iets onbetrouwbaarder.
Klopt, Joods Christelijke traditie he.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet jammer dus.
Hij is bovendien een jood die onvoorwaardelijk Israel steunt en zelfs een keppeltje op doet.En nee, ik ben geen anti-semiet. Als vrouwelijke ministers een hoofddoek om zouden doen is het land te klein.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, Joods Christelijke traditie he.
wie nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef Sequencer het volgende:
Ik weet niet wie het spoed debat gevolgd heeft gisteren? Maar het tweede termijn van Verdonk. Hilarisch!
Mijn stem heeft ze.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:34 schreef Sequencer het volgende:
Ik weet niet wie het spoed debat gevolgd heeft gisteren? Maar het tweede termijn van Verdonk. Hilarisch!
Wat een onzin kraam jij toch uit, niet te geloven. Linkse engnek die je er bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet jammer dus.
Hij is bovendien een jood die onvoorwaardelijk Israel steunt en zelfs een keppeltje op doet.En nee, ik ben geen anti-semiet. Als vrouwelijke ministers een hoofddoek om zouden doen is het land te klein.
Mijne niet. Als een iemand na aanleiding van het spoeddebat stemmen verdiende dan is dat Mr van der Vlies van SGP. Vindt het echt zonde dat deze man bij die klote partij zit, anders had ie een goede kans voo rmijn stem gehad bij de verkiezingen.quote:
Naja, Rutte en Pechtold deden het ook goed (en met name Rutte was erg correct).quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef larry91 het volgende:
[..]
Mijne niet. Als een iemand na aanleiding van het spoeddebat stemmen verdiende dan is dat Mr van der Vlies van SGP. Vindt het echt zonde dat deze man bij die klote partij zit, anders had ie een goede kans voormijn gehad bij de verkiezingen.
Hij is stout geweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat is er met Verhagen? Ik ben net pas thuis.... Op nieuwssites wordt niets vermeld....
Volgens bronnen rond de PvdA.quote:
Netwerk, Ned2.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat kijken jullie nu?
Het lijkt me trouwens heel sterk dat Balkenende zijn vriend en trouwe bondgenoot Verhagen opoffert voor dit extreem wankele kabinet, als hij dat niet eens wilde doen met een stuntelende minister Verdonk in Balkenende III
politiek24 en journaal24 + kamertweets en fokquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat kijken jullie nu?
Het lijkt me trouwens heel sterk dat Balkenende zijn vriend en trouwe bondgenoot Verhagen opoffert voor dit extreem wankele kabinet, als hij dat niet eens wilde doen met een stuntelende minister Verdonk in Balkenende III
Ook waar, vond Rutte goed. Maar ik erger me altijd een beetje aan de geirriteerde houding van Pechtold tijdens debatten. Als het hem niet zint is het meteen verwijten maken naar iedereen en geergerd kijken. Vind ik irritant gedrag en ook niet de correcte manier om te debateren. Wat inderdaad rutte wel deed.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Naja, Rutte en Pechtold deden het ook goed (en met name Rutte was erg correct).
En jij wilde nog wel van dit christelijke kabinet afquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt, Joods Christelijke traditie he.
Stream please.quote:
Heb'm al bij politiek 24, alleen geen geluidquote:
hier ook niet, maar wel veel beweging (presentatrice) Geluid en beeld doet raar nuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb'm al bij politiek 24, alleen geen geluid
Kut, ik krijg telkens van die herhaalde filmpjes, heb jij misschien de specifieke link?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef StephanL het volgende:
politiek24 live
Toch nog niet, er gebeurt wel wat. Ze waren bezig met de oortjes voor de verslaggeefster.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Wat een onzin kraam jij toch uit, niet te geloven. Linkse engnek die je er bent.
Dat is correct. Als ik echter moet kiezen tussen de Islam of het Jodendom dan heb ik gevoelsmatig meer met de tweede religie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En jij wilde nog wel van dit christelijke kabinet af
hoe dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef Dynd het volgende:
Die eigenaar van Politiek 24 ziet er precies uit zoals ik verwacht had
Nee nu hetzelfde ook hier. De stream op internet is gelijk aan de tv kanaal. Zie nu herhaling van de chat. Was dus ook kort.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kut, ik krijg telkens van die herhaalde filmpjes, heb jij misschien de specifieke link?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef Dynd het volgende:
Die eigenaar van Politiek 24 ziet er precies uit zoals ik verwacht had
Heb hier geen tv staan in de buurtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarom klooien met livestream? Op tv is het toch ook te volgen op zendernummer 503 politiek24 (mits je digitale tv hebt).
Die heeft niet iedereen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarom klooien met livestream? Op tv is het toch ook te volgen op zendernummer 503 politiek24 (mits je digitale tv hebt).
En hij glundertquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Dynd het volgende:
[..]
Als een langharige man met een vieze snor en bril.
Ik heb gisteravond al de hele avond op 503 zitten kijken. Mijn vriendin heeft ook wel eens recht op een serie tussendoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Nederland 2 livestream werkt nu ook:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef StephanL het volgende:
misschien zo nog even op netwerk, ned2.
Is dit live?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nederland 2 livestream werkt nu ook:
http://spixtv.nl/index.php?page=nederland2
werkt niet altijd ,enkel bij bepaalde programma's
Blijven twee heerlijke quotesquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die zwerver op Politiek24? Tering.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die zwerver op Politiek24? Tering.
13 minuten Femke Halsema nog hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef Dynd het volgende:
Er heeft al een half uur niemand meer getwitterd uit de kamer, wat zou er aan de hand zijn?
Ik heb hier neit eens kabel, laat staan digitale tvquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Oh, hier niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
13 minuten Femke Halsema nog hoor
Ik zit in Engeland en heb geen Nederlandse TV.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik betwijfel sterk dat ze de hele week in de Trevezaal blijven zitten, maar het zou niet een verkeerde gedachte zijn.quote:Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 20:50
@estherandoetoe betwifelje sterk dat se de hele wike yn de Trêvesseal sitten bliuwe.... mar it is net in ferkearde gedachte!
Verhagen gaay zijn boekje te buiten, Kirsten jij weet wel beter, zie de kabinetsverklaring van Wouter Bos van 12 februari.quote:Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 20:47
@locuta, 'Verhagen boekje te bûten', Kirsten do witst wol better, sjoch Kabinetsferklaring troch Wouter Bos fan 12 febrewaris!
Op UPC Digital zit Politiek24 op 405quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ze staat notabene bijna bovenaan.
Kan die gast niet dood of zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef AchJa het volgende:
Ah Rendert is er nog:
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 20:50
@estherandoetoe betwifelje sterk dat se de hele wike yn de Trêvesseal sitten bliuwe.... mar it is net in ferkearde gedachte!
Ik betwijfel sterk dat ze de hele week in de Trevezaal blijven zitten, maar het zou niet een verkeerde gedachte zijn.
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 20:47
@locuta, 'Verhagen boekje te bûten', Kirsten do witst wol better, sjoch Kabinetsferklaring troch Wouter Bos fan 12 febrewaris!
Verhagen gaan zijn boekje te buiten, Kirsten jij weet wel beter, zie de kabinetsverklaring van Wouter Bos van 12 februari.
Ja maar die twitter nog bij de heftigste discussies , valt mee dat ze haar bed niet twitterend met ons deeltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
13 minuten Femke Halsema nog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |