Is dit live?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nederland 2 livestream werkt nu ook:
http://spixtv.nl/index.php?page=nederland2
werkt niet altijd ,enkel bij bepaalde programma's
Blijven twee heerlijke quotesquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die zwerver op Politiek24? Tering.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie is die zwerver op Politiek24? Tering.
13 minuten Femke Halsema nog hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef Dynd het volgende:
Er heeft al een half uur niemand meer getwitterd uit de kamer, wat zou er aan de hand zijn?
Ik heb hier neit eens kabel, laat staan digitale tvquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarom klooien met livestream? Op tv is het toch ook te volgen op zendernummer 503 politiek24 (mits je digitale tv hebt).
Oh, hier niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
13 minuten Femke Halsema nog hoor
Ik zit in Engeland en heb geen Nederlandse TV.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
Waarom klooien met livestream? Op tv is het toch ook te volgen op zendernummer 503 politiek24 (mits je digitale tv hebt).
Ik betwijfel sterk dat ze de hele week in de Trevezaal blijven zitten, maar het zou niet een verkeerde gedachte zijn.quote:Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 20:50
@estherandoetoe betwifelje sterk dat se de hele wike yn de Trźvesseal sitten bliuwe.... mar it is net in ferkearde gedachte!
Verhagen gaay zijn boekje te buiten, Kirsten jij weet wel beter, zie de kabinetsverklaring van Wouter Bos van 12 februari.quote:Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 20:47
@locuta, 'Verhagen boekje te būten', Kirsten do witst wol better, sjoch Kabinetsferklaring troch Wouter Bos fan 12 febrewaris!
Op UPC Digital zit Politiek24 op 405quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef Eppie_NL het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ze staat notabene bijna bovenaan.
Kan die gast niet dood of zo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef AchJa het volgende:
Ah Rendert is er nog:
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 20:50
@estherandoetoe betwifelje sterk dat se de hele wike yn de Trźvesseal sitten bliuwe.... mar it is net in ferkearde gedachte!
Ik betwijfel sterk dat ze de hele week in de Trevezaal blijven zitten, maar het zou niet een verkeerde gedachte zijn.
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 20:47
@locuta, 'Verhagen boekje te būten', Kirsten do witst wol better, sjoch Kabinetsferklaring troch Wouter Bos fan 12 febrewaris!
Verhagen gaan zijn boekje te buiten, Kirsten jij weet wel beter, zie de kabinetsverklaring van Wouter Bos van 12 februari.
Ja maar die twitter nog bij de heftigste discussies , valt mee dat ze haar bed niet twitterend met ons deeltquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
13 minuten Femke Halsema nog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |