neuh, niet om wilders. maar om van die lamzakken die nu regeren af te komenquote:
Hoho niet het hele kabinet. Alleen Balkenende, dat levert altijd leuke beelden op :quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef labbit het volgende:
Waarom ziet iedereen het kabinet zo graag vallen?!
Lol, GMTA:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:12 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Chinees voor kabinet, hamburgers en patat friet voor Haagse redactie RTL Nieuws. Verlaten pand en studio niet voor we weten hoe het zit.
11 minutes ago from web.
Als je vier kabinetten op rij laat falen heb je niks meer in Den Haag te zoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die Balkenende is al vier keer eerder gevallen, die is het wel gewend. Hij moet alleen niet gaan schaatsen (of rodelen), dat lijkt me niet zo verstandig.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Lol, GMTA:
GuidoHendriks
@fritswester Dhr. Wester, graag wil ik u ervan op de hoogte stellen dat het FRIET is, géén patat! Goed bezig vandaag trouwens.
Vraag ik me ook af.. zo veel beters zit er ook niet bepaald op de reserve. Ik vind de verhoudingen in de kamer op dit moment zelfs vrij goed. Ik zou GL of PVV niet graag in het kabinet zien, maar Halsema en Wilders hebben elk een goede rol waar ze nu staan. Dat wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:11 schreef labbit het volgende:
Waarom ziet iedereen het kabinet zo graag vallen?!
OMGquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:14 schreef GuidooH het volgende:
[..]
Lol, GMTA:
GuidoHendriks
@fritswester Dhr. Wester, graag wil ik u ervan op de hoogte stellen dat het FRIET is, géén patat! Goed bezig vandaag trouwens.
preciesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je vier kabinetten op rij laat falen heb je niks meer in Den Haag te zoeken.
Daaaaag Balkenende
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:10 schreef GuidooH het volgende:
haagsche
@maximeverhagen zou in zijn contacten met Rasmussen zijn boekje te buiten zijn gegaan.. Bronnen rond PvdA spreken van 'heftige evaluatie'
Aldus Sarbach. Redacteur NOSquote:Verhagen zou tegenover Rasmussen toezeggingen hebben gedaan waar zelfs Balkenende niet van op de hoogte zou zijn geweest.
linkse mediaquote:
Jawel hoor. Als het niet om andere dingen al niet meer te redden is tenminste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Balkenende zou Verhagen nooit op de slachtbank leggen om zijn kabinet met Bos te redden... toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |