Wat zeg jij!? Jij gaat gewoon mee. Dan is er in ieder geval iemand die om me lacht.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij!? Jij gaat gewoon mee. Dan is er in ieder geval iemand die om me lacht.
Jij komt wel he, sexy? Je mag bij mij slapen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
JULLIE WETEN ZELLUF.
Of we gaan met Devvie naar de Skihut.![]()
![]()
![]()
HEY!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, naast Broekpaling, in de schuur.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
Ylva: "Ik ga naar buituh."
Vader: "EEN BEETJU CHILLEH, EH GEWOON. ZEKAH"
Liever tussen de watten naast een kruik danquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, naast Broekpaling, in de schuur.![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij komt wel he, sexy? Je mag bij mij slapen.![]()
Hij wil pics.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil bierie's doen met jouw ouwe.
Naast Broekpaling?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Liever tussen de watten naast een kruik dan
Ja. Maak ik boterkoek voor je met anijsmelk en ghb.quote:
Rotterdam is bijna 3 uur met de trein johquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij wil pics.![]()
[..]
Naast Broekpaling?![]()
[..]
Ja. Maak ik boterkoek voor je met anijsmelk en ghb.
JONGE. Ik betaal je avondje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Rotterdam is bijna 3 uur met de trein johbelachelijk.
Ik zweer het G, hij wil pics.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
Tenminste iemand die me wil.
Bt + GHB = girl rape.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
Rotterdam.Geen haar op Zotheid's hoofd die daar aan denkt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:02 schreef BobbyB het volgende:
Rotterdam.Geen haar op Zotheid's hoofd die daar aan denkt.
Hee, pssst, als wij dat nou stiekem bij haar doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat je me ghb wil voeren en dan wil verkopen aan iedereen die zin heeft!
Nog steeds wil ik eerst.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hee, pssst, als wij dat nou stiekem bij haar doen?
En dan wij stiekem bij BTquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja daaag. Maagden komen laatst.quote:
Goed idee, maar dan zonder de ghb.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:01 schreef wolvendagen het volgende:
IK GA ANIJSMELK MAKEN.
Nee da's niet lief.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
ze komen laatst, maar ze komen eerst
Nee, ff serieus, ik heb in 10 jaar dus 3 meets gedaan met users hier he, dus het is niet alsof t mijn leven beheerste ofzo.quote:
Ik heb lekker wel irl KLB (SCers) ontmoet. Echte KLB meets zijn geheim.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:45 schreef Lamon. het volgende:
Alsof ik nog een keer in mijn eentje ga staan ergens.
Dan zoek ik wel een andere partner in crime.quote:
ONZ meet?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nee, ff serieus, ik heb in 10 jaar dus 3 meets gedaan met users hier he, dus het is niet alsof t mijn leven beheerste ofzo.
Twee waren tof, drank, en lachen, en seks (niet met mij toen, maar ik hoorde het wel.) en de derde was een klb-meet en ik was de ENIGE! Dat was verder niet erg ofzo, maar als ik ooit nog een keer ga meeten moet het buiten klb zijn.
Nou, wat hebben we toen genoten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel irl KLB (SCers) ontmoet. Echte KLB meets zijn geheim.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zoek ik wel een andere partner in crime.
Waarom?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou nooit naar een ONZ meet gaan. Ik zou weg sneaken, omdat ik me doodschaam.
De eerste was een Filosofie-meet, en toen een Onzin-meet. In 10 jaar tijd dus he, het is niet alsof ik de grootste meeter ter wereld ben, maar ik vond het wel tekenend.quote:
Is het nog wel rape als je als meisje er vrijwillig heen gaat?quote:
ik wel van toen ze hier waren. En van de filmpjes. En nu weet ik zeker dat ze vreemd zijn, ook irl.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel!
Ik ken heul die ONZ-users niet.
Alle fokkers zijn vreemd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
ik wel van toen ze hier waren. En van de filmpjes. En nu weet ik zeker dat ze vreemd zijn, ook irl.
Nou, die paar dagen dat ze deze SC kwamen raiden omdat hun SC dicht was heeft bij mij wel een beeld geschetst over de gemiddelde ONZer. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel!
Ik ken heul die ONZ-users niet.
Vreemd maar wel lekker, RedCat (het meisje waar ik bij ben blijven slapen toen) zag er prima uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
ik wel van toen ze hier waren. En van de filmpjes. En nu weet ik zeker dat ze vreemd zijn, ook irl.
Nee serieus ONZ'ers. Er was zo'n user en die zei dat er in ONZ heel lekkere wijven waren en toen noemde ze een paar namen.. ik ging in die fotoboeken kijken enquote:
Vreemd, ik was toen eh... offline?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, die paar dagen dat ze deze SC kwamen raiden omdat hun SC dicht was heeft bij mij wel een beeld geschetst over de gemiddelde ONZer. Uitzonderingen daargelaten.
Iedereen komt hierheen als de meisjes er al zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het nog wel rape als je als meisje er vrijwillig heen gaat?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee serieus ONZ'ers. Er was zo'n user en die zei dat er in ONZ heel lekkere wijven waren en toen noemde ze een paar namen.. ik ging in die fotoboeken kijken en![]()
De meisjes in deze SC zijn lekkerder inderdaad. Op Broekpaling na dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee serieus ONZ'ers. Er was zo'n user en die zei dat er in ONZ heel lekkere wijven waren en toen noemde ze een paar namen.. ik ging in die fotoboeken kijken en![]()
Nou ja, dat is toch niet heel vreemd ofzo, smaken kunnen verschillenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want 2 er van ken ik en die zijn wel aardig en zo, maar lekker, niet echt.
Ah ja, gewoon over je heen laten komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen komt hierheen als de meisjes er al zijn.
Dus jij hebt wel een pic van dr?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De meisjes in deze SC zijn lekkerder inderdaad. Op Broekpaling na dan.
Iedereen heeft een pic van mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een pic van dr?
Ik heb van iedere dame in de SC 1 of meerdere pics.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een pic van dr?
Nouja ik heb het zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch niet heel vreemd ofzo, smaken kunnen verschillen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen heeft een pic van mij.
Naakt.
Fuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb van iedere dame in de SC 1 of meerdere pics.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen heeft een pic van mij.
Naakt.
Oh, is het zo erg?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ik heb het zacht uitgedrukt. [ afbeelding ]
Iedereen van de SC.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij zit ik bij wolvendagen in de friendzone.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij zit ik bij wolvendagen in de friendzone.
Ik wou je iets Pm en, want eentje vind je niet in die fobo's alleen kan dat niet weer vinden op deze pc.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, is het zo erg?![]()
* spit alle fobo's door van vrouwelijke ONZ-ers.
What happened to our love?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wou je iets Pm en, want eentje vind je niet in die fobo's alleen kan dat niet weer vinden op deze pc.
* Ziet een bepaalde foto voor zich...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
What happened to our love?
Hey maarre de lekkerste ONZ users was toch wel Krentenbol.
Ze zijn gemiddeld echt knapper, sorry.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Ziet een bepaalde foto voor zich...
You never loved me.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
What happened to our love?
Hey maarre de lekkerste ONZ users was toch wel Krentenbol.
De SC ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn gemiddeld echt knapper, sorry.
Niet dat dat altijd het belangrijkste is, maar het is op FOK! inmiddels duidelijk dat de lelijkste users in klb zitten.
Wat dus niet betekent dat alle klb users lelijk zijn, alleen dat als je een subforum zou moeten kiezen met de minst aantrekkelijke users, dat toch echt klb is.
Volgens GS is heel FOK een lelijke mensen forum, dus waar hebben we het over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn gemiddeld echt knapper, sorry.
Niet dat dat altijd het belangrijkste is, maar het is op FOK! inmiddels duidelijk dat de lelijkste users in klb zitten.
Wat dus niet betekent dat alle klb users lelijk zijn, alleen dat als je een subforum zou moeten kiezen met de minst aantrekkelijke users, dat toch echt klb is.
Ik heb er naast 1 gewoond!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel irl KLB (SCers) ontmoet. Echte KLB meets zijn geheim.
That's not true baby and you know it.quote:
Nee, van een mod met een bierbuik en een 3 dagen baardje.quote:
quote:
" Whihiho"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
De SC ook?
Ik weet niet van iedereen hoe ze eruit zien, maar 4EBE kan als het goed is (na als nog PM) wel bevestigen dat er ook in ONZ users zijn die het gemiddelde onderuit halen.
wut? wie wat waar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, van een mod met een bierbuik en een 3 dagen baardje.
Mag hopen van niet.quote:
quote:
Oh, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat het een neppert was, qua foto's dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kb was toch een kloon van een mod?
Hoezo niet?quote:
Je hebt me nog nooit een bosje bloemen gestuurd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
That's not true baby and you know it.
Omdat ik dan heel raar tegen devvie aan kijkquote:
Doe je al.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dan heel raar tegen devvie aan kijk
Ja, dat bedacht ik me netquote:
Ik ben gers niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit een bosje bloemen gestuurd.
Ik ken de Onzin SC niet, maar op Onzin zitten meer knappe users dan in klb.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
De SC ook?
Ik weet niet van iedereen hoe ze eruit zien, maar 4EBE kan als het goed is (na als nog PM) wel bevestigen dat er ook in ONZ users zijn die het gemiddelde onderuit halen.
Is de leeftijd in ONZ hoger dan in KLB?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ken de Onzin SC niet, maar op Onzin zitten meer knappe users dan in klb.
Dat is toch ook niet vreemd? De leeftijd in klb is vrij laag, dus uiterlijk is extreem belangrijk, en ze klagen.
Mensen die altijd klagen en anoniem zijn op een forum zijn gewoon meestal niet knap, daar is niets verbazends aan.
Met name de jongentjes die hier posten zijn of lelijk of onzeker, zo is het gewoon, daar heb je echt geen 4-jarige studie voor nodig.
Ik weet het niet van de ONZ heren, maar de dames die toen als lekkerste werden genoemd vielen een beetje tegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ken de Onzin SC niet, maar op Onzin zitten meer knappe users dan in klb.
Dat is toch ook niet vreemd? De leeftijd in klb is vrij laag, dus uiterlijk is extreem belangrijk, en ze klagen.
Mensen die altijd klagen en anoniem zijn op een forum zijn gewoon meestal niet knap, daar is niets verbazends aan.
Met name de jongentjes die hier posten zijn of lelijke of onzeker, zo is het gewoon, daar heb je echt geen 4-jarige studie voor nodig.
Een jongen komt thuis en verrast zijn vriendin met een bos bloemen waarop de vriendin geërgerd vraagt: "Oh, nu moet ik zeker weer met de benen wijd?".quote:
Je mag soms wel eens iets aannemen zonder bron.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de leeftijd in ONZ hoger dan in KLB?
BRON !!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een jongen komt thuis en verrast zijn vriendin met een bos bloemen waarop de vriendin geërgerd vraagt: "Oh, nu moet ik zeker weer met de benen wijd?".
"Hoezo?", vraagt de jongen, "heb je geen vaas dan?".
Iets aannemen zonder bon is daarentegen af te raden daar je het niet meer kan retourneren als je er niet tevreden mee bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag soms wel eens iets aannemen zonder bron.
Ninja edit. Wilde een kutopmerking maken.quote:
Als het waar zou zijn zou ik wel iets minder gekusjekroel verwachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, jonge automatisme.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ninja edit. Wilde een kutopmerking maken.
Het enige wat ik weet is dat ik relatief oud ben en als extreem knap beschouwd wordt voor een klb poster. En ik heb een foto van SkyLark gezien en hij is ook redelijk knap, voor zover ik dat als man kan beoordelen, maar alle anonieme klb-users, daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet het niet van de ONZ heren, maar de dames die toen als lekkerste werden genoemd vielen een beetje tegen.
De jongetjes in dit subforum weet ik niet hoe ze eruit zien, maar wel van (ex)SC -ers en ook niet van allemaal. Alleen van bijv. Otis en Skylark weet jij volgens mij niet hoe ze eruit zien en ga je er maar van uit dat ze lelijk zijn?
FUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dan heel raar tegen devvie aan kijk
Dat zeg jij altijd maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ik relatief oud ben en als extreem knap beschouwd wordt voor een klb poster. En ik heb een foto van SkyLark gezien en hij is ook redelijk knap, voor zover ik dat als man kan beoordelen, maar alle anonieme klb-users, daar heb ik mijn twijfels bij.
Je kunt gewoon niet zo aggressief zijn, en wel lekker in je lijf zitten. Dus laat ik lelijk en knap gewoon in het midden, gooi het dan op onzeker over uiterlijk ofzo.
Er is een bepaalde naam die nu naar boven komt. Bij jullie ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ik relatief oud ben en als extreem knap beschouwd wordt voor een klb poster. En ik heb een foto van SkyLark gezien en hij is ook redelijk knap, voor zover ik dat als man kan beoordelen, maar alle anonieme klb-users, daar heb ik mijn twijfels bij.
Je kunt gewoon niet zo aggressief zijn, en wel lekker in je lijf zitten. Dus laat ik lelijk en knap gewoon in het midden, gooi het dan op onzeker over uiterlijk ofzo.
Ik ook wel hoor. Alleen wil ze niet.quote:
Wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
Devvie, zoek in je buurt naar een huis waar aan een raam gewerkt word.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
Verder doe ik overigens geen uitspraken over het uiterlijk van users, behalve dat wolvendagen een lekker ding is.
In Nederland wel ja, voor FOK! begrippen in klb bovengemiddeld, net als bijvoorbeeld Dizer ofzo... het gaat niet om erkenning, die heb ik buiten FOK! ook wel, en de andere uitzonderingen evengoed, het gaat om het feit dat ik denk dat anonieme klb-users een probleem hebben met hun uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd maar.Ik heb hier al tig keer mensen zien posten dat ze het er niet mee eens zijn. Kijk lelijk ben je niet, maar voor jouw leeftijd gewoon gemiddeld hoor?
Pics.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. Alleen wil ze niet.
Kan iemand een poll maken voor mij ?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zeg jij altijd maar.Ik heb hier al tig keer mensen zien posten dat ze het er niet mee eens zijn. Kijk lelijk ben je niet, maar voor jouw leeftijd gewoon gemiddeld hoor?
Nou....quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben ook anoniem, maar heb absoluut geen probleem met mijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Nederland wel ja, voor FOK! begrippen in klb bovengemiddeld, net als bijvoorbeeld Dizer ofzo... het gaat niet om erkenning, die heb ik buiten FOK! ook wel, en de andere uitzonderingen evengoed, het gaat om het feit dat ik denk dat anonieme klb-users een probleem hebben met hun uiterlijk.
Sommige mensen hebben in verband met hun werk (bijv. politieagent) net dat soort gegevens op internet. Er zijn heel veel andere redenen om daar bewust niet voor te kiezen hoor. Ik vind dat je dat gewoon moet respecteren, als ik meer wil weten van iemand stuur ik wel een berichtje. Gelijk er van uit gaan dat het puisterige nerds zin is wel erg kort door de bocht.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In Nederland wel ja, voor FOK! begrippen in klb bovengemiddeld, net als bijvoorbeeld Dizer ofzo... het gaat niet om erkenning, die heb ik buiten FOK! ook wel, en de andere uitzonderingen evengoed, het gaat om het feit dat ik denk dat anonieme klb-users een probleem hebben met hun uiterlijk.
Ik zei net dat het daar niet om ging sufkut, ik heb geen bevestiging nodig op FOK!, maar anderen blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iemand een poll maken voor mij ?![]()
Lamon is:
- extreem knap
- knap
- iets boven gemiddeld
- gemiddeld
- iets onder gemiddeld
- lelijk
Ik niet. Want hij draait niet in de buurt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jongens, ik ga 5 maart naar Alice in Wonderland.
Mij wel. Ik ben benieuwd of anderen het met mij eens zijn of dat ze je toch echt wel knap vinden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zei net dat het daar niet om ging sufkut, ik heb geen bevestiging nodig op FOK!, maar anderen blijkbaar wel.
Najaquote:
Wat is dat voor aids nummer dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet. Want hij draait niet in de buurt.
Overigens wel voor de aftiteling weg zijn.
quote:
Dat is de soundtrackquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat is dat voor aids nummer dan.
Ik heb bijna een nieuwe vriendin, die ik persoonlijk knap vind als alles meezit, wat zal het mij dan boeien wat een stel anoniemelingen over mij te zeggen hebben? Erger nog, wat zal het jou dan boeien?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij wel. Ik ben benieuwd of anderen het met mij eens zijn of dat ze je toch echt wel knap vinden.
Nou, dan ben ik pleiten hoor.quote:
Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb bijna een nieuwe vriendin, die ik persoonlijk knap vind als alles meezit, wat zal het mij dan boeien wat een stel anoniemelingen over mij te zeggen hebben? Erger nog, wat zal het jou dan boeien?
Jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik pleiten hoor.![]()
Vriendin weet niet of ze om 19:15 wilt of om 21:30, wat zouden jullie doen.
Kuttuig zoals kleine pestkindjes zijn er dan meestal niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
Devvie, zoek in je buurt naar een huis waar aan een raam gewerkt word.
Schaam jequote:
True.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kuttuig zoals kleine pestkindjes zijn er dan meestal niet.
De grote pestkindjes wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kuttuig zoals kleine pestkindjes zijn er dan meestal niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kon het lwoo wel makkelijk aan maar was te lui.
De basisschool was een eitje. Ik ben er toen ook maar vanuit gegaan dat de rest ook niet moeilijk zou zijn en heb besloten dat dan maar over te slaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kon de basisschool wel makkelijk aan maar was te lui.
Van de profilerende users is Dizer het meest aantrekkelijk als man, als je leeftijd buiten beschouwing laat, Emminich de ietwat minder aantrekkelijke, omdat hij 1 van de weinigen jongeren was waar de foto bekend van werd, en ik zit daar tussenin.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard.
Oh ik kom nooit in US.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Van de profilerende users is Dizer het meest aantrekkelijk als man, als je leeftijd buiten beschouwing laat, Emminich de ietwat minder aantrekkelijke, omdat hij 1 van de weinigen jongeren was waar de foto bekend van werd, en ik zit daar tussenin.
Vrouwen kijken niet speciaal om, maar knappen er ook niet op af, tenzij ze een voorkeur hebben voor een bepaald soort haar ofzo. Ik ben niet speciaal knap, maar ik denk dat je stiekem mijn relposts in US relateert aan hoe ik mezelf zie.
Bijna Iedereen vergroot zichzelf uit, kijk maar naar BT, die ook gewoon in het midden zit, en denkt dat ze de knapste meid van FOK! is.
Ik ben de knapste KLB'erquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Van de profilerende users is Dizer het meest aantrekkelijk als man, als je leeftijd buiten beschouwing laat, Emminich de ietwat minder aantrekkelijke, omdat hij 1 van de weinigen jongeren was waar de foto bekend van werd, en ik zit daar tussenin.
Vrouwen kijken niet speciaal om, maar knappen er ook niet op af, tenzij ze een voorkeur hebben voor een bepaald soort haar ofzo. Ik ben niet speciaal knap, maar ik denk dat je stiekem mijn relposts in US relateert aan hoe ik mezelf zie.
Bijna Iedereen vergroot zichzelf uit, kijk maar naar BT, die ook gewoon in het midden zit, en denkt dat ze de knapste meid van FOK! is.
Kusje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en nu ga ik weekend houden. Tot maandag.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en nu ga ik weekend houden. Tot maandag.
Ja, ik wilde vandaag ook nieuwe kleding kopen vandaag.quote:
Dat is sowieso een feit, maar wel sneu dat je het zegt, dat werkt niet echt goed bij vrouwen hoor.quote:
Hangt er vanaf, niemand reageert negatiefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is sowieso een feit, maar wel sneu dat je het zegt, dat werkt niet echt goed bij vrouwen hoor.
sgoed swa.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, er kwamen vrienden dus ik heb het uitgesteld
[..]
Wou is ook goed
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is sowieso een feit, maar wel sneu dat je het zegt, dat werkt niet echt goed bij vrouwen hoor.
wop wop wopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, niemand reageert negatief
Omdat het niemand boeit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, niemand reageert negatief
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Devvie is een handtas geworden
NEEN, ik zei dat dit de wegen opent om een handtas te worden... mocht het ECHT niets worden met mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil devvie wel beethouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wedstrijdje doen wie het eerst een sekscampic kan posten van een lekker ding, al ben je jonger en knapper?quote:
CHATROULETTE!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie het eerst een sekscampic kan posten van een lekker ding, al ben je jonger en knapper?
Ik weet waarvan het handvat is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil devvie wel beethouden.
Wie niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen mensen slaan met mij dan he!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest lachen... dat vond ik slecht van mezelf.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet waarvan het handvat is.
En als je de rits opent dan open je eigenlijk...nouja zeg, laat ik me bijna gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In z'n broek.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen... dat vond ik slecht van mezelf.
Maar als je nou een strakke broek aan hebt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En als je de rits opent dan open je eigenlijk...nouja zeg, laat ik me bijna gaan.
kastijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ga jezelf maar disciplineren ofzo.
Ingevlochten konthaar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oeh ik ga voor jou. Ik PM mn msn, dan zet ik de cam aan, maar aangezien ik niet echt wil sekscammen ga ik voor wd in bikini. Gaat het me lukken?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh ik ga voor jou. Ik PM mn msn, dan zet ik de cam aan, maar aangezien ik niet echt wil sekscammen ga ik voor wd in bikini. Gaat het me lukken?
Niet gaan bukken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar als je nou een strakke broek aan hebt?
Ik denk dat je best iemand kan vinden bij wie het lukt, maar bij wd niet hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh ik ga voor jou. Ik PM mn msn, dan zet ik de cam aan, maar aangezien ik niet echt wil sekscammen ga ik voor wd in bikini. Gaat het me lukken?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of bobsleeen!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik maak wel handbewegingen.
En als je iets in de tas niet kan vinden ff vast houden in je mond terwijl je alle spullen eruit pakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik maak wel handbewegingen.
Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK ZIE MEZELF NIETquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik ineens tegen het hoofd van wd aan te kijken
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik ineens tegen het hoofd van wd aan te kijken
quote:
Hoevaak heb je gedacht: hou je kop en loop door?quote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef Fascination het volgende:
Nah, niet zo heel vaak. Heb bijna alleen maar schoongemaakt.
Kom mijn kamer ook doen dan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef Fascination het volgende:
Nah, niet zo heel vaak. Heb bijna alleen maar schoongemaakt.
Moet je vooral zeggen, ja. Kind heeft al een attitude the size of the universe.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij komt wel he, sexy? Je mag bij mij slapen.![]()
Hoeveel krijg ik daarvoor?quote:
Bitch.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen, ja. Kind heeft al een attitude the size of the universe.
Regel gewoon een leuke vrouw voor me.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
2petsen op je billen en een piemel ertussen
WD?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Regel gewoon een leuke vrouw voor me.
pleun?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Regel gewoon een leuke vrouw voor me.
Devvie, vieze hoer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
2petsen op je billen en een piemel ertussen
Ik heb je al afgewezen. HA.quote:
DAN WIL IK WEL KIJKEN HOOR!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:59 schreef Fascination het volgende:
Liv is wel goed, ja.Ik ga eens even tv koeksen.
Hela hola.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Jij wilt me niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I NEVER PROMISED YOU A ROSE GARDEN!
Wat vrouwen wel niet doen voor geld..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes die met blote billen op een foto gaan.
Genoeg hier op fok.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Meisjes die met blote billen op een foto gaan.
Guess wat ik -en heeeeeeeel veel andere mensen- niet heb.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
Lowlands met korting alleen als je een CJP pas hebt![]()
Guess what I've got
KAN ICK AUCH PINNEquote:
S&Gquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ow oeps.
Sorry mocht ik iemand die (met een kloon) in S&G post beledigd hebben.
Smartieeee, als je wilt, kan ik wel een pasje van iemand regelen die niet gaat. Wil je?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Guess wat ik -en heeeeeeeel veel andere mensen- niet heb.
Nou lijkt me sterk. Als je het heel www tot je beschikking hebt waarom zou je dan op halfnaakte dames gaan geilen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
S&G![]()
![]()
![]()
Ik denk dat daar allemaal oude mannetjes zitten te kwijlen
DAT IS SPANNENDERquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou lijkt me sterk. Als je het heel www tot je beschikking hebt waarom zou je dan op halfnaakte dames gaan geilen.
bestaan die nogquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:12 schreef wolvendagen het volgende:
[News] Blink-182 bevestigt zichzelf voor Lowlands http://tinyurl.com/yf7kmh3 28 minutes ago from API
Blink!
quote:
Dan zou ik op burkavrouwen gaan kwijlen. Dát is pas echt spannend, want je weet niet wat er onder zit.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan zou ik op burkavrouwen gaan kwijlen. Dát is pas echt spannend, want je weet niet wat er onder zit.
BLANKE SLAVENDRIJVERquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ze scheel en behaard zijn.
Daar was laatst een rel over, een man zou misleid zijn door een vrouw met foto's van haar zus, toen is het huwelijk per direct ontbonden.
Ja.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Smartieeee, als je wilt, kan ik wel een pasje van iemand regelen die niet gaat. Wil je?
Stil eens, jij.quote:
http://www.cjp.nl/muziek/(...)ing_op_Lowlands.htmlquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja.Maar kun je dat gebruiken als je online besteld?
Bij iemand die een burka draagt kun je niet racistisch zijn, want je weet nooit zeker wat voor afkomst ze heeft. Dat is nogal lastig te zien aan alleen de ogen.quote:
Ja op die site staat:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
http://www.cjp.nl/muziek/(...)ing_op_Lowlands.html
Yesh, dan zal ik die code even vragen aan iemand dit weekend en dan zal ik je die PM'en.
Joah, en die weet ik uit m'n hoofd. Ik kan meerdere CJP passen regelen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja op die site staat:
Hou je CJP-pas of Cultuurkaart bij de hand
- Geef het CJP-nummer dat op de kaart staat en je geboortedatum door
Dus ik zou gewoon bij tickmaster die code in kunnen vullen? Moet je wel even z'n geboortedatum even vragen.
pepersprayquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij iemand die een burka draagt kun je niet racistisch zijn, want je weet nooit zeker wat voor afkomst ze heeft. Dat is nogal lastig te zien aan alleen de ogen.
Wat ben je toch lief.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah, en die weet ik uit m'n hoofd. Ik kan meerdere CJP passen regelen.
Let me know. Voor zondag 10.00 uur.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat ben je toch lief.Maargoed, eerst maar eens checken of ik dan geen hertentamens heb.
![]()
juistquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
en dan nog ff scheren zodat je echt wat ziet.
quote:
Ik moet eerst weten of die data uberhaupt al wel bekend zijn. Kan best goed van niet nog.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Let me know. Voor zondag 10.00 uur.
10.000 zijn er beschikbaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik moet eerst weten of die data uberhaupt al wel bekend zijn. Kan best goed van niet nog.Maar hoeveel kaartjes met korting kun je eigenlijk kopen op zo'n pas?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |