Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb bijna een nieuwe vriendin, die ik persoonlijk knap vind als alles meezit, wat zal het mij dan boeien wat een stel anoniemelingen over mij te zeggen hebben? Erger nog, wat zal het jou dan boeien?
Jou.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik pleiten hoor.![]()
Vriendin weet niet of ze om 19:15 wilt of om 21:30, wat zouden jullie doen.
Kuttuig zoals kleine pestkindjes zijn er dan meestal niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
Devvie, zoek in je buurt naar een huis waar aan een raam gewerkt word.
Schaam jequote:
True.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kuttuig zoals kleine pestkindjes zijn er dan meestal niet.
De grote pestkindjes wel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kuttuig zoals kleine pestkindjes zijn er dan meestal niet.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kon het lwoo wel makkelijk aan maar was te lui.
De basisschool was een eitje. Ik ben er toen ook maar vanuit gegaan dat de rest ook niet moeilijk zou zijn en heb besloten dat dan maar over te slaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik kon de basisschool wel makkelijk aan maar was te lui.
Van de profilerende users is Dizer het meest aantrekkelijk als man, als je leeftijd buiten beschouwing laat, Emminich de ietwat minder aantrekkelijke, omdat hij 1 van de weinigen jongeren was waar de foto bekend van werd, en ik zit daar tussenin.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig van aard.
Oh ik kom nooit in US.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Van de profilerende users is Dizer het meest aantrekkelijk als man, als je leeftijd buiten beschouwing laat, Emminich de ietwat minder aantrekkelijke, omdat hij 1 van de weinigen jongeren was waar de foto bekend van werd, en ik zit daar tussenin.
Vrouwen kijken niet speciaal om, maar knappen er ook niet op af, tenzij ze een voorkeur hebben voor een bepaald soort haar ofzo. Ik ben niet speciaal knap, maar ik denk dat je stiekem mijn relposts in US relateert aan hoe ik mezelf zie.
Bijna Iedereen vergroot zichzelf uit, kijk maar naar BT, die ook gewoon in het midden zit, en denkt dat ze de knapste meid van FOK! is.
Ik ben de knapste KLB'erquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Van de profilerende users is Dizer het meest aantrekkelijk als man, als je leeftijd buiten beschouwing laat, Emminich de ietwat minder aantrekkelijke, omdat hij 1 van de weinigen jongeren was waar de foto bekend van werd, en ik zit daar tussenin.
Vrouwen kijken niet speciaal om, maar knappen er ook niet op af, tenzij ze een voorkeur hebben voor een bepaald soort haar ofzo. Ik ben niet speciaal knap, maar ik denk dat je stiekem mijn relposts in US relateert aan hoe ik mezelf zie.
Bijna Iedereen vergroot zichzelf uit, kijk maar naar BT, die ook gewoon in het midden zit, en denkt dat ze de knapste meid van FOK! is.
Kusje.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en nu ga ik weekend houden. Tot maandag.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
Zo, en nu ga ik weekend houden. Tot maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |