Maar als je nou een strakke broek aan hebt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En als je de rits opent dan open je eigenlijk...nouja zeg, laat ik me bijna gaan.
kastijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, ga jezelf maar disciplineren ofzo.
Ingevlochten konthaar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet waarvan het handvat is.
Oeh ik ga voor jou. Ik PM mn msn, dan zet ik de cam aan, maar aangezien ik niet echt wil sekscammen ga ik voor wd in bikini. Gaat het me lukken?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh ik ga voor jou. Ik PM mn msn, dan zet ik de cam aan, maar aangezien ik niet echt wil sekscammen ga ik voor wd in bikini. Gaat het me lukken?
Niet gaan bukken?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar als je nou een strakke broek aan hebt?
Ik denk dat je best iemand kan vinden bij wie het lukt, maar bij wd niet hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oeh ik ga voor jou. Ik PM mn msn, dan zet ik de cam aan, maar aangezien ik niet echt wil sekscammen ga ik voor wd in bikini. Gaat het me lukken?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Of bobsleeen!quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik maak wel handbewegingen.
En als je iets in de tas niet kan vinden ff vast houden in je mond terwijl je alle spullen eruit pakt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik maak wel handbewegingen.
Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK ZIE MEZELF NIETquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik ineens tegen het hoofd van wd aan te kijken
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik ineens tegen het hoofd van wd aan te kijken
quote:
Hoevaak heb je gedacht: hou je kop en loop door?quote:
Verstandig.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef Fascination het volgende:
Nah, niet zo heel vaak. Heb bijna alleen maar schoongemaakt.
Kom mijn kamer ook doen dan!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:38 schreef Fascination het volgende:
Nah, niet zo heel vaak. Heb bijna alleen maar schoongemaakt.
Moet je vooral zeggen, ja. Kind heeft al een attitude the size of the universe.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij komt wel he, sexy? Je mag bij mij slapen.![]()
Hoeveel krijg ik daarvoor?quote:
Bitch.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je vooral zeggen, ja. Kind heeft al een attitude the size of the universe.
Regel gewoon een leuke vrouw voor me.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
2petsen op je billen en een piemel ertussen
WD?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Regel gewoon een leuke vrouw voor me.
pleun?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Regel gewoon een leuke vrouw voor me.
Devvie, vieze hoer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
2petsen op je billen en een piemel ertussen
Ik heb je al afgewezen. HA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |