Ja, ik wilde vandaag ook nieuwe kleding kopen vandaag.quote:
Dat is sowieso een feit, maar wel sneu dat je het zegt, dat werkt niet echt goed bij vrouwen hoor.quote:
Hangt er vanaf, niemand reageert negatiefquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is sowieso een feit, maar wel sneu dat je het zegt, dat werkt niet echt goed bij vrouwen hoor.
sgoed swa.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, er kwamen vrienden dus ik heb het uitgesteld
[..]
Wou is ook goed
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat is sowieso een feit, maar wel sneu dat je het zegt, dat werkt niet echt goed bij vrouwen hoor.
wop wop wopquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, niemand reageert negatief
Omdat het niemand boeit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, niemand reageert negatief
quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Devvie is een handtas geworden
NEEN, ik zei dat dit de wegen opent om een handtas te worden... mocht het ECHT niets worden met mijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil devvie wel beethouden.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wedstrijdje doen wie het eerst een sekscampic kan posten van een lekker ding, al ben je jonger en knapper?quote:
CHATROULETTE!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wedstrijdje doen wie het eerst een sekscampic kan posten van een lekker ding, al ben je jonger en knapper?
Ik weet waarvan het handvat is.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil devvie wel beethouden.
Wie niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen mensen slaan met mij dan he!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moest lachen... dat vond ik slecht van mezelf.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet waarvan het handvat is.
En als je de rits opent dan open je eigenlijk...nouja zeg, laat ik me bijna gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
In z'n broek.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest lachen... dat vond ik slecht van mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |