Omdat ik dan heel raar tegen devvie aan kijkquote:
Doe je al.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dan heel raar tegen devvie aan kijk
Ja, dat bedacht ik me netquote:
Ik ben gers niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit een bosje bloemen gestuurd.
Ik ken de Onzin SC niet, maar op Onzin zitten meer knappe users dan in klb.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
De SC ook?
Ik weet niet van iedereen hoe ze eruit zien, maar 4EBE kan als het goed is (na als nog PM) wel bevestigen dat er ook in ONZ users zijn die het gemiddelde onderuit halen.
Is de leeftijd in ONZ hoger dan in KLB?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ken de Onzin SC niet, maar op Onzin zitten meer knappe users dan in klb.
Dat is toch ook niet vreemd? De leeftijd in klb is vrij laag, dus uiterlijk is extreem belangrijk, en ze klagen.
Mensen die altijd klagen en anoniem zijn op een forum zijn gewoon meestal niet knap, daar is niets verbazends aan.
Met name de jongentjes die hier posten zijn of lelijk of onzeker, zo is het gewoon, daar heb je echt geen 4-jarige studie voor nodig.
Ik weet het niet van de ONZ heren, maar de dames die toen als lekkerste werden genoemd vielen een beetje tegen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ken de Onzin SC niet, maar op Onzin zitten meer knappe users dan in klb.
Dat is toch ook niet vreemd? De leeftijd in klb is vrij laag, dus uiterlijk is extreem belangrijk, en ze klagen.
Mensen die altijd klagen en anoniem zijn op een forum zijn gewoon meestal niet knap, daar is niets verbazends aan.
Met name de jongentjes die hier posten zijn of lelijke of onzeker, zo is het gewoon, daar heb je echt geen 4-jarige studie voor nodig.
Een jongen komt thuis en verrast zijn vriendin met een bos bloemen waarop de vriendin geërgerd vraagt: "Oh, nu moet ik zeker weer met de benen wijd?".quote:
Je mag soms wel eens iets aannemen zonder bron.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de leeftijd in ONZ hoger dan in KLB?
BRON !!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een jongen komt thuis en verrast zijn vriendin met een bos bloemen waarop de vriendin geërgerd vraagt: "Oh, nu moet ik zeker weer met de benen wijd?".
"Hoezo?", vraagt de jongen, "heb je geen vaas dan?".
Iets aannemen zonder bon is daarentegen af te raden daar je het niet meer kan retourneren als je er niet tevreden mee bent.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag soms wel eens iets aannemen zonder bron.
Ninja edit. Wilde een kutopmerking maken.quote:
Als het waar zou zijn zou ik wel iets minder gekusjekroel verwachten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je mag soms wel eens iets aannemen zonder bron.
Ja, jonge automatisme.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ninja edit. Wilde een kutopmerking maken.
Het enige wat ik weet is dat ik relatief oud ben en als extreem knap beschouwd wordt voor een klb poster. En ik heb een foto van SkyLark gezien en hij is ook redelijk knap, voor zover ik dat als man kan beoordelen, maar alle anonieme klb-users, daar heb ik mijn twijfels bij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet het niet van de ONZ heren, maar de dames die toen als lekkerste werden genoemd vielen een beetje tegen.
De jongetjes in dit subforum weet ik niet hoe ze eruit zien, maar wel van (ex)SC -ers en ook niet van allemaal. Alleen van bijv. Otis en Skylark weet jij volgens mij niet hoe ze eruit zien en ga je er maar van uit dat ze lelijk zijn?
FUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik dan heel raar tegen devvie aan kijk
Dat zeg jij altijd maar.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat ik relatief oud ben en als extreem knap beschouwd wordt voor een klb poster. En ik heb een foto van SkyLark gezien en hij is ook redelijk knap, voor zover ik dat als man kan beoordelen, maar alle anonieme klb-users, daar heb ik mijn twijfels bij.
Je kunt gewoon niet zo aggressief zijn, en wel lekker in je lijf zitten. Dus laat ik lelijk en knap gewoon in het midden, gooi het dan op onzeker over uiterlijk ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |