De eerste was een Filosofie-meet, en toen een Onzin-meet. In 10 jaar tijd dus he, het is niet alsof ik de grootste meeter ter wereld ben, maar ik vond het wel tekenend.quote:
Is het nog wel rape als je als meisje er vrijwillig heen gaat?quote:
ik wel van toen ze hier waren. En van de filmpjes. En nu weet ik zeker dat ze vreemd zijn, ook irl.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel!
Ik ken heul die ONZ-users niet.
Alle fokkers zijn vreemd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
ik wel van toen ze hier waren. En van de filmpjes. En nu weet ik zeker dat ze vreemd zijn, ook irl.
Nou, die paar dagen dat ze deze SC kwamen raiden omdat hun SC dicht was heeft bij mij wel een beeld geschetst over de gemiddelde ONZer. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Vertel!
Ik ken heul die ONZ-users niet.
Vreemd maar wel lekker, RedCat (het meisje waar ik bij ben blijven slapen toen) zag er prima uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
ik wel van toen ze hier waren. En van de filmpjes. En nu weet ik zeker dat ze vreemd zijn, ook irl.
Nee serieus ONZ'ers. Er was zo'n user en die zei dat er in ONZ heel lekkere wijven waren en toen noemde ze een paar namen.. ik ging in die fotoboeken kijken enquote:
Vreemd, ik was toen eh... offline?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, die paar dagen dat ze deze SC kwamen raiden omdat hun SC dicht was heeft bij mij wel een beeld geschetst over de gemiddelde ONZer. Uitzonderingen daargelaten.
Iedereen komt hierheen als de meisjes er al zijn.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het nog wel rape als je als meisje er vrijwillig heen gaat?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee serieus ONZ'ers. Er was zo'n user en die zei dat er in ONZ heel lekkere wijven waren en toen noemde ze een paar namen.. ik ging in die fotoboeken kijken en![]()
De meisjes in deze SC zijn lekkerder inderdaad. Op Broekpaling na dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee serieus ONZ'ers. Er was zo'n user en die zei dat er in ONZ heel lekkere wijven waren en toen noemde ze een paar namen.. ik ging in die fotoboeken kijken en![]()
Nou ja, dat is toch niet heel vreemd ofzo, smaken kunnen verschillenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, want 2 er van ken ik en die zijn wel aardig en zo, maar lekker, niet echt.
Ah ja, gewoon over je heen laten komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iedereen komt hierheen als de meisjes er al zijn.
Dus jij hebt wel een pic van dr?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De meisjes in deze SC zijn lekkerder inderdaad. Op Broekpaling na dan.
Iedereen heeft een pic van mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een pic van dr?
Ik heb van iedere dame in de SC 1 of meerdere pics.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een pic van dr?
Nouja ik heb het zacht uitgedrukt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch niet heel vreemd ofzo, smaken kunnen verschillen
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen heeft een pic van mij.
Naakt.
Fuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb van iedere dame in de SC 1 of meerdere pics.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen heeft een pic van mij.
Naakt.
Oh, is het zo erg?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ik heb het zacht uitgedrukt. [ afbeelding ]
Iedereen van de SC.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij zit ik bij wolvendagen in de friendzone.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij zit ik bij wolvendagen in de friendzone.
Ik wou je iets Pm en, want eentje vind je niet in die fobo's alleen kan dat niet weer vinden op deze pc.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, is het zo erg?![]()
* spit alle fobo's door van vrouwelijke ONZ-ers.
What happened to our love?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wou je iets Pm en, want eentje vind je niet in die fobo's alleen kan dat niet weer vinden op deze pc.
* Ziet een bepaalde foto voor zich...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
What happened to our love?
Hey maarre de lekkerste ONZ users was toch wel Krentenbol.
Ze zijn gemiddeld echt knapper, sorry.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Ziet een bepaalde foto voor zich...
You never loved me.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
What happened to our love?
Hey maarre de lekkerste ONZ users was toch wel Krentenbol.
De SC ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn gemiddeld echt knapper, sorry.
Niet dat dat altijd het belangrijkste is, maar het is op FOK! inmiddels duidelijk dat de lelijkste users in klb zitten.
Wat dus niet betekent dat alle klb users lelijk zijn, alleen dat als je een subforum zou moeten kiezen met de minst aantrekkelijke users, dat toch echt klb is.
Volgens GS is heel FOK een lelijke mensen forum, dus waar hebben we het over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze zijn gemiddeld echt knapper, sorry.
Niet dat dat altijd het belangrijkste is, maar het is op FOK! inmiddels duidelijk dat de lelijkste users in klb zitten.
Wat dus niet betekent dat alle klb users lelijk zijn, alleen dat als je een subforum zou moeten kiezen met de minst aantrekkelijke users, dat toch echt klb is.
Ik heb er naast 1 gewoond!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb lekker wel irl KLB (SCers) ontmoet. Echte KLB meets zijn geheim.
That's not true baby and you know it.quote:
Nee, van een mod met een bierbuik en een 3 dagen baardje.quote:
quote:
" Whihiho"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
De SC ook?
Ik weet niet van iedereen hoe ze eruit zien, maar 4EBE kan als het goed is (na als nog PM) wel bevestigen dat er ook in ONZ users zijn die het gemiddelde onderuit halen.
wut? wie wat waar?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, van een mod met een bierbuik en een 3 dagen baardje.
Mag hopen van niet.quote:
quote:
Oh, dat weet ik niet. Ik weet alleen dat het een neppert was, qua foto's dan.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
kb was toch een kloon van een mod?
Hoezo niet?quote:
Je hebt me nog nooit een bosje bloemen gestuurd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
That's not true baby and you know it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |