abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78198755
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:44 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Het enige wat ik weet is dat ik relatief oud ben en als extreem knap beschouwd wordt voor een klb poster. En ik heb een foto van SkyLark gezien en hij is ook redelijk knap, voor zover ik dat als man kan beoordelen, maar alle anonieme klb-users, daar heb ik mijn twijfels bij.
Je kunt gewoon niet zo aggressief zijn, en wel lekker in je lijf zitten. Dus laat ik lelijk en knap gewoon in het midden, gooi het dan op onzeker over uiterlijk ofzo.
Er is een bepaalde naam die nu naar boven komt. Bij jullie ook?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:47:26 #127
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_78198774
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Devvie het volgende:

[..]

FUUUUUUUUUU
Devvie wilt 4EBE doen.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:47:53 #128
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_78198795
Devvie, zoek in je buurt naar een huis waar aan een raam gewerkt word.
0 topics op naam. 14.gif
pi_78198806
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Devvie wilt 4EBE doen.
Ik ook wel hoor. Alleen wil ze niet.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_78198868
Verder doe ik overigens geen uitspraken over het uiterlijk van users, behalve dat wolvendagen een lekker ding is.
pi_78198886
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
Devvie, zoek in je buurt naar een huis waar aan een raam gewerkt word.
Wordt.
En mijn aanbod geldt al bijna niet meer.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_78198919
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:49 schreef BobbyB het volgende:
Verder doe ik overigens geen uitspraken over het uiterlijk van users, behalve dat wolvendagen een lekker ding is.
pi_78198957
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat zeg jij altijd maar. Ik heb hier al tig keer mensen zien posten dat ze het er niet mee eens zijn. Kijk lelijk ben je niet, maar voor jouw leeftijd gewoon gemiddeld hoor?
In Nederland wel ja, voor FOK! begrippen in klb bovengemiddeld, net als bijvoorbeeld Dizer ofzo... het gaat niet om erkenning, die heb ik buiten FOK! ook wel, en de andere uitzonderingen evengoed, het gaat om het feit dat ik denk dat anonieme klb-users een probleem hebben met hun uiterlijk.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 20:51:12 #134
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_78198969
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:48 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik ook wel hoor. Alleen wil ze niet.
Pics.
0 topics op naam. 14.gif
pi_78198974
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat zeg jij altijd maar. Ik heb hier al tig keer mensen zien posten dat ze het er niet mee eens zijn. Kijk lelijk ben je niet, maar voor jouw leeftijd gewoon gemiddeld hoor?
Kan iemand een poll maken voor mij ?

Lamon is:
- extreem knap
- knap
- iets boven gemiddeld
- gemiddeld
- iets onder gemiddeld
- lelijk
pi_78199013
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Je mag soms wel eens iets aannemen zonder bron.
Nou....

Nee.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_78199036
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:

[..]

In Nederland wel ja, voor FOK! begrippen in klb bovengemiddeld, net als bijvoorbeeld Dizer ofzo... het gaat niet om erkenning, die heb ik buiten FOK! ook wel, en de andere uitzonderingen evengoed, het gaat om het feit dat ik denk dat anonieme klb-users een probleem hebben met hun uiterlijk.
Ik ben ook anoniem, maar heb absoluut geen probleem met mijn uiterlijk.
pi_78199064
Hey jongens, ik ga 5 maart naar Alice in Wonderland.
pi_78199086
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben in verband met hun werk (bijv. politieagent) net dat soort gegevens op internet. Er zijn heel veel andere redenen om daar bewust niet voor te kiezen hoor. Ik vind dat je dat gewoon moet respecteren, als ik meer wil weten van iemand stuur ik wel een berichtje. Gelijk er van uit gaan dat het puisterige nerds zin is wel erg kort door de bocht.
pi_78199104
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Kan iemand een poll maken voor mij ?

Lamon is:
- extreem knap
- knap
- iets boven gemiddeld
- gemiddeld
- iets onder gemiddeld
- lelijk
Ik zei net dat het daar niet om ging sufkut, ik heb geen bevestiging nodig op FOK!, maar anderen blijkbaar wel.
pi_78199126
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
Hey jongens, ik ga 5 maart naar Alice in Wonderland.
Ik niet. Want hij draait niet in de buurt.

Overigens wel voor de aftiteling weg zijn.

pi_78199130
Dit is echt een lief liedje

Een jaar geleden of meer hadden ze Fleet Foxes gecovered en dat was een dikke youtube hit en toen heb ik dat album wel geluisterd maar dit is weer nieuw en beter
pi_78199149
Naar de voorpremiere.
pi_78199155
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik zei net dat het daar niet om ging sufkut, ik heb geen bevestiging nodig op FOK!, maar anderen blijkbaar wel.
Mij wel. Ik ben benieuwd of anderen het met mij eens zijn of dat ze je toch echt wel knap vinden.
pi_78199186
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:

[..]

sufkut
Naja
pi_78199188
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ik niet. Want hij draait niet in de buurt.

Overigens wel voor de aftiteling weg zijn.

Wat is dat voor aids nummer dan.
pi_78199229
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Devvie het volgende:

[..]

FUUUUUUUUUU
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_78199275
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:55 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Wat is dat voor aids nummer dan.
Dat is de soundtrack
pi_78199325
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:54 schreef Chai het volgende:

[..]

Mij wel. Ik ben benieuwd of anderen het met mij eens zijn of dat ze je toch echt wel knap vinden.
Ik heb bijna een nieuwe vriendin, die ik persoonlijk knap vind als alles meezit, wat zal het mij dan boeien wat een stel anoniemelingen over mij te zeggen hebben? Erger nog, wat zal het jou dan boeien?
pi_78199356
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dat is de soundtrack
Nou, dan ben ik pleiten hoor.

Vriendin weet niet of ze om 19:15 wilt of om 21:30, wat zouden jullie doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')