Dat is het wel vaker. Eigenlijk ligt de uitkomst vaak al vast, maar ze moeten wel werken voor hun geld natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jajaik weet
maar het lijkt allemaal zo zinloos aangezien het erop lijkt dat niemand van plan is om zijn of haar mening bij te stellen/te veranderen
True thatquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef Iblis het volgende:
Discussiëren met Balkenende is echt zinloos.
In dezen wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef Krambo het volgende:
Principieel heeft Balkenende gelijk natuurlijk.
idd, wat een arrogante eigenwijze lul is het tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef Iblis het volgende:
Discussiëren met Balkenende is echt zinloos.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef attila_de_hun het volgende:
zelfs de meest boedhisstische zen monnik, in volledige harmonie met het omringende universum, zou uiteindelijk Balkende nog eenschop geven
Schandelijk als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon 3x een vraag negeren en dan bij de 4e keer zuchtend zeggen dat men in herhaling valt. Typerend voor JPB.
Het enige doel was om de PVDA te laten breken. Dat is de oppositie niet geluktquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
De hele dag debatteren en niets zinnigs is hier uitgekomen.
iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef attila_de_hun het volgende:
zelfs de meest boedhisstische zen monnik, in volledige harmonie met het omringende universum, zou uiteindelijk Balkende nog eenschop geven
dat...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef GuidooH het volgende:
Echt... Ik heb er geen woorden meer voor, alleen nog:![]()
![]()
![]()
![]()
Hij komt er al jaren mee weg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Schandelijk als je het mij vraagt.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij komt er al jaren mee weg.
En Bos is niet veel minder erg alleen hij verwoordt het wat normaler. Balkenende kan niet in normaal Nederlands communiceren.
vandaar dat hij telkens herkozen wordt, geen mens snapt hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En Bos is niet veel minder erg alleen hij verwoordt het wat normaler. Balkenende kan niet in normaal Nederlands communiceren.
De illusie dat ze opeens een ruggengraat hadden gekregen is wel weer doorbroken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het enige doel was om de PVDA te laten breken. Dat is de oppositie niet gelukt
Dat uitleggen lukt mij sowieso niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
vandaar dat hij telkens herkozen wordt, geen mens snapt hem
Bos antwoordt - normaal gesproken - helder en duidelijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat het voor de PvdA ook ineens een stuk minder tactisch is om het kabinet te laten vallen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De illusie dat ze opeens een ruggengraat hadden gekregen is wel weer doorbroken.
Felheid, ze houdt een dom betoog weer.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
RITA, bedankt voor het terugbrengen van de felheid in het debat.
Hehe.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef heiden6 het volgende:
Neequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef Kwaliteit het volgende:
Rita heeft gewoon keihard gelijk. dan moet het maar grof.
Daardoor zal er wel weer een mooie brief gaan komen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat het voor de PvdA ook ineens een stuk minder tactisch is om het kabinet te laten vallen.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Voor intelligente felheid moet je bij Rutte en Pechtold wezen.
Indeed, niet bij Verdonk... WTF zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Inderdaad. Halsema ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Inderdaad. Alsof het Live & Cooking is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef Tamashii het volgende:
'Ik krijg allemaal mailtjes binnen blablabla'. Fuck off.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Komt Gerard Joling straks nog even een liedje zingen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof het Live & Cooking is.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zal je in je functie aanspreken, Verbeet.
Je bent een hoer.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Lotusss het volgende:
Voorzitter Verbeet ook... wat een h**r....
Gedraag je eens. Dergelijke taal behoort een dame niet te bezigen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Lotusss het volgende:
Voorzitter Verbeet ook... wat een h**r....
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zal je in je functie aanspreken, Verbeet.
Je bent een hoer.
Met de kennis van nu was dat toch een goede keuzequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Omnifacer het volgende:
Al kostte het ze 10 zetels, ik snap erg goed waarom de VVD koos voor Rutte ipv Verdonk als partijleider. Wat een holle frasen, zeg.
Nieuwe showquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef PiraatPiet het volgende:
is dit nu dat programma van de lama's zeg maar??
Niet alleen in dit debat. De laatste tijd is ze echt een ongeleid projectiel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef marcodej het volgende:
Kant is echt verschrikkelijk in dit debat.
ze doet het erg goed vind ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Hoe later de avond, hoe leuker ik Femke vind.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met de kennis van nu was dat toch een goede keuze
delirium?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Hoe later de avond, hoe leuker ik Femke vind.
Omdat ze dom uit de hoek komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Cahir het volgende:
Waarom loopt iedereen Verdonk te bashen?
Die uitdrukking vermijd ik categorischquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met de kennis van nu was dat toch een goede keuze
quote:maar je hebt zeeeeeker gelijk![]()
Dat hoorde ik ook!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond "Het heeft geen zin"
Balkenende die de handdoek in de ring gooit?
Zeker weten. Ook leuk die semi grappige maar toch serieuze opmerkingen af en toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |