quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Voor intelligente felheid moet je bij Rutte en Pechtold wezen.
Indeed, niet bij Verdonk... WTF zeg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Inderdaad. Halsema ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Inderdaad. Alsof het Live & Cooking is.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef Tamashii het volgende:
'Ik krijg allemaal mailtjes binnen blablabla'. Fuck off.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Komt Gerard Joling straks nog even een liedje zingen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:28 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof het Live & Cooking is.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zal je in je functie aanspreken, Verbeet.
Je bent een hoer.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Lotusss het volgende:
Voorzitter Verbeet ook... wat een h**r....
Gedraag je eens. Dergelijke taal behoort een dame niet te bezigen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Lotusss het volgende:
Voorzitter Verbeet ook... wat een h**r....
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:29 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ik zal je in je functie aanspreken, Verbeet.
Je bent een hoer.
Met de kennis van nu was dat toch een goede keuzequote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef Omnifacer het volgende:
Al kostte het ze 10 zetels, ik snap erg goed waarom de VVD koos voor Rutte ipv Verdonk als partijleider. Wat een holle frasen, zeg.
Nieuwe showquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef PiraatPiet het volgende:
is dit nu dat programma van de lama's zeg maar??
Niet alleen in dit debat. De laatste tijd is ze echt een ongeleid projectiel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:30 schreef marcodej het volgende:
Kant is echt verschrikkelijk in dit debat.
ze doet het erg goed vind ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Hoe later de avond, hoe leuker ik Femke vind.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met de kennis van nu was dat toch een goede keuze
delirium?quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Hoe later de avond, hoe leuker ik Femke vind.
Omdat ze dom uit de hoek komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Cahir het volgende:
Waarom loopt iedereen Verdonk te bashen?
Die uitdrukking vermijd ik categorischquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met de kennis van nu was dat toch een goede keuze
quote:maar je hebt zeeeeeker gelijk![]()
Dat hoorde ik ook!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:33 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoorde op de achtergrond "Het heeft geen zin"
Balkenende die de handdoek in de ring gooit?
Zeker weten. Ook leuk die semi grappige maar toch serieuze opmerkingen af en toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |