jajaquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kabinet mag haar standpunt nu verdedigen. Dat lijkt me wel een logische volgorde van zaken.
Ik had al extra tissues gekocht om extra hard los te gaan zo, nu heb ik er teveelquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nu kan ik vannacht niet slapen van de teleurstelling, ik wilde zo graag dromen over nieuwe verkiezingen
upload wel ff opnieuwquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef vosss het volgende:
Waar is dat plaatje over Balkenende van een paar topics terug over hoe die lamlul praat waarbij je zelf kon invullen en zo echt JPB zinnen kon maken?
PVDA en CDA hebben wederom geen enkele interruptie geplaatst. Op dat lullige gedoe van Hamer na. Morgen weer een dag, Hamer C.S. durven het niet aan.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
idd, kutzooi. Die toko blijft vanavond gewoon overeind staan
Wat is de motie? Jullie zijn mijn enige bron op het ogenblikquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Eén motie is genoeg als er genoeg steun voor is.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef vosss het volgende:
Waar is dat plaatje over Balkenende van een paar topics terug over hoe die lamlul praat waarbij je zelf kon invullen en zo echt JPB zinnen kon maken?
Maakt niet uit, gewoon je stoutste dromen over Thieme en Halsema laten gaan en dan wakker worden met je lul in je handen en je dekbed viesquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Nu kan ik vannacht niet slapen van de teleurstelling, ik wilde zo graag dromen over nieuwe verkiezingen
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef vosss het volgende:
Trainingsmissie in door anderen bewaakte compounds voor het niet terugtrekken van de F16s. Met een beetje geluk stationeren ze die F16s bij/op de compounds en kan de crew onofficieel meewerken aan de verdediging van de compound.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:16 schreef Sloggi het volgende:
Ga maar slapen kinders, vanavond gebeurt er weinig belangwekkends meer. Morgen, 15.34, dan is het feest.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |