Dat is het wel vaker. Eigenlijk ligt de uitkomst vaak al vast, maar ze moeten wel werken voor hun geld natuurlijk.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jajaik weet
maar het lijkt allemaal zo zinloos aangezien het erop lijkt dat niemand van plan is om zijn of haar mening bij te stellen/te veranderen
True thatquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef Iblis het volgende:
Discussiėren met Balkenende is echt zinloos.
In dezen wel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:21 schreef Krambo het volgende:
Principieel heeft Balkenende gelijk natuurlijk.
idd, wat een arrogante eigenwijze lul is het tochquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:20 schreef Iblis het volgende:
Discussiėren met Balkenende is echt zinloos.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef attila_de_hun het volgende:
zelfs de meest boedhisstische zen monnik, in volledige harmonie met het omringende universum, zou uiteindelijk Balkende nog eenschop geven
Schandelijk als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef heiden6 het volgende:
Gewoon 3x een vraag negeren en dan bij de 4e keer zuchtend zeggen dat men in herhaling valt. Typerend voor JPB.
Het enige doel was om de PVDA te laten breken. Dat is de oppositie niet geluktquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
De hele dag debatteren en niets zinnigs is hier uitgekomen.
iddquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:22 schreef attila_de_hun het volgende:
zelfs de meest boedhisstische zen monnik, in volledige harmonie met het omringende universum, zou uiteindelijk Balkende nog eenschop geven
dat...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef GuidooH het volgende:
Echt... Ik heb er geen woorden meer voor, alleen nog:![]()
![]()
![]()
![]()
Hij komt er al jaren mee weg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Schandelijk als je het mij vraagt.
Vertel mij wat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij komt er al jaren mee weg.
En Bos is niet veel minder erg alleen hij verwoordt het wat normaler. Balkenende kan niet in normaal Nederlands communiceren.
vandaar dat hij telkens herkozen wordt, geen mens snapt hemquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij komt er al jaren mee weg.
En Bos is niet veel minder erg alleen hij verwoordt het wat normaler. Balkenende kan niet in normaal Nederlands communiceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |