Dat zou een ramp voor Nederland zijn.quote:
Ja gezellig, en dan maken we de missie in Uruzgan onderdeel van het regeerakkoordquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:44 schreef PowerAdmin het volgende:
pvda + CDA + CU is misschien nog een idee?
Want? Zo slecht hebben ze het niet gedaan en Bos heeft het zelfs uitzonder goed gedaan op de financien post!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou een ramp voor Nederland zijn.
CDA gaat door met Balkenende. Die man heeft nog steeds het volledige vertrouwen van de achterban. En zeker nu hij wordt getergd door de PvdA. Dan scharen CDA'ers zich achter hun partijleider.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://cc.geencommentaar.(...)litionHistory/116982
Deze denk ik: CDA - D66 - GroenLinks - VVD
CDA dumpt JPB en neemt de hip twitterende Verhagen. De linkse vleugel van CDA krijgt meer invloed, en samen met de gelijke vleugel van VVD proberen ze een coalitie met D66 en GroenLinks.
Dat zou ik na al die jaren van kritiek en ridiculiteit op Balkenende wel een ontzettend dom besluit vinden zeg. Er is geen één Nederlander die Balkenende als partijleider serieus neemt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:43 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
CDA gaat door met Balkenende. Die man heeft nog steeds het volledige vertrouwen van de achterban. En zeker nu hij wordt getergd door de PvdA. Dan scharen CDA'ers zich achter hun partijleider.
In al die jaren ben je ook niks veranderd he.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:43 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
CDA gaat door met Balkenende. Die man heeft nog steeds het volledige vertrouwen van de achterban. En zeker nu hij wordt getergd door de PvdA. Dan scharen CDA'ers zich achter hun partijleider.
Nee, dit is een geschikt moment om JPB ergens een leuk baantje te geven en eervol weg te laten gaan, niet weer een zoveelste kabinet onder zijn leiding. Hij is te beschadigd.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:43 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik hoop dat GL daaraan niet mee doet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://cc.geencommentaar.(...)litionHistory/116982
Deze denk ik: CDA - D66 - GroenLinks - VVD
CDA raakt het stoffige, besluiteloze en betuttelende imago kwijt door JPB te dumpen voor de hip twitterende Verhagen. De linkse vleugel van CDA krijgt meer invloed, en samen met de gelijke vleugel van VVD proberen ze een coalitie met D66 en GroenLinks.
GL en D66 gaat prima iig. En D66 en VVD ook wel.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:49 schreef Klopkoek het volgende:
Ik hoop dat GL daaraan niet mee doet.
Helaas is GroenLinks al niet meer zo links. Halsema benoemt haarzelf als 'liberaal'.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
GL en D66 gaat prima iig. En D66 en VVD ook wel.
En daarna ligt het eraan hoe sterk de linker vleugels van CDA en VVD zullen zijn.
Hehe, mijn stem heeft ' ie al binnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In al die jaren ben je ook niks veranderd he.
Dat niet alleen, hij is simpelweg niet geschikt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee, dit is een geschikt moment om JPB ergens een leuk baantje te geven en eervol weg te laten gaan, niet weer een zoveelste kabinet onder zijn leiding. Hij is te beschadigd.
Dat is natuurlijk onzin, want TON stond vorig jaar op 25 zetels in de peilingen, en D66 heeft nu drie zetels terwijl ze in de peilingen op veel meer staan. Als je kleine partijen niet de kans geeft om te groeien had je nu alleen CDA-PvdA-VVD gehad.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Mensen moeten gaan inzien dat het weinig zin heeft om op PvdD, TON, SGP, CU en andere splinterpartijen te stemmen..
Denk dat het minder om 'klein' gaat, maar meer om 'splinter' en 'protest'. En de zinloosheid daarvan.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat is natuurlijk onzin, want TON stond vorig jaar op 25 zetels in de peilingen, en D66 heeft nu drie zetels terwijl ze in de peilingen op veel meer staan. Als je kleine partijen niet de kans geeft om te groeien had je nu alleen CDA-PvdA-VVD gehad.
D66 en PVV in één kabinet?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:14 schreef marky het volgende:
Laat het CDA het maar met de winnaars uitzoeken PVV en D66. Dat wordt ook een sooitje en dat valt ook weer binnen een half jaar...
SP was ook een protestpartij, en D66 ook. Dat de SGP nooit groot zal worden kan iedereen aanvoelen, maar toch is het goed dat ze er zijn (in ieder geval voor het functioneren van de kamer).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Denk dat het minder om 'klein' gaat, maar meer om 'splinter' en 'protest'. En de zinloosheid daarvan.
Uiteraard, maar het ging ook niet om het opwerpen van een drempel, maar meer om "Mensen moeten gaan inzien..."quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
SP was ook een protestpartij, en D66 ook. Dat de SGP nooit groot zal worden kan iedereen aanvoelen, maar toch is het goed dat ze er zijn (in ieder geval voor het functioneren van de kamer).
Maar ik ben een antikiesdrempelfundamentalist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |