Die SBS-tokkies gaan massaal naar de stembus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:01 schreef MoneyTalks het volgende:
ik denk dat de PVV overigens nog wel richting de 30 gaat. Bij de laatste verkiezingen verwachte men ook maar 5 zetels voor de PVV en dat werden er 9!
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:01 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Geen ene rechts van de PVDA zal ooit met extreem-links gaan regeren.
extreem-links is gewoon een roeptoeters clubje die altijd aan de zijlijn zal staan schreeuwen, echter nooit enige verandering kunnen realiseren.
Voor hoogopgeleide kenniswerkers zal er uiteraard gewoon een uitzondering bestaan hoor. Dus grote bedrijven gaan niks doen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen is immigratie beperken iets anders dan een immigratiestop, waar de PVV voor staat. Wat denk je dat de grote bedrijven gaan doen als Nederland een immigratiestop gaat doorvoeren?
Toch goed om te zien dat Mutant en ik het nog eens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:56 schreef Mutant01 het volgende:
GL/VVD/D66 lijkt mij de meest werkbare coalitie, echter te weinig zetels he....
net nog even een one-liner er in sjouwen, netjes.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:01 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
extreem-links is gewoon een roeptoeters clubje die altijd aan de zijlijn zal staan schreeuwen, echter nooit enige verandering kunnen realiseren.
Nee juist niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Die SBS-tokkies gaan massaal naar de stembus.
Grote bedrijven hebben echter niet alleen hoogopgeleide kenniswerkers nodig, dat is nu juist het punt. De kans dat de VVD met de PVV om de tafel gaat zitten acht ik sowieso erg klein.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:02 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Voor hoogopgeleide kenniswerkers zal er uiteraard gewoon een uitzondering bestaan hoor. Dus grote bedrijven gaan niks doen.
gelukkig slaat datgene wat jiij typt niet (meer) op GL. (hoogstens op de Sp maar die zijn ook milder geworden).quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:01 schreef PowerAdmin het volgende:
[..]
Quote voor in mijn archiefquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee juist niet.
PVV komt rond de 20 (18-21).
Dat schreeuwen is minder geworden maar hun ideeën zijn nog verre van realistisch.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:03 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
gelukkig slaat datgene wat jiij typt niet (meer) op GL. (hoogstens op de Sp maar die zijn ook milder geworden).
Als ik win, wat krijg ik dan?quote:
een íets beter nederland.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik win, wat krijg ik dan?
jaquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens, is de hypotheekrente-aftrek niet ook een enorm struikelblok bij de vorming van een coalitie?
Ik denk het niet eigenlijk. Al zou het goed zijn als die op de schop gaat. Maar daar zijn alleen de SP en PvdA voor geloof ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
Overigens, is de hypotheekrente-aftrek niet ook een enorm struikelblok bij de vorming van een coalitie?
Slechter dan een linksconservatief kutkabinet kan het niet worden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
een íets beter nederland.
okquote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slechter dan een linksconservatief kutkabinet kan het niet worden.
CU.![]()
![]()
Dat zou best eens tot problemen kunnen leiden, ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
??quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk. Al zou het goed zijn als die op de schop gaat. Maar daar zijn alleen de SP en PvdA voor geloof ik.
Dan is m'n uitkering niet veilig meerquote:
Ik ben persoonlijk niet voor het veranderen van het huidige sociale stelsel, maar ik vind wel dat er iets aan de organisatie binnen het UWV gedaan moet worden. Dramatisch log en ongestructureerde instantie dat het is. Ik irriteer me als werknemer van het UWV hier enorm aan. Maar ik dwaal af.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dan is m'n uitkering niet veilig meer![]()
![]()
Die passen stukken meer bij elkaar dan pakweg CDA en PVV.quote:
De PvdA terug in het kabinet.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als ik win, wat krijg ik dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |