Dus die hamster die we voor je verjaardag op de a.s. meet hadden gekocht kan weer door de gehaktmolen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor het eerst sinds jaren ben ik nu hamsterloos en dat blijf ik ook
ik heb geen kooi meer dus dan kan ik m wel loslaten in de kamerquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus die hamster die we voor je verjaardag op de a.s. meet hadden gekocht kan weer door de gehaktmolen?
okey als semi aangeschote bijna dronken figuur lig ik nu te role bolle van het lachuh !quote:
Leuk voor de poezelsquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen kooi meer dus dan kan ik m wel loslaten in de kamer
Je moet ook niet steeds in de sneeuw gaan liggen rollen joh.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef MissHobje het volgende:
Gatver zeg ben een partij verkouden bluh!
Nouja beter nu gesnotter en zaterdag wat minder hoop ik dan
Nou, dat wordt zaterdag dus niet tongen met jou.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef MissHobje het volgende:
Gatver zeg ben een partij verkouden bluh!
Nouja beter nu gesnotter en zaterdag wat minder hoop ik dan
De sneeuw is wegquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je moet ook niet steeds in de sneeuw gaan liggen rollen joh.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, dat wordt zaterdag dus niet tongen met jou.
sinds ik 106 km per dag voor mijn werk over de snailway moetquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar blij mee?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
mn mama is een schat maar ze zag dat ik niet op msn was en dus zei ze: oh je bent wel thuis, ik: ja heb dat inhaaltentamen, maar was er iets? Ja maar dat komt wel anders verstoor ik je leren, ja dan weet je meteen dat t mis is ergens.
Heel heel fijn om te horenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Rtificial het volgende:
Voor wat betreft DE: Plan van aanpak is succesvol uitgevoerd, wedstrijd is gewonnen, de galsteen is verslagen. Ze heeft wat moeite gehad met wakker worden, dus ligt nu een nachtje in de uitslaapkamer, maar verder alles prima.
Dat klinkt positief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Rtificial het volgende:
Das naar nieuws inderdaad MM.
Voor wat betreft DE: Plan van aanpak is succesvol uitgevoerd, wedstrijd is gewonnen, de galsteen is verslagen. Ze heeft wat moeite gehad met wakker worden, dus ligt nu een nachtje in de uitslaapkamer, maar verder alles prima.
Ik nog niet, Memoquote:
Bijna.quote:
Jeetje, meis, je klinkt ook wel alsof je het even gehad hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:09 schreef Memento-Mori het volgende:
heb t n beetje boel gehaden dan morgen maar kijken wat ik doe, moet om 9uur dat mondeling en dan nog werken van 12-21.30 blegh.
Oh maar ik weet nog niet of het mondeling gaat eindigen in een: Hoi ik ben er maar ik kan het niet doei of dat ik t ga proberen en mezelf finaal voor lul ga zetten...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, meis, je klinkt ook wel alsof je het even gehad hebtZou willen dat ik je even in het echie een knuffel en een kopje thee kon geven. En een invaller voor je werk. En een voldoende voor je mondeling
Ik vind het wel heel dapper dat je morgen wel gaat
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh maar ik weet nog niet of het mondeling gaat eindigen in een: Hoi ik ben er maar ik kan het niet doei of dat ik t ga proberen en mezelf finaal voor lul ga zetten...
die zijn er niet, ik snap het niet en ik kan het niet, jeej voor faalangstquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat denk je dat je kansen zijn als je het probeert?
Sterkte!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:53 schreef Memento-Mori het volgende:
combinatie van faalangst en denken dat je het nooit zal snappen waardoor je het ook niet snapt en te laf om je bek open te trekken omdat je niet domg evonden wilt worden en sowieso ben ik een schijterd dus mondelringen zijn sowieso hel. ga nu 4 uurtjes slapen en morgenochtend nog even 2uurtjes proberen wat erin te krijgen ofzo en dan maar kijken
Oe. heel belangrijk dat hij nu al de kleur Indigo kan herkennen hoor! Stel je voor dat ie het eens nodig heeft! Leer hem ook gelijk violet, cyaan en magenta!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:48 schreef freecell het volgende:
Hoor net TARA uit Leanders kamer: ja, en dat is groen... en wit... en rood...en indigo...
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:48 schreef freecell het volgende:
Hoor net TARA uit Leanders kamer: ja, en dat is groen... en wit... en rood...en indigo...
Indigo is een kleur tussen blauw en paars in, heel mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik snap hem niet![]()
wat is indigo, echt nog nooit van gehoord...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Indigo is een kleur tussen blauw en paars in, heel mooi
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:11 schreef Windigo het volgende:
WOEI! IK BEN SOA-VRIJ!
Heb net de testresultaten binnen gehad, gelukkig heeft mijn ex me niet met iets engs besmet!![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:11 schreef Windigo het volgende:
WOEI! IK BEN SOA-VRIJ!
Heb net de testresultaten binnen gehad, gelukkig heeft mijn ex me niet met iets engs besmet!![]()
Hee Memo, studieadviseur / misschien studentenpsych is misschien hulp die je kunt aanpakken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:53 schreef Memento-Mori het volgende:
combinatie van faalangst en denken dat je het nooit zal snappen waardoor je het ook niet snapt en te laf om je bek open te trekken omdat je niet domg evonden wilt worden en sowieso ben ik een schijterd dus mondelringen zijn sowieso hel. ga nu 4 uurtjes slapen en morgenochtend nog even 2uurtjes proberen wat erin te krijgen ofzo en dan maar kijken
Iedere keer als ik je naam zie staan heb ik direct een stukje uit een Tool nummer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Indigo is een kleur tussen blauw en paars in, heel mooi
Jij wintquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef minilot het volgende:
En even duimen voor Memo natuurlijk. Ik ga er verder niks over zeggen want met vier onafgeronde studies ben ik de laatste die over dit soort dingen advies mag geven.![]()
Van mijn studieschuld kun je zowat een huisje kopen!quote:
Je zal niet de enige zijn vermoed ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:01 schreef Braamyo het volgende:
wat is indigo, echt nog nooit van gehoord...
Even de foto's van gisteren ontladen, misschien zit er iets bijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef minilot het volgende:
TARA/FC - Foto's van Florian? Toeeee!
Ach, heb ook een flink hap studieschuld als ik klaar ben. Maar hoop een goede baan te hebben: dan maar geen BMW op m'n 35e.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Van mijn studieschuld kun je zowat een huisje kopen!Ik ben toevallig dit jaar begonnen met afbetalen - een stevige hap uit mijn budget. Nou ja. Eigen schuld hoor.
Wat heb je allemaal gestudeerd, dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Van mijn studieschuld kun je zowat een huisje kopen!Ik ben toevallig dit jaar begonnen met afbetalen - een stevige hap uit mijn budget. Nou ja. Eigen schuld hoor.
Laten we zeggen dat ik zoetjesaan van de wondere wereld van vrijetijdskunde naar Nederlands ben gedreven, overal een spoor van ontbrekende studiepunten, kwijtgeraakte boeken en niet bezochte colleges achterlatend.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gestudeerd, dan?
Ik moet volgend jaar ook beginnen met afbetalen. Joepie.
Ja, de Windigo geest is een weerwolf volgens de Indianenlegenden. En weerwolven eten mensenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef minilot het volgende:
Ik ken de windigo als een mythisch wezen waar de indianen bang voor zijn, omdat -ie mensen zou dwingen tot kannibalisme. Of misschien heb ik onzin opgepikt en bedoelt onze hieperdepiep-SOA-vrije Windigo hier er iets heel anders mee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:16 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
ziet er uit als een heule vrouw voor iemand van jou leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*voelt zich geintimideert*![]()
Hey wat een goed nieuws!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Rtificial het volgende:
Das naar nieuws inderdaad MM.
Er is gewoon een topic waar je je kon opgeven!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me een beetje buitengesloten.. Ik ben helemaal niet gevraagd voor de meet.
.
Dat ga ik toch zomaar niet doen, als newbie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is gewoon een topic waar je je kon opgeven!
Ik ben ook niet uitgenodigd, maar ik ga gewoon. Of ze dat nou willen of nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat ga ik toch zomaar niet doen, als newbie.. En ik kan niet, trouwens.
.
Ach wat jammer nou, sterkte DE!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
Zojuist even met m'n Elfje gebeld. Ze gaat voor t weekend weer terug naar de IC omdat ze daar beter in de gaten gehouden kan worden dan op de afdeling (die is in het weekend maar heel beperkt bezet).
Aanleiding hiervoor zijn wat zuurstofproblemen en een koortsaanval gisteren tijdens de ingreep.
Ik krijg flashbacks naar de eerste Fok-meet waar ik naartoe ging. Niemand had enig idee wie ik was en ik heb stiekem vanaf het toilet een vriend gesmst dat 'ie moest bellen met de mededeling dat ik snel ergens naartoe moest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ben ook niet uitgenodigd, maar ik ga gewoon. Of ze dat nou willen of niet
Wat voor meet was dat?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de eerste Fok-meet waar ik naartoe ging. Niemand had enig idee wie ik was en ik heb stiekem vanaf het toilet een vriend gesmst dat 'ie moest bellen met de mededeling dat ik snel ergens naartoe moest..
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
Zojuist even met m'n Elfje gebeld. Ze gaat voor t weekend weer terug naar de IC omdat ze daar beter in de gaten gehouden kan worden dan op de afdeling (die is in het weekend maar heel beperkt bezet).
Aanleiding hiervoor zijn wat zuurstofproblemen en een koortsaanval gisteren tijdens de ingreep.
Ik geloof wel dat men mij hier enigzins van naam kent dus dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik krijg flashbacks naar de eerste Fok-meet waar ik naartoe ging. Niemand had enig idee wie ik was en ik heb stiekem vanaf het toilet een vriend gesmst dat 'ie moest bellen met de mededeling dat ik snel ergens naartoe moest..
je staat genoteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Thanks! Ik moet morgen gewoon werken dus ik ben er niet bij.. Ander keertje dan maar
Voor STA bestond was er een soort Fryske SC waar ik wel eens postte. Maar het kwam ook doordat de rest elkaar wel allemaal al heel goed kende en ik een beetje, euh, anders was dan zij.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat voor meet was dat?
Ik ben echt heel erg niet van de massameets en afspreken met groepen mensen die je niet kent. Brr. Grote mond, klein hartje
Oh man. Jij en je complexenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor STA bestond was er een soort Fryske SC waar ik wel eens postte. Maar het kwam ook doordat de rest elkaar wel allemaal al heel goed kende en ik een beetje, euh, anders was dan zij..
En ik denk toch altijd dat ik geen indruk maak en mensen daarom toch niet weten wie ik ben..
idemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:01 schreef ColdFeet het volgende:
Van Fryske SC zou ik trouwens ook wel bang worden
Tsja, het Groningentopic was er nog niet, ik was nog niet te dik, maar Fries was (en ben) ik wel.quote:
... en je kon nog niet koken. Ja sorry, die dik-opmerking negeer ik evenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja, het Groningentopic was er nog niet, ik was nog niet te dik, maar Fries was (en ben) ik wel..
Oh, er was nog een paginaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
Jeetjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
it wasn't mequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft mijn energie gejat?
Wheh, dat ziet er tof uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
Wie, oh wie weet waar ik inktvisinkt kan kopen, zodat ik pastadeeg kan kleuren? (Ik heb even geen gelegenheid om naar een groothandel te gaan, want niemand met pasje beschikbaar..)
Ik vond namelijk DIT op Foodgawker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
Is dat toffe ravioli of is dat toffe ravioli?
Tof!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
Wie, oh wie weet waar ik inktvisinkt kan kopen, zodat ik pastadeeg kan kleuren? (Ik heb even geen gelegenheid om naar een groothandel te gaan, want niemand met pasje beschikbaar..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je bent op dezelfde dag jarig als mijn zoontjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:13 schreef Aure het volgende:
Wow wat een vette ravioli!!
En Isa, dat is idd een lippiercingnu kan het nog even
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
hoezo kan het nu nog even?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:13 schreef Aure het volgende:
Wow wat een vette ravioli!!
En Isa, dat is idd een lippiercingnu kan het nog even
Als je de tubes en potjes nou morgen gewoon meeneemt, doen wij het daar ter plekke wel even voor je.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:24 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga mijn haren maareens in de verf zetten, rotwerk. was mijn vader er maar die doet dat altijd zo perfect
Je mag ook als grijs muisje naar de meet komen heurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:24 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga mijn haren maareens in de verf zetten, rotwerk. was mijn vader er maar die doet dat altijd zo perfect
jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de tubes en potjes nou morgen gewoon meeneemt, doen wij het daar ter plekke wel even voor je.
Gaaf zeg Minilot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
doet ze toch al?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Straks moet ze er representatief uitzien
Jep dat is het inderdaad. Maar misschien dat het wel gewoon mag tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben.. Ben alleen bang van niet..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Straks moet ze er representatief uitzien
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, dan moet je idd aan de mantelpack en broekrock.![]()
Zo'n toga met een witte bef en niets er onder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, dan moet je idd aan de mantelpack en broekrock.![]()
Omdat bananen recht beginnen maar daarna naar het licht toe groeien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef sararaats het volgende:
[andrè van duin modus]
Waarom zijn de bananen krom?
[/andre van duin modus]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat bananen recht beginnen maar daarna naar het licht toe groeien.
Gewoon rokjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had je iets tegen broekrocken in de rechtszaal?
ziet er inderdaad wel lekker uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
GEFELICITEERD LIELIE
[ afbeelding ]
Ik maak tortillas liever knapperig in een pan, bijvoorbeeld als ik een Quesadilla wil maken. Da's zooo lekker.
Dank!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
GEFELICITEERD LIELIE
[ afbeelding ]
Ik maak tortillas liever knapperig in een pan, bijvoorbeeld als ik een Quesadilla wil maken. Da's zooo lekker.
Uit Kleine Hapjes-topic:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dank!
Oe, ziet er inderdaad goed uit! Maar die bewaar ik voor 'n andere keerNu wil ik ze als toastjes gebruiken zeg maar.. even iets lekkers erbij verzinnen..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef minilot het volgende:
Dips! Relaxter dan de meeste andere soorten hapjes. Gewoon een paar schalen met dips maken - tortillachips, toast, pita's in puntjes en crackers eromheen, veel drank erbij en aanvallen!
Geen borden nodig.
Suggesties:
- Muhamarra, pittige dip op basis van geroosterde paprika -> recepten
- Hummus, kruidige dip op basis van kikkererwten -> recepten
- Kopanisti, dip met feta -> recept
- Romige dip met spinazie en artisjok -> recepten
Enz, enz.
(Dips op Foodgawker, alle in chocolade gedoopte koekjes en aardbeien even negeren.)
Brrr. Beterschappies dan maarquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:34 schreef Rtificial het volgende:
Dat klinkt niet echt gezond CFquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Nou jongens, ik ben blij dat ik niet naar de meet 'hoef'; ik vrees dat ik het hele weekend moet werken en ik ben echt mega-gestresst
succes meis, zorg goed voor jezelf ook!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Nou jongens, ik ben blij dat ik niet naar de meet 'hoef'; ik vrees dat ik het hele weekend moet werken en ik ben echt mega-gestresst
Bloemetjes-achtergrond? OF een heel subtiele, lichte bloem als achtergrond van de slides?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:26 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, misschien heb je advies, Bluezz! We hebben altijd de corporate layout in powerpoint, die is vrij kaal (wel zo netjes, natuurlijk!), maar ik werk graag met heel beknopte tekst op de slides en dan veel mondeling toelichten. Niet dan men van je slide al helemaal kan afleiden wat je gaat zeggen, maar dat je enkel aangeeft wat het onderwerp is. Maar nu heb ik wel erg kale slides ineens! Wat is beter: meer tekst en dus beter uitziende slides, of kale slides en een wat 'spannender' presentatie?
Kaas komt morgen toch ook?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bloemetjes-achtergrond? OF een heel subtiele, lichte bloem als achtergrond van de slides?
Zo en ik hoop dat Kaas snel thuis is. Helaas staat ie in de fileHet eten staat in de oven, we hebben ontbijt voor morgen, er staan snacks in de frigo en de énorme afwas is gedaan
Het is echt mega-officieel, manquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bloemetjes-achtergrond? OF een heel subtiele, lichte bloem als achtergrond van de slides?
Zo en ik hoop dat Kaas snel thuis is. Helaas staat ie in de fileHet eten staat in de oven, we hebben ontbijt voor morgen, er staan snacks in de frigo en de énorme afwas is gedaan
Er stond een vraagteken omdat ie niet wist of ie moest koerieren, zoiets?quote:
En dan gewoon de teksten (als bullets) steeds regel voor regel erbij laten komen, zodat men niet al van te voren alles zit te lezen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Alleen kale, zakelijke slides met veel mondelinge toelichting
Dat is met geprinte handouts erbij niet echt van toegevoegde waardequote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan gewoon de teksten (als bullets) steeds regel voor regel erbij laten komen, zodat men niet al van te voren alles zit te lezen.
Luister maar naar Bloesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is met geprinte handouts erbij niet echt van toegevoegde waardeEn dat maakt het ook te onrustig voor mij,
Pfff. Gedoe.
Handouts sowieso pas achteraf, na de presentatie, uitdelen. Houdt de aandacht meer bij de slideshow en jouw uitleg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
Dat is met geprinte handouts erbij niet echt van toegevoegde waardeEn dat maakt het ook te onrustig voor mij,
Pfff. Gedoe.
Ik zal 't je PM'en!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat ben ik kwijt![]()
Ik ben echt erg, een vergiet![]()
Je vakantie-foto's als achtergrond? Fuck mega-officieelquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Het is echt mega-officieel, manMisschien her en der wat grafiekjes erbij zoeken.
Amai, lekker weekend voor jou dus! wat heb je allemaal in huis gehaald?
Morgen muffins meenemen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, eigenlijk wil ik de kop van mijn super-zakelijke prof weleens zien als ik dat doeMaar ik vind het zo al spannend genoeg!
AFijn, ik ga naar huis. Rennen en koken. En muffins bakken
Ik wilde het net zeggen. GENIAALquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:51 schreef borisz het volgende:
Maarten en Vincent van Rossem bij DWDD
Vincent was laast op de radio, kwam er pas later achter dan het niet Maarten wasquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. GENIAAL![]()
Zelfs het taalgebruik is wonderlijk genoeg identiek![]()
Ik behoud het voorrecht aan het mannelijke deel van het Cul SC om hier een beeld van te mogen vormen tijdens de meet, en ons na democratische overleg (wet van gemiddelde tussen 1-10) tot oordeel te doen overgaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
(dat ik een eenzame mannelijke 40er waswat niet klopt aangezien ik een razend knappe 22 jarige ben van het vrouwelijk geslacht
)
heerlijk met dikke klodders zure room met veel verse bieslookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier staan aardappels in de oven te poffen.
toch geen familie van de Belgische Van Rossem?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:51 schreef borisz het volgende:
Maarten en Vincent van Rossem bij DWDD
Nee broerquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp dat Vincent v Rossum zijn zoon is?
Hier zitten vooral Hollanders. Misschien weet CF er iets van, maar ik geef je weinig kansquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:30 schreef sararaats het volgende:
Bluezz, ik kan het niet dikwijls genoeg herhalen maar je bent mooi
mijn fantasie slaat even op hol
----
als ik de naam Van Rossem zie moet ik denken aan de eedaflegging van Albert II
en wat wil sararaats daar dan over weten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
De vlaamse politiek? Omdat ze daaro woont?
ik vroeg me gewoon af of Maarten en Vincent Van Rossem familie is van Jean Pierre Van Rossem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en wat wil sararaats daar dan over weten?
Iets over van Rossem (quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
en wat wil sararaats daar dan over weten?
Jean Pierre Van Rossem is gewoon een kwab. Op de foto's bij google images tenminste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef sararaats het volgende:
ik vroeg me gewoon af of Maarten en Vincent Van Rossem familie is van Jean Pierre Van Rossem.
de grootste papzak van België
En TARA moet daar iets vanaf weten omdat ie koningshuis-o-fiel toch? Of is dat alleen het Nederlandse koningshuis?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jean Pierre Van Rossem is gewoon een kwab. Op de foto's bij google images tenminste.
In Nederland zou het trouwens van Rossem met een kleine V zijn, denk ik
TARA is een anti kwab.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En TARA moet daar iets vanaf weten omdat ie koningshuis-o-fiel toch? Of is dat alleen het Nederlandse koningshuis?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
TARA is een droppieEn een schaduw van een krijtstreep. Maar daar kan 'ie ook niks aan doen
oh damnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef Rtificial het volgende:
Ben bang dat DE hier niets van weet, hoewel ze soms verbazingwekkend uit de hoek kan komen met weetjes.
Ik ken in ieder geval eerder genoemde namen volstrekt niet.
DE ligt inmiddels in d'r IC bedje, nog een beetje van de wereld door een roesje van eind van de middag. Ze voelt zich redelijk, maar heeft pijn doordat d'r buik opgezet is van vocht en lucht. Dat drukt natuurlijk flink op de ontstoken gebieden. Ze wordt gelukkig goed verzorgd, en de verpleging van vanavond leek erg vriendelijk.
Verder weinig nieuws, het gaat gewoon niet goed met d'r, serieus niet goed.
Daar moest ik ook aan denken. Alle sterkte toegewenst voor julliequote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Alsof jullie nog niet genoeg shit hebben gehad, het afgelopen jaar
quote:
Nu weet ik dat ik in jou ogen niks bijdraag aan dit forum,quote:
Ik zet je bij de reminder in mijn mobquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meeters, mag mijn naam morgen ook op het kaartje?
Of een ruggegraatquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef golfer het volgende:
Hey, Braamyo pas je een beetje op dat je niet alsnog iets ontwikkelt dat gaat lijken op gevoel voor humor?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:27 schreef Rtificial het volgende:
t kaartje mag naar t tweede adres, ik ga er vanuit dat ze snel na t weekend weer op de gewone afdeling ligt.
thanks voor de lieve berichtjes, doet veel goed, ze heeft een leuk groepje fokkers zo hier
anyway, rT out, tijd voor Lost en een biertje.
Aanklikken zou genoeg moeten zijn toch? Maar ja, dat is 'onze' band waar we alle fotomateriaal en website voor maken en zo.. we zijn een beetje 6e en 7e bandlid..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ben te lam om de link te kopieren, maar is het een band ofzo?
Pfff, je hebt 'm ge-editquote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aanklikken zou genoeg moeten zijn toch? Maar ja, dat is 'onze' band waar we alle fotomateriaal en website voor maken en zo.. we zijn een beetje 6e en 7e bandlid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |