Dus die hamster die we voor je verjaardag op de a.s. meet hadden gekocht kan weer door de gehaktmolen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor het eerst sinds jaren ben ik nu hamsterloos en dat blijf ik ook
ik heb geen kooi meer dus dan kan ik m wel loslaten in de kamerquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus die hamster die we voor je verjaardag op de a.s. meet hadden gekocht kan weer door de gehaktmolen?
okey als semi aangeschote bijna dronken figuur lig ik nu te role bolle van het lachuh !quote:
Leuk voor de poezelsquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen kooi meer dus dan kan ik m wel loslaten in de kamer
Je moet ook niet steeds in de sneeuw gaan liggen rollen joh.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef MissHobje het volgende:
Gatver zeg ben een partij verkouden bluh!
Nouja beter nu gesnotter en zaterdag wat minder hoop ik dan
Nou, dat wordt zaterdag dus niet tongen met jou.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef MissHobje het volgende:
Gatver zeg ben een partij verkouden bluh!
Nouja beter nu gesnotter en zaterdag wat minder hoop ik dan
De sneeuw is wegquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je moet ook niet steeds in de sneeuw gaan liggen rollen joh.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, dat wordt zaterdag dus niet tongen met jou.
sinds ik 106 km per dag voor mijn werk over de snailway moetquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar blij mee?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
mn mama is een schat maar ze zag dat ik niet op msn was en dus zei ze: oh je bent wel thuis, ik: ja heb dat inhaaltentamen, maar was er iets? Ja maar dat komt wel anders verstoor ik je leren, ja dan weet je meteen dat t mis is ergens.
Heel heel fijn om te horenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Rtificial het volgende:
Voor wat betreft DE: Plan van aanpak is succesvol uitgevoerd, wedstrijd is gewonnen, de galsteen is verslagen. Ze heeft wat moeite gehad met wakker worden, dus ligt nu een nachtje in de uitslaapkamer, maar verder alles prima.
Dat klinkt positief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Rtificial het volgende:
Das naar nieuws inderdaad MM.
Voor wat betreft DE: Plan van aanpak is succesvol uitgevoerd, wedstrijd is gewonnen, de galsteen is verslagen. Ze heeft wat moeite gehad met wakker worden, dus ligt nu een nachtje in de uitslaapkamer, maar verder alles prima.
Ik nog niet, Memoquote:
Bijna.quote:
Jeetje, meis, je klinkt ook wel alsof je het even gehad hebtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:09 schreef Memento-Mori het volgende:
heb t n beetje boel gehaden dan morgen maar kijken wat ik doe, moet om 9uur dat mondeling en dan nog werken van 12-21.30 blegh.
Oh maar ik weet nog niet of het mondeling gaat eindigen in een: Hoi ik ben er maar ik kan het niet doei of dat ik t ga proberen en mezelf finaal voor lul ga zetten...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje, meis, je klinkt ook wel alsof je het even gehad hebtZou willen dat ik je even in het echie een knuffel en een kopje thee kon geven. En een invaller voor je werk. En een voldoende voor je mondeling
Ik vind het wel heel dapper dat je morgen wel gaat
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh maar ik weet nog niet of het mondeling gaat eindigen in een: Hoi ik ben er maar ik kan het niet doei of dat ik t ga proberen en mezelf finaal voor lul ga zetten...
die zijn er niet, ik snap het niet en ik kan het niet, jeej voor faalangstquote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat denk je dat je kansen zijn als je het probeert?
Sterkte!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:53 schreef Memento-Mori het volgende:
combinatie van faalangst en denken dat je het nooit zal snappen waardoor je het ook niet snapt en te laf om je bek open te trekken omdat je niet domg evonden wilt worden en sowieso ben ik een schijterd dus mondelringen zijn sowieso hel. ga nu 4 uurtjes slapen en morgenochtend nog even 2uurtjes proberen wat erin te krijgen ofzo en dan maar kijken
Oe. heel belangrijk dat hij nu al de kleur Indigo kan herkennen hoor! Stel je voor dat ie het eens nodig heeft! Leer hem ook gelijk violet, cyaan en magenta!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:48 schreef freecell het volgende:
Hoor net TARA uit Leanders kamer: ja, en dat is groen... en wit... en rood...en indigo...
Ik snap hem nietquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:48 schreef freecell het volgende:
Hoor net TARA uit Leanders kamer: ja, en dat is groen... en wit... en rood...en indigo...
Indigo is een kleur tussen blauw en paars in, heel mooiquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik snap hem niet![]()
wat is indigo, echt nog nooit van gehoord...
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Indigo is een kleur tussen blauw en paars in, heel mooi
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:11 schreef Windigo het volgende:
WOEI! IK BEN SOA-VRIJ!
Heb net de testresultaten binnen gehad, gelukkig heeft mijn ex me niet met iets engs besmet!![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:11 schreef Windigo het volgende:
WOEI! IK BEN SOA-VRIJ!
Heb net de testresultaten binnen gehad, gelukkig heeft mijn ex me niet met iets engs besmet!![]()
Hee Memo, studieadviseur / misschien studentenpsych is misschien hulp die je kunt aanpakken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:53 schreef Memento-Mori het volgende:
combinatie van faalangst en denken dat je het nooit zal snappen waardoor je het ook niet snapt en te laf om je bek open te trekken omdat je niet domg evonden wilt worden en sowieso ben ik een schijterd dus mondelringen zijn sowieso hel. ga nu 4 uurtjes slapen en morgenochtend nog even 2uurtjes proberen wat erin te krijgen ofzo en dan maar kijken
Iedere keer als ik je naam zie staan heb ik direct een stukje uit een Tool nummer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Indigo is een kleur tussen blauw en paars in, heel mooi
Jij wintquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef minilot het volgende:
En even duimen voor Memo natuurlijk. Ik ga er verder niks over zeggen want met vier onafgeronde studies ben ik de laatste die over dit soort dingen advies mag geven.![]()
Van mijn studieschuld kun je zowat een huisje kopen!quote:
Je zal niet de enige zijn vermoed ikquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:01 schreef Braamyo het volgende:
wat is indigo, echt nog nooit van gehoord...
Even de foto's van gisteren ontladen, misschien zit er iets bijquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef minilot het volgende:
TARA/FC - Foto's van Florian? Toeeee!
Ach, heb ook een flink hap studieschuld als ik klaar ben. Maar hoop een goede baan te hebben: dan maar geen BMW op m'n 35e.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Van mijn studieschuld kun je zowat een huisje kopen!Ik ben toevallig dit jaar begonnen met afbetalen - een stevige hap uit mijn budget. Nou ja. Eigen schuld hoor.
Wat heb je allemaal gestudeerd, dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Van mijn studieschuld kun je zowat een huisje kopen!Ik ben toevallig dit jaar begonnen met afbetalen - een stevige hap uit mijn budget. Nou ja. Eigen schuld hoor.
Laten we zeggen dat ik zoetjesaan van de wondere wereld van vrijetijdskunde naar Nederlands ben gedreven, overal een spoor van ontbrekende studiepunten, kwijtgeraakte boeken en niet bezochte colleges achterlatend.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gestudeerd, dan?
Ik moet volgend jaar ook beginnen met afbetalen. Joepie.
Ja, de Windigo geest is een weerwolf volgens de Indianenlegenden. En weerwolven eten mensenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:24 schreef minilot het volgende:
Ik ken de windigo als een mythisch wezen waar de indianen bang voor zijn, omdat -ie mensen zou dwingen tot kannibalisme. Of misschien heb ik onzin opgepikt en bedoelt onze hieperdepiep-SOA-vrije Windigo hier er iets heel anders mee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |