Dus die hamster die we voor je verjaardag op de a.s. meet hadden gekocht kan weer door de gehaktmolen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor het eerst sinds jaren ben ik nu hamsterloos en dat blijf ik ook
ik heb geen kooi meer dus dan kan ik m wel loslaten in de kamerquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus die hamster die we voor je verjaardag op de a.s. meet hadden gekocht kan weer door de gehaktmolen?
okey als semi aangeschote bijna dronken figuur lig ik nu te role bolle van het lachuh !quote:
Leuk voor de poezelsquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb geen kooi meer dus dan kan ik m wel loslaten in de kamer
Je moet ook niet steeds in de sneeuw gaan liggen rollen joh.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef MissHobje het volgende:
Gatver zeg ben een partij verkouden bluh!
Nouja beter nu gesnotter en zaterdag wat minder hoop ik dan
Nou, dat wordt zaterdag dus niet tongen met jou.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:50 schreef MissHobje het volgende:
Gatver zeg ben een partij verkouden bluh!
Nouja beter nu gesnotter en zaterdag wat minder hoop ik dan
De sneeuw is wegquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:53 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Je moet ook niet steeds in de sneeuw gaan liggen rollen joh.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, dat wordt zaterdag dus niet tongen met jou.
sinds ik 106 km per dag voor mijn werk over de snailway moetquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:58 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij daar blij mee?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
mn mama is een schat maar ze zag dat ik niet op msn was en dus zei ze: oh je bent wel thuis, ik: ja heb dat inhaaltentamen, maar was er iets? Ja maar dat komt wel anders verstoor ik je leren, ja dan weet je meteen dat t mis is ergens.
Heel heel fijn om te horenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Rtificial het volgende:
Voor wat betreft DE: Plan van aanpak is succesvol uitgevoerd, wedstrijd is gewonnen, de galsteen is verslagen. Ze heeft wat moeite gehad met wakker worden, dus ligt nu een nachtje in de uitslaapkamer, maar verder alles prima.
Dat klinkt positief.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Rtificial het volgende:
Das naar nieuws inderdaad MM.
Voor wat betreft DE: Plan van aanpak is succesvol uitgevoerd, wedstrijd is gewonnen, de galsteen is verslagen. Ze heeft wat moeite gehad met wakker worden, dus ligt nu een nachtje in de uitslaapkamer, maar verder alles prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |