jaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de tubes en potjes nou morgen gewoon meeneemt, doen wij het daar ter plekke wel even voor je.
Gaaf zeg Minilot!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
Wie, oh wie weet waar ik inktvisinkt kan kopen, zodat ik pastadeeg kan kleuren? (Ik heb even geen gelegenheid om naar een groothandel te gaan, want niemand met pasje beschikbaar..)
Ik vond namelijk DIT op Foodgawker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
Is dat toffe ravioli of is dat toffe ravioli?
doet ze toch al?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Straks moet ze er representatief uitzien
Jep dat is het inderdaad. Maar misschien dat het wel gewoon mag tegen de tijd dat ik afgestudeerd ben.. Ben alleen bang van niet..quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Straks moet ze er representatief uitzien
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tja, dan moet je idd aan de mantelpack en broekrock.![]()
Zo'n toga met een witte bef en niets er onder.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, dan moet je idd aan de mantelpack en broekrock.![]()
Omdat bananen recht beginnen maar daarna naar het licht toe groeien.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:21 schreef sararaats het volgende:
[andrč van duin modus]
Waarom zijn de bananen krom?
[/andre van duin modus]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat bananen recht beginnen maar daarna naar het licht toe groeien.
Gewoon rokjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had je iets tegen broekrocken in de rechtszaal?
ziet er inderdaad wel lekker uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
GEFELICITEERD LIELIE
[ afbeelding ]
Ik maak tortillas liever knapperig in een pan, bijvoorbeeld als ik een Quesadilla wil maken. Da's zooo lekker.
Dank!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:29 schreef Stereotomy het volgende:
GEFELICITEERD LIELIE
[ afbeelding ]
Ik maak tortillas liever knapperig in een pan, bijvoorbeeld als ik een Quesadilla wil maken. Da's zooo lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |