it wasn't mequote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:15 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft mijn energie gejat?
Wheh, dat ziet er tof uitquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
Wie, oh wie weet waar ik inktvisinkt kan kopen, zodat ik pastadeeg kan kleuren? (Ik heb even geen gelegenheid om naar een groothandel te gaan, want niemand met pasje beschikbaar..)
Ik vond namelijk DIT op Foodgawker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
Is dat toffe ravioli of is dat toffe ravioli?
Tof!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
Wie, oh wie weet waar ik inktvisinkt kan kopen, zodat ik pastadeeg kan kleuren? (Ik heb even geen gelegenheid om naar een groothandel te gaan, want niemand met pasje beschikbaar..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je bent op dezelfde dag jarig als mijn zoontjequote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:13 schreef Aure het volgende:
Wow wat een vette ravioli!!
En Isa, dat is idd een lippiercingnu kan het nog even
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:39 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(recept)
hoezo kan het nu nog even?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:13 schreef Aure het volgende:
Wow wat een vette ravioli!!
En Isa, dat is idd een lippiercingnu kan het nog even
Als je de tubes en potjes nou morgen gewoon meeneemt, doen wij het daar ter plekke wel even voor je.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:24 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga mijn haren maareens in de verf zetten, rotwerk. was mijn vader er maar die doet dat altijd zo perfect
Je mag ook als grijs muisje naar de meet komen heurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:24 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ga mijn haren maareens in de verf zetten, rotwerk. was mijn vader er maar die doet dat altijd zo perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |