en wat wil sararaats daar dan over weten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Leintjeuh het volgende:
De vlaamse politiek? Omdat ze daaro woont?
ik vroeg me gewoon af of Maarten en Vincent Van Rossem familie is van Jean Pierre Van Rossem.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
en wat wil sararaats daar dan over weten?
Iets over van Rossem (quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:36 schreef Isabeau het volgende:
en wat wil sararaats daar dan over weten?
Jean Pierre Van Rossem is gewoon een kwab. Op de foto's bij google images tenminste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:38 schreef sararaats het volgende:
ik vroeg me gewoon af of Maarten en Vincent Van Rossem familie is van Jean Pierre Van Rossem.
de grootste papzak van België
En TARA moet daar iets vanaf weten omdat ie koningshuis-o-fiel toch? Of is dat alleen het Nederlandse koningshuis?quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jean Pierre Van Rossem is gewoon een kwab. Op de foto's bij google images tenminste.
In Nederland zou het trouwens van Rossem met een kleine V zijn, denk ik
TARA is een anti kwab.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En TARA moet daar iets vanaf weten omdat ie koningshuis-o-fiel toch? Of is dat alleen het Nederlandse koningshuis?
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
TARA is een droppieEn een schaduw van een krijtstreep. Maar daar kan 'ie ook niks aan doen
oh damnquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:18 schreef Rtificial het volgende:
Ben bang dat DE hier niets van weet, hoewel ze soms verbazingwekkend uit de hoek kan komen met weetjes.
Ik ken in ieder geval eerder genoemde namen volstrekt niet.
DE ligt inmiddels in d'r IC bedje, nog een beetje van de wereld door een roesje van eind van de middag. Ze voelt zich redelijk, maar heeft pijn doordat d'r buik opgezet is van vocht en lucht. Dat drukt natuurlijk flink op de ontstoken gebieden. Ze wordt gelukkig goed verzorgd, en de verpleging van vanavond leek erg vriendelijk.
Verder weinig nieuws, het gaat gewoon niet goed met d'r, serieus niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |