quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
Heb hem al gedownload. Er zijn trouwens 2 versies:
Sequence 13: Bonfire of the Vanities 320 MS
(A must for Assassin’s fans, Assassin’s Creed II Sequence 13: Bonfire of the Vanities continues to expand the award-winning AC2 universe. Work with Machiavelli to free the city of Florence from the grip of the mad monk Savonarola by targeting influential citizens under his control. Battle, sneak and freerun your way through twelve challenging new memories. Discover a new district of Florence, and utilize Ezio’s new move, the sprint jump.)
Sequence 13 : Bonfire of the Vanities & Secret Locations 560 MS
(Same as above + Three Templar secret locations from the AC2 Collector’s Edition (Black Edition) are also included: Palazzo Medici, Santa Maria Dei Frari, and the Arsenal Shipyard.)
En gaan!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef truedestiny het volgende:
vraagje: is het nog moeilijk om de veren te vinden ook al heb je een map naast je liggen met de plaatsen? en hoe lang duurt dat?
In het Engels, maar toch:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik heb alle 20 delen van "de waarheid" gevonden en het filmpje gezien, alleen wat is precies de gedachte daarachter? ik heb geen geloofs achtergrond dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
Antwoord in Spoiler aub voor de andere spelers...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
De DLC laat ik denk ik maar schieten. Ben nu nog bezig met de normale verhaallijn en daarna heb ik het denk ik wel gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef ROFLOL het volgende:
Content van vandaag was beter dan die andere, maar vind ze beide erg zwak.
Je bent waarschijnlijk in het begin van het spel in de villa.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand die hier weet hoe ik bij bepaalde schatkisten kom?
Heb nu zo'n kaart gekocht van het stadje van als het ware van jouzelf is, maar er zijn een aantal schatten waar ik niet bij kom... zo liggen er twee helemaal bovenin een van de wachttorens aan de muur, ik zie ze liggen alleen er is geen mogelijkheid om op de toren te klimmen...
Ook in de kerk op een soort vloer aan het plafond liggen twee kisten, ook hier kom ik niet bij...
Mis ik iets een bepaalde kracht of voorwerp ofzo waarmee ik de kisten kan krijgen?
Ow oke, wellicht moeten alle winkels ook naar nivo 3 dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef lars_titanat het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk in het begin van het spel in de villa.
Als je je vila uitbreid dan zal de omgeving veranderen en zal je in staat zijn om de laatste geldkisten te bereiken!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In het Engels, maar toch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik bijna de spoiler geopend. Gelukkig niet, want heb nog maar 4 filmpjes.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Als je alle renovaties completed hebt behoor je elke schatkist te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ow oke, wellicht moeten alle winkels ook naar nivo 3 dan?
De renovaties zijn al compleet maar ik kom er nog steeds niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Ja, het probleem in de kerk was dat ik dacht dat ik via de ramen op de balken moest springen, wat vanuit iedere positie mislukte.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je alle renovaties completed hebt behoor je elke schatkist te kunnen krijgen.
Check dan ook bijv.
In de mijnen (buiten de stadsmuren)
in de put (naast de villa)
in die torens bovenin (als het goed is zijn er nu kleine steentjes waar je op kan klauteren als je military baracks hebt gerenoveert)
in de kerk zitten ze BOVEN de ingang, wel in het interieur
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef Pizzahut het volgende:
Mijn probleem is opgelost:Dan ga ik dit proberen! Tevens TVP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Werkt geweldig
[ Bericht 8% gewijzigd door WurM op 06-03-2010 15:20:30 ]
Dat vat het voor mij wat samen tot nu toequote:
Er staat een hele goed in de 2e post van dit topic. Maarhet nazoeken hoeft niet zoveel tijd te kosten, het is misschien zelfs wel makkelijker als je wat verder gevorderd bent in het spel, en je wat meer moves/equipment heb unlocked.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef icemotion het volgende:
Afgelopen weekend maar eens begonnen met spelen van AC II en nu net de eerste DNA sequence voorbij. Alleen nog niet echt op zoek gegaan naar de veren.. misschien maar eens een mapje opzoeken waar ik die dingen kan vinden voordat t uit de klauwen loopt met hoeveelheid map die ik na moet zoeken.
Ik koop eigenlijk direct beter armor als het beschikbaar is en ik het kan betalen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:30 schreef Jump het volgende:
Is het trouwens handig om armor te kopen in de villa, of beter wachten tot er beter beschikbaar is?
Gaat vanzelf als je het hebt gedownload... Je kunt gewoon verder met je save... Dus niet overnieuwquote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:13 schreef Cryothic het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kan je de DLC spelen?
Want je kan niet terug naar oudere sequenties. Dus aangezien ik het verhaal al uit heb, en dus voorbij Sequentie 14 ben, hoe kom ik dan weer in Sequentie 12 en 13 (de DLC?)
(ik heb het nog niet gekocht, want als het betekend dat ik de game nog een keer moet doorlopen, dan houd het op.)
Inderdaad, heb ik ook. Dat ze die servers en hun irritante DRM eens fixen!quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:38 schreef padlarf het volgende:
Netjes! Vergeet niet dat je ook nog combat techniques kunt kopen bij het trainingsveldje
Meh, je kunt prima zonder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]![]()
Heb het spel al een paar maanden geleden uitgespeeld, maar wist hier ook niets van
(rende die trainer altijd hard voorbij). Zijn die techniques een beetje nice?
Tenzij je alle achivements wilt.quote:
13 of 14 meen ik.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:54 schreef Jump het volgende:
Hoeveel sequences zijn er? Om eens in te schatten hoe ver ik nu zit in het spel
Aha, daar kan je dat zand gooien dus leren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tenzij je alle achivements wilt.
Zand strooien en guards omver maaien met een 'long weapon' gaat wat lastig zonder die training.
Jep, volwassen vent, die nog moet leren om met zand te gooien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aha, daar kan je dat zand gooien dus leren.
ach, je kan kennelijk iig weer spelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Jump het volgende:
Zo, nog maar aan sequence 7, vlot niet echt
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, je kan kennelijk iig weer spelen
Beide ja, al hangen beide punten af van je eigen smaak, dus eigenlijk kunnen we daar niks over zeggen.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:28 schreef DeStentor het volgende:
Is het echt eeb leuk spel, en zujn de graphics echt mooi? Via youtube is dat altijd een beetje lastig beoordelen
Die plaatjes in de OP zijn natuurlijk iets opgepoetst, maar de graphics komen wel in de buurt hoor. Nu heb ik wel een HDMI kabel, dus dat zal ook nog wel iets schelen.quote:
De hdmi kabel zelf zal niet het grootste verschil maken. Feit dat je op een HD (ready) tv speelt echter wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die plaatjes in de OP zijn natuurlijk iets opgepoetst, maar de graphics komen wel in de buurt hoor. Nu heb ik wel een HDMI kabel, dus dat zal ook nog wel iets schelen.
Blijft toch vervelend. Elke keer als ik bovenop die grote toren kom, staan er drie wachters en verder niets. Iemand anders dit probleem bij de pc-versie? Ik krijg ook geen 'Mission failed' als ik word gezien ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef WurM het volgende:
Ben momenteel bij een missie Town Crier. Daar moet je iemand vermoorden bovenop een toren. Maar boven op de toren staan alleen 3 archers. Verder niemandMijn map vertelt me wel dat ik goed zit...
EDIT: Mijn 'target' kapt met schreeuwen, zodra ik gezien ben. Zal daar wel door komen dus.
Ik heb hem op de 360, maar geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Blijft toch vervelend. Elke keer als ik bovenop die grote toren kom, staan er drie wachters en verder niets. Iemand anders dit probleem bij de pc-versie? Ik krijg ook geen 'Mission failed' als ik word gezien ofzo.
Het is een tof spel. Halen die meuk.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef ptb het volgende:
lijkt me toch wel tof dat spel..mischien haal ik het binnenkort ook wel eens
Dat was het vorige einde ookquote:
Ja, daar werd je helemaal niks wijzer van.quote:
Of je koopt gewoon een game?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:16 schreef Ad_rem het volgende:
Grrr hele avond bezig om het werkend te krijgen blijkt dat er nog helemaal geen werkende crack isIk kan wel rondlopen door het spel, echter geen missies opstarten
Zielig zal nog wel paar weekjes duren dan.
Als ik het zo lees kan het nog wel weken of nog veel langer duren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:35 schreef vosss het volgende:
Godverdomme Skidrow en/of Razor, schiet eens op!
En dan roept men dat pc gaming nog niet dood is, maar als meerdere bedrijven dit soort kopieerbeveiligingen gaan toepassen (die erg goed werken, maar helaas ook de legale consument benadelen) kan het wel eens snel afgelopen zijn zo.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:13 schreef Unstoppable het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd naar de game en nu ook wel redelijk geprijsd (onder de 30 euro), maar Ubisoft kan wat mij betreft in de stront zakken met hun belachelijke DRM
Ik las er ook iets van maar nog geen one-click crack ofwel?quote:
Lukte bij mij ook maar moeilijk. Uiteindelijk pakte hij hem bij mij op goed geluk een keer op. Niet echt een tip waar je wat aan hebt, maar goed.quote:Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef vosss het volgende:
Het werkt allemaal maar half volgens mij.
Ik zit nog heel in het begin waar ik je moeder moet helpen om bij Leonardo een kistje te dragen, maar wat ik ook doe, die kist kan ik niet oppakken.
Schiet mij maar finaal lek, maar volgens mij moet dat gewoon met de linkershift, hetzelfde als gentle push, maar zodra er rechtsboven ipv gentle push pickup object staat en ik ram op shift dan doet ie alsnog een gentle push
Meer mensen met dit probleem? Mission opnieuw starten lost het niet op
Bij mij pakte hij het gelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lukte bij mij ook maar moeilijk. Uiteindelijk pakte hij hem bij mij op goed geluk een keer op. Niet echt een tip waar je wat aan hebt, maar goed.
Is inmiddels gelukt, zit nu echter vast in santa maria novella tomb.quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lukte bij mij ook maar moeilijk. Uiteindelijk pakte hij hem bij mij op goed geluk een keer op. Niet echt een tip waar je wat aan hebt, maar goed.
Klopt. Niet over cracks praten hier.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:21 schreef RudyCarell het volgende:
Wist niet dat je het over cracks etc mocht hebben op Fok...
Het is dan ook geen crack maar een emulator. Iets waar veelvuldig op FOK! over te vinden is.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Niet over cracks praten hier.
Zit die niet toevallig ergens in het noorden van Venetië? Daar zat nummer 30 namelijk bij mij.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:47 schreef vosss het volgende:
Godver, ik zit vast ni sequenze 13 of 14.
Ik heb 29 codex pages en die ene map zou alle overige pages moeten laten zien op de kaart, maar ik ben overal geweest en ik zie de laatste nergens en zonder 30 codexpages kan ik niet verder
Morgen maar eens kijken of er wellicht een nieuwe values is
Als je hem nu nog niet hebt, lijkt het mij dat ie wel ergens in Venetie slingert. Maf, dat wel, bij mij waren de laatste paar pagina's juist in een mum van tijd gevonden..quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef vosss het volgende:
Nope. Ik kan hem nog steeds niet vinden en ook daar zit ie niet.
Volgens mij heb ik ook alle viewpoints, maar dat weet ik niet zeker, even verder kijken
Gewoon in alle steden overal scrollen, ook al is het wit. Soms zit een codexpage op een plek waar je nog geen viewpoint hebt gedaan.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:47 schreef vosss het volgende:
Godver, ik zit vast ni sequenze 13 of 14.
Ik heb 29 codex pages en die ene map zou alle overige pages moeten laten zien op de kaart, maar ik ben overal geweest en ik zie de laatste nergens en zonder 30 codexpages kan ik niet verder
Morgen maar eens kijken of er wellicht een nieuwe values is
Nopequote:Op donderdag 8 april 2010 01:07 schreef padlarf het volgende:
Volgens mij moet je toch eerst alle viewpoints beklimmen om ze te zien
Volgens mij staat dat echte einde in deel 3 al even ter discussie. Misschien dat er wel deel 3 met een echt einde komt maar tussendoor deel 2.1 2.2 2.3 enz.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef Drinky het volgende:
Spel eindelijk uitgespeeld en vind het einde echt jammer, weer zo'n baggere cliffhanger, terwijl die van de eerste beter was.
Nja, deel 3 is gelukkig met een echt einde
Als je hem gedownload hebt dan kan dat kloppen.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:02 schreef DeStentor het volgende:
Ik heb het spel nu ook maar ik loop vast in een filmpje, in de missie dat je naar leonardo moet om je
hidden blade te laten maken loop ik vast na het moment dat hij een mes in de tafel slaat..:(
Er is er 1 verborgen, onder kistjesicon als ik het me goed herriner... Noord Venetie dacht ik?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef vosss het volgende:
Nope. Ik kan hem nog steeds niet vinden en ook daar zit ie niet.
Volgens mij heb ik ook alle viewpoints, maar dat weet ik niet zeker, even verder kijken
Nouja, het duurde even voor het omzeilt werd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:10 schreef Drinky het volgende:
Nou, met die nieuwe beveiliging was het toch minder een succes hoor
Het zal nu allemaal wel wat sneller gaan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:12 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nouja, het duurde even voor het omzeilt werd.
In florence ergens. Ik had hem over het hoofd gezienquote:
Gelukt, verslavend spel zeg! Na een tijdje heb je die knoppen wel onder de knie, in het begin was het wel lastig!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je hem gedownload hebt dan kan dat kloppen.
Moet je even googlen op values.db
Beters wordt 'ie moeilijker en meer sneaky dan AC2: meer Metal Gear Solid / Splinter Cell-achtige moeilijkheidsgraden enzo. Want AC2 was - ik heb het al eens eerder gezegd - echt veel te makkelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:12 schreef timp0e het volgende:
http://www.facebook.com/assassinscreed?v=wall&story_fbid=122999951050020&ref=mf
“It is the time of our rising. A new age enters and a great battle looms. Templar destiny is at hand and waiting for you”. – Dr. Vidic
Betekent dit een deel 3?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 06:43 schreef Revenge2005 het volgende:
PC of console?
bij de Pc zou ik denken dat je codecs niet helemaal zuiver zijn . of je pc kan de filmpjes niet aan
Bij de console zou ik het niet weten
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Assassin's Creed-comic speelt zich mogelijk af in Rusland
Assassin's Creed III in Rusland? Zou het?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Sequence 14, ik moet de kamer in om de codex pagina's te ordenen maar ik mag er niet in aangezien ik niet alle pagina's bezit. Heb overigens ook niks in m'n inventory aan pages.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
In welke memory sequence zit je?
Misschien even google raadplegen. Ik weet het verder ook niet, heb jouw probleem nog nooit gehad.
je hebt bij sequence 14 een bericht gehad . de resterende codex pages zijn gemarkt op je mapquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:56 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Sequence 14, ik moet de kamer in om de codex pagina's te ordenen maar ik mag er niet in aangezien ik niet alle pagina's bezit. Heb overigens ook niks in m'n inventory aan pages.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Man wat heb ik enorm zin in Brotherhood.
Je hebt wel wat vage stukjes in 2 die je anders niet begrijpt, maar heel veel zal het niet uitmaken denk ik zo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:29 schreef ry4life het volgende:
Even een vraag![]()
Ik heb pas Assassin's Creed II gekregen, is het nodig om het eerste deel helemaal gespeeld te hebben om alles te begrijpen? Dus sluit het verhaal op elkaar aan of kan ik dit deel nu gewoon spelen? Ik heb het eerste deel namelijk niet helemaal uitgespeeld, als het nodig is zoek ik hem nog wel even op
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Met je hoerenbesturing, ik heb godverdomme mijn hele controller BIJNA naar de tering geslagen.
PC ftw.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:11 schreef RickoKun het volgende:
Met je hoerenbesturing, ik heb godverdomme mijn hele controller BIJNA naar de tering geslagen.
Aaaah hoe kan dat nou? Dan heb je maar 4 pijltjes toetsen?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:52 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
PC ftw.
De besturing is niet eens aangepast voor de PC en toch speelt het nog lekkerder op de PC.
Ach, ik heb regelmatig dat je bijvoorbeeld een schuine sprong wil maken terwijl hij een sprong naar links maakt ofzo, waardoor ik weer van een dak val.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |