Jep, volwassen vent, die nog moet leren om met zand te gooien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aha, daar kan je dat zand gooien dus leren.
ach, je kan kennelijk iig weer spelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Jump het volgende:
Zo, nog maar aan sequence 7, vlot niet echt
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, je kan kennelijk iig weer spelen
Beide ja, al hangen beide punten af van je eigen smaak, dus eigenlijk kunnen we daar niks over zeggen.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:28 schreef DeStentor het volgende:
Is het echt eeb leuk spel, en zujn de graphics echt mooi? Via youtube is dat altijd een beetje lastig beoordelen
Die plaatjes in de OP zijn natuurlijk iets opgepoetst, maar de graphics komen wel in de buurt hoor. Nu heb ik wel een HDMI kabel, dus dat zal ook nog wel iets schelen.quote:
De hdmi kabel zelf zal niet het grootste verschil maken. Feit dat je op een HD (ready) tv speelt echter wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die plaatjes in de OP zijn natuurlijk iets opgepoetst, maar de graphics komen wel in de buurt hoor. Nu heb ik wel een HDMI kabel, dus dat zal ook nog wel iets schelen.
Blijft toch vervelend. Elke keer als ik bovenop die grote toren kom, staan er drie wachters en verder niets. Iemand anders dit probleem bij de pc-versie? Ik krijg ook geen 'Mission failed' als ik word gezien ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef WurM het volgende:
Ben momenteel bij een missie Town Crier. Daar moet je iemand vermoorden bovenop een toren. Maar boven op de toren staan alleen 3 archers. Verder niemandMijn map vertelt me wel dat ik goed zit...
EDIT: Mijn 'target' kapt met schreeuwen, zodra ik gezien ben. Zal daar wel door komen dus.
Ik heb hem op de 360, maar geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Blijft toch vervelend. Elke keer als ik bovenop die grote toren kom, staan er drie wachters en verder niets. Iemand anders dit probleem bij de pc-versie? Ik krijg ook geen 'Mission failed' als ik word gezien ofzo.
Het is een tof spel. Halen die meuk.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef ptb het volgende:
lijkt me toch wel tof dat spel..mischien haal ik het binnenkort ook wel eens
Dat was het vorige einde ookquote:
Ja, daar werd je helemaal niks wijzer van.quote:
Of je koopt gewoon een game?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 01:16 schreef Ad_rem het volgende:
Grrr hele avond bezig om het werkend te krijgen blijkt dat er nog helemaal geen werkende crack isIk kan wel rondlopen door het spel, echter geen missies opstarten
Zielig zal nog wel paar weekjes duren dan.
Als ik het zo lees kan het nog wel weken of nog veel langer duren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:35 schreef vosss het volgende:
Godverdomme Skidrow en/of Razor, schiet eens op!
En dan roept men dat pc gaming nog niet dood is, maar als meerdere bedrijven dit soort kopieerbeveiligingen gaan toepassen (die erg goed werken, maar helaas ook de legale consument benadelen) kan het wel eens snel afgelopen zijn zo.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:13 schreef Unstoppable het volgende:
Ben toch wel erg benieuwd naar de game en nu ook wel redelijk geprijsd (onder de 30 euro), maar Ubisoft kan wat mij betreft in de stront zakken met hun belachelijke DRM
Ik las er ook iets van maar nog geen one-click crack ofwel?quote:
Lukte bij mij ook maar moeilijk. Uiteindelijk pakte hij hem bij mij op goed geluk een keer op. Niet echt een tip waar je wat aan hebt, maar goed.quote:Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef vosss het volgende:
Het werkt allemaal maar half volgens mij.
Ik zit nog heel in het begin waar ik je moeder moet helpen om bij Leonardo een kistje te dragen, maar wat ik ook doe, die kist kan ik niet oppakken.
Schiet mij maar finaal lek, maar volgens mij moet dat gewoon met de linkershift, hetzelfde als gentle push, maar zodra er rechtsboven ipv gentle push pickup object staat en ik ram op shift dan doet ie alsnog een gentle push
Meer mensen met dit probleem? Mission opnieuw starten lost het niet op
Bij mij pakte hij het gelijk.quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lukte bij mij ook maar moeilijk. Uiteindelijk pakte hij hem bij mij op goed geluk een keer op. Niet echt een tip waar je wat aan hebt, maar goed.
Is inmiddels gelukt, zit nu echter vast in santa maria novella tomb.quote:Op maandag 5 april 2010 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Lukte bij mij ook maar moeilijk. Uiteindelijk pakte hij hem bij mij op goed geluk een keer op. Niet echt een tip waar je wat aan hebt, maar goed.
Klopt. Niet over cracks praten hier.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:21 schreef RudyCarell het volgende:
Wist niet dat je het over cracks etc mocht hebben op Fok...
Het is dan ook geen crack maar een emulator. Iets waar veelvuldig op FOK! over te vinden is.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. Niet over cracks praten hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |