Jep, volwassen vent, die nog moet leren om met zand te gooien.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:06 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aha, daar kan je dat zand gooien dus leren.
ach, je kan kennelijk iig weer spelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:06 schreef Jump het volgende:
Zo, nog maar aan sequence 7, vlot niet echt
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ach, je kan kennelijk iig weer spelen
Beide ja, al hangen beide punten af van je eigen smaak, dus eigenlijk kunnen we daar niks over zeggen.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:28 schreef DeStentor het volgende:
Is het echt eeb leuk spel, en zujn de graphics echt mooi? Via youtube is dat altijd een beetje lastig beoordelen
Die plaatjes in de OP zijn natuurlijk iets opgepoetst, maar de graphics komen wel in de buurt hoor. Nu heb ik wel een HDMI kabel, dus dat zal ook nog wel iets schelen.quote:
De hdmi kabel zelf zal niet het grootste verschil maken. Feit dat je op een HD (ready) tv speelt echter wel.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:21 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die plaatjes in de OP zijn natuurlijk iets opgepoetst, maar de graphics komen wel in de buurt hoor. Nu heb ik wel een HDMI kabel, dus dat zal ook nog wel iets schelen.
Blijft toch vervelend. Elke keer als ik bovenop die grote toren kom, staan er drie wachters en verder niets. Iemand anders dit probleem bij de pc-versie? Ik krijg ook geen 'Mission failed' als ik word gezien ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:23 schreef WurM het volgende:
Ben momenteel bij een missie Town Crier. Daar moet je iemand vermoorden bovenop een toren. Maar boven op de toren staan alleen 3 archers. Verder niemandMijn map vertelt me wel dat ik goed zit...
EDIT: Mijn 'target' kapt met schreeuwen, zodra ik gezien ben. Zal daar wel door komen dus.
Ik heb hem op de 360, maar geen problemen mee gehad.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Blijft toch vervelend. Elke keer als ik bovenop die grote toren kom, staan er drie wachters en verder niets. Iemand anders dit probleem bij de pc-versie? Ik krijg ook geen 'Mission failed' als ik word gezien ofzo.
Het is een tof spel. Halen die meuk.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:03 schreef ptb het volgende:
lijkt me toch wel tof dat spel..mischien haal ik het binnenkort ook wel eens
Dat was het vorige einde ookquote:
Ja, daar werd je helemaal niks wijzer van.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |