quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:47 schreef RudyCarell het volgende:
Heb hem al gedownload. Er zijn trouwens 2 versies:
Sequence 13: Bonfire of the Vanities 320 MS
(A must for Assassin’s fans, Assassin’s Creed II Sequence 13: Bonfire of the Vanities continues to expand the award-winning AC2 universe. Work with Machiavelli to free the city of Florence from the grip of the mad monk Savonarola by targeting influential citizens under his control. Battle, sneak and freerun your way through twelve challenging new memories. Discover a new district of Florence, and utilize Ezio’s new move, the sprint jump.)
Sequence 13 : Bonfire of the Vanities & Secret Locations 560 MS
(Same as above + Three Templar secret locations from the AC2 Collector’s Edition (Black Edition) are also included: Palazzo Medici, Santa Maria Dei Frari, and the Arsenal Shipyard.)
En gaan!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:32 schreef truedestiny het volgende:
vraagje: is het nog moeilijk om de veren te vinden ook al heb je een map naast je liggen met de plaatsen? en hoe lang duurt dat?
In het Engels, maar toch:quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:03 schreef Wrijfhout het volgende:
Ik heb alle 20 delen van "de waarheid" gevonden en het filmpje gezien, alleen wat is precies de gedachte daarachter? ik heb geen geloofs achtergrond dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
Antwoord in Spoiler aub voor de andere spelers...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
De DLC laat ik denk ik maar schieten. Ben nu nog bezig met de normale verhaallijn en daarna heb ik het denk ik wel gezien.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef ROFLOL het volgende:
Content van vandaag was beter dan die andere, maar vind ze beide erg zwak.
Je bent waarschijnlijk in het begin van het spel in de villa.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Iemand die hier weet hoe ik bij bepaalde schatkisten kom?
Heb nu zo'n kaart gekocht van het stadje van als het ware van jouzelf is, maar er zijn een aantal schatten waar ik niet bij kom... zo liggen er twee helemaal bovenin een van de wachttorens aan de muur, ik zie ze liggen alleen er is geen mogelijkheid om op de toren te klimmen...
Ook in de kerk op een soort vloer aan het plafond liggen twee kisten, ook hier kom ik niet bij...
Mis ik iets een bepaalde kracht of voorwerp ofzo waarmee ik de kisten kan krijgen?
Ow oke, wellicht moeten alle winkels ook naar nivo 3 dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef lars_titanat het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk in het begin van het spel in de villa.
Als je je vila uitbreid dan zal de omgeving veranderen en zal je in staat zijn om de laatste geldkisten te bereiken!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In het Engels, maar toch:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik bijna de spoiler geopend. Gelukkig niet, want heb nog maar 4 filmpjes.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Als je alle renovaties completed hebt behoor je elke schatkist te kunnen krijgen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ow oke, wellicht moeten alle winkels ook naar nivo 3 dan?
De renovaties zijn al compleet maar ik kom er nog steeds niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Ja, het probleem in de kerk was dat ik dacht dat ik via de ramen op de balken moest springen, wat vanuit iedere positie mislukte.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als je alle renovaties completed hebt behoor je elke schatkist te kunnen krijgen.
Check dan ook bijv.
In de mijnen (buiten de stadsmuren)
in de put (naast de villa)
in die torens bovenin (als het goed is zijn er nu kleine steentjes waar je op kan klauteren als je military baracks hebt gerenoveert)
in de kerk zitten ze BOVEN de ingang, wel in het interieur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |