SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is ook goed ja, kende 'm alquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel, weetje wat humor is:
Ja, goed idee, ik doe mee...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
daar heb ik zo geen contact meer mee!ik wil nieuwe mensen leren kennen
echt.. zodra het bestuursjaar over is ga ik een sociaal leven opbouwen
Mmm, daar wordt solliciteren voor het bestuur niet aantrekkelijker van, dit soort inside scoopsquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
daar heb ik zo geen contact meer mee!ik wil nieuwe mensen leren kennen
echt.. zodra het bestuursjaar over is ga ik een sociaal leven opbouwen
nou, het onderhouden van een sociaal leven is prima te doen, maar als je het niet hebt en echt iets nieuws op wilt bouwen kost dat wat meer energiequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Mmm, daar wordt solliciteren voor het bestuur niet aantrekkelijker van, dit soort inside scoops
Ach, zal toch wel meevallen? Gewoon in elk SES topic blij gaan doen johquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs mijn Fok! sociaal leven stopt er mee
Werk je trouwens op het Takenhofplein daar?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit ook op 't werkdus echt handig is 't niet
Jazeker, het lijkt me tof om wat terug te doen voor Thaliaquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, je hebt dus interesse in een bestuursjaar?leuk!
Regel goeie foto's en we hebben gelijk een tietenfipo. Ik zeg doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, ik heb nog steeds geen goede foto's van Laysa... beter dat die in de OP komt te staan
Heb je Überhaubt dan een foto?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, ik heb nog steeds geen goede foto's van Laysa... beter dat die in de OP komt te staan
Hey, heb het gekeken tot en met het snowboarden. Eerst hebben ze problemen met de ijsmachine en gisteren kregen ze de klok niet aan de praat. Wat een amateurs!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:21 schreef Laysa het volgende:...Die TT
![]()
![]()
![]()
Goedenmiddag net wakkker...vannacht geprobeerd het schaatsen te kijken maar het was wederom zo beschamend dat ik om 2.00 uur maar ben gaan slapen
ja echt triest.....maar ergens ook wel lachen....vanavond weerquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, heb het gekeken tot en met het snowboarden. Eerst hebben ze problemen met de ijsmachine en gisteren kregen ze de klok niet aan de praat. Wat een amateurs!
Ja, tot mijn moeder kwam vertellen dat het middag was ik moest opstaan anders kon ik vannacht weer niet slapenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja echt triest.....maar ergens ook wel lachen....vanavond weer![]()
Lekker gedroomd?
Ja duh, in mijn foboquote:
als je zou zeggen dat t iemand anders is geloof ik je ook gelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja duh, in mijn fobo
Kansloos verouderd, maargoed![]()
Goed puntquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je zou zeggen dat t iemand anders is geloof ik je ook gelijk
Dan zou ik het eerder geloofd hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je zou zeggen dat t iemand anders is geloof ik je ook gelijk
Nou op mijn Hyves staan volgens mij ook foto's van mezelfquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerder geloofd hebben!
Ja daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou op mijn Hyves staan volgens mij ook foto's van mezelf![]()
Janksmoeltjes
Facebook, dat vond ik echt niet fijn in gebruik!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dan check je mijn facebook toch gewoon ff, kom nou wat zijn dit voor 2001 taferelen?
Ik ook niet, maar ik heb het wel, kom op beetje bazen meot kunnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Facebook, dat vond ik echt niet fijn in gebruik!
ben jij niet op msn?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Sander het volgende:
Ik vind het wel een relaxe webzijde, dat Facebook.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:28 schreef Swine het volgende:
Balkenende houdt zich wel mooi sterk vind ik.
Zwaar kut voor hem dat ie nu Bos moet verdedigen terwijl die waarschijnlijk zwaar boos op hem is
Geloof het niet hoor. Bos zit zich met rode kop te schamen in een hoekje terwijl balkenende zijn hachje moet redden nu.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
De coalitiepartijen houden hem vooralsnog hem steeds overeind in plaats van andersom.
Het is Balkenende, dat is geen goede debater! Het is geen van Der Vlies!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:44 schreef Swine het volgende:
[..]
Geloof het niet hoor. Bos zit zich met rode kop te schamen in een hoekje terwijl balkenende zijn hachje moet redden nu.
VerdonkVraagt alles op een toontje of ze uit een sprookjesboek praat
quote:
maar hebben ze je kunnen helpen???quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Twee huisartsbezoeken en een rondje visite aan de SEH later.
En nu?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:19 schreef Mikkie het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Twee huisartsbezoeken en een rondje visite aan de SEH later.
Die weet dingen wel helder te brengen inderdaad, wat ik mij nog kon herinneren van prinsjesdag.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is Balkenende, dat is geen goede debater! Het is geen van Der Vlies!
Fijn dat er wat aan gedaan kon worden. Hopelijk blijft het ontstekingsvrij. Heb je al een chickie geroggeld om je te verzorgen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Nu heb ik een gapend gat.
De korte versie is dat het abces is bij de SEH weggehaald, maar om dat goed te kunnen doen moest wel 6 à 8 cm² huid weggesneden worden. Daar zit dus nu een gat dat ik de komende weken minimaal twee keer per dag moet verzorgen in de hoop dat het goed heelt. Verzorgingstechnisch heb ik dus nog de nodige last en de komende paar dagen zullen niet pijnvrij zijn, maar het zal 100% meevallen ten opzichte van de afgelopen dagen.
Het klinkt allemaal erg pijnlijk...Sterkte!!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:29 schreef Mikkie het volgende:
Nu heb ik een gapend gat.
De korte versie is dat het abces is bij de SEH weggehaald, maar om dat goed te kunnen doen moest wel 6 à 8 cm² huid weggesneden worden. Daar zit dus nu een gat dat ik de komende weken minimaal twee keer per dag moet verzorgen in de hoop dat het goed heelt. Verzorgingstechnisch heb ik dus nog de nodige last en de komende paar dagen zullen niet pijnvrij zijn, maar het zal 100% meevallen ten opzichte van de afgelopen dagen.
Ik wilde Laysa vragen, maar dat moet ik nog even inkledenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:40 schreef Swine het volgende:
[..]
Fijn dat er wat aan gedaan kon worden. Hopelijk blijft het ontstekingsvrij. Heb je al een chickie geroggeld om je te verzorgen?
Mja, het echte pijnlijke is eraf, al blijft het niet ideaal van de plaatselijke verdoving zal zo wel gaan uitwerken. En dan is de lol er snel afquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal erg pijnlijk...Sterkte!!
Helemaal onder in m'n rug, bijna op je kont. Ter hoogte van je stuitje, zeg maar.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar had je dat abces dan? Damn beterschap
Haaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde Laysa vragen, maar dat moet ik nog even inkleden.
[..]
Mja, het echte pijnlijke is eraf, al blijft het niet ideaal van de plaatselijke verdoving zal zo wel gaan uitwerken. En dan is de lol er snel af.
Eén voordeel: met 1× huisartsenpost, 3× huisarts en 1× SEH + een ingreep en daarna nog wat verbandmaterialen e.d. erbij, maak ik dit jaar tenminste weer eens gebruik van m'n zorgverzekering.
En waarom precies heeft hij er iets mee te maken?quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaa...Denk niet dat het van D_K mag
Je probeert een reactie te forcerenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En waarom precies heeft hij er iets mee te maken?
ietsie pietsie domquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, hoe kanker ironisch (om in de woorden van alanis morissette te spreken) is het als je de eerste dag dat er geen sneeuw ligt loeihard op je smoel gaat?
Informatie noemen ze dat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je probeert een reactie te forceren
Forceren zou ik 't niet willen noemen, daar ging 't te makkelijk voor.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je probeert een reactie te forceren
Zo hard gevallen, dudequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Informatie noemen ze dat.
En tussen haakjes, ik kan niet fatsoenlijk lopen
Nou moet ik ook eerlijk toegeven dat ik wat hard door de bocht ging, wat normaal geen probleem is behalve dat ik moest uitwijken voor 3 fietsers die naast elkaar fietstenquote:
dikke vette vochtophoping onder mijn kniequote:
ouchquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:03 schreef HostiMeister het volgende:
dikke vette vochtophoping onder mijn knie
Of je aan het gapend gat van mikkie mag zitten? Half fok heeft al wel in zijn gapend gat gezeten!quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaa...Denk niet dat het van D_K mag
Nooit gehoord dat ze zong: Isn't it cancer Ironic, don't you thinkquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:56 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, hoe kanker ironisch (om in de woorden van alanis morissette te spreken) is het als je de eerste dag dat er geen sneeuw ligt loeihard op je smoel gaat?
Hou op, hou op. De verdoving begint uit te werken dus ik begin nu de nodige pijn te krijgen aan het compleet opengesneden gedeeltequote:Op donderdag 18 februari 2010 19:04 schreef HostiMeister het volgende:
gaat trouwens ook lekker bij jou, mikkie
Echt hè! Kneuzenkermis Unitedquote:
Huis, tuin en keukenspul. Ibuprofen en ik heb nog twee pcm's liggen van 500mg, that's it.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat voor pijnstillers heb je, Mikkie?
Das niet veel. Doosje pcm halen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Huis, tuin en keukenspul. Ibuprofen en ik heb nog twee pcm's liggen van 500mg, that's it.
En wat wil die paint zeggen?quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo, ik kom ook weer eens uit de schuurMaar er staat iig iets wat lijkt op een werkbank nu
[ afbeelding ]
Ben je nu ook al met Laysa bezig?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of je aan het gapend gat van mikkie mag zitten? Half fok heeft al wel in zijn gapend gat gezeten!
Sterkte Mikke & Hosti!
Kijk een abces heb ik in ieder geval nooit gehad
daar moeten de kastjes komen te hangenquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat wil die paint zeggen?
Wellicht morgen. Ik ben niet zo van het pillen eten. Vanavond en vannacht red ik het vast nog welquote:Op donderdag 18 februari 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das niet veel. Doosje pcm halen.
Dus eigenlijk heb je voor niets een nieuwe muis gekocht?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:08 schreef SLP_ het volgende:
Zo irritant, elke keer als ik klikte op bijv firefox icoontje, dan openden er meteen 3 of 4 schermen tegelijkertijd. Nu heb ik een nieuwe muis omdat ik dacht dat het aan de muis lag, maar nu heeft deze muis het ook. Zo raar, het ligt ook niet aan de instellingen ofzo..
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je voor niets een nieuwe muis gekocht?
Je bent voor mij de enige! Dat weet je toch!quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben je nu ook al met Laysa bezig?
Casanova ben je toch he
Awwwww...quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent voor mij de enige! Dat weet je toch!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat ik moet gaan slapenZag op de FP deze titel : Complete loting 1.000 meter vrouwen
en dacht wat een mazzelpik, loten uit een rij van 1000m vrouwen
whehehequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geloof dat ik moet gaan slapenZag op de FP deze titel : Complete loting 1.000 meter vrouwen
en dacht wat een mazzelpik, loten uit een rij van 1000m vrouwen
Ik heb echt een paar súperdomme dingen gezegd, maar dat had geloof ik niemand door, of iedereen negeerde hetquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:16 schreef Swine het volgende:
Bleh, red alert 2 is nog altijd even verslavend. Ik wilde op tijd naar bed![]()
Merel, hoe ging je presentatie?
Domme dingen zeggen die niemand door had!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb echt een paar súperdomme dingen gezegd, maar dat had geloof ik niemand door, of iedereen negeerde hetMaar ik had wel supermooie plaatjes, en daar was iedereen van onder de indruk
Ik ben helemaal vergeten om je filmpjes te sturen, en nu staat de laptop op kantoor!
Het ging over mijn 3D-reconstructies van embryo's, die zijn best impressivequote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Domme dingen zeggen die niemand door had!![]()
Onder de indruk zijn van plaatjes!![]()
Ik ben Merel en ik doe mijn presentatie over slangen! Slangen zijn soms giftig, maar soms niet. Ze kunnen heel lang worden, maar sommige blijven heel klein! En hier heb ik een plaatje van....
Pffffrttttquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Domme dingen zeggen die niemand door had!![]()
Onder de indruk zijn van plaatjes!![]()
Ik ben Merel en ik doe mijn presentatie over slangen! Slangen zijn soms giftig, maar soms niet. Ze kunnen heel lang worden, maar sommige blijven heel klein! En hier heb ik een plaatje van....
Gebeurd iedereen wel dat je iets verkeerd zegt of juist iets vergeet. Maar ben benieuwd naar de picsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb echt een paar súperdomme dingen gezegd, maar dat had geloof ik niemand door, of iedereen negeerde hetMaar ik had wel supermooie plaatjes, en daar was iedereen van onder de indruk
Ik ben helemaal vergeten om je filmpjes te sturen, en nu staat de laptop op kantoor!
Als ik morgen vroeg op het AMC ben kan ik wel eventjes langs kantoor, dan mail ik je een paar filmpjes! En dan kan ik even gratis koffie halen, dat is ook wel een goed ideequote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Pffffrtttt![]()
[..]
Gebeurd iedereen wel dat je iets verkeerd zegt of juist iets vergeet. Maar ben benieuwd naar de pics
Noem het gewoon een slokdarm!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het ging over mijn 3D-reconstructies van embryo's, die zijn best impressive![]()
En ik zei iets waanzinnig doms over de oesophagus, dat die in een ouder stadium langer leek dan in een jonger stadium, maar dat hij eigenlijk even lang was, maar dat de rest gegroeid was, ofzo, het sloeg in ieder geval nergens op
Je eigen huisarts eerst. HA-post is er alleen voor de spoedgevallen buiten het de reguliere uren van je eigen huisartsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 07:41 schreef HostiMeister het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of ik uberhaupt aankom op het werk vanavond... Iemand enig idee waar ik heen moet als ik niet fatsoenlijk kan fietsen? Huisartsenpost? Waar zit die?
O yeahquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
foto op ons tripje naar Edinburgh
en deze, speciaal voor Swine:
[ afbeelding ]
Ik heb hier geeneens een huisartsquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:41 schreef Swine het volgende:
[..]
Je eigen huisarts eerst. HA-post is er alleen voor de spoedgevallen buiten het de reguliere uren van je eigen huisarts
Klote manquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga dadelijk het advies van D_K opvolgen en extra pijnstillers halen. Had de pijn toch even onderschat. Moest net een vet gaasje uit de wond halen die er gisteren in was gedrukt, maar die was zich dus al enigszins gaan hechten aan de wond. Godverju zeg, ik ben daarna even twee minuten gaan zitten om de duizeligheid te laten wegtrekken. Takketyfus. Als dit nog twee weken doorgaat zit ik nog twee weken thuis
.
Bluh beterschapquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga dadelijk het advies van D_K opvolgen en extra pijnstillers halen. Had de pijn toch even onderschat. Moest net een vet gaasje uit de wond halen die er gisteren in was gedrukt, maar die was zich dus al enigszins gaan hechten aan de wond. Godverju zeg, ik ben daarna even twee minuten gaan zitten om de duizeligheid te laten wegtrekken. Takketyfus. Als dit nog twee weken doorgaat zit ik nog twee weken thuis
.
Mja, ibu heb ik nog zat liggen maar 100% zeker dat ik dadelijk inderdaad even extra pcm ga scorenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klote man
Mijn eerste dign wat ik deed was de laatste ibu pakken en nieuwe halen zodra de winkel open was. Moet toegeven dat ik niet graag van plaats zou willen wisselen met jou
klinkt leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef Mikkie het volgende:
.
Allemaal kneuzen bij elkaar. Saamhorigheidsgevoel enzoquote:
Auwwwwquote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef Mikkie het volgende:
.
Ahhh gefeliciteerd! En goed nieuws, vet, studeren in Noorwegen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef AMDB het volgende:
Jarig![]()
En gister bericht gehad dat ik vanaf september geen Nijmegenaar meer ben, geplaatst voor 5 maanden studeren in Noorwegen
Tof manquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef AMDB het volgende:
Jarig![]()
En gister bericht gehad dat ik vanaf september geen Nijmegenaar meer ben, geplaatst voor 5 maanden studeren in Noorwegen
Feliquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef AMDB het volgende:
Jarig![]()
leukleukleuk! Dubbel gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef AMDB het volgende:
Jarig![]()
Gefeliquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef AMDB het volgende:
Jarig![]()
Gaat meneer dan mee? ik meen mij namelijk te herinneren dat je gezegd had geen dag meer zonder hem te willen toen ik weggingquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
leukleukleuk! Dubbel gefeliciteerd!![]()
Ik heb volgende week afspraak met studieadviseur om informatie in te winnen over master in buitenlandwil er met mijn minoren alvast wat rekening mee gaan houden
en afgelopen dagen wel enthousiast geworden over Edinburgh. Deze zomer nog even in Wales kijken
die zou dan meegaan ja en daar werk zoekenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gaat meneer dan mee? ik meen mij namelijk te herinneren dat je gezegd had geen dag meer zonder hem te willen toen ik wegging
Alhoewel Ryanair
Feliquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef AMDB het volgende:
Jarig![]()
tof!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:45 schreef royjn het volgende:
Jeuh ik heb 1 van de 500 kaartjes voor de première van the book of eli in Adam
quote:
Tof mên! Proficiat en gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:53 schreef AMDB het volgende:
Jarig![]()
Verdommequote:
Moet je niet studeren ofzo?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef Swine het volgende:
[..]
VerdommeLaat de lulbekken nu eens een keer compris maken (mij een zorg of ze nu blijven of niet) Zolang ze maar niet het kabinet laten flikkeren. Heb de tv maar weer eens aangezet, kijken of het dalijk weer live uitgezonden wordt
was t druk dan bij jullie ? bij ons 20 man ongeveerquote:
Leukquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:20 schreef Sander het volgende:
Ik had van de week een brainfart in een kroeg. Daarom heb ik nu het webdesignbedrijfje "Reinvent The Wheel" opgericht. Heb je een IT-probleem dat al opgelost is? Wil je veel betalen voor iets dat gratis kan? Neem dan eens contact met ons op!
www.reinventthewheel.nl
Wel leuk de lampjes kunnen testen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was t druk dan bij jullie ? bij ons 20 man ongeveer
zaal is niet eens open gegaan, dus niet echt, heb vooral 100 keer geprobeerd die kuthead in vb aan te krijgen, die weigerde dienst, daarna wilde vb niet meedraaien op mijn commando, uiteindleijk werkte alles, maar waren er geen mensenquote:
Bar 2 en 3 dicht, dus kunstmatig vol. Stond bij sluit een meisje voor me, ze zag me niet. "Met zeilen de tent vol krijgen. Wat een kansloze kutkroeg ben je dan.". Dus ik erachteraan: "wat deed je hier tot sluit dan?"quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was t druk dan bij jullie ? bij ons 20 man ongeveer
Met Tilburg bedoel je S ? Dat is netjes van je.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb ook maar van 11 tot half 1 gewerkt dusdaarna was Y er toevallig
en tilburg heb k afgezegd vandaag
Ik ook maar ik faal nog steedsquote:
En daarna? Je piemel er in gestopt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef Sander het volgende:
[..]
Bar 2 en 3 dicht, dus kunstmatig vol. Stond bij sluit een meisje voor me, ze zag me niet. "Met zeilen de tent vol krijgen. Wat een kansloze kutkroeg ben je dan.". Dus ik erachteraan: "wat deed je hier tot sluit dan?"
Stilte
tilburg is iquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:38 schreef Swine het volgende:
[..]
Met Tilburg bedoel je S ? Dat is netjes van je.
Mja, liever niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook maar ik faal nog steeds. Scheelt wel dat ik een geldig excuus heb
.
Volgend jaar weer een kans, toch?.
zomgquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:44 schreef Mikkie het volgende:
Zhe fack. Ik zit net nog na te denken over die Rinusroll van laatst, en toen was viel het kwartje waarom het eerst een rickroll heette![]()
juist niet, anders was ik nu in tilburgquote:
yquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
juist niet, anders was ik nu in tilburgik zit juist heel monogaam op de bank in de hoop dat het wel misschien iets met y wordt
Het wordt natuurlijk nooit wat als je op de bank blijft zitten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
juist niet, anders was ik nu in tilburgik zit juist heel monogaam op de bank in de hoop dat het wel misschien iets met y wordt
Scherpquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk nooit wat als je op de bank blijft zitten!
Ik val niet op chagrijnige 19-jarigenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:41 schreef Swine het volgende:
[..]
En daarna? Je piemel er in gestopt?
Wát een geduld heb jij ookquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Scherp
Heb nog steeds geen mailtje;)
ah dus daar ging het telkens foutquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:55 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk nooit wat als je op de bank blijft zitten!
Als jij dat wil denken...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah dus daar ging het telkens fout
Hehe thxquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
Sander hulde
Sterk staaltje humor
Luxe hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:23 schreef Merel1808 het volgende:
Jeuj! Mijn digitenne-apparaat is binnen! Nu nog een tv
Die stond op reddit idd, en die gast had zijn baas gefilmd. Briljant!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:49 schreef Swine het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_baas_pranken.html
Die ga ik dalijk op het werk uitproberen!!
Ik krijg onze big chief ook wel zover hoor, kom jij filmen Sander?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:53 schreef Sander het volgende:
[..]
Die stond op reddit idd, en die gast had zijn baas gefilmd. Briljant!
Ik heb nog nét geen bubbelbad, maar voor de rest is mijn huis echt superdeluxequote:
ik welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:59 schreef Merel1808 het volgende:
Als je me even je mail-adres kunt PM'en in ieder geval, die weet ik dus niet uit mn hoofd
gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
PM jij hem even naar me dan, ik moet over 5 minuten weg!
Onderbroekenpracticum!
gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
PM jij hem even naar me dan, ik moet over 5 minuten weg!
Onderbroekenpracticum!
Jazeker, een hele mooie degelijke!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gedaanje hebt wel een schone aangetrokken vandaag he ?
Een gele vd zeeman?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jazeker, een hele mooie degelijke!
Wat voor een practicum is dat dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jazeker, een hele mooie degelijke!
slipexamenquote:
Genoeg plakjes voor twee boterhammen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:30 schreef Swine het volgende:
Wat gaaf![]()
Uit hoeveel plakjes bestaat iedere embryo? Lijken er heel veel
ik zit net een boterham te eten met 4 plakjesquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Genoeg plakjes voor twee boterhammen!
Ik doe er wel wat anders op, want de pot embryo's is leeg!quote:
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen zin had dat ik bij je groentesoep zou komen eten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
ik heb nog groentensoep maar die balletjes zien er ineens toch heul anders uit
Tssssssskkkkquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je geen zin had dat ik bij je groentesoep zou komen eten!
Dus dat wordt wat anders of gaan we ergens eten?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tssssssskkkkdat bedoel ik niet.....
Ik wil liever buiten de deurquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dus dat wordt wat anders of gaan we ergens eten?
Kopje cup-a-soup in het steegje?quote:
Dat telt bij mij al als thuis eten!quote:
Iets te vaak dit jaar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
![]()
Alhoewel....ik heb in geen eeuwen meer bij de Mac gegeten
Ik ben heul vaak in Nijmegen, ja!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
nah...je mag hier eik ook wel blijven ...Pietje is ook hier
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben heul vaak in Nijmegen, ja!
ja maar jij bent niet heul dicht bij de grens.......quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nijmegen is heul dicht bij de Duitsche Grenz als het je nog niet opgevallen was
Ik heb niets in mijn huisje liggen behalve een 2 cm dikke stoflaag.quote:
idemquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
![]()
Alhoewel....ik heb in geen eeuwen meer bij de Mac gegeten
Nou moe! Dus niet samen eten!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar jij bent niet heul dicht bij de grens.......![]()
maar goed eten
ja....ik kom er nooit....en borrelhapjes zijn ook lekkerderquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idem
maar net op het werk wel borrelhapjes.. zo maar 's kijken of ik naar huis mag!
Ja dan moet je binnen nu en 10 minuten hier zijn...moet straks nog wegquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou moe! Dus niet samen eten!
Gezien de conditie van D_K lijkt het me een stuk schappelijker als jij e.e.a. gaan brengen!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dan moet je binnen nu en 10 minuten hier zijn...moet straks nog weg
Laysa is niet zo schappelijk!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gezien de conditie van D_K lijkt het me een stuk schappelijker als jij e.e.a. gaan brengen!
Schatteke je hoeft maar een gil te geven en ik kom je ophalen...kan ik het helpen dat jij liever in dat krappe bedje wil liggen bij paps en mams ipv van in je bed in nijmegenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laysa is niet zo schappelijk!
Haal mij dan straks maar af op het station dan kunnen we ff de stad in.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:20 schreef Laysa het volgende:
Schatteke je hoeft maar een gil te geven en ik kom je ophalen...Laterssss
Bierquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:32 schreef HostiMeister het volgende:
Zeu, eten ligt in de oven dadelijk nog wat frietjes bakken en smullen maar, maar nu eerst een bier en een peukie
en ik mocht wijn meenemen naar huisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja....ik kom er nooit....en borrelhapjes zijn ook lekkerder
Haha neequote:
Hmm, das minder inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat had ik ook ooit eensAlleen was dat een beetje een vriendin van het soort van jouw grapjes haar grapjes maken, alles wat jij meemaakt zonder haar zo vertellen aan anderen alsof zij degene was die het meegemaakt had, een grote profiteur dus.. Toen ze ook nog eens bij me kwam werken en daar ook al die trucjes uit ging halen was de lol er snel af
Nee, grijs, van de hemaquote:
Wij hebben 8x per jaar onderbroekenpracticum, dan moet je allerlei dingen bij elkaar palperen/percuteren/ausculteren/etcquote:
Verschilt een beetje, sommige hebben 1200 plakjes, sommige 'maar' 400, ik weet zo niet uit mijn hoofd hoeveel plakjes die zijn die ik je gestuurd hebquote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:30 schreef Swine het volgende:
Wat gaaf![]()
Uit hoeveel plakjes bestaat iedere embryo? Lijken er heel veel
Geil!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Merel1808 het volgende:
Wij hebben 8x per jaar onderbroekenpracticum, dan moet je allerlei dingen bij elkaar palperen/percuteren/ausculteren/etc
Jullie moeten wát doen?! Ik snap er geen drol vanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:05 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij hebben 8x per jaar onderbroekenpracticum, dan moet je allerlei dingen bij elkaar palperen/percuteren/ausculteren/etc
Google is your friendquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie moeten wát doen?! Ik snap er geen drol van
Nee...maar wel dat je blij bent met je nwe muisquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik jullie al verteld hoe baas mijn nieuwe laptop is?
hij is onder invloedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |