SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is ook goed ja, kende 'm alquote:Op donderdag 18 februari 2010 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kerel, weetje wat humor is:
Ja, goed idee, ik doe mee...quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
daar heb ik zo geen contact meer mee!ik wil nieuwe mensen leren kennen
echt.. zodra het bestuursjaar over is ga ik een sociaal leven opbouwen
Mmm, daar wordt solliciteren voor het bestuur niet aantrekkelijker van, dit soort inside scoopsquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
daar heb ik zo geen contact meer mee!ik wil nieuwe mensen leren kennen
echt.. zodra het bestuursjaar over is ga ik een sociaal leven opbouwen
nou, het onderhouden van een sociaal leven is prima te doen, maar als je het niet hebt en echt iets nieuws op wilt bouwen kost dat wat meer energiequote:Op donderdag 18 februari 2010 11:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Mmm, daar wordt solliciteren voor het bestuur niet aantrekkelijker van, dit soort inside scoops
Ach, zal toch wel meevallen? Gewoon in elk SES topic blij gaan doen johquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
zelfs mijn Fok! sociaal leven stopt er mee
Werk je trouwens op het Takenhofplein daar?quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit ook op 't werkdus echt handig is 't niet
Jazeker, het lijkt me tof om wat terug te doen voor Thaliaquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, je hebt dus interesse in een bestuursjaar?leuk!
Regel goeie foto's en we hebben gelijk een tietenfipo. Ik zeg doen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, ik heb nog steeds geen goede foto's van Laysa... beter dat die in de OP komt te staan
Heb je Überhaubt dan een foto?quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, ik heb nog steeds geen goede foto's van Laysa... beter dat die in de OP komt te staan
Hey, heb het gekeken tot en met het snowboarden. Eerst hebben ze problemen met de ijsmachine en gisteren kregen ze de klok niet aan de praat. Wat een amateurs!quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:21 schreef Laysa het volgende:...Die TT
![]()
![]()
![]()
Goedenmiddag net wakkker...vannacht geprobeerd het schaatsen te kijken maar het was wederom zo beschamend dat ik om 2.00 uur maar ben gaan slapen
ja echt triest.....maar ergens ook wel lachen....vanavond weerquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hey, heb het gekeken tot en met het snowboarden. Eerst hebben ze problemen met de ijsmachine en gisteren kregen ze de klok niet aan de praat. Wat een amateurs!
Ja, tot mijn moeder kwam vertellen dat het middag was ik moest opstaan anders kon ik vannacht weer niet slapenquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja echt triest.....maar ergens ook wel lachen....vanavond weer![]()
Lekker gedroomd?
Ja duh, in mijn foboquote:
als je zou zeggen dat t iemand anders is geloof ik je ook gelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja duh, in mijn fobo
Kansloos verouderd, maargoed![]()
Goed puntquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je zou zeggen dat t iemand anders is geloof ik je ook gelijk
Dan zou ik het eerder geloofd hebben!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je zou zeggen dat t iemand anders is geloof ik je ook gelijk
Nou op mijn Hyves staan volgens mij ook foto's van mezelfquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerder geloofd hebben!
Ja daar heb ik wat aanquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou op mijn Hyves staan volgens mij ook foto's van mezelf![]()
Janksmoeltjes
Facebook, dat vond ik echt niet fijn in gebruik!quote:Op donderdag 18 februari 2010 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dan check je mijn facebook toch gewoon ff, kom nou wat zijn dit voor 2001 taferelen?
Ik ook niet, maar ik heb het wel, kom op beetje bazen meot kunnenquote:Op donderdag 18 februari 2010 14:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Facebook, dat vond ik echt niet fijn in gebruik!
ben jij niet op msn?quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:30 schreef Sander het volgende:
Ik vind het wel een relaxe webzijde, dat Facebook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |