abonnement Unibet Coolblue
pi_78105927
Vorige topic was gesloten. Dus een nieuwe!

Laatste "blunder"
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Librabis. het volgende:
Mijn ouderlijk huis is niet echt perfect geisoleerd, dus het kraakt redelijk snel boven.
Dus toen ik enkele jaren terug nog thuis woonde en mijn ouders waren beneden in de woonkamer, dan vond ik het ook niet erg plezierig om seks te hebben.
Toch deed ik het terwijl ze thuis waren tot het volgende gebeurde.

We waren klaar met de daad, daarna nog even televisie kijken en zo, jullie kennen het wel.
Komen we onder, dus ik ga even iets te snacken pakken.
Hoor ik mijn vader tegen mijn vriend zeggen: "Zo beste jongen, jij zult wel slagen voor je examen biologie hè."
Dus mijn vriend zei aarzelend terug: "Ik ben vorig jaar al afgestudeerd."
Mijn vader: "Dan heb je goed gescoord denk ik als je toen net zo je best hebt gedaan als net."

Hij was niet de enige die zich schaamde, want mijn wangetjes werden vuurrood.
Vorige topic: [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #19
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:11:30 #2
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78106069
ik had een keer dat het meisje ongesteld moest worden, wist ik veel..

maar dat drupte dus op mn bed na de daad. Mn ma vroeg wat heb jij uitgespookt "oh had een bloedneus.." - zoveel? "... nee eigenlijk niet, ze moest ongesteld worden" -
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78106116
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef i10TD het volgende:
ik had een keer dat het meisje ongesteld moest worden, wist ik veel..

maar dat drupte dus op mn bed na de daad. Mn ma vroeg wat heb jij uitgespookt "oh had een bloedneus.." - zoveel? "... nee eigenlijk niet, ze moest ongesteld worden" -
Uit een bloedneus komt veel meer bloed dan een ongesteld meisje? (Iig als je haar daar geen dagen laat liggen)
  woensdag 17 februari 2010 @ 17:15:25 #4
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78106211
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Uit een bloedneus komt veel meer bloed dan een ongesteld meisje? (Iig als je haar daar geen dagen laat liggen)
wie heeft er dan ook een bloedneus in het midden van het bed lol
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78108041
Hmm, ik heb ook een keer zoiets gehad, we waren lekker bezig, ik was dr aan t vingeren en ineens waren mn vingers roze. Toen bleek dat ze medicijnen had waardoor ze last had van bloederige afscheiding. Was best kut op een witte bank
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  donderdag 18 februari 2010 @ 08:54:08 #6
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_78129290
Hey een nieuwe
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_78166902
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Uit een bloedneus komt veel meer bloed dan een ongesteld meisje? (Iig als je haar daar geen dagen laat liggen)
"als je haar daar geen dagen laat liggen" grappig!
best een realistische smoes.. Weet je moeder veel hoe het kwam dat ze ging lekken
  vrijdag 19 februari 2010 @ 00:12:42 #8
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78168019
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

"als je haar daar geen dagen laat liggen" grappig!
best een realistische smoes.. Weet je moeder veel hoe het kwam dat ze ging lekken
nou het was best veel en als ik een bloedneus heb is het zo over
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78240740
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 00:12 schreef i10TD het volgende:

[..]

nou het was best veel en als ik een bloedneus heb is het zo over
Oh dat is minder
  zaterdag 20 februari 2010 @ 20:46:31 #10
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78240863
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 20:43 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Oh dat is minder
ik heb er wel wat van geleerd hoor iets meer tijd geven aan de vaginale verzorging en het maar houden bij vriendinnetjes, niet meer bij "even voor de lust". helaas was dat al een keer teveel
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78246865
Tvptje.
pi_78317913
TVP
pi_78372708
ah hij leeft weer heerlijk.

momenteel geen blunders. zullen vast een keer komen
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:34:34 #14
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_78374209
hmz.. ik kan even niet op sexuele blunders komen.
Behalve misschien half uit het bed vallen ofzo..
pi_78377922
Ik verwacht eigenlijk elk moment commentaar van de buren. Moet nog wennen aan het feit dat ik een flatje woon nu ! Als ik hoor hoe goed je de radio/tv nog hoort in de trappenhal, met de deuren dicht, dan verwacht ik dat de buren op zen minst iets mee krijgen als het weer zo ver is

Maargoed, ik zie de meeste buren eigenlijk nooit
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:39:38 #16
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78378120
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik verwacht eigenlijk elk moment commentaar van de buren. Moet nog wennen aan het feit dat ik een flatje woon nu ! Als ik hoor hoe goed je de radio/tv nog hoort in de trappenhal, met de deuren dicht, dan verwacht ik dat de buren op zen minst iets mee krijgen als het weer zo ver is

Maargoed, ik zie de meeste buren eigenlijk nooit
die genieten lekker mee!
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78378223
De kinders ook dan
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:44:18 #18
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_78378288
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
De kinders ook dan
uiteraard! of die denken dat er een enge grote monster tegen de muur bonkt
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_78869045
Tvp
pi_78891917
Naja ik en een jongen hadden seks gehad in zijn appartement, zijn we klaar, hij loopt weg. Glijd ie ineens keihard uit. Lag er dus sperma op de grond wat eruit was gedruppeld bij mij ofzo. Hij gleed dus uit over zijn eigen sperma. Haha dat was wel echt hilarisch!
When I'm good I'm very, very good but when I'm bad I'm better.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:30:20 #21
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_79378061
tvp
1 Minuut stilte voor de storm
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:41:18 #22
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_79378478
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Chicaluna het volgende:
Naja ik en een jongen hadden seks gehad in zijn appartement, zijn we klaar, hij loopt weg. Glijd ie ineens keihard uit. Lag er dus sperma op de grond wat eruit was gedruppeld bij mij ofzo. Hij gleed dus uit over zijn eigen sperma. Haha dat was wel echt hilarisch!
karma & effect
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
pi_79383303
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Chai het volgende:

[..]

Uit een bloedneus komt veel meer bloed dan een ongesteld meisje? (Iig als je haar daar geen dagen laat liggen)
Mijn vriend en ik hebben het een keer gedaan toen ik eerste dag ongesteld was (we hadden elkaar een week niet gezien en we wouden toch wel heel graag )
en toen is er toch een behoorlijke vlek achtergebleven maar ik menstrueer dan ook vrij heftig, en als hij een half uur in en uit loopt te raggen lepel je het er in principe uit

we hebben er ook niet aan gedacht om er een doekie onder te leggen ofzo best stom, maarja, geen tijd om te denken als je elkaar een week niet hebt gezien
pi_79473085
tvp
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_79476730
geniaal
pi_79477992
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef Adolecens het volgende:
Vorige topic was gesloten. Dus een nieuwe!

Laatste "blunder"
[..]

Vorige topic: [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #19
rofl
Quinn Dexter
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:17:29 #27
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_79495122
Mijn eerste keer was verschrikkelijk. Er kon daarvoor niet eens een tampon naarbinnen. Mijn vriend was dus druk bezig dat te veranderen, wat helse pijn deed. Ondertussen stond de televisie aan en toen hoorden we ineens een liedje waarin te horen was: 'Push, push, push, go pushing through.'
Vriend moest heel hard lachen, ik vond het wat minder x'D
Beter te veel dan te weinig
pi_80336117
Na jaren dit geweldige topic te volgen toch maar eens mijn eigen blunder gaan vertellen.

Samen met me nu exvriending op stap geweest allebei natuurlijk flink gedronken. Komen bij ons thuis aan zij botergeil en ik ook natuurlijk. Hop die kleren uit in bed vliegen en er tegen aan. Op een gegeven moment ander standje. Zij op de knieën ik erachter lekker aan het raggen. Zij is zo nat dat mijn pik er een aantal keer uit floept. Nou ja kan gebeuren terug erin en door raggen. Zegt mijn ex de legendarische woorden: 'schat je zit in het verkeerde gat'. Ik had het helemaal niet door dat ik per ongeluk in het verkeerde gat zat te raggen.

Deze blunder is gelukkig niet van mij maar van een vriend van me.

Bij hem thuis hebben ze vrij strenge ouders betreft thuis komen van het uitgaan o.a. Zijn broer had toen een vriendin en zowel bij haar thuis als bij hem thuis mochten ze niet gaan liggen krikken. Ach zij waren nog jong dus ze deden het toch wel. Komt die vriend thuis en wil naar bed gaan(ze sliepen toen samen op een kamer). En zijn broer komt thuis had net zijn vriendin thuis afgezet. Zegt ie tegen zijn broertje wil je hele even kijken heb liggen krikken maar we hebben volgensmij ergens in een dorenstruikje gelegen. Voordat die vriend van me iets kon zeggen stond zijn broer al voorover gebukt broek uit om zodat hij kon kijken of hij doorns had zitten bij zijn anus streek. Toen ik dit verhaal hoorde kwam ik niet meer bij.
pi_80336737
mijn eerste blunder was al op de basisschool, een vriendje en ik lieten ons door een paar meisjes die zogenaamd gewed hadden wie van ons de grootste piemel had, overhalen om hem te laten zien. Toen ik daar stond met m´n broek op m´n enkels kreeg ik een trap in m´n kruis , die meisjes lachen!
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_80349614
M'n ex en ik waren bij haar vader, we hadden sex gehad en om de boel weer op te ruimen had ze wat WC-papier gebruikt. Na de sex die vieze doekjes dus naast het bed neer gegooid. Komt even later haar kleinere zusje binnen, was toen iets van 13 of zo, en die vraagt: Wat zijn dat dan voor papiertjes? Mijn vriendin er maar van gemaakt dat ik verkouden was en m'n neus moest snuiten. Zegt haar zusje, goh, dan is hij wel heel erg verkouden of niet? Wij allebei maar gezegd dat dat zo was, met een rode kop natuurlijk haha.
pi_80363033
Toen ik het de eerste keer deed heb ik een enorme blunder gemaakt. Toen ik mijn lul in haar kut stak, had ik lucht binnen gelaten in haar kut. Het werd pas duidelijk na een duw of tien toen ze plots kutscheten begon te laten.... wij alletwee plat van het lachen de geilheid was wel weg

[ Bericht 14% gewijzigd door Emu op 15-04-2010 22:20:00 ]
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 16 april 2010 @ 13:01:42 #32
213457 engine
pi_80380814
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Emu het volgende:
Toen ik het de eerste keer deed heb ik een enorme blunder gemaakt. Toen ik mijn lul in haar kut stak, had ik lucht binnen gelaten in haar kut. Het werd pas duidelijk na een duw of tien toen ze plots kutscheten begon te laten.... wij alletwee plat van het lachen de geilheid was wel weg
Shit happens, noem ik niet echt een gigantische blunder. Word er wel minder geil van ja, maar dat is meer omdat het wel grappig is dan dat ik het vies vind ofzo.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 16 april 2010 @ 18:27:42 #33
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_80393632
quote:
Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Emu het volgende:
Toen ik het de eerste keer deed heb ik een enorme blunder gemaakt. Toen ik mijn lul in haar kut stak, had ik lucht binnen gelaten in haar kut. Het werd pas duidelijk na een duw of tien toen ze plots kutscheten begon te laten.... wij alletwee plat van het lachen de geilheid was wel weg
Johan, ben jij het? Neem je een lekker doosje sigaren voor me mee?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_80398784
Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder . Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen
pi_80398880
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder . Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen
Nee dit kan niet waar zijn
  vrijdag 16 april 2010 @ 20:49:43 #36
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_80398923
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder . Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen
Flikker op met je kloon .
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_80398939
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder . Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen
wtf! Dit is een grap, niet?
pi_80398972
@ quote uit TT.
pi_80399184
Ja tuurlijk, weet al niet meer waar ik die gehoord heb.Maar las dit topic toevallig en vond het wel geinig voor hier
pi_80400865
wel n goeie
  zaterdag 17 april 2010 @ 01:32:53 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80409683
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef stafanstalker het volgende:
Ja tuurlijk, weet al niet meer waar ik die gehoord heb.Maar las dit topic toevallig en vond het wel geinig voor hier
Tien jaar geleden was het misschien wel grappig, ja.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  One tough cookie zaterdag 17 april 2010 @ 05:13:12 #42
169210 liesje1979
pi_80410911
Ok, één van de velen van mijn kant.
Eerste vriendje, condooms kopen was nog eng enzo en ik zou ze wel even halen dit keer.
Zag ik bij de kassa condooms met geurtjes, kleurtjes en smaakjes.
Die moest ik hebben natuurlijk.
Bleek er iemand van de kerk achter mij te staan
Vriendje zag het niet zo zitten want het was geen durex, ik was enthousiast! dus het gebeurde.
Na de daad keek hij een beetje vreemd en leek hij iets te zoeken in bed.
Op aandringen van mijn kant vertelde hij wat hij zocht.
Het topje van het condoom, in paniek begon ik mee te zoeken, nergens te vinden natuurlijk
Het kon maar op 1 plek zijn, en dus begon hij te zoeken. Toen hij het opgaf na tien minuten en hij zijn zoektocht staakte bleek het om het topje van zijn vinger te zitten.

Sindsdien noemde hij mij liefkozend blauw druifje, want het was de blauwe druivensmaak.
Durex.
  zondag 18 april 2010 @ 17:23:10 #43
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_80450436
mn broer die zomaar binnen stapt.
  zondag 18 april 2010 @ 17:35:40 #44
53151 T42
Pinball Wizard
pi_80450877
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef Tussendoortje het volgende:
Mijn eerste keer was verschrikkelijk. Er kon daarvoor niet eens een tampon naarbinnen. Mijn vriend was dus druk bezig dat te veranderen, wat helse pijn deed. Ondertussen stond de televisie aan en toen hoorden we ineens een liedje waarin te horen was: 'Push, push, push, go pushing through.'
Vriend moest heel hard lachen, ik vond het wat minder x'D
leuke vriend
  zondag 18 april 2010 @ 19:16:32 #45
290568 Tussendoortje
kan altijd tussendoor
pi_80454146
quote:
Op zondag 18 april 2010 17:35 schreef T42 het volgende:

[..]

leuke vriend
Ja eigenlijk wel.
Beter te veel dan te weinig
  maandag 19 april 2010 @ 16:12:46 #46
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_80485328
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, één van de velen van mijn kant.
Eerste vriendje, condooms kopen was nog eng enzo en ik zou ze wel even halen dit keer.
Zag ik bij de kassa condooms met geurtjes, kleurtjes en smaakjes.
Die moest ik hebben natuurlijk.
Bleek er iemand van de kerk achter mij te staan
Vriendje zag het niet zo zitten want het was geen durex, ik was enthousiast! dus het gebeurde.
Na de daad keek hij een beetje vreemd en leek hij iets te zoeken in bed.
Op aandringen van mijn kant vertelde hij wat hij zocht.
Het topje van het condoom, in paniek begon ik mee te zoeken, nergens te vinden natuurlijk
Het kon maar op 1 plek zijn, en dus begon hij te zoeken. Toen hij het opgaf na tien minuten en hij zijn zoektocht staakte bleek het om het topje van zijn vinger te zitten.

Sindsdien noemde hij mij liefkozend blauw druifje, want het was de blauwe druivensmaak.
Durex.
Snap er niks van. Dus hij had wel in je zitten ejakoeleren?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 april 2010 @ 20:33:51 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_80495678
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
Durex.
Ik hekel de monopoliepositie van Durex anders. Je hebt totaal geen keus. Heb je een fijn merk en zelfs de laatste winkel hier in de stad die ze nog had heeft ze niet meer in het assortiment. In plaats daarvan een ruime keus uit... jawel... sught, Durex
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 29 april 2010 @ 18:55:17 #48
53151 T42
Pinball Wizard
pi_80851321
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik hekel de monopoliepositie van Durex anders. Je hebt totaal geen keus. Heb je een fijn merk en zelfs de laatste winkel hier in de stad die ze nog had heeft ze niet meer in het assortiment. In plaats daarvan een ruime keus uit... jawel... sught, Durex
lang leven webwinkels
  vrijdag 30 april 2010 @ 14:08:51 #49
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_80873103
Ik had trouwens laatst iets raars. We zaten samen zo op de kwupflotsel en toen kwam er me toch een partij leborets uit, niet te geloven gewoon. We moesten allebei wel lachen, want dat gebeurt niet zo vaak en is natuurlijk beheurlijk genant, abject en infaam.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_80974680
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Chicaluna het volgende:
Naja ik en een jongen hadden seks gehad in zijn appartement, zijn we klaar, hij loopt weg. Glijd ie ineens keihard uit. Lag er dus sperma op de grond wat eruit was gedruppeld bij mij ofzo. Hij gleed dus uit over zijn eigen sperma. Haha dat was wel echt hilarisch!
lol das grappig
  maandag 3 mei 2010 @ 17:23:17 #51
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:44:32 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81054993
tvp
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:08:33 #53
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_81068035
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Chicaluna het volgende:
Naja ik en een jongen hadden seks gehad in zijn appartement, zijn we klaar, hij loopt weg. Glijd ie ineens keihard uit. Lag er dus sperma op de grond wat eruit was gedruppeld bij mij ofzo. Hij gleed dus uit over zijn eigen sperma. Haha dat was wel echt hilarisch!
Haha, gekloot door zijn eigen klootsel.
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:23 schreef TJDoornbos het volgende:
tvp
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:44 schreef Maanvis het volgende:
tvp
Wat saai, doe ik nog moeite om een leuke reactie te plaatsen doen jullie gewoon tvp.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:53:46 #54
298600 henkieh
lalala...
pi_81187769
tvp
Hallo'tjes!!!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:58:09 #55
291546 i10TD
.. en de tyfus!
pi_81193099
een goed uithoudingsvermogen.. is ook niet alles
Ladies and gentlemen, boys and girls, mammals and cat, dogs, chickens, ducks and all that in between
  zondag 9 mei 2010 @ 05:33:35 #56
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_81203906
Als die tampeloerus eruit floept terwijl je bovenop zit. Best grappig, zo'n kreperend gezicht.
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
pi_81204480
Ik neukte wel eens een oud huisgenootje van mij, de seks was prima maar het mens was gewoon niet uit te staan.
Ik had beloofd om een keer te blijven slapen, dus zo gezegd en zo gedaan. Na 2 keer wilde sex te hebben gehad begon ze te zeuren dat ze zo ontzettend eenzaam was en graag een relatie wou. Nou, je weet wel wat dat moet betekenen.

Daar had ik dus helemaal geen zin in, ik had er ook geen zin in om het de volgende ochtend nog een keer te horen, daarbij komt dat je eigen bed toch het meest lekkere slaapt als je net hebt geketst. Ik had uiteindelijk verzonnen dat ik er heel vroeg uitmoest omdat ik met mijn vader ging vissen ( ) dus ik had de wekker om 5 uur gezet. Maar daar had ik niet eens zin in omdat het nog wel even zou duren..

Toen de wekker om half 2 gezet, nadat de wekker afging heb ik gedaan alsof gebeld werd door 1 van mijn vrienden die z'n sleutel was kwijtgeraakt en vroeg zich af of hij bij mij mocht slapen.
Dus ik moest zogenaamd een vriendendienst doen om naar huis te gaan en hem een slaapplek aan te bieden.
Ze was al boos dat ik dat deed. Maar gelukkig ben ik wel weggegaan en was ik uitzinnig blij dat ik er weg ben gekomen.

Niet echt een blunder, maar vond het wel in het topic passen.
pi_81394036
We vonden het wel geil als hij me een keer aan het bed vastbond. Dus ik zo met een hand vast aan de ene kant. En hij maar trekken en niet snappen dat ik niet twee meter breed ben .
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik neukte wel eens een oud huisgenootje van mij, de seks was prima maar het mens was gewoon niet uit te staan.
Ik had beloofd om een keer te blijven slapen, dus zo gezegd en zo gedaan. Na 2 keer wilde sex te hebben gehad begon ze te zeuren dat ze zo ontzettend eenzaam was en graag een relatie wou. Nou, je weet wel wat dat moet betekenen.

Daar had ik dus helemaal geen zin in, ik had er ook geen zin in om het de volgende ochtend nog een keer te horen, daarbij komt dat je eigen bed toch het meest lekkere slaapt als je net hebt geketst. Ik had uiteindelijk verzonnen dat ik er heel vroeg uitmoest omdat ik met mijn vader ging vissen ( ) dus ik had de wekker om 5 uur gezet. Maar daar had ik niet eens zin in omdat het nog wel even zou duren..

Toen de wekker om half 2 gezet, nadat de wekker afging heb ik gedaan alsof gebeld werd door 1 van mijn vrienden die z'n sleutel was kwijtgeraakt en vroeg zich af of hij bij mij mocht slapen.
Dus ik moest zogenaamd een vriendendienst doen om naar huis te gaan en hem een slaapplek aan te bieden.
Ze was al boos dat ik dat deed. Maar gelukkig ben ik wel weggegaan en was ik uitzinnig blij dat ik er weg ben gekomen.

Niet echt een blunder, maar vond het wel in het topic passen.
Huh, ze woonde in hetzelfde huis en merkte niet dat je loog?
pi_81394568
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
We vonden het wel geil als hij me een keer aan het bed vastbond. Dus ik zo met een hand vast aan de ene kant. En hij maar trekken en niet snappen dat ik niet twee meter breed ben .
[..]

Huh, ze woonde in hetzelfde huis en merkte niet dat je loog?
Nee. Ik was inmiddels al verhuist.
pi_81421396
vele.. ik lach ook graag in bed

Waren we woest en wild bezig tot hij mij o zich wou sleuren en hij me knal met m'n kop tegen de muur aanroste. Ik zag ff sterretjes en het was niet van de daad
pi_81422767
Een van de meest genante dingen die je kan overkomen...

Eerste keer met mijn huidige vriendin, we wilde net beginnen maar hij floepte er gelijk al uit.
Op zich niet zo erg, behalve dat ik het niet merkte, vrolijk doorging en dus mooi even tussen de lakens kwam.
En ze zij er toen niks over, maar nu een jaar later hoor ik het nog.

Gespannenheid > fail
Ik doe mijn best.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 17:06:21 #62
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_81423108
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik neukte wel eens een oud huisgenootje van mij, de seks was prima maar het mens was gewoon niet uit te staan.
Ik had beloofd om een keer te blijven slapen, dus zo gezegd en zo gedaan. Na 2 keer wilde sex te hebben gehad begon ze te zeuren dat ze zo ontzettend eenzaam was en graag een relatie wou. Nou, je weet wel wat dat moet betekenen.

Daar had ik dus helemaal geen zin in, ik had er ook geen zin in om het de volgende ochtend nog een keer te horen, daarbij komt dat je eigen bed toch het meest lekkere slaapt als je net hebt geketst. Ik had uiteindelijk verzonnen dat ik er heel vroeg uitmoest omdat ik met mijn vader ging vissen ( ) dus ik had de wekker om 5 uur gezet. Maar daar had ik niet eens zin in omdat het nog wel even zou duren..

Toen de wekker om half 2 gezet, nadat de wekker afging heb ik gedaan alsof gebeld werd door 1 van mijn vrienden die z'n sleutel was kwijtgeraakt en vroeg zich af of hij bij mij mocht slapen.
Dus ik moest zogenaamd een vriendendienst doen om naar huis te gaan en hem een slaapplek aan te bieden.
Ze was al boos dat ik dat deed. Maar gelukkig ben ik wel weggegaan en was ik uitzinnig blij dat ik er weg ben gekomen.

Niet echt een blunder, maar vond het wel in het topic passen.
Je moet het er allemaal maar voor over hebben he! En toch is seks het waard.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  vrijdag 14 mei 2010 @ 21:56:54 #63
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_81436099
Dit weekend een leuke blunder van bij de politie gehoord....

Er is ergens wat gebeurd waardoor het nodig is een appartement op sperma sporen te onderzoeken, dus kamer donker en dan met zo'n UV lamp in de kamer naar oplichtende sporen zoeken. Een van de agenten (een dame) heeft ineens haar hele gezicht onder de lichtgevende vlekken
Voor haar hebben ze maar even een collega aan laten rukken
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:02:23 #64
302387 Famos
WhoopWhoop
pi_81457793
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 21:56 schreef TR08 het volgende:
Dit weekend een leuke blunder van bij de politie gehoord....

Er is ergens wat gebeurd waardoor het nodig is een appartement op sperma sporen te onderzoeken, dus kamer donker en dan met zo'n UV lamp in de kamer naar oplichtende sporen zoeken. Een van de agenten (een dame) heeft ineens haar hele gezicht onder de lichtgevende vlekken
Voor haar hebben ze maar even een collega aan laten rukken
Klinkt als een reclame die ik ooit ergens heb gezien.
It's a sad thing not to have friends, but it is even sadder not to have enemies
  zaterdag 15 mei 2010 @ 15:11:24 #65
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_81458060
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 15:02 schreef Famos het volgende:

[..]

Klinkt als een reclame die ik ooit ergens heb gezien.
En een film. In, ik geloof Scary Movie 2 lichtte ook de mond van een vent in een rolstoel op die zichzelf regelmatig pijpte.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_81463570
Ooit eenst mn voet open gehaald tijdens het zwemmen en daar kwamen we vervolgens, ietsje later, tijdens de sex achter.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:34:49 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81463820
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Woutjeh het volgende:
Een van de meest genante dingen die je kan overkomen...

Eerste keer met mijn huidige vriendin, we wilde net beginnen maar hij floepte er gelijk al uit.
Op zich niet zo erg, behalve dat ik het niet merkte, vrolijk doorging en dus mooi even tussen de lakens kwam.
En ze zij er toen niks over, maar nu een jaar later hoor ik het nog.

Gespannenheid > fail
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:47:25 #68
303713 DeKstro
Golden boy
pi_81685075
Hoe genant..

Aantal jaar geleden heerlijk aan bonken met mijn ex. Ze woonde nog thuis. Ik was even naar het toilet geweest (nog naakt) en klaar voor de tweede ronde, stap ik de verkeerde kamer binnen En laat het nou net zo zijn dat haar ouders daar nietsvermoedend tv lagen te kijken!!!

Ik hoor haar vader nog doodleuk zeggen: "Volgens mij ben je hier verkeerd jongen..."
Donnes a la bouche, suce ma barbe à papa
pi_81686028
Met een ex, bij haar moeder thuis:
Ooit na de sex een keer het condoom kwijtgeraakt. Na even gezocht te hebben hadden we er allebei genoeg van en gingen slapen.
Volgende dag vroeg schoonmoederlief of we dat 'cadeautje in de hoek' nog even op wilden ruimen.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_81686057
Ach wel eens betrapt natuurlijk, en gisteren smste mijn zusje naar boven of het wat rustiger kon
pi_81686219
quote:
Op zondag 9 mei 2010 05:33 schreef Koeketrommel het volgende:
Als die tampeloerus eruit floept terwijl je bovenop zit. Best grappig, zo'n kreperend gezicht.
Idd, bijna net zo leuk als je stijve leuter zonder waarschuwing tot aan je ballen in d'r kont duwen, en dan nog wat verder proberen te drukken.
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
  One tough cookie donderdag 20 mei 2010 @ 19:15:45 #72
169210 liesje1979
pi_81686238
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:12 schreef melanie_x het volgende:
Ach wel eens betrapt natuurlijk, en gisteren smste mijn zusje naar boven of het wat rustiger kon
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:50:30 #73
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_81687880
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:11 schreef NielsTriple het volgende:
Met een ex, bij haar moeder thuis:
Ooit na de sex een keer het condoom kwijtgeraakt. Na even gezocht te hebben hadden we er allebei genoeg van en gingen slapen.
Volgende dag vroeg schoonmoederlief of we dat 'cadeautje in de hoek' nog even op wilden ruimen.
zo hebben wij weleens een halfuur heel de auto op zn kop gezet omdat we de verpakking kwijt waren geraakt in mijn moeders auto
1 Minuut stilte voor de storm
pi_81688696
tvp
together they would go on adventures in faraway lands
pi_81691886
Njha, kleine faal vanaf mijn kant.
vriend lief en ik waren op de camping in hun chalet.
Alleen thuis, helemaal goed.. alleen broetje die afentoe in en uit liep om schoenen te wisselen of tanden te poetsen..
dus wij rustig aan de gang.. horen iemand binnen lopen, wachten enkele minuten en wanneer het stil is weer verder gaan.. op gegeven moment toch wel zin in wat harder, maar omdat het een chalet is is het nog al gehorig, voor de zekerheid maar even door de deur gespiekt of er licht in de chalet brandde..
nee, mooi! hard gaan dus.
wij klaar, ik loop naar de badkamer.. ligt broertje lief op bed in de tegenoverliggende slaapkamer
onmogelijk dat hij niets gehoord heeft.. het bed stond zo'n 30 cm van de muur..

nou goed, dag daar op kreeg ik een leuk speeltje van vriendje voor ons zoveel maanden samen zijn.
harstikke leuk natuurlijk!
volgende dag moesten we werken, speeltje tussen mijn kleding verstopt.
komen wij smiddags thuis, is hele kamer opgeruimd en ligt speeltje midden op de vloer.. moeder had mijn kleren opgevouwen en daarbij tegen het speeltje op gelopen

niets over gehoord gelukkig


Faal2
Ik had (wederom voor samen zijn) een lingerie setje van mn vriendje gehad, in een lief tasje, heel leuk! nou, ik zag mijn moeder woensdags, ik heel leuk laten zien 'kijk mam, heb ik van don gehad! kijk zelf maar even' en geef tasje.. zegt ze 'oh.. dit zal ik er maar in laten zitten he?..' ik denk WTF? bleek het speeltje nog onder in het tasje te liggen

gelukkig ouders die het allemaal wel best vinden
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_81692067
Oh, en papa lief kwam mij vandaag bij het eten vragen dat 'als jullie midden in de nacht zin hebben, het bed 10 cm van de muur willen afzetten.. ik zit nu gewoon te wachten tot hij klaar gekomen is, en ik weer door kan slapen'
ik moest wel lachen
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_81693437
lol
pi_81693467
Dat ouders me betrappen kan ik nog wel mee leven, maar dat ze met mij praten over klaarkomen enzo .
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:45:20 #79
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_81693732
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:12 schreef melanie_x het volgende:
Ach wel eens betrapt natuurlijk, en gisteren smste mijn zusje naar boven of het wat rustiger kon
pi_81694450
- niet grappig -

[ Bericht 97% gewijzigd door Adolecens op 21-05-2010 08:42:22 ]
  maandag 31 mei 2010 @ 10:58:51 #81
222937 crazy987
KROEPOEK!!!!!
pi_82134803
toevallig van het weekend wat leuks meegemaakt.
ik en me vriendin waren lekker in de auto bezig, nadat we klaar waren wilde ik het condoom weggooien en om de 1 of andere reden geef ik het een beetje een verkeerde zwaai.
hierdoor belandde het goed gevulde condoom zo op de achterruit
gelukkig zonder dat alles eruit liep maar was wel grappig
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_86492787
Mn ex was niet aan de pil en ik lag haar dus met condoom lekker lepeltje te neuken, maar zonder dat ik het doorhad was het condoom op de een of andere manier kapot gegaan. Ik kwam en ik spoot alles dus vol in dr kut. Ik haalde me pik eruit en tot mn schrik was ie dus kapot. Mn ex gelijk panisch, en tja, ik ook redelijk. Heeft ze verdomme pas anderhalve dag later de morning after pill gehaald. Wekennnn lang zitten schijten of ze nou eindelijk is ongesteld ging worden. En godzijdank.

Andere x met haar lekker liggen knallen, na afloop gaat ze rechtop zitten, opeens een dikke kut scheet hahaha, ik dacht in 1e instantie dat het een gewoon scheetje was dus ik zeg, ga je lekker meid? Zegt ze heel droog; het moet er toch ook een x uit? Ik bedacht me later dat het een kutscheet was.
  donderdag 16 september 2010 @ 15:31:00 #83
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_86500295
quote:
Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef kakdrol het volgende:
Mn ex was niet aan de pil en ik lag haar dus met condoom lekker lepeltje te neuken, maar zonder dat ik het doorhad was het condoom op de een of andere manier kapot gegaan. Ik kwam en ik spoot alles dus vol in dr kut. Ik haalde me pik eruit en tot mn schrik was ie dus kapot. Mn ex gelijk panisch, en tja, ik ook redelijk. Heeft ze verdomme pas anderhalve dag later de morning after pill gehaald. Wekennnn lang zitten schijten of ze nou eindelijk is ongesteld ging worden. En godzijdank.

Andere x met haar lekker liggen knallen, na afloop gaat ze rechtop zitten, opeens een dikke kut scheet hahaha, ik dacht in 1e instantie dat het een gewoon scheetje was dus ik zeg, ga je lekker meid? Zegt ze heel droog; het moet er toch ook een x uit? Ik bedacht me later dat het een kutscheet was.
Tja.... jou sex laten hebben is een behoorlijke blunder ja.. :N
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_86728342
Haha, wat een topic! Prachtig! Zal ook eens een klein verhaaltje over mezelf posten. Een aantal maanden geleden hadden we een biercantus met een aantal studie/studentenverenigingen en andere studentenorganen. Enorm gezellig natuurlijk en aan het einde was iedereen hartstikke dronken, zoals dat hoort bij een goede cantus. Toen de lichten aan gingen stond er een groepje dames mensen aan te houden omdat iemand uit dat groepje naar huis moest en verder niemand in die richting woonde en of ik toevallig die kant op ging en wilde zorgen dat ze thuis zou komen.

Ik ben de beroerdste niet en ik woonde niet ver bij haar uit de buurt, dus wij zijn samen richting huis gelopen. Onderweg kwam ze steeds rond mijn nek hangen en probeerde me te zoenen en ze begon me half door mijn broek heen af te trekken. Was duidelijk wat ze wilde dus. Ik was door de alcohol en door haar (ze was best lekker) ook beregeil geworden, dus onderweg wat aangeklooid tot we bij haar huis kwamen.

Toen vroeg ze of ik mee naar boven wilde en daar had ik natuurlijk wel trek in. Maar we moesten niet teveel herrie maken, want we mochten niemand wakker maken. Oké dacht ik, snap ik. Dus wij naar haar kamer om een lekker potje te seksen, al weet ik er niet zo heel veel meer van. Ben volgens mij ook meteen na de daad in slaap gevallen, of misschien tijdens al, anders was ik wellicht die nacht nog naar huis gegaan.

Volgende dag werd ik wakker en liep ik nog brak in mijn boxer over de gang op zoek naar een WC, kwam ik een man van een jaar of 50 tegen. De conversatie ontvouwde zich alsvolgt:

- "Zo, en met wie heb ik de eer?"
- Ik, een beetje verbouwereerd: "Uuhhh... een vriend van [naam]". :?
- "Aangenaam, de vader van [naam]".
- :o 8)7 -O- :|W
- "En wat brengt jou hier?"
- "Nou, uhh. ik was eigenlijk op zoek naar een toilet".
- "Om het hoekje tweede deur links" (oid)."
- "Uuh, oké. Bedankt."

Bleek ze dus nog bij haar ouders te wonen! Daar had ik helemaal niet op gerekend. Welke student die actief is bij een vereniging woont nou nog bij haar ouders en vraagt bovendien een onbekende kerel mee naar binnen?! Ben naar de WC gegaan, heb me snel aangekleed en m'n spullen bijeengeraapt en heb mezelf met enige spoed de deur uitgewerkt en ben terug naar huis gelopen. Echt. WTF?!
pi_86729036
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:45 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

als hij een half uur in en uit loopt te raggen lepel je het er in principe uit :')


_O-
Beauty is in the eye of the beholder..
pi_86730237
Ik was vroeger nogal open over mijn liefdes/seksleven met mijn ouders, toen ik nog thuis woonde. Ik was toen ook eens aan het daten met een meid, waarover ik thuis gewoon praatte, genaamd Inge (om privacyredenen is deze naam gefingeerd :D)..

Dit liep alleen wel langzaam en ik had ondertussen mijn behoeftes, dus nam ik een leuk meisje mee uit de stad, waarmee ik vervolgens knallende seks had in mijn zolderkamertje. De volgende ochtend zaten we op de bank met een boterhammetje als ontbijt, mijn broertje zat tv te kijken. Vervolgens komt moeders naar beneden en zegt: "O, jij bent Inge, ik heb al veel over je gehoord!" om te vervolgen:"Jullie moeten niet meer zo'n herrie maken hoor midden in de nacht."

En toen moest ik zeggen:"Ehm, ma, dit is Inge niet, dit is Kelly"(die naam is overigens niet gefingeerd). Mijn broertje lag in een deuk :@
ja
pi_86730871
Zat een keer in de auto met mijn toenmalige vriendin bezig;).Auto ergens in een donker steegje gereden, na 20 minuten bezig te zijn keek ik uit het raam zag ik opeens een man met 2 honden buiten, die naar ons zat te kijken van ongeveer 5m afstand. Ik tegen mijn vriendin zo ''er zit iemand naar ons te kijken! Zegt ze dat ik me er niks van aan moest trekken en gewoon door moest gaan:P lol
Niet egt een blunder maar wel een leuke gebeurtenis! :s)
just dont give a *peep*
pi_86771812
Hi All,
Ik lag met mijn huidige vriendin lekker lui lepeltje lepeltje te neuken en echt vlak maar dan ook echt vlak voor ik klaarkom zwaait ineens de deur open staat mijn (inmiddels) schoonmoeder ineens in de kamer. Mijn vriendin schrikt spant iedere spier in haar lijf aan. Ondertussen probeer ik aan iets vreselijks te denken en mezelf pijn te doen door bewust op mijn tong/ wang te bijten in de hoop dat ik niet klaarkom... Je kent dat wel dat je op het punt staat te komen en nog maar een milimeter beweging nodig hebt voor de ontlading. Duh... FOUT ! Terwijl mijn vriendin gezellig met haar ma de dag ligt te bespreken kom ik als een idioot klaar... Ondertussen slaakt zij een zucht en zegt ja...fijn schatje.... Ik ben dus niet aan de onbijttafel verschenen..... Schoonpa de rest van de dag maar grijnsen naar me... Tsja...

Newbie
pi_86804960
Ik had een heel leuk stalen bed, waarvan ik dacht dat het heel wat kon hebben en dat dacht mijn vriend ook, ik woon nog thuis, dus het mocht allemaal niet te luidruchtig, eenmaal lekker bezig en in eerste instantie niks aan de hand, tot vriendlief een paar keer hard stoot en we vervolgens gewoonn in 1 keer door het bed zakken _O- en ga dan maar met een uitgestreken gezicht zeggen dat je gewoon film aan het kijken was! :') Inmiddels een nieuw bed, veel beter!
S. 2014
J. 2016
pi_86841642
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had een heel leuk stalen bed, waarvan ik dacht dat het heel wat kon hebben en dat dacht mijn vriend ook, ik woon nog thuis, dus het mocht allemaal niet te luidruchtig, eenmaal lekker bezig en in eerste instantie niks aan de hand, tot vriendlief een paar keer hard stoot en we vervolgens gewoonn in 1 keer door het bed zakken _O- en ga dan maar met een uitgestreken gezicht zeggen dat je gewoon film aan het kijken was! :') Inmiddels een nieuw bed, veel beter!
_O- Dat is herkenbaar _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_86845806
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:30 schreef theKiD het volgende:

[..]

_O- Dat is herkenbaar _O-
nodeloos te zeggen dat we het toen niet afgemaakt hebben, we kregen allebei de slappe lach en hebben daarna de schade eens bekeken, was gelukkig nog garantie en dit bed kan veeeeeel meer hebben, en maakt ook geen geluid ^O^
S. 2014
J. 2016
  maandag 27 september 2010 @ 10:26:10 #92
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_86892016
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:30 schreef HarmoniousVibe het volgende:
Verhaal
_O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_87513370
Vannacht ook weer een klein ongelukje gehad. Was met mijn vaste scharrel aan het 'scharrelen' bij haar thuis. Het ging er op een gegeven moment best ruig aan toe en op een gegeven moment dondert heel dat bed van haar in elkaar (zo'n Ikea opklapslaapbank) :(.

Schade: oorsuizen (ze gilde nogal van de schrik), boze huisgenoten (ze gilde nogal van de schrik), +/- 8 latjes uit de lattenbodem gesneuveld en het metalen frame van het bed afgebroken. En niet te vergeten een onafgemaakt potje seks.
pi_87556182
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder :( . Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen :@
_O- _O- Ik moest zowat janken van 't lachen. Hoop dat 't een grap is. Blijft sowieso epic!
pi_87556419
-

[ Bericht 100% gewijzigd door HappyGirl91 op 15-10-2010 00:01:07 ]
  Leukste jonkie 2022 vrijdag 15 oktober 2010 @ 11:48:56 #96
213457 engine
pi_87565418
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
-
Nou ben ik helemaal benieuwd naar dit verhaal :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_87565937
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Nou ben ik helemaal benieuwd naar dit verhaal :D
ze kickte het topic, dat was het geloof ik.. spannend he :D

ontopic; veel verder dan een kat die kopjes komt geven als je niks ziet terwijl je je niet kunt bewegen, kom ik eigenlijk niet.. is ook misschien niet echt een blunder, meer een raar moment..
oh en buren die heel hard op de muur bonken terwijl je bezig bent, en huisbazen die tussen neus en lippen door vertellen dat je toch wat stiller moet zijn want ze kunnen 's nachts moeilijk slapen met al dat lawaai..

:+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_90438793
Schopje :D Kan toch niet zijn dat er niet geblunderd wordt...

Ik kwam gisteravond tijdens een portie sterke verhalen op een herinnering aan een soort blunder :P
Als een echte ridder bevaar ik ook de rode zee, we hebben niet voor niks een douche. Mijn ex en ik hadden wel zoals wel vaker een heerlijk potje wilde sex terwijl zij ongesteld was. Dit keer zat zij bovenop mij toen ik in haar klaar kwam. Toen zij opstond, liep het goedje er alleen iets sneller uit dan normaal :X

Wat resulteerde in een rood-witte drap op mijn buik :P Ik heb er toen best goed om kunnen lachen, gelukkig waren we klaar voor die avond :') Mijn zin was namelijk wel verdwenen :P
pi_90446502
ik kom niet veel verder als een vriendin van mijn moeder die door het raam keek net toen er (voor het eerst) een paar handen onder kleding verdwenen...
"What's in a name? That which we call a rose by any other name would smell as sweet" - William Shakespeare, Romeo and Juliet
pi_90448270
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 20:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Schopje :D Kan toch niet zijn dat er niet geblunderd wordt...

Ik kwam gisteravond tijdens een portie sterke verhalen op een herinnering aan een soort blunder :P
Als een echte ridder bevaar ik ook de rode zee, we hebben niet voor niks een douche. Mijn ex en ik hadden wel zoals wel vaker een heerlijk potje wilde sex terwijl zij ongesteld was. Dit keer zat zij bovenop mij toen ik in haar klaar kwam. Toen zij opstond, liep het goedje er alleen iets sneller uit dan normaal :X

Wat resulteerde in een rood-witte drap op mijn buik :P Ik heb er toen best goed om kunnen lachen, gelukkig waren we klaar voor die avond :') Mijn zin was namelijk wel verdwenen :P
He, bah :r .
pi_90450377
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

He, bah :r .
Te ranzig inderdaad.. :')

Ik weet ook nog wel een blundertje van vroeger.
Het was op een zondag, mijn ex woonde nog thuis en nadat we brak wakker waren geworden van de zaterdag daarvoor gingen we maar even lekker bezig. Op een gegeven moment gaat zij op de rand van haar bed liggen en ik op m'n knieen ervoor en toen verder sexen. Maar ik ging dus de hele tijd met m'n knieen omhoog en omlaag. Dus ik bonkte zeg maar heel ritmisch met m'n knieen op de vloer. Nou nadat we klaar waren naar beneden. Bleek de huiskamer vol te zitten met visite, ooms, tantes, opa's en oma's. Toen we binnenkwamen viel er een behoorlijke stilte ze wisten allemaal niet echt hoe ze moesten kijken.. ja haar pa die me de rest van de dag met een grijns heeft aangekeken :')
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
  zondag 26 december 2010 @ 02:25:07 #102
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_90450463
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder :( . Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen :@
_O_ _O_ _O- _O- _O- _O- :') _O- :{
  zondag 26 december 2010 @ 13:05:47 #103
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_90455954
Niet een mega blunder. Maar we hadden net seks gehad en zijn moeder kwam binnen, ik had net mijn ondergoed over mijn kont heen. Dus zij viel stil van wtf. Dus ik maar langzaam aan aankleden net doen alsof ik me ook aan het aan kleden was _O-
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_90608931
waren een keer heerlijk buiten bezig op een een zandfietspad (wel jas eronder natuurlijk) waar nooit maar dan ook nooit iemand kwam.. Het weer was lekker niet te koud en niet te warm.. Toen op een gegeven moment ik omhoog keek en ik zei lieve.. Komen 2 fietsers aan.. Dus snel een andere jas eroverheen doen maar ze hadden het al in de gaten en fietsen gierend van het lachen bij ons langs.. Even later toen ik haar thuis bracht en onderweg even gwn gingen staan.. Kwamen we dezelfde fietsers weer tegen.. Kleine wereld dan..

En ook.. Heerlijk in een weiland bezig waar je geen dier ziet lopen.. Ben je 5 min bezig kijk je even omhoog staat er nog geen 3 meter van je af een koe mooi naar je te kijken.. Nou dan kan die meid wel even flink schreeuwen.. Koe was binnen 10 sec aan de andere kant van het weiland en ik had liever dat ik er vlak achter liep :)

[ Bericht 0% gewijzigd door haantje92 op 29-12-2010 23:58:20 (.....) ]
if you wanna fuck don't come to me i allready have a girl! 10-08-08
pi_90610240
Heerlijk topic! :D

En dan moet ik ook maar ook al heb ik het jaren geleden al eens verteld.

Tijdens een hittegolf 's middags plots ;) een geile bui en ik besloot lekker met mezelf te spelen. Mijn slaapkamer was op dat moment beneden. Gordijnen waren sowieso dicht en de ramen ook vanwege de warmte...

Ik was heerlijk aan het spelen met vibrator toen de telefoon ging. Ik nam hem natuurlijk niet op en ging lekker door.
Maar kennelijk was het belangrijk want binnen een minuut ging de telefoon weer. Met een verveelde zucht stopte ik, haalde het speeltje uit me en nam op. Het gesprek duurde tien minuten en ik liep tijdens het bellen wat door het huis. Geen idee waarom je loopt tijdens bellen trouwens.

Het gesprek afgesloten en ik besloot weer verder te gaan waar ik gebleven was. Alleen was ik mijn tool kwijt. :? Dus ik zoeken.. overal waar ik gelopen had maar kon hem niet vinden. Ik snapte er niets van en heb zelfs nog gecheckt of het toch nog in me zat 8)7 Nee dus.

Na 20 minuten zoeken was mijn mood verdwenen en ging ik maar andere dingen doen.
Na een week koelde het af en konden overdag de ramen en gordijnen weer open... en toen vond ik hem.. op de vensterbank voor het raam waarlangs al mijn buren liepen om in het portiek te komen. :')

Ik wist meteen waarom iedereen me met brede grijnzen die week begroeten deed.

[ Bericht 0% gewijzigd door ondeugend op 30-12-2010 00:26:57 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_90610416
Eigenlijk kan ik nog wel 10 andere blunders vertellen. My middle name is kluns.. maar jullie doen het hier maar mee. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_90610775
quote:
Op donderdag 30 december 2010 00:21 schreef ondeugend het volgende:
Heerlijk topic! :D

En dan moet ik ook maar ook al heb ik het jaren geleden al eens verteld.

Tijdens een hittegolf 's middags plots ;) een geile bui en ik besloot lekker met mezelf te spelen. Mijn slaapkamer was op dat moment beneden. Gordijnen waren sowieso dicht en de ramen ook vanwege de warmte...

Ik was heerlijk aan het spelen met vibrator toen de telefoon ging. Ik nam hem natuurlijk niet op en ging lekker door.
Maar kennelijk was het belangrijk want binnen een minuut ging de telefoon weer. Met een verveelde zucht stopte ik, haalde het speeltje uit me en nam op. Het gesprek duurde tien minuten en ik liep tijdens het bellen wat door het huis. Geen idee waarom je loopt tijdens bellen trouwens.

Het gesprek afgesloten en ik besloot weer verder te gaan waar ik gebleven was. Alleen was ik mijn tool kwijt. :? Dus ik zoeken.. overal waar ik gelopen had maar kon hem niet vinden. Ik snapte er niets van en heb zelfs nog gecheckt of het toch nog in me zat 8)7 Nee dus.

Na 20 minuten zoeken was mijn mood verdwenen en ging ik maar andere dingen doen.
Na een week koelde het af en konden overdag de ramen en gordijnen weer open... en toen vond ik hem.. op de vensterbank voor het raam waarlangs al mijn buren liepen om in het portiek te komen. :')

Ik wist meteen waarom iedereen me met brede grijnzen die week begroeten deden.
Hahahaha ja das lullig.. Maat van mij had ook een keer een domme stunt als het om een vibrator gaat.. Hij was jarig en werd 16 dus wel even een best feest met heel heel heel veel drank.. Zijn moeder was namelijk ook niet thuis logeerde bij haar toenmalige vriend.. Back te the point.. Waren mensen naar boven gegaan op haar slaapkamer even liggen krikken maar hij had een beetje geknoeit dus zoeken in de kastjes op de kamer om een doekje.. Kwamen ze de vibrator van de moeder van die maat van mij tegen en gingen ze daar even mooi mee zwaaien tijdens het feest XD ik zag er de humor wel van in maar mijn maat niet en had hem verstopt.. 2 dagen later wat ik daar aan de koffie en uitgerekend op dat moment vraagt zijn moeder hem of hij haar vibrator mssn gebruikt had.. Ze was niet kwaad maar wou hem wel graag terug zei ze tegen hem.. Voor ik het wist sproeide de koffie uit mijn mond over de tafel :'(
if you wanna fuck don't come to me i allready have a girl! 10-08-08
  donderdag 30 december 2010 @ 15:28:48 #108
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_90631031
een kleine blunder...
vakantie vriendje...woon vlak bij een CenterParks... Hij was er 4 wkn... in de 4e week toch maar een keer verder gaan... de hele dag al elkaar aan het opgeilen enzo en s'avonds was het zover... in de bosjes op CP... het was al behoorlijk donker en we waren de tijd volledig vergeten...
Zitten we beiden zo'n beetje aan het hoogtepunt.. horen we zijn naam roepen.... dus verstijven even.. maar gaan door.. super zacht kreunen.. en ik ben ben bezig met klaarkomen.. staat de politie naast ons..
Pardon..ben jij die en die?
Hij had zijn ouders niet verteld waar hij was.. en al de heel dag weg...

Beetje balen....
Ik was toen 14..
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_90641014
2 jaar geleden een zomerscharreltje, dochter van een dominee. :') 's avonds laat uit de kroeg vaak nog even met haar mee om op de bank wat onzedelijke handelingen te verrichten. Ik als heiden natuurlijk vol met m'n handen in d'r shirtje en in d'r broek, staat ineens d'r vader in de deuropening. In z'n rode slip.

Ik heb m'n jas aangetrokken en ben langs die vent heengelopen naar buiten, gauw weggefietst en nog ff een paar borrels gehaald in de kroeg. Die chick nooit meer aangeraakt :D
pi_90656089
quote:
Op donderdag 30 december 2010 15:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een kleine blunder...
vakantie vriendje...

Beetje balen....
Ik was toen 14..
Knap lullig.. Moest je toen ook mee naar het bureau ofzo omdat je minderjarig was.. Of is dat allemaal gelul.. Mijn vriendin is daar namelijk nogal bang voor dat dat gebeurt als we het buiten doen..
if you wanna fuck don't come to me i allready have a girl! 10-08-08
  donderdag 30 december 2010 @ 23:38:40 #111
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_90656244
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:36 schreef haantje92 het volgende:

[..]

Knap lullig.. Moest je toen ook mee naar het bureau ofzo omdat je minderjarig was.. Of is dat allemaal gelul.. Mijn vriendin is daar namelijk nogal bang voor dat dat gebeurt als we het buiten doen..
we waren beiden minderjarig..dus niet mee... wel een dikke preek gehad van oom agent en zijn ouders.. en mijn ouders.. pff was gewoon te erg...
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
pi_90735534
Het gewoonlijke geklungel van een onervaren jongen :+
Zij zit op mij en ik probeer m erin te steken
"je moet lager... NEE niet zo laag!" :')

En ik was voor het eerst bij een meisje thuis en er was verder ook niemand thuis.
Waren we bezig komt d'r moeder opeens binnen lopen! Haar bed stond met 't voeteneind naar de deur dus het eerste wat die moeder van mij zag was mijn harige kont die op en neer ging tussen de benen van haar dochter :X
  maandag 3 januari 2011 @ 09:56:11 #113
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_90782583
Want zijn het trouwens veel exen iedereen na de blunder er maar mee gestopt?
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 3 januari 2011 @ 16:06:59 #114
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_90797183
Oké: onthulling waarom ik het niet meer doe bij mensen die nog thuiswonen

Met een ex flink losgegaan op zijn zolderkamer, ik woonde al op mezelf dus was al panisch voor geluid en ik ben niet bepaald stil :@ dus ik beet op de dekens, maar ik kreunde nog wel zachtjes ^O^

Komt zijn moeder de trap op gestoven, of hij verdomme het pornokanaal uit wil doen omdat dat extra kosten zijn, en ze niet van plan was die te gaan betalen _O- En dat ze het heus wel hoort hoe zacht hij het ook zet :') Zijn vader kwam er ook gezellig bij langs en die riep lollig dat 'dat wijf wel geil klonk' ;(

Bleek achteraf dat het zijn broer was die regelmatig afstemde op betaal tv, maar goed, ik doe het niet meer bij een 'gezin' verdorie zeg! :{w
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  maandag 3 januari 2011 @ 16:13:52 #115
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_90797560
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:06 schreef Cat_Tank het volgende:'dat wijf wel geil klonk' ;(
Hahaha fucking hard
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_90799566
Grootste blunder was dat ik tijdens carnaval een mokkel had opgepikt die achteraf 15 jaar ouder was dan mij. ik was 17 en zij 32.. Ze zag er goed uit en ik ging met haar mee naar huis.
Lekker sexen en rond een uur of 8 smorgens waren we klaar en ga ik naar beneden om naar huis te gaan en zie ik 3 kinderen tot 10 jaar op de bank zitten tv te kijken.

1 zegt: Mama wanneer gaan we naar de optocht..

Ik nog flink bezopen en kijk haar aan, en vraag hoe oud ze is.. ze zei 32.. Ik heb der vriendelijk bedankt en haar tot nooit weer ziens gewenst..
Helaas kwam ik haar s'avonds weer tegen en was het bonje, ik had haar onbeschoft behandeld bla bla bla..
Alsof ik zit te wachten op een mokkel van 32 met 3 kinderen terwijl ik zelf nog maar 17 was.. |:(

Andere blunder met een oude vriendin die in een studentenhuis woonde met 4 andere dames dat ze alles deelden qua sex ervaringen (en alle andere nieuwtjes) mijn relatie ging uit met haar en binnen 2 weken zat 1 van haar mede bewoners achter mij aan, om mijn ex niet te kwetsen kwam ze vaak bij mij, op een gegeven moment vroeg ze om een bepaalde handeling uit te voeren.. ik vroeg, zou je dat lekker vinden? Ja denk het wel zegt ze, want ......... vond het ook altijd lekker als je het bij haar deed..

Ik dacht WTF?? Weet jij wat ik met haar deed?? Jah zegt ze, we bespreken alles met elkaar.. :'( Ze wist dus ook gelijk mijn slechte kanten

[ Bericht 30% gewijzigd door htctouch2 op 03-01-2011 16:57:00 ]
pi_90811305
Maandje terug even weer voor het eerst flink uit geweest met een vriendin. Was erg leuk en veel op. Lekker dansen sjansen je weet het wel. Komt er ineens een bloedmooie brede halfbloedje naar mij toegelopen en begint met mij te dansen enzo. Naja natuurlijk kon ik een heerlijke geile zoen niet afwijzen van hem dus zowat de hele nacht verder gezoent en geklooit. Naja heel leuk, heb zijn MSN gekregen en heb hem de volgende dag toegevoegd.

Beetje gechat en toen ik vroeg wat voor werk hij deed zegtie ik ben student, op een middelbare school (!!!!) Ik dus in paniek van nee het zal toch niet.. Blijk dat die paupertje net 16 jaar is geworden :o :o . Dat terwijl hij er heel oud uit lijkt, wel een jaar of 30 ongeveer.

Hij schrok trouwens ook van mijn leeftijd, haha. Hij dacht dat ik net zo oud als hem was, maar toen ik hem even vertelde dat ik 25 jaar was en 2 kindjes heb stond hij ook even vreemd te kijken haha.

Het stomste is nog dat die paupertje er niet mee zat en juist graag met mij verder wilde. Hij dacht dat ik zijn ware was :') Nou, ik heb hem dus wel meteen geblokt en verwijderd en krijg nu nog een rood hoofd als ik eraan denk dat ik heb lopen zoenen met een minderjarig blaag :o

Heb ik weer :'( :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90811550
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef Ernemmertje het volgende:
Beetje gechat en toen ik vroeg wat voor werk hij deed zegtie ik ben student, op een middelbare school (!!!!)
Middelbare school...student... :')
pi_90820320
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:04 schreef Ernemmertje het volgende:
Maandje terug even weer voor het eerst flink uit geweest met een vriendin. Was erg leuk en veel op. Lekker dansen sjansen je weet het wel. Komt er ineens een bloedmooie brede halfbloedje naar mij toegelopen en begint met mij te dansen enzo. Naja natuurlijk kon ik een heerlijke geile zoen niet afwijzen van hem dus zowat de hele nacht verder gezoent en geklooit. Naja heel leuk, heb zijn MSN gekregen en heb hem de volgende dag toegevoegd.

Beetje gechat en toen ik vroeg wat voor werk hij deed zegtie ik ben student, op een middelbare school (!!!!) Ik dus in paniek van nee het zal toch niet.. Blijk dat die paupertje net 16 jaar is geworden :o :o . Dat terwijl hij er heel oud uit lijkt, wel een jaar of 30 ongeveer.

Hij schrok trouwens ook van mijn leeftijd, haha. Hij dacht dat ik net zo oud als hem was, maar toen ik hem even vertelde dat ik 25 jaar was en 2 kindjes heb stond hij ook even vreemd te kijken haha.

Het stomste is nog dat die paupertje er niet mee zat en juist graag met mij verder wilde. Hij dacht dat ik zijn ware was :') Nou, ik heb hem dus wel meteen geblokt en verwijderd en krijg nu nog een rood hoofd als ik eraan denk dat ik heb lopen zoenen met een minderjarig blaag :o

Heb ik weer :'( :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets te veel op misschien? :P
Al zien sommige mensen er inderdaad flink ouder uit, helemaal die fors uit de kluiten gewassen jongens.

Heb zelf ook wel eens zoiets gehad, zij bleek toen 12 te zijn terwijl ik al best een tijd 17 was. :')
Maarja, het kind had al een aardige cubmaat en dan geloof je het best als ze zegt 15 te zijn. |:(
Ik doe mijn best.
  maandag 3 januari 2011 @ 23:48:52 #120
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90820514
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:09 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Middelbare school...student... :')
Ja
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_90823230
Seks met je ex dus.

*pomp* *pomp* *pomp* -stilte-

Zegtie: "oeps"

Dat waren nog geen 30 seconden. :D :'(
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
  dinsdag 4 januari 2011 @ 09:40:58 #122
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_90826650
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 01:21 schreef TripleP het volgende:
Seks met je ex dus.

*pomp* *pomp* *pomp* -stilte-

Zegtie: "oeps"

Dat waren nog geen 30 seconden. :D :'(
Hahaha ik heb ook ooit zoiets gehad. Gingen mijn 2e 'soort van' vriendje en ik eindelijk van de bil, duurde het serieus 5 seconden. Hij ging erin en klaar. Toen ik vroeg of ie nog een keertje kon zei ie ook nog dat ie moe was! :{w :')

Blunder van zijn kant. Heb hem daarna nooit meer gesproken of gezien :') _O-
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  dinsdag 4 januari 2011 @ 11:46:27 #123
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_90830225
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 03:50 schreef clockcabl3 het volgende:
Het gewoonlijke geklungel van een onervaren jongen :+
Zij zit op mij en ik probeer m erin te steken
"je moet lager... NEE niet zo laag!" :')

En ik was voor het eerst bij een meisje thuis en er was verder ook niemand thuis.
Waren we bezig komt d'r moeder opeens binnen lopen! Haar bed stond met 't voeteneind naar de deur dus het eerste wat die moeder van mij zag was mijn harige kont die op en neer ging tussen de benen van haar dochter :X
_O- _O-
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 4 januari 2011 @ 12:42:31 #124
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_90832008
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 01:21 schreef TripleP het volgende:
Seks met je ex dus.

*pomp* *pomp* *pomp* -stilte-

Zegtie: "oeps"

Dat waren nog geen 30 seconden. :D :'(
:D
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_90842473
Maar dat van die 30 seconde heeft iedereen wel eens.

Het is nogal voorspel afhankelijk, als je dan al bijna komt, maar toch net niet zegmaar.
Dan hou je het daarna niet altijd even lang vol. :D
Maar dan gaan we inderdaad wel voor het volgende rondje. :{w
Ik doe mijn best.
pi_90843653
Zijn reactie was ook: "Moet je maar niet zo goed pijpen." Vond ik ook wel schattig.

Maar de manier waarop het gebeurde was gewoon zo grappig.

:') :D
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_90848002
Ik vind dat altijd wel een compliment :+ . En idd wel gewoon een tweede ronde, of extra tijd voor mij.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:27:21 #128
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_90848221
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat altijd wel een compliment :+ . En idd wel gewoon een tweede ronde, of extra tijd voor mij.
We missen je in tilburg :'(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_90848269
Foute zin in dit topic ;( .
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:28:19 #130
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_90848283
Goede verhalen hier. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:05:22 #131
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_90850352
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:28 schreef Tegan het volgende:
Foute zin in dit topic ;( .
Je weet wat er bedoeld word :{w :*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 4 januari 2011 @ 20:25:55 #132
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_90851646
Vroeger heb ik een keer een meid in een kroeg opgepikt om lekker mee van bil te gaan bij haar thuis. Ze woonde alleen. Toen ze op haar hoogtepunt kwam begon ze te loeien gelijk het luchtalarm. Ben me kapot geschrokken. 1 van de zeer weinige keren dat ik niet klaar ben gekomen.
pi_91133933
Exvriendin legde na de daad een knoop in het condoom en werpte het ergens de kamer in.
Eenmaal aangekleed konden we het niet vinden dus hebben we het er maar bij gelaten met de gedachten van die zien we vanzelf een keer liggen. Was dat ding dus op onlogische manier in mijn broekspijp beland. Lag er later benenden in de kamer een gescheurd condoom met een hele sliert sperma over het tapijt. Heeft haar moeder aan mij gevraagd of ik wist waar het vandaan kwam. Een duidelijk antwoord kreeg ze niet:$
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 11 januari 2011 @ 08:50:17 #134
213457 engine
pi_91150196
quote:
9s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:11 schreef privatePPL het volgende:
Exvriendin legde na de daad een knoop in het condoom en werpte het ergens de kamer in.
Eenmaal aangekleed konden we het niet vinden dus hebben we het er maar bij gelaten met de gedachten van die zien we vanzelf een keer liggen. Was dat ding dus op onlogische manier in mijn broekspijp beland. Lag er later benenden in de kamer een gescheurd condoom met een hele sliert sperma over het tapijt. Heeft haar moeder aan mij gevraagd of ik wist waar het vandaan kwam. Een duidelijk antwoord kreeg ze niet:$
:D _O-
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_91157911
Afgelopen zomer ook echt een hele lelijke blunder meegemaakt, echt te erg eigenlijk als k er aan terugdenk. We waren boven op haar kamer elkaar behoorlijk aan het opgeilen. Zij pakt m'n fallus en begint er hevig aan te zuigen. Tijdens die handeling vraag ik aan haar "waar moet ik het nu laten"? dus zij met haar zaadvragende ogen zegt op haar beurt "kom maar in m'n mond en over m'n gezicht" dus ik natuurlijk nog geiler worden tot het moment suprème, ik haar hele gezicht onder blaffen gaat serieus net op dat moment haar deur open staat haar moeder daar met de was in haar hand. Ik natuurlijk in een reactie supersnel onder de dekens kruipen maar het was natuurlijk al veel te laat. Bleek achteraf dat haar moeder inderdaad die cumshot had gezien in de face van haar dochter :') en of we het in het vervolg wat netter konden houden haha. Natuurlijk niet aan gehouden off course.
pi_91159233
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 12:52 schreef whatstheproblemofficer het volgende:
Afgelopen zomer ook echt een hele lelijke blunder meegemaakt, echt te erg eigenlijk als k er aan terugdenk. We waren boven op haar kamer elkaar behoorlijk aan het opgeilen. Zij pakt m'n fallus en begint er hevig aan te zuigen. Tijdens die handeling vraag ik aan haar "waar moet ik het nu laten"? dus zij met haar zaadvragende ogen zegt op haar beurt "kom maar in m'n mond en over m'n gezicht" dus ik natuurlijk nog geiler worden tot het moment suprème, ik haar hele gezicht onder blaffen gaat serieus net op dat moment haar deur open staat haar moeder daar met de was in haar hand. Ik natuurlijk in een reactie supersnel onder de dekens kruipen maar het was natuurlijk al veel te laat. Bleek achteraf dat haar moeder inderdaad die cumshot had gezien in de face van haar dochter :') en of we het in het vervolg wat netter konden houden haha. Natuurlijk niet aan gehouden off course.
vind ik leuk :D.

Nog 1 dan wat verder in het geheugen

Ik zou mijn meisje 's middags ophalen na haar werk.
Prima daad bij het woord gevoegd kijkt ze me ineens geil aan en fluisterd ze dat er niemand thuis zou zijn voor het begin van de avond.
Nou duidelijk we zijn vlug naar haar huis gelopen, heb ik haar wijdbeens op bed gelegd en begon ik te likken als lassie.
Stapt ineens haar moeder de kamer in :o
Na een halve minuut stilte begon haar ma: Lars ik kwam eigenlijk om te vragen wat je wilde eten maar ik geloof dat ik daar al mijn antwoord op heb :')

Nou ik ging echt door de grond
pi_91159278
Wel leuke moeder dat ze dat zegt _O- .

Mijne zou gewoon weglopen denk ik.
pi_91160842
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:29 schreef Tegan het volgende:
Wel leuke moeder dat ze dat zegt _O- .

Mijne zou gewoon weglopen denk ik.
Ja dat was zeker een leuk vrouwtje.
Zulke moeders vind je volgens mij niet zo vaak
  zondag 16 januari 2011 @ 17:30:02 #139
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_91418976
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 09:40 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Hahaha ik heb ook ooit zoiets gehad. Gingen mijn 2e 'soort van' vriendje en ik eindelijk van de bil, duurde het serieus 5 seconden. Hij ging erin en klaar. Toen ik vroeg of ie nog een keertje kon zei ie ook nog dat ie moe was! :{w :')

Blunder van zijn kant. Heb hem daarna nooit meer gesproken of gezien :') _O-
Oei, dan was je wel heel erg lekker. :s)
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_91542171
oei... daar is mijn verhaal niets bij..

Ik had afgelopen zomer zin en mijn vriend was er niet. Ik woonde toen tijdelijk weer in mijn ouderlijk huis en wou het afhandelen met mijn 2 vertrouwde elektronische vriendjes. Aangenomen dat mijn ouders aan het werken waren, nam ik het ervan en liet ik me gaan, luid hijgend en wel. Totdat me vader binnenkwam.. Hij staarde heel verbaast en er was echt no way dat ik hier weg mee kwam, hij had goed uitzicht op wat er gaande was.. durfde hem de hele week niet meer aan te kijken :@ . Gelukkig vond ik niet lang daarna bewijs dat hij en mijn moeder ook een vibrator bezaten :)
the greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do
pi_91872990
Niet echt een blunder, maar ik denk wel dat wij een getraumatiseerde kat hebben sinds afgelopen weekend!

Vriendlief en ik waren wakker aan het worden, en gingen voor de ochtendseks, Heerlijk en lekker bezig, en ik ook vrij luidruchtig, Zijn we klaar kijk ik naast het bed zit de kat met grote ogen omhoop te kijken! Volgende keer toch maar de deur weer goed dichtdoen
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 25 januari 2011 @ 23:44:45 #142
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_91877242
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef privatePPL het volgende:

[..]

Na een halve minuut stilte begon haar ma: Lars ik kwam eigenlijk om te vragen wat je wilde eten maar ik geloof dat ik daar al mijn antwoord op heb :')

Briljant! _O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_91881644
Hmzz 2 blunders:

1. (oudje)
Seks met t eerste vriendje, die nog thuis woont. Dat deden we al maanden op ongeveer hetzelfde volume. Kom ik een keer 's ochtends naar beneden voor 't ontbijt met mijn vriend, zegt zijn moeder: "wil je de volgende keer een tennisbal in haar mond stoppen, we willen ook eens slapen". :@

2.
Deze vind ik nog steeds een beetje beschamend.
Seks met (ex) vriend, we hadden net een paar maanden dus nog met condoom. Hij komt in me klaar, haalt hem eruit: waar is 't condoom nu gebleven? Overal gezocht, in bed, op de grond, in mij gevoeld of hij daar was blijven zitten. Niets. Het er maar bij gelaten.

Vind ik twee dagen later na het plassen een condoom in de pot :'( :X Kennelijk zat dat ding zo diep dat we 'm niet konden vinden....
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_91974061
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 03:26 schreef cinnamon_M het volgende:
Hmzz 2 blunders:

1. (oudje)
Seks met t eerste vriendje, die nog thuis woont. Dat deden we al maanden op ongeveer hetzelfde volume. Kom ik een keer 's ochtends naar beneden voor 't ontbijt met mijn vriend, zegt zijn moeder: "wil je de volgende keer een tennisbal in haar mond stoppen, we willen ook eens slapen". :@

2.
Deze vind ik nog steeds een beetje beschamend.
Seks met (ex) vriend, we hadden net een paar maanden dus nog met condoom. Hij komt in me klaar, haalt hem eruit: waar is 't condoom nu gebleven? Overal gezocht, in bed, op de grond, in mij gevoeld of hij daar was blijven zitten. Niets. Het er maar bij gelaten.

Vind ik twee dagen later na het plassen een condoom in de pot :'( :X Kennelijk zat dat ding zo diep dat we 'm niet konden vinden....
Lol
pi_92110194
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef privatePPL het volgende:

[..]

vind ik leuk :D.

Nog 1 dan wat verder in het geheugen

Ik zou mijn meisje 's middags ophalen na haar werk.
Prima daad bij het woord gevoegd kijkt ze me ineens geil aan en fluisterd ze dat er niemand thuis zou zijn voor het begin van de avond.
Nou duidelijk we zijn vlug naar haar huis gelopen, heb ik haar wijdbeens op bed gelegd en begon ik te likken als lassie.
Stapt ineens haar moeder de kamer in :o
Na een halve minuut stilte begon haar ma: Lars ik kwam eigenlijk om te vragen wat je wilde eten maar ik geloof dat ik daar al mijn antwoord op heb :')

Nou ik ging echt door de grond
Een meisje/vrouw die Lars heet? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 31 januari 2011 @ 01:29:29 #146
201543 FokR
What's it all about?
pi_92110543
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 01:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een meisje/vrouw die Lars heet? :?
Ik denk dat hij Lars heet.
You know what I mean?
pi_92135883
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 01:29 schreef FokR het volgende:

[..]

Ik denk dat hij Lars heet.
Ja dit bedoelde ik my bad
pi_92137277
Het was vrij duidelijk vond ik.
pi_92137327
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Tegan het volgende:
Het was vrij duidelijk vond ik.
Dat vond ik ook. Schoonmoeder vroeg gewoon wat die knul wilde eten. :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 07:10:37 #150
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_92160589
Seks, je raakt er maar niet over uitgepraat he? Prachtige verhalen over ex-en zitten er tussen. Ik zal dus ook maar eens wat vertellen...

Ex en ik hadden elkaar dus al ff niet gezien (vakantie enzo). Zaten in de auto van mijn stiefvader (stationwagen golf) en als je al een tijdje geen seks meer hebt gehad van je lekkere vriendin wordt je van een natte geile zin al beregeil. Nou, was wel een tijdje rijden naar huis. Waren in the middle of nowhere, dus denk woppa gaan!!! Eerst ff op de bijrijdersstoel bezigzijn.. maar tis toch allemaal wat krapjes. Dus achterbank plat gelegd en hop wat een ruimte heb je ineens. Ze knalde toen ze bovenop zat nog een paar hard met haar kop tegen het dak.. :P Ook echt geweldig dat ook heel die auto daadwerkelijk meeveert :P

Uiteindelijk was het toch niet ideaal. Naar huis gereden, elkaar helemaal ondergesmeerd met massageolie en verder pompen! (na zo'n ritje in de auto ben je wel toe aan een lekkere massage)

De volgende dag.

Ik besluit met wat vrienden te gaan basketballen. Ik haalde ze op met wederom de vader van mijn stiefvader... Vriend van me gaat zitten. Na 5 min rijden schiet mijn bijrijder ineens alle kanten op van de auto! Blijkt die onderrailling van de stoel ineens helemaal naar de mallemoer te zijn... Vervolgens kon je heel die stoel uit de auto tillen. Heel die stoel dus gewoon los ( was echt niet meer te maken, heb er overigens ook geen verstand van).

Ik thuis tegen stiefvader:

Hé gast, jou auto is echt fucking gaar man. Ik ging net rijden met vrienden schiet ineens een maat van me met stoel en al door de auto heen. Die stoel was gewoon INEENS kapot.. ( heb nooit opgebiecht wat de mogelijke oorzaak was van dit akkefietje)

Het verhaal gaat door:

Spreek bij me chick haar huis af paar dagen later. Zegt ze dat ze van het auto-ritje een klein schrammetje heeft overgehouden op haar knie ( was echt klein ). Verteld vervolgens dat haar moeder dat schrammetje heeft gezien. En van haar hoofd kon aflezen dat ze dit niet onbeschaamd is opgelopen. Moeder van chick kwam er al achter dat de oorzaak een ritje op haar schoonzoon was. (geen details) Moeder was verder heel chill hoor.

Paar dagen later is het broertje van chick jarig. Heel de familie komt langs enzo. Het was mooi weer dus zij doet gewoon leuk ff een jurk aan.

Zitten daar gewoon een beetje sociaal te doen met die familie die ik totaal niet kende. Oma merkt ineens iets op: Haar kleindochter heeft een schrammetje op haar knie! Oma's kennende willen ze PRECIES weten hoe dat schrammetje daar komt.

Oma: Oh lieverd, hoe ben je zo aan dat schrammetje gekomen? Ben je gevallen ofzo.
chick: Ach is niets joh, gevallen jah * doet haar jurk over het schrammetje heen *
Oma: Ach kind, werkelijk waar! Laat mij eens zien. Bla bla bla! Té overbezorgd. Vriendin wordt al gelijk rood en kan ook totaal niet improviseren. :P Ik zie al in mijn ooghoek dat Schoonmoeder echt staat te POPELEN om er een geweldige grap doorheen te gooien met die grijns van der :P
Zelf wist ik ook niet 1.2.3 een sterk verhaal te vertellen aangezien ik al veel moeite moest doen om niet van het lachen van het stoeltje af te vallen... Uiteindelijk is het hete sexverhaal niet over de familie uitgezaaid geweest! D:
Ik denk dat Oma daar ook niet echt op had zitten wachten.

Die Oma's toch hè! Geweldige mensen!

En dan als klapper op de vuurpijl: Het meest gore verhaal!

Inmiddels een paar maanden later. Kwam diezelfde chick bij mij thuis. ( ging ondertussen wat slechter enzo )
Gingen naar mijn kamer... Nou, plezier was van korte duur aangezien ze kwam om het uit te maken. (half jaar relatie ofzo) Beide helemaal verdrietig enzo bladibla... Zij ging weer naar huis toe. Dus ik weer helemaal verdrietig alleen. Dus ik denk.. ik ga ff bij mijn ouders ( moeder eind 30, stiefvader eind 20) kijken. Die waren aan het aankleden ofzo. Ik kom fucking verkloot die kamer binnen. Laat me zo op bed vallen: En wat zie ik daar!!!! EEN FUCKING DOT SPERMA PAL NAAST ME LIGGEN!!!
hahaha, ik kan er nu wel om lachen! Maar WTF, die dachten zeker. MrBarros gaat waarschijnlijk ff tekeer de kamer hiernaast, gaan wij ook ff! haha, zoiets wil je echt niet meemaken maat!

END

[ Bericht 1% gewijzigd door MrBarros op 01-02-2011 07:46:57 ]
pi_92161898
wat een verhaal, nu de blunder nog
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:05:29 #152
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92164459
Betrapt worden door het broertje van blijft ook een klassieker en is mij dus ook overkomen. Alsof ie een spook had gezien :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:00:49 #153
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_92176984
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 09:14 schreef Thunder0x het volgende:
wat een verhaal, nu de blunder nog
Telt een stoel kapotneuken als blunder...?

anders maak ik geen blunders :')
pi_92206395
Haha je hebt een stoel kapotgeneukt, da kun je heel verkeerd opvatten.
pi_92207448
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 09:14 schreef Thunder0x het volgende:
wat een verhaal, nu de blunder clue nog
pi_92290406
Niet echt een blunder, maar wel lichtelijk grappig: ik lag gisteren lekker met iemand te seksen en ze was bezig met klaarkomen toen ze ineens een vrij harde scheet liet. Ik begon een beetje te lachen, maar zelf vond ze het niet zo grappig want ze werd vrij rood en begon wat excuses te stamelen.

Gelukkig hebben we het nog wel kunnen afmaken :).
pi_92486598
Zaterdagavond lekker naar bed met mijn vriendin om te gaan slapen was al zo verschrikkelijk moe dus toe om te slapen. Vriendin had echter andere plannen, terwijl ze bovenop mij zat was ik inslaap gevallen... Ze had mij wel weer gewekt maar beiden geen zin meer om verder te gaan, heerlijk geslapen die nacht :)
pi_92486688
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:27 schreef advzr90 het volgende:
Zaterdagavond lekker naar bed met mijn vriendin om te gaan slapen was al zo verschrikkelijk moe dus toe om te slapen. Vriendin had echter andere plannen, terwijl ze bovenop mij zat was ik inslaap gevallen... Ze had mij wel weer gewekt maar beiden geen zin meer om verder te gaan, heerlijk geslapen die nacht :)
Waar is de blunder?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:35:51 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92486870
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:29 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waar is de blunder?
In slaap vallen tijdens de seks misschien?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_92488485
Blunder 1:

Iets meer dan een jaar geleden heb ik een jongen leren kennen, het was nou niet echt boyfriend material dus meer een scharreltje..
We gaan lekker tekeer en ik wil van standje veranderen, dus ik ga op hem zitten en leun achterover. Wat ik niet wist was dat we tijdens de seks al een heel eind naar beneden gezakt waren en dus viel ik achterover en kwam met een keiharde knal op de grond terecht.. :D
Aangezien we beide al wat gedronken hadden kregen we de slappe lach. Maar alsnog hebben we het nog afgemaakt.

Blunder 2:

(Andere jongen)
Hij had mij al lekker laten komen en dus was het nu tijd om hem een plezier te doen. Dus ik begin hem te pijpen. Omdat we al veel aan voorspel hadden gedaan duurde het niet lang voordat hij harder begon te kreunen.. Ik vond het geen probleem als hij klaar zou komen in mn mond en dat wist hij ook. Ik vond het ook lullig om te stoppen met pijpen en dan verder te gaan met neuken dus ik ging gewoon door. Ik hoorde dat zijn hoogtepunt eraan kwam, en toen ik een vieze smaak in mn mond proefte dacht ik dat ik kon stoppen. Een beetje buiten adem zei ik: 'zo, niets geknoeid'.
Zijn mond viel open en met een verbaasde grijns zei hij: 'wat doe jij nou?!'
'je was toch al klaargekomen?'
'NEE:D'

Fijn hoor, dat voorvocht....

Natuurlijk heb ik het wel afgemaakt! :)
pi_92489494
Die tweede kan ik me haast niet voorstellen.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 07:23:09 #162
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_92489731
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 06:25 schreef Tegan het volgende:
Die tweede kan ik me haast niet voorstellen.
nee idd, je merkt het toch als hij spuit in je mond :?
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_92490481
Lol dat lijkt me wel :')
pi_92490510
Of vriendlief wilde gewoon nog een keer komen in haar mond }) .
pi_92498937
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:32 schreef Tegan het volgende:
Of vriendlief wilde gewoon nog een keer komen in haar mond }) .
Whaha, daar was het wel het type voor:D

Nee serieus het is echt gebeurd.. Het was ook niet echt heel weinig, er kwam best veel uit..
pi_92499915
Tijdens dat ik me vingerde, stond onverwachts het vriendje van mijn zusje half in mijn kamer. Oeps verkeerde deur :{ :@
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:40:16 #167
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_92518474
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:24 schreef KarinVVeen het volgende:
Blunder 2:

(Andere jongen)
Hij had mij al lekker laten komen en dus was het nu tijd om hem een plezier te doen. Dus ik begin hem te pijpen. Omdat we al veel aan voorspel hadden gedaan duurde het niet lang voordat hij harder begon te kreunen.. Ik vond het geen probleem als hij klaar zou komen in mn mond en dat wist hij ook. Ik vond het ook lullig om te stoppen met pijpen en dan verder te gaan met neuken dus ik ging gewoon door. Ik hoorde dat zijn hoogtepunt eraan kwam, en toen ik een vieze smaak in mn mond proefte dacht ik dat ik kon stoppen. Een beetje buiten adem zei ik: 'zo, niets geknoeid'.
Zijn mond viel open en met een verbaasde grijns zei hij: 'wat doe jij nou?!'
'je was toch al klaargekomen?'
'NEE:D'

Fijn hoor, dat voorvocht....

Natuurlijk heb ik het wel afgemaakt! :)
Voorvocht hoort toch niet vies te smaken? :p Is beetje zoetig schijnt.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_92532561
Nou, ik vond het nou niet bepaald lekker haha..
pi_93211997
Even een kick!

Een jaar of drie geleden seks gehad met mijn toenmalige vriendin. We waren wat aan het uitproberen met vibrators, dus voordat we gingen neuken haar even verwend met de vibrator. Totdat ze zo geil werd dat ze het niet meer kon houden en we heerlijke seks hadden gehad. Ondertussen was de vibrator blijkbaar van bed gerold en tussen de kleren terecht gekomen...

Na de seks alle kleren op een hoopje gepakt en zonder na te denken in de was gegooid. Ging allemaal goed, totdat mijn vader de volgende dag de was ging doen... Ik hoor het hem nog steeds vragen aan mijn moeder "Hey, is die vibrator van jou?!?!". Toen ik wat later op mijn kamer kwam stond die vibrator op het nachtkastje...

Ik kon wel door de grond zakken... :|W :'( :'( :'( :'( :'(
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:40:06 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93212176
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Fendoor het volgende:
Even een kick!

Een jaar of drie geleden seks gehad met mijn toenmalige vriendin. We waren wat aan het uitproberen met vibrators, dus voordat we gingen neuken haar even verwend met de vibrator. Totdat ze zo geil werd dat ze het niet meer kon houden en we heerlijke seks hadden gehad. Ondertussen was de vibrator blijkbaar van bed gerold en tussen de kleren terecht gekomen...

Na de seks alle kleren op een hoopje gepakt en zonder na te denken in de was gegooid. Ging allemaal goed, totdat mijn vader de volgende dag de was ging doen... Ik hoor het hem nog steeds vragen aan mijn moeder "Hey, is die vibrator van jou?!?!". Toen ik wat later op mijn kamer kwam stond die vibrator op het nachtkastje...

Ik kon wel door de grond zakken... :|W :'( :'( :'( :'( :'(
Het kan erger.

Ik ga verhuizen en was de kast van mijn moeder aan het uitruimen.
En oh wat lag door toch iets leuks tussen de schoenen en kleren. :')

Heb het met een tang opgepakt in een zakje gestopt en in een aparte doos gestopt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:43:24 #171
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93212341
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef Fendoor het volgende:
Even een kick!

Een jaar of drie geleden seks gehad met mijn toenmalige vriendin. We waren wat aan het uitproberen met vibrators, dus voordat we gingen neuken haar even verwend met de vibrator. Totdat ze zo geil werd dat ze het niet meer kon houden en we heerlijke seks hadden gehad. Ondertussen was de vibrator blijkbaar van bed gerold en tussen de kleren terecht gekomen...

Na de seks alle kleren op een hoopje gepakt en zonder na te denken in de was gegooid. Ging allemaal goed, totdat mijn vader de volgende dag de was ging doen... Ik hoor het hem nog steeds vragen aan mijn moeder "Hey, is die vibrator van jou?!?!". Toen ik wat later op mijn kamer kwam stond die vibrator op het nachtkastje...

Ik kon wel door de grond zakken... :|W :'( :'( :'( :'( :'(
Da's toch geen blunder. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:46:14 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93212487
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Da's toch geen blunder. :')
Blunder nee, gênant zeer zeker.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:56:02 #173
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_93224875
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 02:00 schreef KarinVVeen het volgende:
Nou, ik vond het nou niet bepaald lekker haha..
En die jongen was niet over de datum? :P
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_93300169
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Heb het met een tang opgepakt in een zakje gestopt en in een aparte doos gestopt.
Ja want goh wat ranzig , en zeep hebben we ook niet .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_93358258
Wel veel van hetzelfde hier. Daarom nu es wat anders ook al is-ie van vorig jaar. Ik had een nieuwe vriend en ik ging op een middag naar hem toe, hij kwam net uit z'n nest omdat hij in de horeca werkte. Had net een paar nieuwe peeptoes gekocht en die liet ik hem zien, kon hij wel waarderen want hij kreeg gelijk een harde. Voor de gein schoof ik het openteendeel over zn knop en toen werd hij zo hard dat mn schoen er niet meer afging. Zat niks anders op dan hem ermee af te trekken toen werd hij vanzelf slap maar mn schoen zat wel vol sperma
met m'n hak op je zak
pi_93361831
LOL :')
pi_93362280
Haast ongeloofwaardig goede blunder _O- .
pi_100429579
kick! meer blunders bitte :D
pi_100429621
Vinden mannen peeptoes zo geil dan?
pi_100442330
Ik had een beetje een armoedig bed toen ik met een meisje bezig was.
Toen we het tempo verhoogden braken er twee bedpoten af. Alleeen daar komt bij dat het een hoogslaper was.
De dame in kwestie had haar hoofd gestoten hersenschudding.
Probeer je verhaal maar uit te leggen aan de dokter
pi_100444478
ik had een nieuw bed gekocht. met de vriendin zouden we dit bed wel even inwijden...
en jawel, klabats!! een van de houten spijlen door midden.

krijg je natuurlijk nooit meer goed en moet je zelf iets gaan fabriceren.
maargoed, zonder gereedschap kom je er niet.

benodigdheden: Kruiskopbitje, verlengkabel
ik woon in een flat op 3 hoog:

En ik vroeg mijn afghaanse onderbuurman ( :') ) of hij dergelijk gereedschap had.
reactie: "Waarom? jij bed kapoet gemaakt? teveel sekz gemaakt? jij gereedschap mag lenen als jij darna geen teveel sekz meer maakt!!"

sta je lekker voor lul op de gallerij in gehoor-iestan :')
  zondag 7 augustus 2011 @ 23:49:05 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100444565
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
ik had een nieuw bed gekocht. met de vriendin zouden we dit bed wel even inwijden...
en jawel, klabats!! een van de houten spijlen door midden.

krijg je natuurlijk nooit meer goed en moet je zelf iets gaan fabriceren.
maargoed, zonder gereedschap kom je er niet.

benodigdheden: Kruiskopbitje, verlengkabel
ik woon in een flat op 3 hoog:

En ik vroeg mijn afghaanse onderbuurman (:')) of hij dergelijk gereedschap had.
reactie: "Waarom? jij bed kapoet gemaakt? teveel sekz gemaakt? jij gereedschap mag lenen als jij darna geen teveel sekz meer maakt!!"

sta je lekker voor lul op de gallerij in gehoor-iestan :')
BRILJANT!! :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 8 augustus 2011 @ 01:11:22 #183
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100448039
Ja, langs de weg in een Opel Corsa met beslagen ramen (wat sowieso al knap is). Na een minuut of 10 stond er een agent met z'n Maglite op het raam te kloppen :')
Inmiddels een jaar of 10 geleden.


Als ik het er met m'n ex over heb moeten we weer hardop lachen :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_100453383
heb je mazzel dat hij er niet doorheen is gekomen met zo'n lomp ding.
had je daar nog een prent voor gehad dan?
  maandag 8 augustus 2011 @ 13:24:16 #185
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100459253
2x Oprol lattenbodem van de ikea naast elkaar in een tweepersoonsbed is ook geen succes.

Lekker met mn ex bezig knalt ineens een stuk lattenbodem uit zn positie op de grond door de speling die er in het midden was. Valt ze met haar hoofd tegen de zijkant van het bed :') We hebben het de volgende ochtend afgemaakt met haar mascarapen ( of hoe je het ook noemt ) tussen de twee latbodems om te zorgen dat de speling weg is.

Heb het tegenwoordig met een stukje hout ertussen opgelost :)
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:10:42 #186
319877 BzP
Devildriver_
pi_100472713
Ik heb ook wel ene voor hier:


aantal jaren geleden flink tekeer gegaan met mn toenmalige vriendin.
Zij zat bovenop en zeker 45 minuten onaangebroken raggen, we waren ook best wel voordoofd door bepaalde middelen dus het ging best heftig en lekker constant.
eenmaal klaar, zagen we dat ze een JOEKEL van een schaafwond op dr rechterknie had..
Blijkbaar had ze 45 min langs een gipsmuurtje liggen schuren |:(
De wond was gewoon 10 bij 7.5 CM ofzo, dus toen had ze een of andere mega pleisterband geval erop gedaan...
Paar dagen later zaten we op een verjaardag, vroeg een dame aan mn vriendin (ze droeg toen een jurk) wat ze met haar knie had gedaan..
Meteen vanuit mn vriendin een boze blik naar mij en ik kon t niet meer houden.. _O-
Ik heb mn sporen achter gelaten zei ik maar...
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:12:36 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100472807
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef BzP het volgende:
.
Meteen vanuit mn vriendin een boze blik naar mij en ik kon t niet meer houden.. _O-
Ik heb mn sporen achter gelaten zei ik maar...
Dat zou echt een goede reden zijn om iemand te dumpen zo'n reactie. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 8 augustus 2011 @ 19:14:16 #188
319877 BzP
Devildriver_
pi_100472890
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat zou echt een goede reden zijn om iemand te dumpen zo'n reactie. :')
Had ze het maar gedaan, scheelde weer een jaar stress!
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_100475846
vrouwen en humor :')
pi_100475994
Vorige week hadden we wat stoms.. we waren lekker bezig op de bokspring... Naderhand ging ze van me af, wilde op dr rug gaan liggen op "haar plek" op het bed, en ze lazert zo naast het bed _O-

harde klap en daarna gierde ze het uit van 't lachen.
de dag erna moesten we het heel de dag aanhoren van moeders :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:41:14 #191
319877 BzP
Devildriver_
pi_100484290
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 20:20 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Vorige week hadden we wat stoms.. we waren lekker bezig op de bokspring... Naderhand ging ze van me af, wilde op dr rug gaan liggen op "haar plek" op het bed, en ze lazert zo naast het bed _O-

harde klap en daarna gierde ze het uit van 't lachen.
de dag erna moesten we het heel de dag aanhoren van moeders :')
2 weken terug na t stappen werd t met mn huidige vriendin wild op de bank en ik schop zo een volle asbak van de salontafel..

vraag me niet hoe _O-
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_100484861
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:41 schreef BzP het volgende:

[..]

2 weken terug na t stappen werd t met mn huidige vriendin wild op de bank en ik schop zo een volle asbak van de salontafel..

vraag me niet hoe _O-
Met je voet? :?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:04:19 #193
319877 BzP
Devildriver_
pi_100485764
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:49 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Met je voet? :?
volgens mij wel, alhohol he...
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_100487931
alhohol?

heb je gezopen ofzo :')
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:42:33 #195
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100488065
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
alhohol?

heb je gezopen ofzo :')
Hij heeft met z'n voet een paar letters omgestoten.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_100488345
neukt ie flink wat af
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:54:06 #197
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_100488709
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 19:10 schreef BzP het volgende:
Ik heb ook wel ene voor hier:


aantal jaren geleden flink tekeer gegaan met mn toenmalige vriendin.
Zij zat bovenop en zeker 45 minuten onaangebroken raggen, we waren ook best wel voordoofd door bepaalde middelen dus het ging best heftig en lekker constant.
eenmaal klaar, zagen we dat ze een JOEKEL van een schaafwond op dr rechterknie had..
Blijkbaar had ze 45 min langs een gipsmuurtje liggen schuren |:(
De wond was gewoon 10 bij 7.5 CM ofzo, dus toen had ze een of andere mega pleisterband geval erop gedaan...
Paar dagen later zaten we op een verjaardag, vroeg een dame aan mn vriendin (ze droeg toen een jurk) wat ze met haar knie had gedaan..
Meteen vanuit mn vriendin een boze blik naar mij en ik kon t niet meer houden.. _O-
Ik heb mn sporen achter gelaten zei ik maar...
Hehe, hier een soortgelijk verhaal.
Busje geleend van een vriend om wat spul op te halen samen met mijn toenmalige vriendin.
Oude LT met een bestuurdersstoel met daarnaast een 2 zitsbank.
Savonds even ergens achteraf parkeren en liggend op de stoel/bank even van elkaar genieten. :P
Breng ik de volgende dag die bus terug vraagt hij hoe ik aan aan schaafplek kom op mijn dijbeen.
Door de opstaande rand van die stoel.
Hij: :?
Ik: O-)
Hij: :N
Ik: :Y
Hij: :(
Ik: 8-)

Daarna nooit weer dat busje mee gekregen vreemdgenoeg. :P
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:55:44 #198
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100488803
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Hehe, hier een soortgelijk verhaal.
Busje geleend van een vriend om wat spul op te halen samen met mijn toenmalige vriendin.
Oude LT met een bestuurdersstoel met daarnaast een 2 zitsbank.
Savonds even ergens achteraf parkeren en liggend op de stoel/bank even van elkaar genieten. :P
Breng ik de volgende dag die bus terug vraagt hij hoe ik aan aan schaafplek kom op mijn dijbeen.
Door de opstaande rand van die stoel.
Hij: :?
Ik: O-)
Hij: :N
Ik: :Y
Hij: :(
Ik: 8-)

Daarna nooit weer dat busje mee gekregen vreemdgenoeg. :P
Ik zou er persoonlijk ook niet blij van worden als mensen m'n busje hadden uitgewoond.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:57:17 #199
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_100488878
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik zou er persoonlijk ook niet blij van worden als mensen m'n busje hadden uitgewoond.
We hebben er nog goed om kunnen lachen. :)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:07:00 #200
319877 BzP
Devildriver_
pi_100489416
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
alhohol?

heb je gezopen ofzo :')
wat drink jij met stappen? thee?

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:54 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Hehe, hier een soortgelijk verhaal.
Busje geleend van een vriend om wat spul op te halen samen met mijn toenmalige vriendin.
Oude LT met een bestuurdersstoel met daarnaast een 2 zitsbank.
Savonds even ergens achteraf parkeren en liggend op de stoel/bank even van elkaar genieten. :P
Breng ik de volgende dag die bus terug vraagt hij hoe ik aan aan schaafplek kom op mijn dijbeen.
Door de opstaande rand van die stoel.
Hij: :?
Ik: O-)
Hij: :N
Ik: :Y
Hij: :(
Ik: 8-)

Daarna nooit weer dat busje mee gekregen vreemdgenoeg. :P
_O-

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik zou er persoonlijk ook niet blij van worden als mensen m'n busje hadden uitgewoond.
heb je een busje?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_100491023
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:04 schreef BzP het volgende:

[..]

volgens mij wel, alhohol he...
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:40 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
alhohol?

heb je gezopen ofzo :')
ik stap niet op maandag avond :N
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:48:42 #202
290586 Totaalzinloos
Köning der Zinloosheid
pi_100491357
Ik heb alles gelezen :D
pi_100491407
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:48 schreef Totaalzinloos het volgende:
Ik heb alles gelezen :D
Mag ik je aanraken? :@
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:57:19 #204
290586 Totaalzinloos
Köning der Zinloosheid
pi_100491724
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Mag ik je aanraken? :@
Ik woon in Almelo dus dat zou best kunnen
pi_100491817
fag.


edit: 95.000 views op 1 topic :o
officieel een bazentopic!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 01:13:47 #206
290586 Totaalzinloos
Köning der Zinloosheid
pi_100492399
quote:
Ik zei dat het kan, niet dat ik het wil
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 07:19:34 #207
319877 BzP
Devildriver_
pi_100496505
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:41 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:

[..]


[..]

ik stap niet op maandag avond :N
Oh, een typo...
Zie t nu pas
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_100499109
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 23:05 schreef privatePPL het volgende:
Ik had een beetje een armoedig bed toen ik met een meisje bezig was.
Toen we het tempo verhoogden braken er twee bedpoten af. Alleeen daar komt bij dat het een hoogslaper was.
De dame in kwestie had haar hoofd gestoten hersenschudding.
Probeer je verhaal maar uit te leggen aan de dokter
"We hebben per ongeluk het bed kapotgeneukt en ze stootte daardoor haar hoofd"

Valt mee toch? Mijn huisarts zou me een thumbs up geven :')
pi_100500114
heb jij ook al zo'n mafkees als huisarts?
pi_100502692
Lekker bezig op bed en dan besluiten te wisselen van standje. Dus ik ff wat naar achteren tot ze goed op der buik ligt en daarna kruip ik weer naar haar toe. Maar blijkbaar was ze nog niet klaar en komt weer vol met haar hoofd omhoog en geeft mij een kopstoot vol op mijn neus :')

Dacht heel even serieus dat ie gebroken was maar dat bleek achteraf mee te vallen. Maar fuck dat deed wel ff goed pijn :')
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:28:22 #211
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_100503647
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Lekker bezig op bed en dan besluiten te wisselen van standje. Dus ik ff wat naar achteren tot ze goed op der buik ligt en daarna kruip ik weer naar haar toe. Maar blijkbaar was ze nog niet klaar en komt weer vol met haar hoofd omhoog en geeft mij een kopstoot vol op mijn neus :')

Dacht heel even serieus dat ie gebroken was maar dat bleek achteraf mee te vallen. Maar fuck dat deed wel ff goed pijn :')
_O-
Trotse Belg.
pi_100507149
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Lekker bezig op bed en dan besluiten te wisselen van standje. Dus ik ff wat naar achteren tot ze goed op der buik ligt en daarna kruip ik weer naar haar toe. Maar blijkbaar was ze nog niet klaar en komt weer vol met haar hoofd omhoog en geeft mij een kopstoot vol op mijn neus :')

Dacht heel even serieus dat ie gebroken was maar dat bleek achteraf mee te vallen. Maar fuck dat deed wel ff goed pijn :')
Haha, deze komt bekend voor. Wel zwaar irritant inderdaad :P
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_100510814
Mwa heb wel eens dat ik over haar heen kruip en dan doet ze per ongeluk een knie omhoog precies waar het niet moet >.> Gelukkig heb ik de echt pijnlijke dingen kunnen voorkomen door goede reflexen, maar soms wel ff goed geraakt. Gelukkig wordt dat goedgemaakt door een hoop gelik eraan.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:49:57 #214
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_100512593
Pff blunders zat!


Ik zat een tijdje terug in een vakantie huisje met m'n kleine zusjes en mijn vriendin. Omdat zusjes constant in de buurt waren zijn we maar gaan ''douche''. Toen alle ramen besloegen, kwamen we er pas achter dat het raampje van de badkamer niet open kon.

Afijn volgende ochtend ging ik als 2e douche, nadat m'n zusjes glunderend de badkamer afkwamen. Terwijl ik de badkamer oploop zie ik een afdruk van de platgedrukte hoofd en handen van mijn vriendin in de spiegel. Fijn dat beslaan...

Zusjes zeiden niks. :)

[ Bericht 19% gewijzigd door Knoflook op 09-08-2011 19:23:02 (bb typos verwijderen.) ]
Klap eens in je handjes.
pi_100512793
Ik moest je verhaal vijf keer lezen voordat ik de typo's snapte.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:55:26 #216
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_100512908
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:16 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
heb je mazzel dat hij er niet doorheen is gekomen met zo'n lomp ding.
had je daar nog een prent voor gehad dan?
Neuh. Die wout had snel genoeg door wat er in die auto gebeurde en deed een binnensmondse mmmgghg en ging weer door :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 19:19:23 #217
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_100520759
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef Tegan het volgende:
Ik moest je verhaal vijf keer lezen voordat ik de typo's snapte.
Blackberry..... verveelde me op t werk.
Klap eens in je handjes.
pi_100521526
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:19 schreef Knoflook het volgende:

[..]

Blackberry..... verveelde me op t werk.
Kijk-mij-een-blackberry-hebben
pi_100522101
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 19:19 schreef Knoflook het volgende:

[..]

Blackberry..... verveelde me op t werk.
Het is douchen maar thanks zo is het duidelijker :).
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:57:21 #220
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100646449
Ok, nog een blunder nouja was best kut voor haar...

Ik lig op mn rug op de bank en zij zit bovenop mij... ff bezig krijg ik ineens de slappe lach :'( zij helemaal boos waarom ik ineens moest lachen etc.. ze voelde zich daarna echt onzeker _O-
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_100646496
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Lekker bezig op bed en dan besluiten te wisselen van standje. Dus ik ff wat naar achteren tot ze goed op der buik ligt en daarna kruip ik weer naar haar toe. Maar blijkbaar was ze nog niet klaar en komt weer vol met haar hoofd omhoog en geeft mij een kopstoot vol op mijn neus :')

Dacht heel even serieus dat ie gebroken was maar dat bleek achteraf mee te vallen. Maar fuck dat deed wel ff goed pijn :')
Ook wel eens gehad ja, niet relaxed. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_100656009


[ Bericht 100% gewijzigd door jaapaap88 op 13-08-2011 00:01:46 ]
pi_100664773
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef jaapaap88 het volgende:

Kom op, zeg ;(
pi_100673910
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 21:35 schreef jaapaap88 het volgende:

Was het echt zo erg?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_100734329
had ooit eens een relatie met een vrouw die politie agent was. Seks was altijd recht-op-en neer en nooit eens wat anders. Maar ze had geweldige borsten.

Ik ging met een stel vrienden een weekendje weg en zouden naar een eilandje gaan. We kwamen wat meiden tegen en dus liep dat iets anders. We raken aan de praat en in de jachthaven waar de dames op een bruine vloot boot zaten is een feest aan de gang want dit was de laatste avond en ze zouden de dag daarop weer naar huis gaan.

Ik raak aan de praat met een amerikaanse student en al snel gaat het verder dan dat. Ze stelt voor om met haar auto een stukje verderop te rijden en het wat grondiger aan te pakken.

Zo gezegd zo gedaan en rijden naar een parkeerplaats.

Daar pakken we het inderdaad grondiger aan en gaat ze bovenop en maken een geweldig nummertje en terwijl ik bezig ben met haar borsten wordt erop het raam geklopt door de politie met het verzoek de auto te verlaten.

En nu voel je het natuurlijk aankomen............

Inderdaad werden we staande gehouden door mijn vriendin...... Ze bleef uiterst kalm en schreef heel rustig een bekeuring uit.

Heb via de SMS nog een bevestiging gehad van haar dat ze me niet meer wilde.
  zondag 14 augustus 2011 @ 22:34:57 #226
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_100735645
Als dat waar is dan is het de beste blunder uit deze reeks. _O_
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:09:21 #227
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_100738082
Alsof je niet zou weten waar je vriendin werkt als agent.
  maandag 15 augustus 2011 @ 01:15:19 #228
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_100744141
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Tinos85 het volgende:
Alsof je niet zou weten waar je vriendin werkt als agent.
Idd
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_100744453
quote:
17s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:18 schreef woedie het volgende:

verhaal

Mannen als jij :r hopelijk is het verzonnen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 11:46:11 #230
282667 mrhaas
Op zn konijntjes
pi_100753254
bullshit verhaal. lees hem nog maar eens goed
pi_100753560
Mijn favoriete standje is toch wel doggystyle, en die van mijn vriend ook, tijdje geleden waren we bezig, maar mijn positie op bed was niet helemaal goed, Ik zat met mijn hoofd te dicht bij de muur, waardoor ik tijdens het stoten telkens met mijn hoofd tegen de muur aankwam, Verder niet hard ofzo dus ik er ook niets van gezegd, te geil zeg maar..., tot ik de volgende dag in de spiegel keek en ik toch een mooie blauwe plek op mijn voorhoofd had! :') Leg dat maar eens uit!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 13:02:53 #232
337552 StevieWonder
Stevland Hardaway
pi_100802717
Niet echt iets bijzonders; met het wisselen van standje elkaar keihard een kopstoot geven, we zagen er allebei sterretjes van...
pi_102781100
ik heb alle 232 reacties gelezen.. :D

Zelf geen verhaal omdat nog maagd.

Tevens kick
  donderdag 6 oktober 2011 @ 22:06:58 #234
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_102789748
Hier nogmaals O-)

Eerste keer dat ik mijn eerste vriendje pijpte, ging alles beter dan verwacht. Hij blij, ik blij, fijnfijn.
Toen ik savonds thuiskwam (ik was in de vroege middag bij hem geweest) en in de spiegel keek, bleek dat bij mijn bovenste voortanden, een enorme schaamhaar fier naar buiten zwaaide zodra ik mijn lippen enigszins van elkaar durfde te halen.

Tevens een nieuw vriendje eens proberen te verwennen met mijn handen. Ik was echter zo zenuwachtig dat ik niet door had dat ie klaarkwam en daardoor vrolijk zijn lamp, muur en eigen ogen onderspoot. Het is niks geworden tussen ons :')
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
pi_102796382
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef MohMi het volgende:

Tevens een nieuw vriendje eens proberen te verwennen met mijn handen. Ik was echter zo zenuwachtig dat ik niet door had dat ie klaarkwam en daardoor vrolijk zijn lamp, muur en eigen ogen onderspoot. Het is niks geworden tussen ons :')
_O_
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_102812912
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef liiszle het volgende:
Oh, en papa lief kwam mij vandaag bij het eten vragen dat 'als jullie midden in de nacht zin hebben, het bed 10 cm van de muur willen afzetten.. ik zit nu gewoon te wachten tot hij klaar gekomen is, en ik weer door kan slapen' :P
ik moest wel lachen :Y
Goh zo herkenbaar...

Was bij mijn ouders op bezoek en hoor opeens dat mijn broer, die boven was met zijn vriendin, het bed verschuift.

Dus ik kijk mijn moeder aan... tja de vorige keer stond het bed tegen de verwarming en we konden elke stoot horen hier beneden. We hebben hem toen maar gevraagd om het bed de volgende keer van de verwarming weg te schuiven.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_102939239
Haha, zitten wel pareltjes tussen.

Doet me denken aan een keer tijdens kerst.

We hadden al een tijdje een relatie, ze zou die middag mijn ouders ontmoeten, en we zouden daarna uit eten gaan.

Alles verliep goed, dus wij ons begin van de avondteruggetrokken op mijn kamer, voorspel, echte sex. Was allemaal leuk, totdat mijn moeder op het hoogtepunt onaangekondigd mijn kamer binnen kwam om te melden dat we over een half uur weg zouden.

Ik hoef er niet bij te vermelden dat het een erg genant 6-gangen diner werd:(
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:00:00 #238
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_103051455
quote:
11s.gif Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef Adolecens het volgende:
Vorige topic was gesloten. Dus een nieuwe!

Laatste "blunder" :P

[..]

Vorige topic: [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #19
Zal je vader leuk vinden, verrekte buttneukende boef! :')
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:54:03 #239
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_103068389
Dat was te zekers die ene keer dat ze toen heel raar ging liggen enzo, een heel wazig verhaal erbij en maar glazig uit haar ogen blijven kijken. Nou je snapt wel dat de anatomische oefening toen niet je dat werd, maar goed dat kan gebeuren hè.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_103785203
Zo'n 10 jaar geleden werkte ik op een veerboot tussen engeland en België en daar aan boord werkte een engels meisje in de duty free shops waar ik geregeld mee neukte. Op een goede avond was ze me aan het pijpen maar ik mocht nooit in haar mond spuiten dus ik moest zeggen wanneer ik kwam. Dus ze was bezig met een mondelinge overhoring en ik zei dat ik klaar kwam, maar mevrouw bleef door gaan met zuigen dus ik dacht: nou nou jammer dan voor je en schoot mijn lading in haar mond, die ze zonder aarzelen op de blauwe vloerbedekking van mijn hut spuugde. Dit resulteerde in een vieze vlek en toen mijn tegenloper ( een redelijk lekker wijf) aan boord kwam vroeg ze wat dat was. Ik heb toen maar gezegd dat ik er een blik nivea crème had laten vallen en het niet weg kreeg. Ze keek me heel vreemd aan als in. Jaaaaaja.......
  donderdag 10 november 2011 @ 00:37:26 #241
360360 KeizerKind
Nee, ik kom niet uit een kut.
pi_104189146
nou, dan zal ik ook maar eens me verhaaltje doen.

Ongeveer 4 maanden geleden was ik nog samen met mijn ex, het was de eerste keer dat ik bij haar thuis bleef slapen, ik was 17 jaar oud en zij was 16. Ongeveer in de vroege avond na het eten waren we op haar kamer bezig met het voorspel. Toen we eenmaal bezig waren met de seks schoot er een plank kapot in haar bed dus je hoorde heel hard een hele harde stoot door het huis. Moeders kwam naar boven gehold en sloeg de deur open en vroeg bezorgt, 'MEREL WAT IS ER AAN DE HAND'?! Moeders zag Mereltje boven op mijn staaf zitten met haar dekens om d'r heen gevouwen.

Ik heb die moeder nooit meer normaal aan kunnen kijken.. :{

Maargoed 2 maanden later was alles weer koek en ei en mocht Mereltje eindelijk een nachtje bij mij slapen, 's ochtends dacht ze eens origineel te zijn en besloot me wakker te pijpen. Nu heb ik best scherpe reflexen en heb uit angst en reactie me vriendin een scheve kaak geslagen die ochtend. Samen naar het ziekenhuis en kaak recht laten zetten. Merel heeft me nooit meer wakker gepijpt overigens.

[ Bericht 20% gewijzigd door KeizerKind op 10-11-2011 00:42:38 ]
pi_107869896
Een ex van me heb ik eens gepijpt, echter ik had nog niet zoveel ervaring en hij was een beetje ruig en zette door dus op een gegeven moment moest ik overgeven en ja dat kwam op hem terecht. :') Hij vond het gelukkig niet zo erg.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_109115097
Ik was weer een weekendje bij mijn ouders thuis en had zaterdagavond een meisje mee naar huis genomen. Beide dronken, dus dan gaat het vaak wat minder voorzichtig aan toe.

Na een tijdje wilde ze me klaartrekken/pijpen, wat ze een beetje ruw deed. Ik voelde opeens een enorme pijnscheut, die vreemd genoeg snel weer wegtrok. Een minuutje later stopt ze met pijpen, in de veronderstelling dat ik klaargekomen was...

Toen ik naar onder keek zag ik een zelfvoldaan meisjesgezicht, besmeurd met bloed. Ook haar handen en mijn schaamstreek zaten onder, en ik zag nog een beetje bloed uit haar mond druppen. Het leek alsof ik een nare zombie-pornofilm was belandt.

Een ander naar moment was dat een meisje in het hitst van de strijd met haar lange nagels een snee in mijn eikel had gemaakt, wat ook bloedde als een rund.

Je geliefde penis zien bloeden is een erg onprettige ervaring kan ik jullie vertellen. Gelukkig viel het beide keren enorm mee uiteindelijk.
Hé hallo hoogmoed, hier de val.
pi_110073919
Ik reed mee met de vriend van toen nog mijn vriendin.. :')
Toen we opgegeven moment op de parkeer plaats stonden, en we achterin de auto
een beetje zaten te klooien, kleedde hij zich dus uit. hij stopte m erin, ging 3x op en neer en kwam klaar.. met de leuke opmerking achteraan: wow, je bent echt veeel strakker dan .... (zn vriendin)

FAAL
X
  zondag 8 april 2012 @ 21:47:19 #245
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110074149
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:42 schreef ILOVEYOUr het volgende:
Ik reed mee met de vriend van toen nog mijn vriendin.. :')
Toen we opgegeven moment op de parkeer plaats stonden, en we achterin de auto
een beetje zaten te klooien, kleedde hij zich dus uit. hij stopte m erin, ging 3x op en neer en kwam klaar.. met de leuke opmerking achteraan: wow, je bent echt veeel strakker dan .... (zn vriendin)

FAAL
Iemand anders je vriendin laten neuken. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110077636
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Iemand anders je vriendin laten neuken. :')
komt het hier op neer?want ik snap het niet zo goed,al 3 keer gelezen.
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
  zondag 8 april 2012 @ 23:04:53 #247
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_110078855
Volgens mij is ILOVEYOUr vrouw en reed ze mee met de vriend van een van haar vriendinnen, die haar daarna neukte in de auto. De vriendin wilde toch geen vriendschap meer met haar.

Dat maak ik er van in ieder geval.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_110083653
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef Jabberwocky het volgende:
Volgens mij is ILOVEYOUr vrouw en reed ze mee met de vriend van een van haar vriendinnen, die haar daarna neukte in de auto. De vriendin wilde toch geen vriendschap meer met haar.

Dat maak ik er van in ieder geval.
hmmm, ze is dus een slet?
Chuck Norris threw a grenade & killed 10 people. Then the grenade exploded.
pi_110096426
haha grappig zeg.. ja ik ben een vrouw, en nee ik ben geen slet :) het ging hier over blunders, dus ga er lekker verder niet op in ofzo.
X
pi_110182585
Heerlijk ik heb alles vanaf het begin gelezen... zitten echt geweldige verhalen tussen :)

Een van mijn blunders :

Ex en ik liepen na een avondje stappen naar huis toe, maar we waren allebei zo geil en dronken dat we niet konden wachten totdat we thuis waren. Wij aangekomen bij een meer met gras eromheen etc, maar het liep HEEL stijl af. Liggen we te rollebollen... ( letterlijk ) laat hij me even los, rol ik keihard naar beneden en donder zo het meer in.... :D
pi_110182821
quote:
10s.gif Op woensdag 11 april 2012 14:56 schreef Otazu het volgende:
Heerlijk ik heb alles vanaf het begin gelezen... zitten echt geweldige verhalen tussen :)

Een van mijn blunders :

Ex en ik liepen na een avondje stappen naar huis toe, maar we waren allebei zo geil en dronken dat we niet konden wachten totdat we thuis waren. Wij aangekomen bij een meer met gras eromheen etc, maar het liep HEEL stijl af. Liggen we te rollebollen... ( letterlijk ) laat hij me even los, rol ik keihard naar beneden en donder zo het meer in.... :D
_O-
pi_110213545
De daad volbrengen, 'm er uit halen niet doorhebbende dat ie ondertussen alweer aardig is gaan hangen en dan de condoom kwijt zijn. En er dan na 3 minuten zoeken achterkomen dat ie nog in m'n vriendin geparkeerd hangt.
pi_110989048
Leuk topic om te lezen ^O^

Mijn 'gênante' moment is van al wat jaren geleden. Mijn 'vakantievriendje' en ik hadden beide veels te veel gedronken en zijn allebei in slaap gevallen tijdens een standje 69. Hij is alleen eerder wakker geworden dan ik. Hij heeft mij uiteindelijk van zich afgerold en is onder de douche gestapt. Ik werd ook wakker en merkte alleen dat ik verkeerd om in bed lag. Ben bij hem onder de douche gestapt waar hij vertelde dat hij die ochtend wakker was geworden met een geweldig geil uitzicht :@
pi_110989071
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:56 schreef Sekhmet het volgende:
Leuk topic om te lezen ^O^

Mijn 'gênante' moment is van al wat jaren geleden. Mijn 'vakantievriendje' en ik hadden beide veels te veel gedronken en zijn allebei in slaap gevallen tijdens een standje 69. Hij is alleen eerder wakker geworden dan ik. Hij heeft mij uiteindelijk van zich afgerold en is onder de douche gestapt. Ik werd ook wakker en merkte alleen dat ik verkeerd om in bed lag. Ben bij hem onder de douche gestapt waar hij vertelde dat hij die ochtend wakker was geworden met een geweldig geil uitzicht :@
:D Geeeeniaaal
  dinsdag 1 mei 2012 @ 23:24:45 #255
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_111021251
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 10:56 schreef Sekhmet het volgende:
Leuk topic om te lezen ^O^

Mijn 'gênante' moment is van al wat jaren geleden. Mijn 'vakantievriendje' en ik hadden beide veels te veel gedronken en zijn allebei in slaap gevallen tijdens een standje 69. Hij is alleen eerder wakker geworden dan ik. Hij heeft mij uiteindelijk van zich afgerold en is onder de douche gestapt. Ik werd ook wakker en merkte alleen dat ik verkeerd om in bed lag. Ben bij hem onder de douche gestapt waar hij vertelde dat hij die ochtend wakker was geworden met een geweldig geil uitzicht :@
Met z'n neus in je poes wakker worden vond 'ie geil :P?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_111024915
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Met z'n neus in je poes wakker worden vond 'ie geil :P?
Waren zijn woorden...waarom denk je dat ik hem onder gênante momenten plaats...
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:22:15 #257
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_111027523
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Waren zijn woorden...waarom denk je dat ik hem onder gênante momenten plaats...
Da's waar :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_111395577
tvp:D
pi_111395901
kutkick
pi_112237444
Even denken, heb nog wel een paar leuke meegemaakt... :P

Heel standaard, maar maakte het niet minder ongemakkelijk: Broer die kamer op kwam terwijl ik we bezig waren. We hadden ondertussen film aan het kijken, dus hij heel droog: "Film aan het kijken?". Daarna was zwager bij hem op z'n kamer, hij tegen hem: "Hij is met *naam* op z'n kamer..", hij had er ongetwijfeld een "If you know what I mean"-gezicht bij.

Ook een keer was het best warm buiten (25ºC+). Wij waren op d'r slaapkamer, komt d'r zusje naar boven. Dus wij snel onder de dekens. Dus ze gingen eerst een heel gesprek aan, totdat d'r zusje de tot de conclusie gekomen was dat we niet zomaar onder de dekens liggen met die temperatuur, ook niet met TV aan of zo... Toen was ze opeens heel snel weg.

En een andere keer waren we op mijn kamer, had m'n shirt uit.. Dus opeens roept m'n ma naar boven "Kom je? Visite!!".. Dus wij aankleden, naar beneden. Zie ik m'n ma heel raar kijken, dus ik vraag wat er is.. "Je hebt je shirt binnenstebuiten aan..". Met een kamer vol visite, gezellig. :@ Gok eens hoe ik me toen voelde? :o
pi_112273535
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 21:28 schreef Henkiej1990 het volgende:
Even denken, heb nog wel een paar leuke meegemaakt... :P

Heel standaard, maar maakte het niet minder ongemakkelijk: Broer die kamer op kwam terwijl ik we bezig waren. We hadden ondertussen film aan het kijken, dus hij heel droog: "Film aan het kijken?". Daarna was zwager bij hem op z'n kamer, hij tegen hem: "Hij is met *naam* op z'n kamer..", hij had er ongetwijfeld een "If you know what I mean"-gezicht bij.

Ook een keer was het best warm buiten (25ºC+). Wij waren op d'r slaapkamer, komt d'r zusje naar boven. Dus wij snel onder de dekens. Dus ze gingen eerst een heel gesprek aan, totdat d'r zusje de tot de conclusie gekomen was dat we niet zomaar onder de dekens liggen met die temperatuur, ook niet met TV aan of zo... Toen was ze opeens heel snel weg.

En een andere keer waren we op mijn kamer, had m'n shirt uit.. Dus opeens roept m'n ma naar boven "Kom je? Visite!!".. Dus wij aankleden, naar beneden. Zie ik m'n ma heel raar kijken, dus ik vraag wat er is.. "Je hebt je shirt binnenstebuiten aan..". Met een kamer vol visite, gezellig. :@ Gok eens hoe ik me toen voelde? :o
hahaha, wauw, dat shirt binnnenstebuiten hahaha, dat had ik een keer met mn onderbroek, maar gelukkig zie je dat niet snel!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 18:41:10 #262
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_112665865
Een keer een goede vriend van me afgetrokken, toen hij klaarkwam spoot hij al zijn zaad zo in mijn oor.en het was nog veel,ook.bah

[ Bericht 18% gewijzigd door RobbieBoy op 09-06-2012 20:36:47 ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 01:46:15 #263
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_113998598
Toen ik nog op kamers zat en het eind juni was, dus een aanzienlijke temperatuur, was ik in alle geilheid de ramen vergeten dicht te doen en had ik er ook geen acht op geslagen dat enkele medebewoners een barbecue deden op de binnenplaats. Ik kon er niet genoeg van krijgen en lag te schreeuwen: "Nog! Nog! Harder, T. Harderr!!" en kom met een paar luide kreten klaar en laat me uiteindelijk uitgeteld maar voldaan neerploffen. Dan pas hoor ik schaterlach in koor van op de binnenplaats komen.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_114005678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 01:46 schreef Woestenijhumor het volgende:
Toen ik nog op kamers zat en het eind juni was, dus een aanzienlijke temperatuur, was ik in alle geilheid de ramen vergeten dicht te doen en had ik er ook geen acht op geslagen dat enkele medebewoners een barbecue deden op de binnenplaats. Ik kon er niet genoeg van krijgen en lag te schreeuwen: "Nog! Nog! Harder, T. Harderr!!" en kom met een paar luide kreten klaar en laat me uiteindelijk uitgeteld maar voldaan neerploffen. Dan pas hoor ik schaterlach in koor van op de binnenplaats komen.
_O- onbetaalbaar
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:36:12 #265
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_114015918
Ja het gaat nog steeds mee. Ik en die ex zijn inmiddels goede vrienden geworden. We waren laatst gaan fietsen met een groepje vrienden en hij raakte achterop. Moest er natuurlijk iemand roepen: "Harder, T., Harder!!"
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_114019769
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:36 schreef Woestenijhumor het volgende:
Ja het gaat nog steeds mee. Ik en die ex zijn inmiddels goede vrienden geworden. We waren laatst gaan fietsen met een groepje vrienden en hij raakte achterop. Moest er natuurlijk iemand roepen: "Harder, T., Harder!!"
:D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:49:55 #267
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_114031184
Oh ik heb ook een ranzige blunder meegemaakt. Ik heb ooit eens een hele dikke scheet gelaten tijdens het klaarkomen... bij orale seks!! Gelukkig zat zijn neus niet in de richting van het donkere strakkere gaatje en stonk ze niet.
Ik voelde mezelf direct rood aanlopen, maar hij "Oh, danke schön"
En we hebben daar nog keilang met de slappe lach gelegen. Hij zei dat hij het eerder als een compliment zag, zo heftig klaarkomen en kunnen ontspannen dat je een scheet laat...:)
En hij had gelijk, dat atypische (klein en schriele) Duitsertje kon er wat van!
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_114302255
Ik heb pas een kutscheet in het gezicht van mijn vriend gelaten. Dat was dan ook gelijk kletsnat. Overigens niet expres gedaan.. Maar heb wel keihard gelachen.
Are we meant to be sheep in the heard?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 01:47:12 #269
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_114302329
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:49 schreef Woestenijhumor het volgende:
Oh ik heb ook een ranzige blunder meegemaakt. Ik heb ooit eens een hele dikke scheet gelaten tijdens het klaarkomen... bij orale seks!! Gelukkig zat zijn neus niet in de richting van het donkere strakkere gaatje en stonk ze niet.
Ik voelde mezelf direct rood aanlopen, maar hij "Oh, danke schön"
En we hebben daar nog keilang met de slappe lach gelegen. Hij zei dat hij het eerder als een compliment zag, zo heftig klaarkomen en kunnen ontspannen dat je een scheet laat...:)
En hij had gelijk, dat atypische (klein en schriele) Duitsertje kon er wat van!
O+
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_114982859
De ouders van mijn ex hadden een vakantiehuisje in het buitenland en we besloten met z'n tweetjes een weekje daar door te brengen. Vanuit onze slaapkamer hadden we uitzicht op een weide en de achterzijde van een huisje iets verderop, waar op dat moment geen mensen zaten.
Op een middag kreeg mijn toenmalige vriend behoorlijk zin in me kreeg en trok me de slaapkamer in. :9~ Hij gooide me op bed en al snel hadden we ons ontdaan van onze kleding en waren we lekker bezig. Het ging er best wild aan toe en we gingen erg in elkaar op. Toen ik boven op hem zat, keek hij ineens verschrikt naar het raam en trok me razendsnel van zich af. De buren waren blijkbaar net aangekomen en stonden in hun tuin een beetje schaapachtig naar ons te kijken. :@
pi_115279973
quote:
18s.gif Op zondag 9 mei 2010 05:33 schreef Koeketrommel het volgende:
Als die tampeloerus eruit floept terwijl je bovenop zit. Best grappig, zo'n kreperend gezicht.
hahahaha..indd :P
You can give without loving but you cannot love without giving.
pi_115280020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
We vonden het wel geil als hij me een keer aan het bed vastbond. Dus ik zo met een hand vast aan de ene kant. En hij maar trekken en niet snappen dat ik niet twee meter breed ben :') :') _O- .

[..]

Huh, ze woonde in hetzelfde huis en merkte niet dat je loog?
er staat oud huisgenootje ;)
You can give without loving but you cannot love without giving.
pi_115280228
quote:
99s.gif Op donderdag 20 mei 2010 21:12 schreef liiszle het volgende:
Njha, kleine faal vanaf mijn kant.
vriend lief en ik waren op de camping in hun chalet.
Alleen thuis, helemaal goed.. alleen broetje die afentoe in en uit liep om schoenen te wisselen of tanden te poetsen..
dus wij rustig aan de gang.. horen iemand binnen lopen, wachten enkele minuten en wanneer het stil is weer verder gaan.. op gegeven moment toch wel zin in wat harder, maar omdat het een chalet is is het nog al gehorig, voor de zekerheid maar even door de deur gespiekt of er licht in de chalet brandde..
nee, mooi! hard gaan dus.
wij klaar, ik loop naar de badkamer.. ligt broertje lief op bed in de tegenoverliggende slaapkamer :')
onmogelijk dat hij niets gehoord heeft.. het bed stond zo'n 30 cm van de muur..

nou goed, dag daar op kreeg ik een leuk speeltje van vriendje voor ons zoveel maanden samen zijn.
harstikke leuk natuurlijk!
volgende dag moesten we werken, speeltje tussen mijn kleding verstopt.
komen wij smiddags thuis, is hele kamer opgeruimd en ligt speeltje midden op de vloer.. moeder had mijn kleren opgevouwen en daarbij tegen het speeltje op gelopen :')

niets over gehoord gelukkig :)

Faal2
Ik had (wederom voor samen zijn) een lingerie setje van mn vriendje gehad, in een lief tasje, heel leuk! nou, ik zag mijn moeder woensdags, ik heel leuk laten zien 'kijk mam, heb ik van don gehad! kijk zelf maar even' en geef tasje.. zegt ze 'oh.. dit zal ik er maar in laten zitten he?..' ik denk WTF? bleek het speeltje nog onder in het tasje te liggen :P

gelukkig ouders die het allemaal wel best vinden :Y
dat vind ik echt weer zoiets irritants van ouders..als je volwassen bent zker moeten ouders gewoon uit je spullen vandaan blijven. risico dat ze dan iets vinden tussen je kleren is dan vrij groot.

dat laatste daarin tegen is wel een goeie blunder hahah
You can give without loving but you cannot love without giving.
pi_115280887
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:25 schreef CryinWolf het volgende:

[..]

er staat oud huisgenootje ;)
Waarom antwoord je op twee jaar oude posts die al beantwoord waren :? ?
pi_115281154
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 10:56 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarom antwoord je op twee jaar oude posts die al beantwoord waren :? ?
weet ik veel..niet op gelet :P
You can give without loving but you cannot love without giving.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 01:46:26 #276
381230 iNoir
nieuwelingetje
pi_115629451
quote:
18s.gif Op zondag 9 mei 2010 05:33 schreef Koeketrommel het volgende:
Als die tampeloerus eruit floept terwijl je bovenop zit. Best grappig, zo'n kreperend gezicht.
  zondag 2 september 2012 @ 15:25:09 #277
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_116306147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2010 17:15 schreef i10TD het volgende:

[..]

wie heeft er dan ook een bloedneus in het midden van het bed lol
Nou, ik? Als je in slaap valt en je krijgt een bloedneus. |:(
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 21:14:03 #278
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_117521954
Betrapt worden kan een afgang zijn, maar iemand anders betrappen is ook best ongemakkelijk. Ik werkte vroeger op het secretariaat van een artsenpraktijk. Toen ik 's avonds afsloot en meende dat de artsen naar huis waren, merkte ik dat er nog een licht brandde, waarvan ik zo goed als zeker wist dat ik het al had gedoofd. Twijfelend aan mezelf ging ik terug binnen om het licht alsnog te doven. Toen ik dichterbij die kamer kwam, stond de deur half open en zag ik een van de artsen enkel getooid in een witte schort (die ze eigenlijk nooit droegen daar) en stetoscoop om de hals aan het uiteinde van de onderzoekstafel staan met rond hem een paar gladde naakte vrouwenbenen geklemd. En maar beuken!!
Ik maakte me al snel uit de voeten, maar dat beeld is voor eeuwig op mijn netvlies gebrand. Ik heb nooit geweten of ze me hebben gezien of niet.

Eergisteren was ik zelf in het ziekenhuis voor een onderzoek en een van de artsen kwam me erg bekend voor. Pas op de terugweg naar huis kreeg ik de ingeving dat die vrouwelijke arts de eigenares was van de gladde slanke benen, en zo'n acht jaar geleden hard werd genomen op de onderzoekstafel van mijn vorige baas.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_118565232
Het betrapt worden kan ook voordelen hebben.
Toen ik een jaar of 16/17 was lag ik met een vriendin op bed bij haar thuis, zij woonde ook nog bij haar ouders.
Het bed van haar stond met het uiteinde naar een raam toe, voor dat raam lag een paadje dat naar de achterkant van het huis ging.

Wij waren ´s middags optijd vrij van school, haar ouders waren niet thuis, en wij zo geil als boter.
Ik lag onder en zij zat er lekker boven op, helemaal vergeten het gordijn dicht te doen.
Lag ik daar dus met mijn paal voor het raam haar flink te nemen, loopt er een buurvrouw van een paar huizen verder voor het raam langs, kwam voor een bakje koffie met de moeder van mijn vriendin.
Mijn vriendin ziet dat niet, ik wel, de dame blijft staan kijken, net op het moment dat ik klaar kom.

Ze heeft mijn paal dus mooi kunnen bekijken, daar kwam ik een paar dagen later dus wel achter.
Aangezien ik deze ´buurvrouw´ ook vrij aardig ken, ik woonde in dezelfde straat.
Toen ik haar dus een paar dagen later tegen kwam, vroeg ze of het lekker ging met mijn vriendin, ze vond het er geil uitzien toen ze ons zag.
"Of ik haar ook niet even zou willen neuken "zei ze!
Nou dat gebeurde dus.
En dat heb ik daarna nog heel vaak gedaan, met de vriendin was het toen al uit.
pi_118565257
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 02:02 schreef omeHenk32 het volgende:
Het betrapt worden kan ook voordelen hebben.
Toen ik een jaar of 16/17 was lag ik met een vriendin op bed bij haar thuis, zij woonde ook nog bij haar ouders.
Het bed van haar stond met het uiteinde naar een raam toe, voor dat raam lag een paadje dat naar de achterkant van het huis ging.

Wij waren ´s middags optijd vrij van school, haar ouders waren niet thuis, en wij zo geil als boter.
Ik lag onder en zij zat er lekker boven op, helemaal vergeten het gordijn dicht te doen.
Lag ik daar dus met mijn paal voor het raam haar flink te nemen, loopt er een buurvrouw van een paar huizen verder voor het raam langs, kwam voor een bakje koffie met de moeder van mijn vriendin.
Mijn vriendin ziet dat niet, ik wel, de dame blijft staan kijken, net op het moment dat ik klaar kom.

Ze heeft mijn paal dus mooi kunnen bekijken, daar kwam ik een paar dagen later dus wel achter.
Aangezien ik deze ´buurvrouw´ ook vrij aardig ken, ik woonde in dezelfde straat.
Toen ik haar dus een paar dagen later tegen kwam, vroeg ze of het lekker ging met mijn vriendin, ze vond het er geil uitzien toen ze ons zag.
"Of ik haar ook niet even zou willen neuken "zei ze!
Nou dat gebeurde dus.
En dat heb ik daarna nog heel vaak gedaan, met de vriendin was het toen al uit.
We hebben een V, we hebben een E, we hebben een R, we hebben een Z, we hebben een O, , we hebben een N, we hebben nog een N, we hebben een E en we hebben een laatste N!
pi_118565450
Ik wilde net de centrale hal binnenstappen, komt mijn bovenbuurvrouw er met een andere vrouw snel achteraan, zodat ze ook nog mee konden door de geopende deur. Het was een warme zomerdag, en ik weet dat ze lesbisch is, dus ik kreeg al een klein vermoeden wat daar ging gebeuren...

Niet veel later hoor ik allemaal gekreun van boven komen, dus ik denk: ze zijn begónnen. Wat doe je dan: luisteren. Maar het bleef maar bezig, na een half uur was het nog bezig. Ik was onder de indruk.

Na goedewel een uur hoorde ik nog steeds gekreun, maar ik was er nu wel klaar mee, dus zeg ik de tv aan, zie ik dat er Wimbledon-vrouwentennis bezig is. 8)7
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:42:17 #282
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_118582758
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

We hebben een V, we hebben een E, we hebben een R, we hebben een Z, we hebben een O, , we hebben een N, we hebben nog een N, we hebben een E en we hebben een laatste N!
Ik wou zeggen inderdaad! :')
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  maandag 29 oktober 2012 @ 22:36:08 #283
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_118602653
tvp
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
  maandag 29 oktober 2012 @ 23:24:38 #284
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_118605066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:40 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Voorvocht hoort toch niet vies te smaken? :p Is beetje zoetig schijnt.
Bijna :').
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_118672269
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 23:24 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Bijna :').
huh
quote:
10s.gif Op maandag 29 oktober 2012 02:45 schreef OeJ het volgende:
Ik wilde net de centrale hal binnenstappen, komt mijn bovenbuurvrouw er met een andere vrouw snel achteraan, zodat ze ook nog mee konden door de geopende deur. Het was een warme zomerdag, en ik weet dat ze lesbisch is, dus ik kreeg al een klein vermoeden wat daar ging gebeuren...

Niet veel later hoor ik allemaal gekreun van boven komen, dus ik denk: ze zijn begónnen. Wat doe je dan: luisteren. Maar het bleef maar bezig, na een half uur was het nog bezig. Ik was onder de indruk.

Na goedewel een uur hoorde ik nog steeds gekreun, maar ik was er nu wel klaar mee, dus zeg ik de tv aan, zie ik dat er Wimbledon-vrouwentennis bezig is. 8)7
Godverdomme _O-
pi_118766557
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 01:43 schreef Lentebloempje het volgende:
Ik heb pas een kutscheet in het gezicht van mijn vriend gelaten. Dat was dan ook gelijk kletsnat. Overigens niet expres gedaan.. Maar heb wel keihard gelachen.
OMG _O-
pi_119016019
Vorig jaar raakte ik in contact met een oud klasgenootje en afgelopen zomer nodigde ze me bij haar thuis uit. Ze woonde daar samen met haar zus, maar die had avonddienst en was er niet, dus wij installeren ons eens goed op de bank en na het enige handwerk gaan de kleren uit en beginnen we aan het echte werk. Zij begint nogal luidt te kreunen (terwijl ze iets daarvoor aangaf hoe gehorig het bij haar in de straat allemaal was), wat ik op zich wel tof vond, dus ik doe nog iets harder mn best en zij gaat nog iets harder, horen wij ineens de deur keihard dichtslaan, staat haar zus met de meest verbaasde ogen die ik ooit heb gezien, vraagt ze: ''Zo, dat zal je vriend leuk vinden!''
Haar binnenkomst was dus aardig een mood-killer :)

Een jaar eerder had ik een soortgelijk geval, toen was ik voor het eerst bij mijn vriendin thuis en haar vader was aan het werk. Dus wij lagen rond een uurtje of 10 bij haar op bed te chillen, begonnen te zoenen, gingen onder de dekens etc. Toen haar vader binnenkwam om zich aan mij voor te stellen, terwijl ik mij net in zijn dochter gewerkt had. Eerste indruk vond hij niet erg fijn, daarna heeft hij ook niet veel meer tegen mij gezegd :D
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:18:10 #288
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_119047906
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 14:14 schreef Willy108 het volgende:
Vorig jaar raakte ik in contact met een oud klasgenootje en afgelopen zomer nodigde ze me bij haar thuis uit. Ze woonde daar samen met haar zus, maar die had avonddienst en was er niet, dus wij installeren ons eens goed op de bank en na het enige handwerk gaan de kleren uit en beginnen we aan het echte werk. Zij begint nogal luidt te kreunen (terwijl ze iets daarvoor aangaf hoe gehorig het bij haar in de straat allemaal was), wat ik op zich wel tof vond, dus ik doe nog iets harder mn best en zij gaat nog iets harder, horen wij ineens de deur keihard dichtslaan, staat haar zus met de meest verbaasde ogen die ik ooit heb gezien, vraagt ze: ''Zo, dat zal je vriend leuk vinden!''
Haar binnenkomst was dus aardig een mood-killer :)

Een jaar eerder had ik een soortgelijk geval, toen was ik voor het eerst bij mijn vriendin thuis en haar vader was aan het werk. Dus wij lagen rond een uurtje of 10 bij haar op bed te chillen, begonnen te zoenen, gingen onder de dekens etc. Toen haar vader binnenkwam om zich aan mij voor te stellen, terwijl ik mij net in zijn dochter gewerkt had. Eerste indruk vond hij niet erg fijn, daarna heeft hij ook niet veel meer tegen mij gezegd :D
Leuk verhaal :)

Maar luidt? Wtf.. :X
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_119048939
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 10:18 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Leuk verhaal :)

Maar luidt? Wtf.. :X
Aiiii, dat is vrij dramatisch Nederlands idd
pi_121063342
Je schoonvader naakt tegen het lijf lopen als je wilt gaan douche en me vriendin toen die tijd zei er is niemand thuis hoor ummmm kut !!!
je weet wel uit de efteling
  woensdag 2 januari 2013 @ 10:02:21 #291
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_121064044
Toen die tijd. Dat is weer een nieuwe :D
pi_127470259
Ik ken er eentje van wie wordt gezegd dat ze op een foto aan haar geslachtsdeel herkend is :')

What the fuck heb je dan gedaan.
pi_128556273
Aantal jaar (ik denk 2) geleden lag ik met m'n vriendin op de bank bij haar thuis. Er was niemand thuis; ouders waren op vakantie, broertje lag ergens te breezerzuipen in het bos, en haar zus was stappen. Nouja, we waren op dat moment nog niet zo heel lang bij elkaar, en zoals iedereen weet; dat wordt zoveel mogelijk neuken. Dus het duurde niet lang of er werden wat hand- en spandiensten voor elkaar verricht. Ik had mijn broek op m'n enkels inmiddels en mijn boxer was ook naar beneden. Zij had d'r string nog aan en we lachen naast elkaar op de brede hoekbank. Dus ik lig daar met mijn tampeloerus vol de lucht in; KLOP KLOP. wordt er op het raam geklopt. D'r zus was al thuis. Zag mij en mijn little friend dus in vol ornaat op die bank liggen. Bleek dus dat ze ook al klopte om te waarschuwen dat ze eraan kwam. Maar door dat raam, wat supergroot is, zag je ons dus keigoed liggen.
Teeeering wat sta je dan voor, ja euh, lul. Vooral toen ze eenmaal binnen kwam was het ongemakkelijk. Ze liep naar binnen, zei; hoi, veel plezier (giechel)' en liep pijlsnel naar boven. Nouja, dan kun je niet anders dan toch maar verder gaan, al moest ik me even erg concentreren om alles weer in operationele stand te brengen. :D
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_128561898
Ook maar is het een en ander posten wat in SC's en bende ook al voorbij is gekomen _O-
Dit alles is in nog geen 7 maanden gebeurt :')

Schoonouders die storen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Starende kat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hond die zich bemoeit tijdens de seks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoonmoeder die de deur open trekt na de seks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boze schoonmakers in Disneyland parijs (Hotel Santa Fé)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schoonmoeder die belt tijdens de seks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ook wel eens een knietje in mijn ballen gehad door wisselen van standje en wat andere standaard dingen... en meerdere keren mee gemaakt dat de vriend van mijn moeder op mijn slaapkamer deur op de maat van onze seks gaat slaan of klappen in zijn handen _O- :')
Maarja... bij mijn thuis zijn we wat dat betreft heel makkelijk en is het eigenlijk nog geeneens awkward _O-

Zo, weer wat leesvoer voor de mensen hier :P
  donderdag 4 juli 2013 @ 09:10:01 #295
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_128570293
Wow.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_128573761
ik miste de prullenbak met mijn fapstraal

gr gr
pi_128576335
Tax _O_

geweldige verhalen verder, erg grappig om te lezen :)
Tax wil tetten :)!
pi_128640589
Deel 1 t/m 20 gelezen; briljante reeks!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 23:37:47 #300
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_128643702
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:30 schreef gogosweden het volgende:
ik miste de prullenbak met mijn fapstraal

gr gr
:')
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_128651059
:)
Tax wil tetten :)!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')