Vorige topic: [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #19quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:12 schreef Librabis. het volgende:
Mijn ouderlijk huis is niet echt perfect geisoleerd, dus het kraakt redelijk snel boven.
Dus toen ik enkele jaren terug nog thuis woonde en mijn ouders waren beneden in de woonkamer, dan vond ik het ook niet erg plezierig om seks te hebben.
Toch deed ik het terwijl ze thuis waren tot het volgende gebeurde.
We waren klaar met de daad, daarna nog even televisie kijken en zo, jullie kennen het wel.
Komen we onder, dus ik ga even iets te snacken pakken.
Hoor ik mijn vader tegen mijn vriend zeggen: "Zo beste jongen, jij zult wel slagen voor je examen biologie hè."
Dus mijn vriend zei aarzelend terug: "Ik ben vorig jaar al afgestudeerd."
Mijn vader: "Dan heb je goed gescoord denk ik als je toen net zo je best hebt gedaan als net."
Hij was niet de enige die zich schaamde, want mijn wangetjes werden vuurrood.
Uit een bloedneus komt veel meer bloed dan een ongesteld meisje? (Iig als je haar daar geen dagen laat liggen)quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef i10TD het volgende:
ik had een keer dat het meisje ongesteld moest worden, wist ik veel..
maar dat drupte dus op mn bed na de daad. Mn ma vroeg wat heb jij uitgespookt"oh had een bloedneus.." - zoveel? "... nee eigenlijk niet, ze moest ongesteld worden" -
wie heeft er dan ook een bloedneus in het midden van het bed lolquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Uit een bloedneus komt veel meer bloed dan een ongesteld meisje? (Iig als je haar daar geen dagen laat liggen)
"als je haar daar geen dagen laat liggen" grappig!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Uit een bloedneus komt veel meer bloed dan een ongesteld meisje? (Iig als je haar daar geen dagen laat liggen)
nou het was best veel en als ik een bloedneus heb is het zo overquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:51 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
"als je haar daar geen dagen laat liggen" grappig!
best een realistische smoes.. Weet je moeder veel hoe het kwam dat ze ging lekken
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:12 schreef i10TD het volgende:
[..]
nou het was best veel en als ik een bloedneus heb is het zo over
ik heb er wel wat van geleerd hoorquote:
die genieten lekker mee!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik verwacht eigenlijk elk moment commentaar van de buren. Moet nog wennen aan het feit dat ik een flatje woon nu! Als ik hoor hoe goed je de radio/tv nog hoort in de trappenhal, met de deuren dicht, dan verwacht ik dat de buren op zen minst iets mee krijgen als het weer zo ver is
![]()
Maargoed, ik zie de meeste buren eigenlijk nooit
uiteraard! of die denken dat er een enge grote monster tegen de muur bonktquote:
karma & effectquote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Chicaluna het volgende:
Naja ik en een jongen hadden seks gehad in zijn appartement, zijn we klaar, hij loopt weg. Glijd ie ineens keihard uit. Lag er dus sperma op de grond wat eruit was gedruppeld bij mij ofzo. Hij gleed dus uit over zijn eigen sperma.Haha dat was wel echt hilarisch!
Mijn vriend en ik hebben het een keer gedaan toen ik eerste dag ongesteld was (we hadden elkaar een week niet gezien en we wouden toch wel heel graagquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:12 schreef Chai het volgende:
[..]
roflquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef Adolecens het volgende:
Vorige topic was gesloten. Dus een nieuwe!
Laatste "blunder"![]()
[..]
Vorige topic: [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #19
Shit happens, noem ik niet echt een gigantische blunder. Word er wel minder geil van ja, maar dat is meer omdat het wel grappig is dan dat ik het vies vind ofzo.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Emu het volgende:
Toen ik het de eerste keer deed heb ik een enorme blunder gemaakt. Toen ik mijn lul in haar kut stak, had ik lucht binnen gelaten in haar kut. Het werd pas duidelijk na een duw of tien toen ze plots kutscheten begon te laten.... wij alletwee plat van het lachende geilheid was wel weg
![]()
Johan, ben jij het? Neem je een lekker doosje sigaren voor me mee?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:05 schreef Emu het volgende:
Toen ik het de eerste keer deed heb ik een enorme blunder gemaakt. Toen ik mijn lul in haar kut stak, had ik lucht binnen gelaten in haar kut. Het werd pas duidelijk na een duw of tien toen ze plots kutscheten begon te laten.... wij alletwee plat van het lachende geilheid was wel weg
![]()
Nee dit kan niet waar zijnquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder. Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
Paar dagen later vraag ik waar is de hond? Hebben ze hem in laten slapen
Flikker op met je kloonquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Ouders op vakantie. Mooi sex in de huiskamer, op een gegeven moment anale sex. Trek terug hop schijt ze heel de bank onder. Poetsen op dat witte leer, maar ja in dat stiksel krijg je er nooit niet uit.
Ouders komen thuis en gelijk wat is er met de bank gebeurd? Wij ja de hond heeft op de bank gescheten.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Tien jaar geleden was het misschien wel grappig, ja.quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:56 schreef stafanstalker het volgende:
Ja tuurlijk, weet al niet meer waar ik die gehoord heb.Maar las dit topic toevallig en vond het wel geinig voor hier
leuke vriendquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef Tussendoortje het volgende:
Mijn eerste keer was verschrikkelijk. Er kon daarvoor niet eens een tampon naarbinnen. Mijn vriend was dus druk bezig dat te veranderen, wat helse pijn deed. Ondertussen stond de televisie aan en toen hoorden we ineens een liedje waarin te horen was: 'Push, push, push, go pushing through.'
Vriend moest heel hard lachen, ik vond het wat minder x'D
Snap er niks van. Dus hij had wel in je zitten ejakoeleren?quote:Op zaterdag 17 april 2010 05:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, één van de velen van mijn kant.
Eerste vriendje, condooms kopen was nog eng enzo en ik zou ze wel even halen dit keer.
Zag ik bij de kassa condooms met geurtjes, kleurtjes en smaakjes.
Die moest ik hebben natuurlijk.![]()
Bleek er iemand van de kerk achter mij te staan
Vriendje zag het niet zo zitten want het was geen durex, ik was enthousiast! dus het gebeurde.
Na de daad keek hij een beetje vreemd en leek hij iets te zoeken in bed.
Op aandringen van mijn kant vertelde hij wat hij zocht.
Het topje van het condoom, in paniek begon ik mee te zoeken, nergens te vinden natuurlijk
Het kon maar op 1 plek zijn, en dus begon hij te zoeken. Toen hij het opgaf na tien minuten en hij zijn zoektocht staakte bleek het om het topje van zijn vinger te zitten.
Sindsdien noemde hij mij liefkozend blauw druifje, want het was de blauwe druivensmaak.![]()
Durex.
Ik hekel de monopoliepositie van Durex anders. Je hebt totaal geen keus. Heb je een fijn merk en zelfs de laatste winkel hier in de stad die ze nog had heeft ze niet meer in het assortiment. In plaats daarvan een ruime keus uit... jawel... sught, Durexquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik hekel de monopoliepositie van Durex anders. Je hebt totaal geen keus. Heb je een fijn merk en zelfs de laatste winkel hier in de stad die ze nog had heeft ze niet meer in het assortiment. In plaats daarvan een ruime keus uit... jawel... sught, Durex
lol das grappigquote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Chicaluna het volgende:
Naja ik en een jongen hadden seks gehad in zijn appartement, zijn we klaar, hij loopt weg. Glijd ie ineens keihard uit. Lag er dus sperma op de grond wat eruit was gedruppeld bij mij ofzo. Hij gleed dus uit over zijn eigen sperma.Haha dat was wel echt hilarisch!
Haha, gekloot door zijn eigen klootsel.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:36 schreef Chicaluna het volgende:
quote:
Wat saai, doe ik nog moeite om een leuke reactie te plaatsen doen jullie gewoon tvp.quote:
Huh, ze woonde in hetzelfde huis en merkte niet dat je loog?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik neukte wel eens een oud huisgenootje van mij, de seks was prima maar het mens was gewoon niet uit te staan.
Ik had beloofd om een keer te blijven slapen, dus zo gezegd en zo gedaan. Na 2 keer wilde sex te hebben gehad begon ze te zeuren dat ze zo ontzettend eenzaam was en graag een relatie wou. Nou, je weet wel wat dat moet betekenen.
Daar had ik dus helemaal geen zin in, ik had er ook geen zin in om het de volgende ochtend nog een keer te horen, daarbij komt dat je eigen bed toch het meest lekkere slaapt als je net hebt geketst. Ik had uiteindelijk verzonnen dat ik er heel vroeg uitmoest omdat ik met mijn vader ging vissen () dus ik had de wekker om 5 uur gezet. Maar daar had ik niet eens zin in omdat het nog wel even zou duren..
Toen de wekker om half 2 gezet, nadat de wekker afging heb ik gedaan alsof gebeld werd door 1 van mijn vrienden die z'n sleutel was kwijtgeraakt en vroeg zich af of hij bij mij mocht slapen.
Dus ik moest zogenaamd een vriendendienst doen om naar huis te gaan en hem een slaapplek aan te bieden.
Ze was al boos dat ik dat deed. Maar gelukkig ben ik wel weggegaan en was ik uitzinnig blij dat ik er weg ben gekomen.
Niet echt een blunder, maar vond het wel in het topic passen.![]()
Nee. Ik was inmiddels al verhuist.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef Tegan het volgende:
We vonden het wel geil als hij me een keer aan het bed vastbond. Dus ik zo met een hand vast aan de ene kant. En hij maar trekken en niet snappen dat ik niet twee meter breed ben![]()
![]()
.
[..]
Huh, ze woonde in hetzelfde huis en merkte niet dat je loog?
Je moet het er allemaal maar voor over hebben he! En toch is seks het waard.quote:Op zondag 9 mei 2010 09:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik neukte wel eens een oud huisgenootje van mij, de seks was prima maar het mens was gewoon niet uit te staan.
Ik had beloofd om een keer te blijven slapen, dus zo gezegd en zo gedaan. Na 2 keer wilde sex te hebben gehad begon ze te zeuren dat ze zo ontzettend eenzaam was en graag een relatie wou. Nou, je weet wel wat dat moet betekenen.
Daar had ik dus helemaal geen zin in, ik had er ook geen zin in om het de volgende ochtend nog een keer te horen, daarbij komt dat je eigen bed toch het meest lekkere slaapt als je net hebt geketst. Ik had uiteindelijk verzonnen dat ik er heel vroeg uitmoest omdat ik met mijn vader ging vissen () dus ik had de wekker om 5 uur gezet. Maar daar had ik niet eens zin in omdat het nog wel even zou duren..
Toen de wekker om half 2 gezet, nadat de wekker afging heb ik gedaan alsof gebeld werd door 1 van mijn vrienden die z'n sleutel was kwijtgeraakt en vroeg zich af of hij bij mij mocht slapen.
Dus ik moest zogenaamd een vriendendienst doen om naar huis te gaan en hem een slaapplek aan te bieden.
Ze was al boos dat ik dat deed. Maar gelukkig ben ik wel weggegaan en was ik uitzinnig blij dat ik er weg ben gekomen.
Niet echt een blunder, maar vond het wel in het topic passen.![]()
Klinkt als een reclame die ik ooit ergens heb gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:56 schreef TR08 het volgende:
Dit weekend een leuke blunder van bij de politie gehoord....
Er is ergens wat gebeurd waardoor het nodig is een appartement op sperma sporen te onderzoeken, dus kamer donker en dan met zo'n UV lamp in de kamer naar oplichtende sporen zoeken. Een van de agenten (een dame) heeft ineens haar hele gezicht onder de lichtgevende vlekken
Voor haar hebben ze maar even een collega aan laten rukken
En een film. In, ik geloof Scary Movie 2 lichtte ook de mond van een vent in een rolstoel op die zichzelf regelmatig pijpte.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:02 schreef Famos het volgende:
[..]
Klinkt als een reclame die ik ooit ergens heb gezien.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:57 schreef Woutjeh het volgende:
Een van de meest genante dingen die je kan overkomen...![]()
Eerste keer met mijn huidige vriendin, we wilde net beginnen maar hij floepte er gelijk al uit.
Op zich niet zo erg, behalve dat ik het niet merkte, vrolijk doorging en dus mooi even tussen de lakens kwam.
En ze zij er toen niks over, maar nu een jaar later hoor ik het nog.
Gespannenheid > fail
Idd, bijna net zo leuk als je stijve leuter zonder waarschuwing tot aan je ballen in d'r kont duwen, en dan nog wat verder proberen te drukken.quote:Op zondag 9 mei 2010 05:33 schreef Koeketrommel het volgende:
Als die tampeloerus eruit floept terwijl je bovenop zit. Best grappig, zo'n kreperend gezicht.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:12 schreef melanie_x het volgende:
Ach wel eens betrapt natuurlijk, en gisteren smste mijn zusje naar boven of het wat rustiger kon
zo hebben wij weleens een halfuur heel de auto op zn kop gezet omdat we de verpakking kwijt waren geraakt in mijn moeders autoquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:11 schreef NielsTriple het volgende:
Met een ex, bij haar moeder thuis:
Ooit na de sex een keer het condoom kwijtgeraakt. Na even gezocht te hebben hadden we er allebei genoeg van en gingen slapen.
Volgende dag vroeg schoonmoederlief of we dat 'cadeautje in de hoek' nog even op wilden ruimen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:12 schreef melanie_x het volgende:
Ach wel eens betrapt natuurlijk, en gisteren smste mijn zusje naar boven of het wat rustiger kon
Tja.... jou sex laten hebben is een behoorlijke blunder ja..quote:Op donderdag 16 september 2010 11:54 schreef kakdrol het volgende:
Mn ex was niet aan de pil en ik lag haar dus met condoom lekker lepeltje te neuken, maar zonder dat ik het doorhad was het condoom op de een of andere manier kapot gegaan. Ik kwam en ik spoot alles dus vol in dr kut. Ik haalde me pik eruit en tot mn schrik was ie dus kapot. Mn ex gelijk panisch, en tja, ik ook redelijk. Heeft ze verdomme pas anderhalve dag later de morning after pill gehaald. Wekennnn lang zitten schijten of ze nou eindelijk is ongesteld ging worden. En godzijdank.
Andere x met haar lekker liggen knallen, na afloop gaat ze rechtop zitten, opeens een dikke kut scheet hahaha, ik dacht in 1e instantie dat het een gewoon scheetje was dus ik zeg, ga je lekker meid? Zegt ze heel droog; het moet er toch ook een x uit? Ik bedacht me later dat het een kutscheet was.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:45 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
als hij een half uur in en uit loopt te raggen lepel je het er in principe uit
quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik had een heel leuk stalen bed, waarvan ik dacht dat het heel wat kon hebben en dat dacht mijn vriend ook, ik woon nog thuis, dus het mocht allemaal niet te luidruchtig, eenmaal lekker bezig en in eerste instantie niks aan de hand, tot vriendlief een paar keer hard stoot en we vervolgens gewoonn in 1 keer door het bed zakkenen ga dan maar met een uitgestreken gezicht zeggen dat je gewoon film aan het kijken was!
Inmiddels een nieuw bed, veel beter!
nodeloos te zeggen dat we het toen niet afgemaakt hebben, we kregen allebei de slappe lach en hebben daarna de schade eens bekeken, was gelukkig nog garantie en dit bed kan veeeeeel meer hebben, en maakt ook geen geluidquote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:46 schreef stafanstalker het volgende:
Nou ben ik helemaal benieuwd naar dit verhaalquote:
ze kickte het topic, dat was het geloof ik.. spannend hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nou ben ik helemaal benieuwd naar dit verhaal
He, bahquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
SchopjeKan toch niet zijn dat er niet geblunderd wordt...
Ik kwam gisteravond tijdens een portie sterke verhalen op een herinnering aan een soort blunder![]()
Als een echte ridder bevaar ik ook de rode zee, we hebben niet voor niks een douche. Mijn ex en ik hadden wel zoals wel vaker een heerlijk potje wilde sex terwijl zij ongesteld was. Dit keer zat zij bovenop mij toen ik in haar klaar kwam. Toen zij opstond, liep het goedje er alleen iets sneller uit dan normaal![]()
Wat resulteerde in een rood-witte drap op mijn buikIk heb er toen best goed om kunnen lachen, gelukkig waren we klaar voor die avond
Mijn zin was namelijk wel verdwenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |