Iddquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Tinos85 het volgende:
Alsof je niet zou weten waar je vriendin werkt als agent.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:06 schreef MohMi het volgende:
Tevens een nieuw vriendje eens proberen te verwennen met mijn handen. Ik was echter zo zenuwachtig dat ik niet door had dat ie klaarkwam en daardoor vrolijk zijn lamp, muur en eigen ogen onderspoot. Het is niks geworden tussen ons
Goh zo herkenbaar...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef liiszle het volgende:
Oh, en papa lief kwam mij vandaag bij het eten vragen dat 'als jullie midden in de nacht zin hebben, het bed 10 cm van de muur willen afzetten.. ik zit nu gewoon te wachten tot hij klaar gekomen is, en ik weer door kan slapen'
ik moest wel lachen
Zal je vader leuk vinden, verrekte buttneukende boef!quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:08 schreef Adolecens het volgende:
Vorige topic was gesloten. Dus een nieuwe!
Laatste "blunder"
[..]
Vorige topic: [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #19
Iemand anders je vriendin laten neuken.quote:Op zondag 8 april 2012 21:42 schreef ILOVEYOUr het volgende:
Ik reed mee met de vriend van toen nog mijn vriendin..![]()
Toen we opgegeven moment op de parkeer plaats stonden, en we achterin de auto
een beetje zaten te klooien, kleedde hij zich dus uit. hij stopte m erin, ging 3x op en neer en kwam klaar.. met de leuke opmerking achteraan: wow, je bent echt veeel strakker dan .... (zn vriendin)
FAAL
komt het hier op neer?want ik snap het niet zo goed,al 3 keer gelezen.quote:Op zondag 8 april 2012 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Iemand anders je vriendin laten neuken.
hmmm, ze is dus een slet?quote:Op zondag 8 april 2012 23:04 schreef Jabberwocky het volgende:
Volgens mij is ILOVEYOUr vrouw en reed ze mee met de vriend van een van haar vriendinnen, die haar daarna neukte in de auto. De vriendin wilde toch geen vriendschap meer met haar.
Dat maak ik er van in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |