Ik heb heel vaak hakken aan, maar kan daar niet mee rijden. In de zomer rij ik dus altijd op blote voetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Syrena het volgende:
De eerste maanden dat ik mijn auto had heb ik steeds maar met 1 paar durven rijdenAls ik dan op m'n werk was wisselde ik in de auto van schoenen
Ik vind een hakje juist fijner rijden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak hakken aan, maar kan daar niet mee rijden. In de zomer rij ik dus altijd op blote voeten.
Doen jullie niet aan crisis ofzo!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat, met blote voetenik rijd ook wel met slippertjes aan, en ook wel met hakken, maar dat rijdt allebei toch niet echt fantastisch... liefst gympen
en deze zomer maar eens blote voetjes proberen dan!
Vriendje wil toch wel heel graag met de auto naar Frankrijk zei ie vanavond, dus met een beetje mazzel gaan we naar Frankrijk, Zweden én Schotland[/verwend]
Ja, kan ik meteen tips van MoBlo en MrWolve vragenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef Rituals het volgende:
Glasgow is leuk! Maak ook een uitstapje naar Edinburgh als je de tijd/mogelijkheid hebt. Ligt heel dicht bij elkaar en zijn beide leuke steden!
Wie, ik?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef neen het volgende:
Dagenlang alleen thuis wachten tot hij terugkomt.
Oh, fijn in je eentje door een vreemde stad wandelen en net doen alsof je een local bentquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ongegeneerd winkeltjes en musea afstruinen bedoel je
Hehehe, nee mij ook niet echt hoor. Maar ik was vorig jaar 3 weken alleen in Florence voor onderzoek, en toen was ik echt geen toerist meer. Ik ging om 8 uur lopend naar de bibliotheek, en kwam tegen zessen weer terug, en de derde week herkenden de koopmannen bij de San Lorenzo me en probeerden me dus geen nephorloges meer te verkopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, fijn in je eentje door een vreemde stad wandelen en net doen alsof je een local bent![]()
(wat mij overigens nooit lukt)
Ja, kut.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met DaD gaat en de gynefix!!
Ja, tis triest. Wat ècht vies is: van die pannekoekenhuispannekoeken, die hele dikke zompige.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef neen het volgende:
Iieeel! Die voorgebakken zijn dus echt niet lekker he.
Wel lekker: ultragrote pannenkoeken met roomijs en gesolten chocolade
Kwak zit bij CM toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Voor als Kwak nog online komt: zing jij nou mee bij Krashna?? Een vriendin van me woont tegenwoordig doordeweeks in Delft en is bij hun gaan zingen
Hmmmm, dat is toch niet echt fijn..........merk je niet dat het een klein beetje minder wordt? Tot nog toe klinkt het niet als een heel aantrekkelijke optie, om eerlijk te zijn........quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, kut.. Eind januari heb ik dus dat hormoonkuurtje gehad, waar ik vreselijk slecht tegen kon. Daarna werd ik enorm hevig ongesteld, en sindsdien heb ik misschien één of twee dagen gehad waarop ik helemaal geen bloedverlies had. Het is nu weer gewoon feest ook. Ik ga 't maar gewoon aankijken, want nog zo'n hormoonkuurtje wil ik echt niet.
. Verder voel ik me wel gewoon heel goed en afgezien van het bloedverlies ben ik wel fan. Ik merk verder namelijk helemaal niets qua negatieve bijwerkingen.
11-21 juliquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voorlopig plan is 17-21 juli. Jij?
't Zou een grap wezen! Al betwijfel ik of ik je zou herkennen (en ik vlieg natuurlijk niet naar Schiphol maar naar Zaventem).quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
11-21 juli. Maar we vliegen naar Dublin en zijn daar totaal 2 dagen, namelijk de eerste en laatste dag
. Verder lekker het land verder in. We hebben wel stomme reistijden, komen laat aan en moeten de laatste dag weer vroeg vertrekken. Misschien komen we elkaar tegen op het vliegveld
.
Oh, dat hele heftige was maar een paar dagen hoor! Anders was ik nu onderhand doodgebloed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, dat is toch niet echt fijn..........merk je niet dat het een klein beetje minder wordt? Tot nog toe klinkt het niet als een heel aantrekkelijke optie, om eerlijk te zijn........
Ah ja. Ik vlieg naar Eindhoven (met Ryanairquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Zou een grap wezen! Al betwijfel ik of ik je zou herkennen (en ik vlieg natuurlijk niet naar Schiphol maar naar Zaventem).
Ja, want die hormonen mis je als kiespijn natuurlijk!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat hele heftige was maar een paar dagen hoor! Anders was ik nu onderhand doodgebloed.. Ik zie het maar als iets waar ik even doorheen moet. Daarna ben ik vast heel blij.
.
Ik ga ook maar eens kijken dan!! Waar zal ik eens heen, in pak 'm beet........oktober??quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar de uurtjes tellen hard he, als je burger bentVoor mij geen RA meer.
Ik zag trouwens wel dat vroegboeken echt mega-goedkoop is! Rondtripje Zaventem-Moskou, Beijing-Seoul en Seoul-Zaventem in aug-sept kost maar iets van 600 euro!
Whoaquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken dan!! Waar zal ik eens heen, in pak 'm beet........oktober??
O en in Vegas gaan we 1 nacht hier slapen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We slapen ook een paar nachten in een tent hoor en in cabins; afwisseling FTW!!!![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa![]()
Dat is echt heel erg Las Vegas! Tof
't Enige is dat ik het lastig vind om zolang vantevoren te plannen - zeker voor onze jaarlijkse Madrid-trip, we besluiten dat meestal pas twee weken vantevoren en dan zijn de tickets stervensduur
L-tryptofaan, stofje werkt rustgevend en zit in bananen. Dus geen pillen slikken, maar bananen etenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef An24 het volgende:
dank allemaal voor de woordjes mensen....en de tips! Ik ben niet van de pillen, maar hou het in mijn achterhoofd. Heb nog drie weekjes oefenen
Gelieve wat vers spul in je hoofd te stoppenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef Daph_ het volgende:
Zo, de dag zit er weer bijna op. Ik word zo ontzettend rozig van dat chloorwater dat ik de hele middag versuft heb rondgelopen
Lijst van vandaag:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
T: -
S: 60 baantjes zwemmen in 50 minuten (yay!)
L: tosti met een half plakje kaas en twee plakken ham, banaan
T: kommetje yoghurt met muesli
T: een chocolade marshmellow dingetje uit Letland
D: maaltijdsalade met penne en kip (heb niet het hele zakje saus gebruikt, dus minder dan 490 kCal zoals op de verpakking staat)
T: bonbonnetje
Morgen weer een vermoeiende dag (voor mij dan, ik ben niks meer gewend) met hopelijk de volgende lijst:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
T: sinaasappelof timeout (ligt eraan waar ik ben)
L: pistoletje met surimisalade
T: warme appel met kaneel
T: nog te bepalen tussendoortje iets van vers fruit, druifjes, kiwi ofzo
D: wat de pot schaft in ieder geval met groente
T: bonbonnetje
Moet sowieso even de stad in, dus veel lopen morgen. Geen sport, weer even rust
Pannenkoekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef neen het volgende:
Iieeel! Die voorgebakken zijn dus echt niet lekker he.
Wel lekker: ultragrote pannenkoeken met roomijs en gesolten chocolade
Air Lingus was 2x zo duur en dat scheelt nogal als de vliegreis al 20% van je totale budget isquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ryanair![]()
![]()
Ik ga gewoon voor de Aer Lingus, denk ik. Dat kost jou dan nog een halve dag om thuis te komen, joh!
En ik weet wel een beetje hoe je eruit ziet, hoor! Maar of ik je zou herkennen in een mensenmassa, da's een tweede.
loveli! wat voor huisgenootje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef loveli het volgende:
Hehe, bijgelezen. Ik ga nog ff door zolang mijn huisgenootje het toelaat (vannacht gaan de deur van de woonkamer en de deur van mijn slaapkamer dicht, kijken of ik een beetje kan doorslapen morgenochtend zonder tong in m'n oor).
Vanavond op de opening van de motorbeurs geweest en de enige foto die ik heb gemaakt is van het voorraadje bitterballen dat we hadden aangelegd. Geeft stof tot nadenken over mijn band met eten.
En nu slapen, want morgen belangrijke vergadering dus bloes en rok strijken.
Hahaha, zoiets zou mij echt nooit overkomen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de profiteroles niet meer opgegeten, helemaal vergeten. Keek 's avonds in de koelkast en oooh jaaa, die moest ik ook nog eten.
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
dan eet je die vandaag toch op?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag:
O: 500 gr magere kwark met handje rozijnen
T: appel
L: 3 boterhammen, 1x chocopasta, 2x pindakaas
T: minneola (die al 2 weken in mn tas zit)
D: zuurkoolschotel
T: ?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ja Dommel!
Wat zijn profiteroles eigenlijk?
Wit krulhaar, pluizige staart en slim. Ze lag eerder in m'n bed dan ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
loveli! wat voor huisgenootje?
oh?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:27 schreef loveli het volgende:
En welkom terug, Mo.
Over gekke dromen gesproken, vannacht hadden jij en ik ruzie![]()
Nee, ik zit bij het zusje/concurrent CM. Heb wel dit project ingevallen bij Krashnaquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Voor als Kwak nog online komt: zing jij nou mee bij Krashna?? Een vriendin van me woont tegenwoordig doordeweeks in Delft en is bij hun gaan zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
jup! daarom eten musici en vooral strijkers voor het spelen/optreden vaak een banaan, tegen trilstok!quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:19 schreef loveli het volgende:
[..]
L-tryptofaan, stofje werkt rustgevend en zit in bananen. Dus geen pillen slikken, maar bananen eten
ik vind het niet zo heel raar. kan juist een onderdeel zijn van hun methode: kijken hoe iemand reageert als ze níet de tijd hebben om zich voor te bereiden op een gesprek. zeker als het gaat om mensen die de technieken en de theorie kennen, zoals cali, of mensen waarvan hij vermoedt dat ze misschien niet alles willen zeggen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het idd een beetje apart dat je therapeut je zomaar opbelt, _Cali_. Ik zou bijna gaan denken dat 'ie een oogje op je heeft ofzo.
Oh my..die zou ik niet kunnen vergeten!quote:
jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Mo, heb je een winkeltje gezien wat "the cutie house" heet? Die vond ik zo schattig!
jouw bachelor is undergraduate. Afhankelijk van het land waar je naar toe gaat is master ook nog undergraduate (in Nederland bijvoorbeeld). In Zweden ben ik met m'n master een postgraduate student.quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit serieus te denken over een promoveer-optie (later als ik groot ben) en een academische carriere die daar bij hoort. Dus promoveren en lesgeven aan een universiteit. Ben eens aan het kijken hoe of wat, maar het is allemaal nog best moeilijk, vooral als je je master in het buitenland wilt doen..
Snap nog geen flikker van al die verschillen tussen under-graduate en post-graduate en waar ik dan inval met mijn bachelorBinnenkort ga ik maar eens naar de studieadviseur om te kijken hoe of wat. Weet nog niet precies welke kant ik op wil (en da's nog niet zo vreemd), maar moet volgend jaar al wel minoren gaan kiezen..
Als ik richting Gaelic/Scottish wil, dan zal ik daar 'opnieuw' moeten beginnen, als ik een literaire master wil doen is dat weer anders...Vraag me alleen af in hoeverre daar werk in is en hoe snel ik dan aan de slag kan met wat ik leuk vind bij het lesgeven. Want als ik kijk naar onze eigen promovendi, dan geven die vaak lessen die totaal niet in hun specialiteit vallen
en dat maakt het ook niet leuker
Edinburgh was iig een erg leuke stad en volgens mij ook geweldig om te studerenhet campusgedeelte van de stad was ook meteen heel anders dan de andere kant, en er wordt veel hardgelopen
dat zal van de uni afhangen. De Duutser hoeft bijvoorbeeld heel weinig les te geven, en alleen maar in gerelateerde vakgebieden...Als ik CF zo hoor moet ze heel veel lesgeven. Van Kwak heb ik geen idee!quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
dat het doel en je onderzoek het belangrijkste is, is logisch wmbmaar vraag me af hoe belangrijk die lesuren in de praktijk zijn voor je motivatie zeg maar
en of je sowieso ook altijd lesgeeft in de richting waar je zelf heen wilt
In Nederland is dat centraal geregeld, dacht ik. volgens mij ligt dat inkomen tijdens het promoveren op 2200 oid? in Duitsland is het maar magertjes...m'n duutser heeft het goed voor elkaar en die krijgt een beurs van 1200. gaat dan wel geen belastingen meer vanaf..quote:Op donderdag 18 februari 2010 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
wat fijn Nyn!
en wat ik me nog afvraag: in hoeverre betaalt een plek aan de uni 'goed' tijdens je promoveren en als je klaar bent? En dus echt les kunt geven / onderzoek blijft doen?klinkt heel materialistisch
maar ben gewoon benieuwd met wat zoiets betaalt
zal ook wel schelen per instelling en soort onderzoek wellicht? Maar wellicht ook wel iets om rekening mee te houden bij het plannen van wereldreizen enzo
ik heb nauwel;ijks les gegeven, er waren ineens teveel aio's en te weinig uren. officieel moet je alleen in je tweede en derde jaar lesgeven, maar vaak worden aio's wel voor meer ingezet, meestal niet tegen extra betalingquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat zal van de uni afhangen. De Duutser hoeft bijvoorbeeld heel weinig les te geven, en alleen maar in gerelateerde vakgebieden...Als ik CF zo hoor moet ze heel veel lesgeven. Van Kwak heb ik geen idee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |