Air Lingus was 2x zo duur en dat scheelt nogal als de vliegreis al 20% van je totale budget isquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ryanair![]()
![]()
Ik ga gewoon voor de Aer Lingus, denk ik. Dat kost jou dan nog een halve dag om thuis te komen, joh!
En ik weet wel een beetje hoe je eruit ziet, hoor! Maar of ik je zou herkennen in een mensenmassa, da's een tweede.
loveli! wat voor huisgenootje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:42 schreef loveli het volgende:
Hehe, bijgelezen. Ik ga nog ff door zolang mijn huisgenootje het toelaat (vannacht gaan de deur van de woonkamer en de deur van mijn slaapkamer dicht, kijken of ik een beetje kan doorslapen morgenochtend zonder tong in m'n oor).
Vanavond op de opening van de motorbeurs geweest en de enige foto die ik heb gemaakt is van het voorraadje bitterballen dat we hadden aangelegd. Geeft stof tot nadenken over mijn band met eten.
En nu slapen, want morgen belangrijke vergadering dus bloes en rok strijken.
Hahaha, zoiets zou mij echt nooit overkomen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de profiteroles niet meer opgegeten, helemaal vergeten. Keek 's avonds in de koelkast en oooh jaaa, die moest ik ook nog eten.
Ik denk het wel jaquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
dan eet je die vandaag toch op?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vandaag:
O: 500 gr magere kwark met handje rozijnen
T: appel
L: 3 boterhammen, 1x chocopasta, 2x pindakaas
T: minneola (die al 2 weken in mn tas zit)
D: zuurkoolschotel
T: ?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:01 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ja Dommel!
Wat zijn profiteroles eigenlijk?
Wit krulhaar, pluizige staart en slim. Ze lag eerder in m'n bed dan ikquote:Op donderdag 18 februari 2010 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
loveli! wat voor huisgenootje?
oh?quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:27 schreef loveli het volgende:
En welkom terug, Mo.
Over gekke dromen gesproken, vannacht hadden jij en ik ruzie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |