Ja, kut.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met DaD gaat en de gynefix!!
Ja, tis triest. Wat ècht vies is: van die pannekoekenhuispannekoeken, die hele dikke zompige.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef neen het volgende:
Iieeel! Die voorgebakken zijn dus echt niet lekker he.
Wel lekker: ultragrote pannenkoeken met roomijs en gesolten chocolade
Kwak zit bij CM toch?quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
Voor als Kwak nog online komt: zing jij nou mee bij Krashna?? Een vriendin van me woont tegenwoordig doordeweeks in Delft en is bij hun gaan zingen
Hmmmm, dat is toch niet echt fijn..........merk je niet dat het een klein beetje minder wordt? Tot nog toe klinkt het niet als een heel aantrekkelijke optie, om eerlijk te zijn........quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, kut.. Eind januari heb ik dus dat hormoonkuurtje gehad, waar ik vreselijk slecht tegen kon. Daarna werd ik enorm hevig ongesteld, en sindsdien heb ik misschien één of twee dagen gehad waarop ik helemaal geen bloedverlies had. Het is nu weer gewoon feest ook. Ik ga 't maar gewoon aankijken, want nog zo'n hormoonkuurtje wil ik echt niet.
. Verder voel ik me wel gewoon heel goed en afgezien van het bloedverlies ben ik wel fan. Ik merk verder namelijk helemaal niets qua negatieve bijwerkingen.
11-21 juliquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voorlopig plan is 17-21 juli. Jij?
't Zou een grap wezen! Al betwijfel ik of ik je zou herkennen (en ik vlieg natuurlijk niet naar Schiphol maar naar Zaventem).quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
11-21 juli. Maar we vliegen naar Dublin en zijn daar totaal 2 dagen, namelijk de eerste en laatste dag
. Verder lekker het land verder in. We hebben wel stomme reistijden, komen laat aan en moeten de laatste dag weer vroeg vertrekken. Misschien komen we elkaar tegen op het vliegveld
.
Oh, dat hele heftige was maar een paar dagen hoor! Anders was ik nu onderhand doodgebloed.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, dat is toch niet echt fijn..........merk je niet dat het een klein beetje minder wordt? Tot nog toe klinkt het niet als een heel aantrekkelijke optie, om eerlijk te zijn........
Ah ja. Ik vlieg naar Eindhoven (met Ryanairquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Zou een grap wezen! Al betwijfel ik of ik je zou herkennen (en ik vlieg natuurlijk niet naar Schiphol maar naar Zaventem).
Ja, want die hormonen mis je als kiespijn natuurlijk!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat hele heftige was maar een paar dagen hoor! Anders was ik nu onderhand doodgebloed.. Ik zie het maar als iets waar ik even doorheen moet. Daarna ben ik vast heel blij.
.
Ik ga ook maar eens kijken dan!! Waar zal ik eens heen, in pak 'm beet........oktober??quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Maar de uurtjes tellen hard he, als je burger bentVoor mij geen RA meer.
Ik zag trouwens wel dat vroegboeken echt mega-goedkoop is! Rondtripje Zaventem-Moskou, Beijing-Seoul en Seoul-Zaventem in aug-sept kost maar iets van 600 euro!
Whoaquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken dan!! Waar zal ik eens heen, in pak 'm beet........oktober??
O en in Vegas gaan we 1 nacht hier slapen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We slapen ook een paar nachten in een tent hoor en in cabins; afwisseling FTW!!!![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Whoa![]()
Dat is echt heel erg Las Vegas! Tof
't Enige is dat ik het lastig vind om zolang vantevoren te plannen - zeker voor onze jaarlijkse Madrid-trip, we besluiten dat meestal pas twee weken vantevoren en dan zijn de tickets stervensduur
L-tryptofaan, stofje werkt rustgevend en zit in bananen. Dus geen pillen slikken, maar bananen etenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef An24 het volgende:
dank allemaal voor de woordjes mensen....en de tips! Ik ben niet van de pillen, maar hou het in mijn achterhoofd. Heb nog drie weekjes oefenen
Gelieve wat vers spul in je hoofd te stoppenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef Daph_ het volgende:
Zo, de dag zit er weer bijna op. Ik word zo ontzettend rozig van dat chloorwater dat ik de hele middag versuft heb rondgelopen
Lijst van vandaag:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
T: -
S: 60 baantjes zwemmen in 50 minuten (yay!)
L: tosti met een half plakje kaas en twee plakken ham, banaan
T: kommetje yoghurt met muesli
T: een chocolade marshmellow dingetje uit Letland
D: maaltijdsalade met penne en kip (heb niet het hele zakje saus gebruikt, dus minder dan 490 kCal zoals op de verpakking staat)
T: bonbonnetje
Morgen weer een vermoeiende dag (voor mij dan, ik ben niks meer gewend) met hopelijk de volgende lijst:
O: kommetje optimelyoghurt met cruesli en een beker optimel
T: sinaasappelof timeout (ligt eraan waar ik ben)
L: pistoletje met surimisalade
T: warme appel met kaneel
T: nog te bepalen tussendoortje iets van vers fruit, druifjes, kiwi ofzo
D: wat de pot schaft in ieder geval met groente
T: bonbonnetje
Moet sowieso even de stad in, dus veel lopen morgen. Geen sport, weer even rust
Pannenkoekenquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:22 schreef neen het volgende:
Iieeel! Die voorgebakken zijn dus echt niet lekker he.
Wel lekker: ultragrote pannenkoeken met roomijs en gesolten chocolade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |