Ik heb heel vaak hakken aan, maar kan daar niet mee rijden. In de zomer rij ik dus altijd op blote voetenquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:42 schreef Syrena het volgende:
De eerste maanden dat ik mijn auto had heb ik steeds maar met 1 paar durven rijdenAls ik dan op m'n werk was wisselde ik in de auto van schoenen
Ik vind een hakje juist fijner rijden!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak hakken aan, maar kan daar niet mee rijden. In de zomer rij ik dus altijd op blote voeten.
Doen jullie niet aan crisis ofzo!quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Dat lijkt me ook wel wat, met blote voetenik rijd ook wel met slippertjes aan, en ook wel met hakken, maar dat rijdt allebei toch niet echt fantastisch... liefst gympen
en deze zomer maar eens blote voetjes proberen dan!
Vriendje wil toch wel heel graag met de auto naar Frankrijk zei ie vanavond, dus met een beetje mazzel gaan we naar Frankrijk, Zweden én Schotland[/verwend]
Ja, kan ik meteen tips van MoBlo en MrWolve vragenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef Rituals het volgende:
Glasgow is leuk! Maak ook een uitstapje naar Edinburgh als je de tijd/mogelijkheid hebt. Ligt heel dicht bij elkaar en zijn beide leuke steden!
Wie, ik?quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:26 schreef neen het volgende:
Dagenlang alleen thuis wachten tot hij terugkomt.
Oh, fijn in je eentje door een vreemde stad wandelen en net doen alsof je een local bentquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ongegeneerd winkeltjes en musea afstruinen bedoel je
Hehehe, nee mij ook niet echt hoor. Maar ik was vorig jaar 3 weken alleen in Florence voor onderzoek, en toen was ik echt geen toerist meer. Ik ging om 8 uur lopend naar de bibliotheek, en kwam tegen zessen weer terug, en de derde week herkenden de koopmannen bij de San Lorenzo me en probeerden me dus geen nephorloges meer te verkopenquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:51 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh, fijn in je eentje door een vreemde stad wandelen en net doen alsof je een local bent![]()
(wat mij overigens nooit lukt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |