Ik mis een blauw sjaaltjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter heeft z'n roze trui en z'n witte schoenen aan
Maar wel een wit riempje. Volgens mij is Peter onlangs naar de hoeren geweest. Hij klinkt zo vrolijk.quote:
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girlquote:
Ik denk dat ze nog nooit gezien heeft dat Jaap met de rest van de crew aan de bar heeft gegeten.quote:
Dat was inderdaad best makkelijk te vertalenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef gomi het volgende:
[..]
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
ja, maar jaap eet niet daar aan de bar met de rest denk ik. heb je nog nooit gekeken meisje?
zoiets?
Okee, volgende dan:quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef gomi het volgende:
[..]
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
ja, maar jaap eet niet daar aan de bar met de rest denk ik. heb je nog nooit gekeken meisje?
zoiets?
Tabitha had koopjesdag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is Peter onlangs naar de hoeren geweest. Hij klinkt zo vrolijk.
Ja, Jaap eet meestal niet in de bunker, maar aan de bar met de rest. Je hebt zeker nog niet eerder gekeken, Girly ??quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
Wat?
Ze zegt van wel. Ma ja, da excu wor we vake gebrui.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Jian het volgende:
Is die persoon echt dyslectisch trouwens ?
Die snap ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
Okee, volgende dan:
"nee das voor anne gher die ga morgen pa na licht begeleiden denk ik
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, volgende dan:
"nee das voor anne gher die ga morgen pa na licht begeleiden denk ik
Ik geloof er niets van. Ik geloof dat het een maniertje is en luiheid. Vandaag zag ik haar 'correctie' schrijven zonder fouten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Jian het volgende:
Is die persoon echt dyslectisch trouwens ?
Oh god, ik denk dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:46 schreef gomi het volgende:
[..]
nee das voor anne gher. zij gaat morgen dr vader naar t licht begeleiden.
anne gaat dr vader dus helpen bij t uitvoeren van euthenasie
Okee, ja als ze echt dyslectisch is dan hou ik daar rekening mee en zeik ik er niet over, ja, eigenlijk ben ik en softie wat dat betreftquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zegt van wel. Ma ja, da excu wor we vake gebrui.
En haar zoontje is autistisch. Ga je nu maar zitten schamen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ja als ze echt dyslectisch is dan hou ik daar rekening mee en zeik ik er niet over, ja, eigenlijk ben ik en softie wat dat betreft
Ja maar ik wil het allemaal wel zien....ook diequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees blij, het kampermeisje is weer binnen
Meis, probeer je PC eens op te schonen. Misschien helpt dat.quote:
Idd, nadat ze aangevallen werd op haar schrijfstijl zag ik ook hele zinnen zonder fouten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Ik geloof dat het een maniertje is en luiheid. Vandaag zag ik haar 'correctie' schrijven zonder fouten.
yeah en niet te weinig ook. maar zolang ze naast jaap staat voelt ze zich ws slank.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Cora is ook behoorlijk dikker geworden.
Ik ga zo mijn vraag over DGK herhalenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef beequeen het volgende:
CORA gaat Vraag Maar Raak doen. Wat een overkill.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En haar zoontje is autistisch. Ga je nu maar zitten schamen.
Als het vanavond gaat donderen wil ik een plekkie op de eerste rij. Maar ik zei eerder al dat Sly en Johan waarschijnlijk geen vriendjes meer zijn. Hoe het staat met de liefde tussen Jaap en Sly heb ik even geen idee van. Misschien toch maar even luisteren vanavond of radio Plofkop ook uitzendt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Lowlive stopt met SV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is DJ Plofkop het ergens niet mee eens. Zijn eerdere gedrag op de chat deze week in aanmerking nemend zal het vanavond wel eens kunnen gaan donderen.
Nope, de keren dat ik er nog mocht kijken kwamen ze meestal niet verder dan tussen de 5 en 10 bezoekersquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, was die sv site/chat van nl eigenlijk beetje goed bezocht?
Jij bent echt een taalwonder!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef gomi het volgende:
[..]
zoiets?
Volgens mij zijn ze vrij bescheiden bezig ? en ik ga niet vragen of ze eigenlijk een Feeder isquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Sinds wanneer hebben we een probleem met Cora, mensen?
Let maar eens op als ze boos is, krijgt ze meest prachtige zinnen uit haar toestsenbordje! Zonder fouten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Ik geloof dat het een maniertje is en luiheid. Vandaag zag ik haar 'correctie' schrijven zonder fouten.
Wat, doet ie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Jian het volgende:
Kees, krijgt de halve chat over zich heen
Beetje debiel doen tegen één van de weinige normale mensen die je voor de Vraag maar Raak krijgt, geloof ik.quote:
Zat er inderdaad al op te lettenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Let maar eens op als ze boos is, krijgt ze meest prachtige zinnen uit haar toestsenbordje! Zonder fouten.
Cora is samen met Jaap en die kwalificeer jij als normaal?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Beetje debiel doen tegen één van de weinige normale mensen die je voor de Vraag maar Raak krijgt, geloof ik.
Goed, laat maar. Als jij zo onredelijk gaat doen wil ik liever niet met je praten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cora is samen met Jaap en die kwalificeer jij als normaal?
Wanneer ga jij de Vraag maar Raak doen?
Tering, moet iedereen ineens dezelfde mening hebben?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Sinds wanneer hebben we een probleem met Cora, mensen?
Huilie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, laat maar. Als jij zo onredelijk gaat doen wil ik liever niet met je praten.
Nee? Ik vroeg me gewoon af waar alle haat vandaan kwam. Doe maar rustig, lief maanvisjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tering, moet iedereen ineens dezelfde mening hebben?
Ik weet het, maar ik wou er niet over beginnen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huilie!
Ik heb je trouwens nagedaan, qua topicstalking.
Oegs!
Uit onze tenen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee? Ik vroeg me gewoon af waar alle haat vandaan kwam. Doe maar rustig, lief maanvisje
Huh?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:19 schreef Marrije het volgende:
Cora maakt zich zorgen over de internetverbinding, of het wel beveiligd is
Cora en Jaap lagen onder de dekens op zijn slaapkamer naar een film te kijken en Jaap liep steeds roder aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh?
En war was er met oud en nieuw?
'Wát een lul zeg!'quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha, zit ze te klagen over Kees-Knalpiemel.
blijkbaar heeft ze door dat er wat gekken tussen zitten en knijpt ze m een beetjequote:
heb ik gemistquote:En war was er met oud en nieuw?
Harry Loco zit me te verdedigenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:20 schreef Marrije het volgende:
Hahahaha, zit ze te klagen over Kees-Knalpiemel.
Wat een dikke muts.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:21 schreef Jian het volgende:
Cora stort beneden haar hart uit bij Jaap, onder meer over die irritante Knalpiemel, zich duidelijk niet bewust van het feit dat ze een zender om heeft
Dus dat Tinky. Waar slaat dat op?quote:
Het is een soort slecht rijmpje, dat ten eerste.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat Tinky. Waar slaat dat op?
Cora: Vreselijk, ik lees gewoon over Kees_knalpiemel heen.quote:
ter verdediging: ws heeft ze geen flauw benul waar t op slaat en checkt ze alleen zijn spelling enzo.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef beequeen het volgende:
CORA was ook niet blij met mij. Ze zegt dat ze nooit kijkt maar wel zijn blogs corrigeert.
Ik vroeg wat ze van deze zin vond: Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.
Het antwoord moest ze mij schuldig blijven.
Dat dacht ik dus ook. Ben je samen met de grootste hork die er zo'n beetje bestaat, ga je janken om een chatter.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Cora windt zich nogal op over de vragen van Kees Knalpiemel. Als je zelf een vriend als Jaap hebt is dat eigenlijk tamelijk bizar...
Ik zei dat ze je vraag moest beantwoorden en niet zo minachtig moest doen daar over, ze trok me een bekkiequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:22 schreef beequeen het volgende:
CORA was ook niet blij met mij. Ze zegt dat ze nooit kijkt maar wel zijn blogs corrigeert.
Ik vroeg wat ze van deze zin vond: Beequeen als jij je bedenkt stuur dan een mailtje naar aanmeldingen@studiovlemmix.tv, zo niet, dan wens ik je veel succes met de fles.
Het antwoord moest ze mij schuldig blijven.
Thanks! Ik heb er nog twee in de vriezer liggen.quote:
Dat het rijmt zal me jeuken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is een soort slecht rijmpje, dat ten eerste.
Verder denk ik dat je een alcoholist bent? Ofzo?
Ik zou zeggen; Veel succes met de fles!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Cora vindt Jaap prima zoals hij is. Er moet voor zijn gezondheid wel een beetje af.
Ik was ook nog uiterst vriendelijk, beleefd en belangstellendquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Cora windt zich nogal op over de vragen van Kees Knalpiemel. Als je zelf een vriend als Jaap hebt is dat eigenlijk tamelijk bizar...
als je haar ziet weet je toch eigenlijk wel dat ze dat wel goed vindt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Cora vindt Jaap prima zoals hij is. Er moet voor zijn gezondheid wel een beetje af.
Cora hoopt gewoon dat ie snel het loodje legt, zodat zij van zijn geld kan genieten. Volgens mij kan hij dat zelf namelijk totaal niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze willen het eerstkomende jaar nog niet trouwen want ze wil eerst haar studie afmaken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cora hoopt gewoon dat ie snel het loodje legt, zodat zij van zijn geld kan genieten. Volgens mij kan hij dat zelf namelijk totaal niet.
De meeste van die CD's had ik ook weggeven, tenminste als iemand ze had willen hebben zonder bijbetalingquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:26 schreef snetje het volgende:
de CD's van Beertjejan![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als onderzettertjes voor glazen of als hippe versiering aan de muur.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:29 schreef Jian het volgende:
[..]
De meeste van die CD's had ik ook weggeven, tenminste als iemand ze had willen hebben zonder bijbetaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |