Als het vanavond gaat donderen wil ik een plekkie op de eerste rij. Maar ik zei eerder al dat Sly en Johan waarschijnlijk geen vriendjes meer zijn. Hoe het staat met de liefde tussen Jaap en Sly heb ik even geen idee van. Misschien toch maar even luisteren vanavond of radio Plofkop ook uitzendt.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Lowlive stopt met SV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk is DJ Plofkop het ergens niet mee eens. Zijn eerdere gedrag op de chat deze week in aanmerking nemend zal het vanavond wel eens kunnen gaan donderen.
Nope, de keren dat ik er nog mocht kijken kwamen ze meestal niet verder dan tussen de 5 en 10 bezoekersquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, was die sv site/chat van nl eigenlijk beetje goed bezocht?
Jij bent echt een taalwonder!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef gomi het volgende:
[..]
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
ja, maar jaap eet niet daar aan de bar met de rest denk ik. heb je nog nooit gekeken meisje?
zoiets?
Volgens mij zijn ze vrij bescheiden bezig ? en ik ga niet vragen of ze eigenlijk een Feeder isquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Sinds wanneer hebben we een probleem met Cora, mensen?
Let maar eens op als ze boos is, krijgt ze meest prachtige zinnen uit haar toestsenbordje! Zonder fouten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Ik geloof dat het een maniertje is en luiheid. Vandaag zag ik haar 'correctie' schrijven zonder fouten.
Wat, doet ie?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:06 schreef Jian het volgende:
Kees, krijgt de halve chat over zich heen
Beetje debiel doen tegen één van de weinige normale mensen die je voor de Vraag maar Raak krijgt, geloof ik.quote:
Zat er inderdaad al op te lettenquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:10 schreef spuitje het volgende:
[..]
Let maar eens op als ze boos is, krijgt ze meest prachtige zinnen uit haar toestsenbordje! Zonder fouten.
Cora is samen met Jaap en die kwalificeer jij als normaal?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Beetje debiel doen tegen één van de weinige normale mensen die je voor de Vraag maar Raak krijgt, geloof ik.
Goed, laat maar. Als jij zo onredelijk gaat doen wil ik liever niet met je praten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cora is samen met Jaap en die kwalificeer jij als normaal?
Wanneer ga jij de Vraag maar Raak doen?
Tering, moet iedereen ineens dezelfde mening hebben?quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Sinds wanneer hebben we een probleem met Cora, mensen?
Huilie!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, laat maar. Als jij zo onredelijk gaat doen wil ik liever niet met je praten.
Nee? Ik vroeg me gewoon af waar alle haat vandaan kwam. Doe maar rustig, lief maanvisjequote:Op woensdag 17 februari 2010 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tering, moet iedereen ineens dezelfde mening hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |