Ik mis een blauw sjaaltjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter heeft z'n roze trui en z'n witte schoenen aan
Maar wel een wit riempje. Volgens mij is Peter onlangs naar de hoeren geweest. Hij klinkt zo vrolijk.quote:
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girlquote:
Ik denk dat ze nog nooit gezien heeft dat Jaap met de rest van de crew aan de bar heeft gegeten.quote:
Dat was inderdaad best makkelijk te vertalenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef gomi het volgende:
[..]
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
ja, maar jaap eet niet daar aan de bar met de rest denk ik. heb je nog nooit gekeken meisje?
zoiets?
Okee, volgende dan:quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef gomi het volgende:
[..]
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
ja, maar jaap eet niet daar aan de bar met de rest denk ik. heb je nog nooit gekeken meisje?
zoiets?
Tabitha had koopjesdag?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is Peter onlangs naar de hoeren geweest. Hij klinkt zo vrolijk.
Ja, Jaap eet meestal niet in de bunker, maar aan de bar met de rest. Je hebt zeker nog niet eerder gekeken, Girly ??quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
Wat?
Ze zegt van wel. Ma ja, da excu wor we vake gebrui.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Jian het volgende:
Is die persoon echt dyslectisch trouwens ?
Die snap ik.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
Okee, volgende dan:
"nee das voor anne gher die ga morgen pa na licht begeleiden denk ik
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, volgende dan:
"nee das voor anne gher die ga morgen pa na licht begeleiden denk ik
Ik geloof er niets van. Ik geloof dat het een maniertje is en luiheid. Vandaag zag ik haar 'correctie' schrijven zonder fouten.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef Jian het volgende:
Is die persoon echt dyslectisch trouwens ?
Oh god, ik denk dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:46 schreef gomi het volgende:
[..]
nee das voor anne gher. zij gaat morgen dr vader naar t licht begeleiden.
anne gaat dr vader dus helpen bij t uitvoeren van euthenasie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |