Daarnaast denk ik dat hij ook een ban voor de SV-chat heeft gehad voor stalken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij wilde ook de chat van nowlive naast de chat van sv bij de show van jaap.
Hij riep de users op om te mailen naar Johan omdat te vragen.
Want zei hij staat misschien een beetje raar als ik het doe.
De volgelingen gingen gelijk mailen natuurlijk.
Nu denk ik dat Johan daar niet mee akkoord gaat.
Ja volgens hem was het prima zo. "Enerzijds is het heel klassiek en het heeft ook stijl." Echt, ik verzin het niet!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat komt van een man met 2 truien, smaakvolle settings is nu dus ook een van zijn 'dingen die hij kan' ?
Ik verwacht een zurige lucht.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:07 schreef gomi het volgende:
is ze zo vies dan?
nah, maar ik snap niet waar die aversie zo zeer vandaan komt tbh.
Daar had ik helemaal niet aan durven denken. Laat staan willen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Hansie zuurder ruikt.
Voor geen meter. Er waren dagen bij dat ze slecht twee bezoekers hadden en daar was ik er nog één van om daar artikelen te kopiëren om hier te plakken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:09 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, was die sv site/chat van nl eigenlijk beetje goed bezocht?
Die engel geluiden komen vanzelf. Ze hebben ook één microfoon per bakje pinda's.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Jian het volgende:
karig eten in de vorm van één schaaltje pinda's op 5 deelnemers en enge geluiden !
Hij doelt waarschijnlijk op zichzelf, zijn "gevoel voor humor" kennende.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:14 schreef Jian het volgende:
"De andere oud DGK'er is een verrassing en geloof me, die is heftig!" Ja, ja, geweldig weer Jaap
hehe, jij en gher dus als enige bezoekersquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor geen meter. Er waren dagen bij dat ze slecht twee bezoekers hadden en daar was ik er nog één van om daar artikelen te kopiëren om hier te plakken.
En Alsido, om feilloos door te schakelen van het ene bakje pinda's naar het anderequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die engel geluiden komen vanzelf. Ze hebben ook één microfoon per bakje pinda's.
Sinds Hansie moderator is, is z'n urine ook blauw. Vooralsnog is-ie er nog niet mee naar de dokter geweest.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal niet aan durven denken. Laat staan willen.
Ohhw?? was JIJ die andere?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor geen meter. Er waren dagen bij dat ze slecht twee bezoekers hadden en daar was ik er nog één van om daar artikelen te kopiëren om hier te plakken.
Ik ben benieuwd of ze vanavond die vogelkooi nog gaan weghalen. De ketting van die kooi hangt precies voor de camera die ze voor Jaap gebruiken.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:26 schreef Jian het volgende:
[..]
En Alsido, om feilloos door te schakelen van het ene bakje pinda's naar het andere
Wat?quote:3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
Ik mis een blauw sjaaltjequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Peter heeft z'n roze trui en z'n witte schoenen aan
Maar wel een wit riempje. Volgens mij is Peter onlangs naar de hoeren geweest. Hij klinkt zo vrolijk.quote:
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girlquote:
Ik denk dat ze nog nooit gezien heeft dat Jaap met de rest van de crew aan de bar heeft gegeten.quote:
Dat was inderdaad best makkelijk te vertalenquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:41 schreef gomi het volgende:
[..]
3:25 kaya35-1: ja ma nie daar aan de bar met de rest eet jaap denk ik heb je nog nooit geken ?? girl
ja, maar jaap eet niet daar aan de bar met de rest denk ik. heb je nog nooit gekeken meisje?
zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |